Kārtot: Dilstošā secībā
1 2 3
jucis 23.10.2017 14:17

+12 būs līdz Jaunajam gadam, ja to skatās tad jau vispār nav jēgas likt ziemenes ;)) bet būs arī pāris dienas ar sniegputeņiem, būs pāris dienas ar nejēdzīgu ledu u.tml, un tad vēlams nepievienoties ikgadējam vasaras riepu fanu pulciņam ;))

jucis 28.10.2017 20:27

Iemesls ir taads ka tu vinu esi nopisis, jo pirmais aatrums principaa ir domaats tikai lai uzsaaktu kustiibu. Labaak liec otrajaa un operee ar sajuugu, pat ja vins dils, vins tam arii ir domaats.

Ja saremonteesi bet nemainiisi brauksanas stilu, uzmini kas peec laika notiks?

jucis 29.10.2017 8:21

Lai normaali pabrauktu dazreiz nekas cits neatliek. Taa ir manuaalo kaarbu fundamentaala probleema, tolkam neder ne pirmais ne otrais, tad jaaizveelas vai mociit kaarbu vai sajuugu, atrisinaat var nopeerkot tomaatu vai neseezot sastreegumos. Viss atkariigs no pirmaa paarnesuma sinhronizatora, paarsvaraa vini ir mazi un neizturiigi taapeec vinus labaaak saudzeet.

jucis 03.11.2017 11:26

Tā kā es arī tur bieži braucu, tad esmu ieinteresēts, lai tur valda kārtība, nevis veidojas situācijas, kad lohi baudāmā ātrumā brauc pa kreiso, bet citi tikmēr brauc slalomā. Un lēnie tizleņi domā, ka viņi nav atbildīgi par šādām citu autovadītāju darbībām, tāpēc man viņi besī vēl vairāk ;))

jucis 06.11.2017 12:48

Cik gados atklaaji ka auto stuure grozaas un var joslas nomainiit? ;)) protams ka lohus var apbraukt, vnk par to nav jeegas neko rakstiit, bet ja tev pasam tas liekas piemineesanas veerts sasniegums tad ok ;))

jucis 08.11.2017 13:24

Šos var īpaši pamanīt, kad visa josla taisa kreiso, ka daļa vadītāju neguļ un griež neatpaliekot vairāk par 2m no priekšējā, daļai atkal vajag 5 sekundes lai novērtētu šo īpaši sarežģīto situāciju un vienkārši no tāluma redzi, ka ka ir tukšs krustojums, neviens nebrauc, līdz beidzot drošais un pareizais braucējs ir ticis līdz krustojumam, iebraucis krustojumā, novērtējis situāciju un baudāmā ātrumā veic manevru, nevienu nenogalinot un nevienam auto neuzsprāgstot, un tad tu saproti, kāds liels meistars šis vadītājs ir, salīdzinājumā ar citiem karstgalvjiem.

jucis 08.11.2017 13:48

Auto ir liela nozīme, kartingā grūti braukt barā ar aitām. Šī iemesla pēc ar sportiskiem auto LV (it īpaši Rīgā) vienkarši nav, ko darīt. Sabojāsi tikai nervus, braucot aiz kārtējā loha. Atkarībā no līdzekļiem, jāpērk max komfortabls vai max neinteresants auto. Ar pirmo būs pofig par aitām, jo dzīvosi savā izolētajā pasaulē un ar otro būs pofig, jo būsi viena no viņām.

jucis 08.11.2017 13:51

piem uz valmieras/lāčplēša, kur vēl iedegās sarkanais krusts. KO tur var gaidīt? laikam aizmirstās kurš pedālis bija gāze un kurš bremze, tad vajag pāris sec padomāt, kamēr atceries

jucis 08.11.2017 14:00

tas nebija konkrēti tev, nesaprotami uzrakstīju, retorisks jautājums

jucis 10.11.2017 10:21

>ir tādi kas maksājuši sodu par krustojuma šķērsošanu pie dzeltenā, jo tas redz ir aizliedzošais signāls

Dzeltenais ir aizliedzošais signāls ;)) bet drīkst neapstāties, ja ātrums par lielu, lai to normāli izdarītu. Par lēnu braukšanu zem dzeltenā vai pēdējā brīža strauju paātrināšanos var uzlikt sodu.

jucis 10.11.2017 11:18

Bija viens raksts par to kā atlasa cilvēkus specvienībām, tur bija minēts, ka viņi veic personības testus un flegmatiķim, piemēram, ir piemērota snaipera pozīcija, jo var nākties dienām neko nedarīt un gaidīt mērķi. It kā loģiski, bet ko darīt, kad šāds personības tips piesēžas pie stūres un ir gatavs dienām braukt 5 km no darba līdz mājām?

jucis 10.11.2017 13:04

Nākamreiz, kad tajā vietā uzbrauc uz ieskriešanās joslas, pamēģini ielikt ātrumā ar uzrakstu "2" un piespiest gāzes pedāli līdz galam. Pastāv iespēja, ka izdosies iekļauties plūsmā, pirms tam nemainot tās videjo ātrumu sev par labu ;))

jucis 10.11.2017 13:09

104. Transportlīdzekļa vadītājam aizliegts:

104.3. traucēt ceļu satiksmi, bez vajadzības braucot ar pārāk mazu ātrumu;

Pirms rodas nākamie filozofiskie jautājumi - nē, "ātrāk pabraukt baidos" vai "man nav jāsteidzas" vai nenozīmē, ka ir objektīva vajadzība braukt ar pārāk mazu ātrumu

jucis 10.11.2017 13:35

Nav definēts, tāpēc būtībā katrs drīkt braukt cik ātri grib, galvenais nepārkāpt maksimālo ātrumu.

