Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8
ledzep 09.03.2021 10:01

Ir bijusi problēma ar šo gadu VAG motoriem, ka dzesēšanas šķidruma temperatūras sensors gļučī un attiecīgi vadības bloks sastāda nepareizu degmaisījumu. Ar šo vari sākt. Tālāk var skatīt pārējos sensorus.

Lambda zonde tiek ņemta vērā tikai tad, ja motora temperatūra sasniedz 40 grādus.

ledzep 26.02.2021 15:18

Polijā cena par dzīvu mašīnu sākas no 2k EUR.

Itālijā cenas sākas no 1.5k EUR un tur arī vairāk mašīnu no septiņdesmitajiem gadiem.

Tālāk jau jautājums par pašu atvešanu- samaksāt kādam, lai tupa atved vienu izvēlētajām mašīnām uz LV un tālāk pašam saprast, ko ar to visu darīt, vai arī uzticēt kādam tās mašīnas izvērtēšanu. Tādu kantoru ir daudz, bet neko konkrētu nevaru ieteikt. Parastie auto vedēji jau nečakarēsies- savāks to auto un piegādās, tas arī viss.

ledzep 26.02.2021 15:00

Nevar salīdzināt Audi 100 ar Cinquecento. Un Cinquecento salīdzinājumā ar 126 ir moderns auto.

Fiat 126 bija radīts kā maksimāli lēts pilsētas auto, principā jau tāds atjaunots Fiat 500 vien ir (tātad pēckara konstrukcija). Kad poļi sāka ražot arī šo modeli, galvenā doma jau bija ražot auto, kas būtu vēl pieejamāks tautai. Līdz tam jau Polijā tika ražots Fiat 125, jeb analogs pirmajam žigulim.

Tikai kad Fiat Itālijā jau šo modeli aizstāja ar modernāku jau septiņdesmitajos gados, Polijā, kā jau komunistu valstī, 126 modeli turpināja ražot, jo nebija ne vajadzība, ne finanses ražot kaut modernāku. Un brīnumainā kārtā 126 modeli ražoja līdz pat 2000. gadam.

ledzep 26.02.2021 8:41

Kā te viens ģēnijs iepriekš rakstīja - Fiat 126 ir sūds. Sūds salīdzinājumā ar ko? Ar 2021 gada Hyundai konservu bundžu?

Ja salīdzina Fiat 126 ar tā laika Mini, tad var teikt, ka Mini ir daudz inovatīvāka konstrukcija, bet jebkurā gadījumā šie abi auto iezīmē konkrētu laiku, konstrukciju un stilu eiropas mazauto segmentā un tie ir spilgtākie tā laika modeļi.

ledzep 26.02.2021 7:41

Jā, Huidai ir labākie autuo pasaulē. Nekas labāks nav izgudrots. Ņem tik ciet to i20, savadāk vēl tā dāma paņems.

ledzep 25.02.2021 23:23

Uz Poliju jau var pats aizbraukt, apskatīt un nopirkt. Nu cerems, ka vasarā varēs..

ledzep 25.02.2021 23:20

Jā, Ford Model T arī baigais sūds, jo nav gāzes pedāļa. Un vispār visi klasiskie auto ir baigais sūds- neērti un neiet. Labāk paņemt Hyundai i10 kreditā un baudīt dzīvi.

ledzep 25.02.2021 23:14

Galvenais pareizajā brīdī saprast, ka vairs ieguldīt nav vērts..

ledzep 25.02.2021 15:43

Pareizi - investēt naudu izlietotā korejiešu auto.

Labi, ka no šādām kļūdām mācās, nākamais auto būs krietni labāks..

ledzep 25.02.2021 15:27

Itālijā piedāvājums krietni labāks: www.subito.it/annunci-italia/vendita/auto/?order=priceasc&cb=000008&cm=000044

Un nebūs problēmas ar sarūsējušu virsbūvi.

ledzep 25.02.2021 15:21

Vai nepieciešams tieši itāļu variants, vai der arī 126p?

Ja runājam, 126p, Polijā šādas mašīnas arī nu jau ir ļoti maz, kā redzams piedāvājums ir švaks: www.otomoto.pl/osobowe/fiat/126/

Vēl var pameklēt arī olx.pl vai Facebook marketplace.

Latvijā par šiem auto noteikti visvairāk zin Pancars auto noma.

ledzep 23.02.2021 12:45

Nu tur noteikti nebūs atsevišķi dīleri, kas tirgos Cupra. Tirgos blakus SEAT, tikai pasniegs kā dārgāku/spotiskāku brendu.

ledzep 23.02.2021 12:32

Tādu auto nekad neraudzīt vairumā uz ielas, tomēr specifisks. Un neviens negrib pirkt KIA par premium cenu, lai cik labs tas KIA būtu. Eiropā par to pašu naudu var nopirkt, piemēram, Audi A5 Sportback Q.

ledzep 23.02.2021 9:26

Bet loģiski- visa peļņa balstās uz pārcenotām ekstrām. Bāzes modeļus dabūt ir grūti, parasti tie domāti autoparku iepirkumiem, kur var nopelnīt uz apjomu.

ledzep 22.02.2021 12:36

Cupra Formentor = SEAT LEON = jeb VAG MBQ platforma, tātad Haldex pilnpiedziņa. Neko labāku jau tur nevar uztaisīt.

Bet interesants auto, kā jau SEAT. Redzēs, kā ies ar Cupra brenda popularizēšanu.

ledzep 09.02.2021 18:32

Tas ir autobāņa auto, un tas nav nekāds lielais nobraukums. Mēdz būt arī šādi ar 600k un pus latvija braukā ar tādiem auto un tic 200k nobraukumam.

Protams, ka pie tādas eksplutacijas nekas neiizdils.

Cits skats būtu, ja auto nobrauc 400k pilsētas režīmā.

Un runājot par franču auto. Paskatieties Rīgā cik ir Renault taksometru. Pa laikam ss uzrodas kads no Rīgas taksometru parka Scenic, tur var redzet 600k nobraukumu pa Rīgas ielām. Lūk tas ir ekstrēmi.

Un savulaik bija SOS taxi baltās mk1 Oktavijas, tām pie dienesta beigām bija ap 800k-900k nobraukums un cik zinu, parsvarā motori nebija aiztikti. Pa laikam ss uzrodas.

Es tikai nesaprotu kurš tadus auto nopērk, jo tur nekas nav palicis pāri no tās mašīnas..

ledzep 07.02.2021 21:15

Filtron palicis krietni labāks kopš viņus nopirka Mann-hummel. Pats bieži lieku gaisa un salona filtrus. Eļlas un degvielas filtram drošāk tomēr ņemt ko dārgāku.

Par eļlu galīgi nepiekrītu. Nezinu kā lietuviešu mannols un citi mistiski brendi iegūst tās sertifikācijas, bet tāda eļļa nevar būt kvalitatīva. Tomēr lielajiem brendiem ir sava atbildība un kvalitātes kontrole. Un cenas starpība nav tik liela.

ledzep 04.02.2021 18:23

Jā, Depo arvien vairāk spiež uz to, ka pasūta paši preces no Ķīnas ar saviem Jasper brendiem un zināmu vai citu brendu produktus tur nopirkt ir arvien grūtāk.

Piemēram, Osram vai Philips auto spuldzes vairs nepārdod, tā vietā tirgo savu ķīnu par to pašu Osram cenu.

Bet nu saprotams- lieli iepirkumi, nav jāmaksā starpniekiem un var uzlikt lielāku uzcenojumu. Bet kvalitāte bedīga..

ledzep 04.02.2021 18:18

Rakveres cīsiņus arī visi pērk griezdamies.. Savu funkciju tādas eļļas varbūt pilda pāris tūkstošus km. Bet vai ir vērts ietaupīt pāris EUR uz eļļas maiņu, ja kvalitatīvs produkts maksā nedaudz vairāk. Eļļas filtru gan jau arī liec no SCT..

Tas, ka visi pērk un visur tirgo nozīmē, ka ir zema iepirkuma/pārdošanas cena un pieejamība, nevis kvalitatīvs produkts, it īpaši, ja skatāmies uz Depo un benzīntankiem.

Bet par Pilots ražoto antifrīzu (kuru ražo tepat Mangaļos)- diemžēl Latvijā bija ļoti švaki ar antifrīza izvēli. Vai nu Pilots, vai nu ļoti dārgi. Bet nu jau pāris gadus ir pieejami kvalitatīvāki poļu ražojuma antifrīzi par sakarīgām cenām.

ledzep 04.02.2021 17:36

Te cilvēks prasa par 15 gadus vecu Hyundai. Kaut kādas specifikācijas te vairs nav īpaši aktuālas un neko nemainīs pie eļļas patēriņa.

Un ja tiek prasīts par dīzeļmotoru, tad tas vispār ir itāļu VM Motori motors, pēc licences ražots Korejā..

ledzep 04.02.2021 14:46

Kaposts rakstīja: ENEOS 5W30

Pamēģini pāriet uz 5w40 eļļu. Kāds ir nobraukums?

Ņemot vērā konkrēto mašīnu, nāksies vien sadzīvot ar eļļas patēriņu, kamēr apskatē neizbrāķē par atgāzēm.

ledzep 04.02.2021 14:42

Dkurs rakstīja: Sirds mieram 5/40 lukss eļļu var iegāzt pa 3nīti litrā... Dzinējus drīzāk piebeidz long-mileage eļļas, kuras tiek brauktas pa pilsētu 5 gadu garumā...

Labi, es neizglītots, lejam to, ko ražotājs norādījis

Nafig jālēj kaut kāda šnaga, ja Total Energy 5w40 5l kanna iekš Intercars maksā 21 EUR. Aptuveni tāda cena arī ir Senukai un vēl kaut kādos veikalos.

ledzep 03.02.2021 16:24

Detaļu cenas- kā jau Mondeo, jo tas principā ir Mondeo ar smuku virsbūvi un salonu. Man šķiet, šajā gadījumā radniecība ar Ford nav nekas slikts.

Bet pilnpiedziņas sistēma gan ir specifiska šim Jaguar un ar to noteikti būs problēmas gan detaļu pieejamībā gan cenās.

ledzep 26.01.2021 12:17

Dacia nav ne vainas, tikai jāsaprot, ka pērc lētāko auto, kāds pieejams.

Par pašu Renault agregātu un konstrukcijas izturību šaubu nav, bet uz tām vietām, kur tiešām ir ietaupīts jūtami.

Virsbūve ir daļēji cinkota, krāsojuma kvalitāte, dažādu rokturu un mehānismu kvalitāte salonā. Kā arī tas, ka vispār nav iespringts uz sīkumiem. Kādam tas var vispār netraucēt, bet ar laiku šis taupīgums liek par sevi manīt. Tajā pašā laikā šādu auto pircēju tas nav būtiski un daudzas Dacia autoparkos nobrauc 500k km bez problēmām.

Patiesībā, valsts autoparkos gribētos vairāk redzēt Dacia, jo tas ir izcils auto šādām vajadzībām un daudzās valstīs to var novērot. Pie mums izskatās, ka Renault īpaši neļauj Dacia piedāvāt iepirkumos vai arī kā parasti, iepirkumu prasības apzināti sagatavo pārcenotiem auto.

ledzep 06.01.2021 15:27

Tieši tā. Vēl jau viņiem ir Citroen priemium brends DS īsta franču avantgarda cienītājiem. Bet izskatās, ka tas vairāk koncentrējas uz Ķinas premium tirgu šobrīd. DS 5 bija ļoti interesants un iespaidīgs auto, diemžēl neviens ārpus Francijas īsti nav gatavs maksāt lielu naudu par franču premium klases auto.

Katrā ziņā PSA būs liels darbs, lai pareizi nopozicionētu brendus un modeļu piedāvājumu.

Kā redzējām Opel Zafira netika piedāvāts ar jaunu modeli, lai nekonkurētu ar PSA miniveniem, bet kā Peugoet Expert civilā versija.

1 2 3 4 5 6 7 8

Lasītākie raksti

Jaunie raksti