Tas nekas, ka +20 braucējs parasti izraisa 100x mazāk bīstamus manevrus nekā -20 braucējs, kuru visi apdzen, ieskaitot mopēdus un fūres. Tam nav nozīmes. Sodīt var tikai pirmo.

Būtībā tavs arguments ir katra loha vairogs. "Es tak neko nepārkāpju!!!!11"

Tikmēr viņu apdzen fūre un pretī braucošais dabū maukt ar visiem četriem ratiem pa nomali.

"Kāpēc tā ir mana vaina??? Es neko nepārkāpju!!! Ja viņiem vajag skriet tad tā ir viņu problēma!!!11"

"Skriet" šajā gadījumā nozīmē braukt ar 95 km/h pēc spido jeb 90 km/h pēc gps tātad nepārkāpjot, bet arī netizlojoties.

Parasti, jo vairāk smadzenes ieliktas paurī, jo vairāk atbildības cilvēks spēj uzņemties. Es pat teiktu, ka gudrākajam ir pienākums rūpēties ne tikai par savu, bet arī citu drošību. Un pretēji, jo tukšāks pauris, jo mazāk cilvēkam liekas, ka viņam ir spējas vai pienākums kaut ko ietekmēt, it īpaši, ja tas viņu pašu nemaz tieši neskar.

jucis 10.11.2017 13:58

Statoil.

Īstā tēma ir "kurā DUS ir otrā garšīgākā kafija?"

jucis 10.11.2017 14:59

>Zināšanai - kreisajā joslā nekad nebraucu lēnāk par atļauto maksimālo!!!

Ko tad tā? Likums jau neprasa braukt ar atļauto maksimālo...nedaudz lēnāk nebūtu ekonomiskāk, apdomīgāk un drošāk?

Jeb tev tomēr ir svarīgi nebūt loham? Bet tad nav skaidrs, ko tu tā aizstāvi viņus.

jucis 11.11.2017 18:52

Tiiri intereses peec, vai 11k veertai daciai sandero stepway ir veerts piemaksaat 7k, lai labaak panemtu saadu karoq?

jucis 11.11.2017 19:19

Stepways naak ar kruiizu, el logiem un klimatu. Kas ir tas teicamais karoq apriikojums pa 7 k bez kura tu nevari iztikt?

jucis 11.11.2017 19:25

Taapeec ir veerts piemaksaat 7k nevis nemt Stepway, kuram arii ir kondiska? Kaut ko nesaprotu.

Vrb neskaidri izteicos. Stepwayam baazes versijaa ir kondiska, el logi un kruiizs. Un tas maksaa 11k, nevis 18.

jucis 12.11.2017 16:01

Brauksana ir prasme kuru ir iespeejams izkopt. Diemzeel prieksnosaciijums ir intereseetiees par autovadiisanu. Pret pieredzes truukumu var izraadiit sapratni un iecietiibu, bet pret pohujismu un tupumu es juutu tiesi taadu pasu pohujismu un tupumu pretii. Apmeeram kaa ja kaads nevar 20 gadus iemaaciities Latviski, tad kaadaa briidii taa vairs nav apkaarteejo, bet vina personiigaa probleema.

jucis 13.11.2017 16:35

Var tev tikai noveeleet, kad kaadreiz vajadzees steigties, iespruust aiz taada pasa paraugbeerna kaads pats esi ;)

jucis 13.11.2017 17:52

Nevis vieglak parkapt, bet sture ir kreisaja puse, tapec apsteigt pa labo pusi ir nedrosak del ierobezotas redzamibas. 99% no pareizajiem braucejiem so faktu drosi vienu nupat 1x dzive saprata un viniem lidz sim likas, ka kreisa josla tikai prikola pec skaitas "atraka".

jucis 14.11.2017 11:14

>Par kaķa smiltīm - tad būs daudz viņas jāvadā lai būtu jēga no viņām.

Daži RWD īpašnieki tāpat vadā 100kg smilšu maisus bagāžniekā, tikai 100kg kaķu smiltis salīdzinoši padārgi sanāk

jucis 14.11.2017 14:45

teksts no sērijas "šodien redzēju kā sporta auto benzīntankā 3x lēja degvielu vienas dienas laikā, kamēr es savā opipelī leju tikai 1x nedēļā"

jucis 14.11.2017 16:04

Kas vainas rāvieniem?

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti