Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3
Krokodils 08.07.2024 12:23

650 rakstīja: Nē, (īpaši) japona marku konkrētos gadījumos līdz tam vieniniekam/Par! var paiet knapi pāris/trīs gadi.Reāli gadījumi,bez pļūtīšanas,pie kam tieši rīgā pirktiem auto un saudzīgi lietotiem un ar mazu noskrējienu! Un īsti pat nevar saprast, vai vairāk/ātrāk sarūsē tieši garāžā vai uz ielas stāvošs auto.Drošvien svarīgi ir pa kurieni tiek braukts- sliktākais ir ziemā nobraukt pa reaģenta pļuru un tad uz pāris nedēļām atstāt mierā stāvošu.Pilsētā un uz šosejas ir krietni kaitīgāki apstākļi, nekā varbūt kkur laukos vai mežā ikdienā maukt pa ekakokaloģiski tīru sniegu/ledu.

Nospļauties var tas, kuram ir po/uj.Savukārt tas, kurš ir ieguldījis būtisku laiku un pat ievērojamu naudu šis problēmas novēršanā, var tapt pat Ļoti saērcināts par beidzamajos pāris gados massveidīgi novērojamo TA lohu "centību".Viņi mierīgi var izlaist mašīnu ar izsistiem amortizatoriem un drošai braukšanai pilnīgi nederīgiem lukturiem ar izdegušām iekšām, taču tie "virspusējie rūsas bojājumi" viņiem ir topā.Acīmredzot,ir dota ģenerāl ievirze visos iespējamajos veidos jāāt prātu ikkatram "lietota" auto īpašniekam.

Iz dzīves - 2015g tiguans pirkts latvijā, Servisots tikai vw centrā ta teikt pēc grāmatas. (par 25tūkst, eļļas maiņas intervālu neko nesākšu 😂) 

 Bet nu pirmajos 5 gados bija šis tas kas bija jāmaina ārpus garantijas ietvaros, bukses, kluči utml.

2021 gadā ar nobraukumu 150tūkstoši, sanāk, ka savas dzīves 4 skatē dabūja divneiciņu PAR RŪSU.

 JĀ PAMATOTI, jo bija pamanīts caurums slieksnī aiz plastmasiem, paceļot visas detaļas apakšā brūnas un materiāla virskārta tāda jau saēsti rūsaina, it kā autiņam būtu 12..15 gadi.

Ta kā mūsidenās itin VISS ir plāna plika konservbudža, kas apūsta ir ar ekoloģiskām eļļiņām kuras pirmo gadu laikā iztek, iztvaiko, izstrādajas galvenais lai dabai nerada kaitejumu un metāls mūsu sāls apstākļos sarūsē tik fiksi, ka 2x/3x vairāk autiņus jāražo (un tas esot ekoloģiski un zaļi)

Krokodils 08.07.2024 11:56

Pacukstēšu, jāpanas tirgū 7 paaudzes akordiem ir arī oriģināli 4WD. 

 Apsvēru tādu domu moš ielikt, biju atradis pāris pilnos kitus no akordiem japānas šrotos, bet nu prece+shippings+muita vien tolaik uz ~4.5tūkstoši eirōō sanāca(vairāk, kā puse no cenas sūtīšana un muita), plus kāds kantoris jāatrod, kas visticamāk ārpus latvijas, jo pie mums, kārtīgu specializetu japāņu marku servisu nav, kas to varētu ar zināšanām kvalitatīvi izpildīt un uzstādīt.

 Protams var jau dot pie jebkura kas saka, ka izdarīs un piekrīt kam tādam, bet.... kur garantija tādam darbam ko dara pirmo reizi un visticamāk, ka skatās 'kā darīt' no tiem pašiem how to video un forumiem...

 Cik lasīts krievu forumos var arī no konkrētiem crv pilnpiedziņas modeļiem mazliet piemodificēt un smuki pielikt akordam, bet nu jā.. tas tāds vietējā servisa DIY darbs liekas, kas būtu forši kādam projektauto, ne ikdienas auto.

 Pilnpiedziņa līdz eiropas tirgum neatnāca jo redz jevropejieši 'premium' modeļa segmentu iemīļojusi savas vācu Passat, A6 vai 5 sērijas bmw kastes.

 Tāpēc jau nepiedavāja pat kā opciju un 8 akords ir pēdejais eiropas tirgū ar 2015 gadu.

Japānā un US šie modeļi turpina attīstīties jau 11 paaudzē visi brauc un priecājas. 😉 Latvietim marka - konservbundžas sūūū! 😅

Krokodils 05.07.2024 9:43

Mazliet nostalkojot, jaunais īpašnieks nobraucot savu gadu, jo pārdevu pēc tekošās skates iegūšanas, skati bij arī izgajis pa nullem, pēc pāris mēnešiem šī gada skate....  Tā kā neizskatās, ka es būtu ko neuzticamu pārdevis tālāk. 😉

 Tā jau būtu pats turpinājis braukt, jo nu autiņš-unītis kolosāls, ietilpīgs, esmu vedis, gultas, skapjus, dīvanus ar viņu- palīdzejis vairākās pārvākšanās. Protams pēc iespējas izjauktā veidā, bet viss ir salīdis tā ka var bagāznieku aiztaisīt.

 Un braukt super ekonomiski arī varēja uz šosejas ja biji vienītī 4.3L reāli sasniedzams patēriņš(Rīga-Ventspils-Rīga esmu izbraucis patērejot 16.8L, liets taja pašā tankā/pistolē līdz atsitienam un tā izmērīts, ka kompis par rādīto ciparu pa lielam nemelo)... Vairākos braucienos pārbaudīts.

 Ikdienā mix režīmā 5-5.5L ēda, ja vien protams nespiedi grīdā pie katra luksofora.

 Bet gribējās ko džipveidīgu un ar pilnpiedziņu, lai laukos ziemā pēc vajadzības varētu arī komfortablāk tikt neņemot uzreiz lāpstu rokā.

Ar džipu tagad ap 7L ikdienā mix rezīmā un liekas liels patēriņš 😅 Kaut īstenībā priekš esošā auto tipa tas ir maz...

Krokodils 04.07.2024 16:09

Gan jau ka neticesi, bet 6 gadus pabraucu ar honda accord 2007 gada, ko nopirku 2016 gadā. Itin NEKĀDAS lielas problēmas, 2 vasaras eiropas tripi izbraukti ar viņu.... CSDD 6 gadus skati gāju no kurām 5 bija nullītes bez nekādas sarunāsanas!

Tā pa lielam tik buksītes un sķērsviras utml, lietas vajadzēja mainīt, deļ mūsu ceļiem nu un protams ka bremžu klučus...

 Nopirku ar 195K nobraukumu no FR dienvidiem, bija 320k ka pārdevu, Sanāk 20tūkstoši gadā nobraucu dienu dienā, ik pa 12/13tūkstošiem mainīju eļļu,i-ctdi murrāja kā jauns... 

Protams pilnu ķēdes kompl, mainīju preventīvi uz 220tūkst. jo nebija vēsturē ka ir mainīts, tur aizgaja 900€ detaļās ar visu darbu, nevis p.hujā braucu klabot līdz apstājas... Un divmasnieku ar sajūgu mainīju tas ar uz štuku bij prieks...

  Bet visas ekstras un fīčas strādaja bez gļukiem neviens ekrāniņs nebija izdedzis...

UN JĀ PAT RŪSAS CAURUMI NEKUR NEBIJA! ;) Nezinu tagad otro gadu braucu ar nissan, itin neko sliktu nevaru teikt, vismaz noteikti neredzu kāpēc gan man par vācu marku būtu 20-30% vairāk jāsamaksā, jā esmu braucis arī svaigos 18/20g vāciešos, komforts taspats, vismaz ikdienas auto klasē.

Nav vairs 80/90tie, ka vācietis, bija kaut kāds kvalitates e-talons uz ko skatījās pārējā autobūves pasaule.

Krokodils 01.07.2024 14:32

Audi A4B5 facelift 99g, Diemzēl īpasnieki ir spītīgi un uzskata, ka nekas labaks par to modeli neesot jo jaunās masīnas ir pārbāztas ar elektroniku, kas čakarējās, kur jāgrūž nauda....

Tas nekas ka lai izietu 2020g skati ieguldīja 1300€ lai grīdu/slieksņus pārmetinātu,

2022g vajadzeja parlasīt kārtīgi ritošo uz 600€ lai skati izietu,

2023gadā reika sāka tecēt, ielika jaunu(jo domā vēl braukt nez cik gadus) ar darbu tas 500€

šogad turbīne noklājās - vopšim ~500€, tikko saņēma masīnu pēc nedeļas ģenerators beidzās, vēl 200€+100€ aķītis jo to arī jaunu vajadzeja pie viena tas bija vecs... + vēl tam pa virsu darbs.

Un nē motors arī ir puņķojies, tas ir labots...

 Un tas ir tas ko es zinu, noteikti ir lietas ko noklusē vēl 😅

Panelī ventilatora/radio displejs sen jau kā nerāda, bet tas 'mazsvarīgi' jo iemācījušies no galvas zināt... ā kondiška protams ka nestrādā, jo tas arī mazsvarīgi, varot logu attaisīt un cik ta mums tās karstās dienas esot....

Bet takš vecie audī neplīstot!!!!! 😂 Reāli pēdejos 5 gadus iegrūsta 5x auto tirgus vērtība lai varētu tik uz ceļa ripot un iepūt...  Neiestāstīsi, ka būtu jāšķirās.

Krokodils 01.07.2024 14:12

GTD2 rakstīja:

Viencexpercs rakstīja: jebkurš vācu auto izstrādājums pēc 5 gadiem jānodot tolmetā, nevis jābrauc.

Daži sāk jukt jau pēc 3 gadiem.

Tikai praksē ir savādāk, vissilgāk tiek ekspluatēti tieši vācu auto ,kamēr citi 30-20  gadus veci jau parsvarā tolmetā.

😂 Tie pa mūsu ceļiem brauc jo vienkarši bmw un audī markas latvietim ir mīļākās, tas nekas ka puse lietas vairs nestrādā, kā vajadzētu, vieninieciņi daudz jo to pārgudro vācu inženieriju sataisīt un uzturēt perfektā stāvoklī ir DĀRGI... Bet tas viss tiek paslaucīts zem tepiķa jo galvenais, ka ir tā bļemba un kaut kāds stereotips no psrs laikiem.

 Tā nu skatē gadu no gada iedotos divnieciņus aizsmērē kā nu kuram tie līdzekļi ir un brauc puvekļi uz kaut kāda fanātisma reiķina, bet tas nenozīmē ka tās būves ir ūber gūt.

 12..15..20gv ir veci sapuvuši šroti, kam būtu jaatrodas tolmetā, jo jebkurš samērā jauns korejietis vai japānis(5..8gv) būs tādā pašā cenā un būs lētāks ekspluatācijā, bet darīs to pašu ja ne pat labāk, bet nēēēē, tas jau latvietim ir TABŪ pārsesties uz ko tādu, labāk ņemsies ar veciem sapuvušiem vāciešiem, jo.... 😂

Krokodils 26.06.2024 9:02

Pagaidām pēc datuma izskatās, ka ar kuģi Stena Flavia(atiešana15,pien.12), bet datums nav finalizets, var arī nakamajā dienā ar Stena Livia braukt (atiešana 10,pien 7:00)

Varbūt kāds no kuģiem šajā marsrutā ir labāks/ērtāks? 

Ja rezervē sēdvietu klusajā zonā, tad jau tā vieta tak rezervējas 'tev' ne?

Par ēdināsanu skatoies nav jau ļoti traki(lētak ne kā Rīgas centrā paēst 😂) ja iepriekš rezervē piem. vakariņas, par pārejo jau var paņemt maizītes un uzkodas līdz un tā... varbūt ja pērk uz vietas tad ir lielāks uzcenojums?

Krokodils 17.06.2024 15:09

Kaapeec rakstīja: Stena Line no Liepājas uz Travemindi. No tās Dānija ar roku sasniedzama, drusku virs 200 km

Kurš ir peldējis- Kā tur uz šī kuģa ir ar to kajīti var iztikt vai labāk/drošāk ir paņemt?

 Vai ir normālas 'guļamās zonas' krēsli kur apgulies? Vai krēslu mazāk ne kā gribetaju tādejādi bezmaz vai jāskrien ir uz tiem krēsliem un jāsēž viņos savādāk būs jāguļ uz grīdas?

 Jo kajīte nereali sadārdzina to peldes cenu, kuru vienkārši nokrāksi...

Bez kajītes 185€, ar kajīti 430€ (2pieaugušie 1 tīneidžers +auto) 

Reāli pa 300€(degviela+ceļš) varu aizbraukt līdz hanoverei, tikai protams tā kā vienīgajam pie stūres tas ir čakars un nav izdarāms vienā piegājienā, gribi vai nē kaut kur būs jaapstājas, jāpaguļ.

Krokodils 06.06.2024 8:15

imzz rakstīja: Falken ir japāņu, nevis ķīniešu, un to ražo tas pats koncerns, kurš, nopērkot kapitāla daļas, dabūja tiesības izgatavot arī Goodyear un Dunlop saviem tirgiem. Tiesa, Eiropai Falken riepas var būt izgatavotas arī Turcijā.

Tāpēc arī pirku Falkenus.

 Ķīniešu barankas nepērku 😉 Pārāk ātri nodilst(mazaks protekts jau sakumā), kā arī figviņzin kāda tur ražošanas kvalitāte - viena riepa tāda, otra tāda trešā atkal savādāka, izskatās jau vienādas jo sastāvā neielīdīsi.

Krokodils 05.06.2024 12:30

Ja ziemene paveca(5gadi+) tad tā gumija turklāt ja vēl uzglabāta saulē utml, gumija sen jau kā palikusi cieta un galīgi nav tāda, kādai tai bija jabūt. Vienalga kāds brendzzz ir rakstīts riepai uz borta. 

Ja esi tomēr izvēlējies ķīnieti vispār neredzu jēgu skatīties uz to uzlīmi, jo viņi uztaisa pāris šādas labās partijas lai dabūtu šo Eiropas sertifikāciju parādot, ka viss ir līmenī, bet pectam taisa riepas kādas grib līmējot virsū šo pašu uzlīmi un iepūt. 

 Nav jau tā ka kāds no eiropas speciāli ik pa paris mēnesiem lidotu uz ķīnas ražotnēm parbaudīt, kā tas notiek eiropas 'brendu'' ražotnēs. 

Personīgi pārejot no jaunām R18 Falken winterpeak f-ice 1 šipenēm uz šogad arī jaunām R19 Bridgestone turanza t005, 4 pilnas bākas izbrauktas varu pateikt, ka degvielas patēriņš samazinājies par ~1L/100km

jeb no ~7.8L/100km vidējo ziemā uz ~6.5L/100km videjo vasarā gan pēc datora gan uzpildes mērot.

  Neskatoties, ka riteņu disks lielāks(smagāks), izmēri oficiālie.

Ceļi ikdienā un kājas smagums vienāds. Es domāju, ka te vaina ir ķīniesos, jeb skopais maksā divreiz... 😉

Krokodils 04.06.2024 10:21

Nepieciešams precīzēt vai vēlies īstu JDM(ar stūri labajā pusē) vai velies vienkārsi lētu japāņu marku ko šķūnēt...

 Ir atšķirība(arī cenā) 😉

Krokodils 28.05.2024 12:23

Interesē pamatojums, kāpēc visur pasaulē drīkst jūrā taisīt ugunskurus, bet Latvijā tas ir kategoriski aizliegts.

Labi lai novērstu pašdarbību un kāpu nosvilināšanu, ierīko drošas smukas ugunskura vietiņas, kur to darīt, iemest malku un pacept un patusēt jūrā, būtu tik labi!

 NĒ! UGUNS JŪRĀ KATEGORISKI AIZLIEGTS!!!! Ķip baltijas jūras smiltis deg? 😂

Krokodils 28.05.2024 11:35

GB12 rakstīja: Jā, ļoti sen. No pēdējā brauciena atgriezos tieši pirms 18 dienām - Rumānija - kopā 3300 km. Braucu pa bāni, kur atļautais ir 130, ar apmēram 150 pabraucu garām poliču bembim ar radaru iekšā, neviens ar ausi neklapēja. Bukarestē arī uz vienas no 2 joslu ielām pēc Google Maps ar 65. Vācijā pēdējo reizi biju 2022. gadā - tajā braucienā 2 reizes paņēma fotoradars. Vienā reizē 70 vietā ap 85, otrā - 100 vietā uz bāņa ap 130... Abas reizes nozibsnīja. Un tas nebija Austrumvācijas gals - viena reize pie Minsteres, otra - gandrīz pie Luksemburgas robežas. Vācijā sanāca vairākkārt ar kravinieku pabraukāt - tur uz mazajiem ceļiem atļautais ir 60 km, vietējie teica, ka līdz 70 var neiespringt - ne fotoradars bļauj, ne poliči piesienas, Uz Poliju vai tai cauri braucu apm. 2 reizes gadā. Vienīgā reize pēdējo 10 gadu laikā, kad esmu apturēts, bija par būtisku ātruma pārsniegšanu (nepamanīju apdzīvotās vietas zīmi), bet tā esmu pabraucis garām Varšavā gan ar 60 atļauto 50 vietā, gan uz bāņiem ar 130-140 atļauto 120 vietā... Lieldienas svinēju Budapeštā (braucu caur Poliju, Slovākiju, atpakļceļā Austriju, Čehiju. Čehijā vienā vietā atļautā 100 vietā ātrums bija 120, nekādas reakcijas... Fotoradariem praktiski visur gāju garām ar apm. +10. Neviena soda. Jā, Igaunijā piekrītu - tur par +3 km man atnāca sods apm. 12 euro, esmu arī par Nīderlandi dzirdējis.

Ar FR fiksejumiem ir tā ka tie var atnākt pēc pāris mēnesiem, tāpec nesaki vēl hop.... 😉 (Pēc eiropas likuma pus gada laikā ir jaatnāk)

 Tepat pie mums gadās mēnesis vai divi aizkave un tad kasi pauri un domā tinot filmu atpakaļ....

 No ārzemēm nevari gribēt, ka atnāks pēc dienas, divām vai nedēļas. Diemžēl joprojām arī šengenas valstu zonā nav kopējās eiropas sistēmas kur poličiem pārbaudīt un viss ir sadrumstalots aizbildinoties ar valstu drošību.

Tālākās ārzemēs sodus apstradajot tur tomēr izvērtē kāds sods un ja konkrētā bildē ir maziņš, bieži nemaz i nesūtīs šo reiķinu uz Latviju, jo sūtīšanā čakars lielāks, kur visticamāk, ka cilvēks tāpat iemetīs miskastē un tēlos muļķi domājot, ka ta var aizbēgt no pienākumiem.

 Šādos ārvalstu sodos parasti ja ekipāža apstādina, nočeko savas valsts sistēmā, ka uz autiņa karājas sodi, tad liek maksāt par visu. 😉

Rumānijā šķiet ir trakāk ne kā pie mums, tur poliči uz ielām ir tikai tāpēc ka kaut kādas mūsdienu normas prasa un eiropas naudu grib dabūt, ta viņiem ir japilda kādas normas.

 Realitatē tur anarhija uz ceļiem.

Krokodils 27.05.2024 16:02

Laikam neesi sen bijis ārpus robežām. Igaunijā soda ar pirmo kilometru, tāpec ir iesauka lēnie Igauņi.

Polija, Vācija, ja brauksi ar mums ierasto +10, arī norausi sodu. Īpasi ja tā brauksi garam skolām, pansitonātiem u.c. spec vietām, kur ir ātruma samazinājums...

Pa lielam Eiropā ir +/- 5kmh tolerance! Kurā KATRAM PAŠAM ir jaapzinās sava auto spidometra klūdas rādijums, bet ja ir ražotāja noteiktie riepu izmēri un balstiekārtā nav veiktas modifikācijas, tad tas parasti iekļaujās šajā 5km/h diapazonā - respektīvi sanāk 'sods no pirmā kilometra!'

 Bet pie mums ir kaut kāds mistiska automobīļa +/-10km/h kļūda un tad vēl fiksējosās mērierīces +/-5km/h un lēmumā sapluso abus klat, jebšu ņem nost -15km/h.

 

Un tieši tapēc jau realtatē +15/20kmh plūsma pie mums ir norma. Vienalga vai pilsēta vai dzīvojaām zona vai šoseja, ja nebrauc virs norādītās zīmes ar vismaz +20 tad parasti iesēžas tev dusmīgi pakaļā, cenšoties stumt, pārmācīt u.t.t. 

 Ķip ko velcies braucot pēc noteikumiem?!??

Policijas kontrole, kas pārgajusi uz stacionāro FR modeli, vadītajiem arī liek šo visatļautību, jo pie visām zinamajām FR vietām parasti nomet -10, pabrauc garam un tad atkal braši skrien tālāk.

Varbūt vēl kādā ex-psrs valstī ir joprojām tik liels kļūdas diapaozons, bet nu jā, eiropā toč tu čiliņā nepabrauksi ar +10/+20, jo sodu atrausi kārtīgu.

Krokodils 27.05.2024 10:45

topinamburs rakstīja:

Bradypus rakstīja: Nu un kur tieši tu piedāvā to precīzo svītru vilkt, kadus likumpārkāpumus policisti drīkst atļaut turpināt? Ir šķietami viegli pateikt, ka tās ir nesalīdzināmas lietas, kad iedod ekstrēmu piemēru, bet grūtāk tur "kaut kur pa vidu".  Problēma ar tavu domāšanas veidu ir tā, kas atbalsta policejisku režīmu - t.i. policista tiesības uzspļaut likumam un subjektīvi izlemt, ko sodīt un ko ne.

Ko darīt vienam un katram policistam, ja viņš vienlaikus redz, ka visa auto plūsma plūst vienmērīgi ar +15?

No plūsmas, nejauži izvēles kartībā stādina. Izraksta protokolu, ņem nākamo. A kā savādak? Pašam nevajag būt šajā aunu barā, tad arī nebūs jāraud un jāspriedelē, kāpēc izvēlējās 'mani' un vai tas ir taisnīgi, ja citi turpina pārsniegt bez sekām, kamēr 'man' raksta protokolu!

 Ja visi turpina hroniski braukt +15/+20 tātad soda apmērs par šo ātrumu pārkāpumu ir par mazu, jo gandrīz neviens autovaditājs no tā nebaidās..

Pilsetā pārsniedzot ātrumu līdz 20km/h brīdinājums vai 40€! Kas ir smieklīgi,jo ātrumu parsniedz par 40%, kas  pilsētā pie neparedzētas situācijas ir ļoti daudz!

 (tapēc jau arī poliči pa lielam piever acis un atļauj skriet jo paši negrib ņemties ar papīriem deļ kādiem brīdinājumiem, bet šādi pieverot acis, arī izveidojas šie hroniskie skrējēji kuri ir pārgudri un vairs nespēj barukt pēc likuma panta.) 

  Sodi visā ātruma spektrā būtu jāpalielina x2 vai pat x3! Un jānoņem tā muļķīgā +/- 10km/h bufera zona, kas velkas līdz no psrs laikiem-būves, ka ražotne nemacēja kvalitatīvi nokalibrēt spidometrus! Ta braucot uz 50, vienam žigulim rādija 45kmh, otram 60kmh 😅

 Bet kā tiek pacelts šis jautajums uzreiz 'hroniskie' vaimanā un ķērc pilnā balsī (nesenie centieni stingrākam likumam) Tad uzreiz ir tiesības, konstitūcijas un sazin vēl kas lai tikai atstātu esošo situāciju.

 Ik dienu ļoti labi izjūtu, cik autovadītāji ir nedisciplinēti un brauc kā patīk, nevis brauc pēc likuma. Radot gan agresiju gan avārijas situācijas, gan arī avārijas.

Krokodils 12.04.2024 10:05

darklight rakstīja: Ta jau redzēs. Profam tur darbs pusstundai un detaļas centos. Kādu dvacāru varētu nolikt, vairāk droši vien nav vērts.

'Profs' nepazīstamam klientam, paņems par stundas darba izcenojumu.(Neviens tev izcenojumu neprasīs par konkretam minūtēm darba)

 Tas būs kādi 40-60€ par darbu + izejmateriāli.

 'Oglītes' vairs nemaksā centus, bet to cena sasniedz pat vairakus desmitus eiro.... + vēl šo to, tā tiekt iztīrīs, ieeļļos - tā lai cipariņš noapaļotos uz augšu. 😉

Vietējam koļam gan jau, ka dvacārs pietiks, bez čeka, jo varēs iemīļoto pudeli vakarā nopirkt.

  Bet tad nebrīnies, ka pēc pāris mēnešiem atkal apstāsies jo iekšā būs kaut kādas pašas lētakās generic ķīniesu ražojuma oglītes un pati darba kvalitāte arī...

Krokodils 11.04.2024 11:28

Utilizē un nopērc jaunu prastu un nedārgu ierīci vietā. 😉 Noteikti maksās tikpat cik paprasīs saremontēt! 

Vēl ja gribi mazliet pačakarēties vari sataisīt tā lai griež un strādā, iedot lombī, tur apskatās, ierīce strāda un iedos kādu dvacāru un tad nopirkt jaunu un nedārgu vietā. 😃

Ja ierīce nav no augstajiem plauktiem vai kāda ļoti specifiska, neredzu jēgu 'remontēt'

Krokodils 05.04.2024 14:00

Cik zināms pārsvarā ir emigrantu laimes meklētāji pie fūres stūrēm, tas ka vilcējs ir ar poļu nr. nenozīmē ka pie stūres ir polis...

Paziņai nīderlandē ir pārvadājumu bizness ar 4gab. savām fūrēm, bet meklē šoferus no Latvijā.. Kapēc?

 😉 Jo var krietni mazāku algas pozīciju piedavāt, ne ka vietējam šoferim tas būtu jāpiedavā. 😃 Bet tapat krietni virs LV šoferu standarta algas, tāpec atsaucība ir pietiekama. Pat ja ir liela kadru rotācija tā ir izdevīgāk.

 Kadri mainās jo visi pieraduši LV pabraukāt un būt mājā pie ģimenes... Tur jābūt prom no ģimenes un mājām pa 2-4nedeļām. Jābūt maksimāli punktuālam, viss vietējās valodās, viss jauns, nevis ierastās 'po russkī' takas u.t.t. daudzi nostradā šo vienu, divus reisus un atsakās.) Pameiģinot labāk brauks pa LV čīkstot pa algas pozīciju sēžot uz dīvana pie ģimenes.

Krokodils 04.04.2024 9:44

Runājot par ātrumiem.

Uz gara bāņa, kur darīt nebija ko notestēts- konkrētajā ātrumā ielikts kruīzā un noresetots degvielas patēriņš.

 Tad nobraukti 30km vienā ātrumā un paņemts rādijums ko kompis rāda. Apvidus nebija kalnains, vējš vismaz ievērojamu ziņās nesolīja. 

 

6robu manualais 2.2L dīzelis

 100km/h (5robā) - 6L

 100km/h (6robā) - 5.7L

 110km/h - 6L

 120km/h - 6.1L

 130km/h - 5.9L

 140km/h - 6.2L

 150km/h - 6.8L

 160km/h - 7.2L

 180km/h - 9.6L

 200km/h- 11.5L

                        /uz 100km

😉 Protams atkarīgs no katra auto kārbas garuma, bet manā gadījumā acīmredzams ir bāņa ātruma kruīza ātrums/ekonomijas 'sweetspot' ar kuru vari braukt optimāli un degvielu vēl nerij.

Ar otru autiņu kam 2L dīzeļ tomāts, stāsts līdzīgs, vai 100 vai 140, ēd +/- vienādi.

Krokodils 03.04.2024 13:01

wtf? Galvu visi saspiedušies vai kā? Kāds sakars ar skriešanu? Kura brīdī rakstīju ka 'man' menti neļauj skriet??? Iedzer korvalolu, atslābsti un izlasi VĒLREIZ ko rakstīju!

Piedalījos sarunā redzot to kāda agresivitāte notiek Latvijas pilsetās ielās, bet tikmēr policija dižojas un ievieto kārtējo 'NEZĒLĪGAKO' likumpārkāpēja video, kas esot noķerts jo fiksēts uz šosejas mēmakais ātrums= 130km/h!!!!!

 Tikmēr bezsmadzeņu gangzzteri tik ārdās un ja sūdi sanāk, tad policijas priekšā izdomā pasaciņas un poliči realitatē rausta plecus jo vainu neviens nav atdzinis, bet pietiekamu leģimatīvu pierādījumu neesot. Tīnuzu gadījums pierādiīja, ka mūsu valsts tiesiskā sistēma ir pilnīga dimbā jo uzņemtais video materiāls ar spidometru fonā, kurs skaidri un gaiši parāda ātrumu - neesot pietiekams iemesls visiem pantiem kurus vajadzētu saņemt!

p.s. pa eiropu bānī braucu kruīzā mierīgi uz 130-140km/h, ja vien kāds nav fiksi jaapdzen, jo ka jau minēja tas laika ieguvums, pret degvielas patēriņu un sevis koncentrēšanās, braucot piemeram uz 180 vai 200 ir nerentabls.

 Bet to jau saprot cilvēki, kas pa 'bāni' ir braukuši 1000km+ galamērķī, vairāk par to pirmo nevainības reizi, kad esi kā norāvies no ķēdes ka uzbrauc uz šī bezlimita ceļa pirmajā reizē. 😉 Tumsonība, kas piemīt parastajam LV stūrētājam, kas tālak par baltijas robežu nav braucis, to īsti neaptvert un nesaprast.

Biezi lietuvā kur 120 braucu uz to pašu 140.. poļos arī.. Nu i nevienu reizi neviens ne būū ne bēē, kā arī policijas auto reti sastopami uz bāņiemvai lielajām šosejām kur šāds ātrums ir ock.

Krokodils 03.04.2024 10:21

GB12 rakstīja: Jā, Lomžā vien redzēju 3 ekipāžas. Bet uz bāņa nebija nevienā vietā. Vispār vienīgā vieta, kur uz bāņa redzēju CP, bija pirms pāris stundām Čehija (brauciens bija līdz Budapeštai) - diezgan netālu no robežas ar PL bija vienu X5 nolikuši mieriņā...

Vismaz LT, PL, DE cik braukts uz bāņa/šosejas kur ir ātruma limiti poliči ta īsti nerādas un ikdienā labrātīgi nepatrulē uz radariem. Kaut zin, ka tur ir ātrumpārkāpēju. 

 Tā ir tā teikt zolīduma līnija - labāk lai cilvēks uz drošas šosejas izskrien savu vēlmi vai dusmu, ne kā piepilsetā vai pilsētā taisa pigorus, kur sekas var būt daduz smagākas.

 Protams ja taisīsi pārak agresīvus sū... vai palidosi garam kādai 'kārenai' kura uzreiz zvanīs sūdzoties, ka novērtos ka x auto uz x ceļa agresīvi ātri brauc, tad policijai ir jāreaģē un tuvakā ekipāža uzbrauks uz bāņa/šosejas posma atradīs un pasauks tevi malā.... 😉

 Pie mums šosejas ir primārā valsts kases papildinašanas zelta bedre, kur ir FR, FR galā un vēl pa vidu poliči patrulē, naski rakstot protokolus.

 Pliki teorētiski sakot ka ja ir tāda vēlme tad jāskrien esot trasē, BET ne dubļu 'trases' - tādas lai autiņš pēctam būtu lietojams nevis uz servisu vedams, Latvijā jau arī ir tik pāris, kur tajās kādi publiski pieejamie pasakumi ir ļoti ļoti  ierobežoti. Jo šādos pasakumos ir daduz organizāciju darba, bet maz nauda... 

 Neviens parastais iedzīvotājs tev nebrauks 50km+ un neīrēs veselu trasi maksājot simtus lai vienkārši ikdienā izgāzētu jo parādījās tāda vēlme... 😉 Latvijā pat lielākās šosejas tiek konkrēti policistu nospiestas, tādējādi ikdienā sūū tiek taisīti ārpus tām, kur avāriju pirmkart ir daduz vienkaršāk uztaisīt jo ir vairāk nezināmo un ja tāda notiek tā ir ar daduz smagākām sekām.

Krokodils 22.03.2024 14:52

nomiks rakstīja: Es pēdējās reizēs darīju šādi - abi (pārdevējs un pircējs) apsēžas pie kafijas tases, pircējs ieskaita naudu kontā. Maksājums ienāk zibenīgi (parasti). Tad pārdevējs e.csdd aplikācijā veic darbības transportlīdzekļa atsavināšanai, attiecīgi pircējs pēc tam to apstiprina no sava profila e.csdd. Pircējs pat var nebraukt uz CSDD, var atzīmēt, lai atsūta reğistrācijas apliecību pa pastu (atnāk apmēram nedēļas laikā), bet apliec.Nr. jau uzreiz parādās sistēmā, OCTA un KASKO var jau gatavot uzreiz. Pats process neaizņem vairāk par 10 min.

Gandrīz pareizi. PIRCĒJS ir tas kurs uzsāk so procesu.

 e-csdd īpasumu tiesību maiņa, Ieraksta reģ. nr, un Tehn. apl nummuru, spiež sākt īpašumu tiesību maiņu.

 

Tad aiziet pārdevējam ziņa, kuram ir jaapstiprina šī darbība.

Jāsamaksā par pakalpojumu un gada nodokli ja nav samaksāts.

 Tālāk jauno tehn. pasi vai nu brauc saņemt pats vai pa pastu.

Vairak šeit: 

www.csdd.lv/ipasnieka-maina/elektroniski-e-csdd-noformeta-ipasnieka-maina

Krokodils 21.03.2024 13:09

Vispar interesanti cik pie mums ir izplatītas caurspīdīgās atstarojušās plēves ko līmē virsū uz zīmi, vai pašiem burtiem/cipariem, vienkāŗsi braucot neredz ka tur kaut kas ir uzlīmēts, tādejādi ikdienas ekipāža nesodīs par nr. zīmju slēpšanu, bet bildē nobildējot viss ir pārgaismots.

  Vai arī mūsējie FR ir pārāk advencēti un vairs šādas lietas neķer?

Krokodils 18.03.2024 9:21

Uggga rakstīja: Atkarībā, cik tad bija reālais ātrums mīnus radara kļūda - 40 vai 80 EUR

Gaidīt, visdrīzāk, kaut kur nākošās nedēļas vidū/otrā pusē.

Ja numurs nav redzams, tad var arī paveikties.

Tad nr. zīmei pilnībā vajag būt aizklātai visu fiksācijas laiku (FR sodu apstrādē ir video fiksācija, kas ieraksta 'video' formātā, ja tajā vienā kadrā pēkšņi putns nolido garām u.t.t. tad viņi skatās pēc video un apstrādā šo fiksāciju)

😉 Pazīstamais pie viena luksofora uzskrēja ar vienu, bet pēc ~500m bija pārvietojamais...

 Galā nr. zīme atnākusajā bildē bija pa pusei aizklāta, reāli bija redzami tik 2 cipari(auto korpuss, ar ko skrējās aizklāja), bet sodiņš tāpat atnāca, tāpēc pārsūdzēt bezjēdzīgi... Ja jau pareizajam atsūtīja, tad viss ir lieliski  fikēts. 

 

Viņi nelaidīs garām iespeju iekasēt. 😉

Krokodils 14.03.2024 13:57

msh rakstīja:

Krokodils rakstīja: Mūsdienu auto 'bez problēmām' iet pirmos 100-150k tālāk garantija beigusies un baigi nav šķirba cik gadus veca kaste jo ārpus dīlera servisa apmeklējumi tie paši un dārgi - ja gribi lai skatē nullīte, būs jāieguldas, ja gribi pa ekonomisko, tad labo skatē iedotos divnieciņus tā pat kā 20gv. vecajiem šrotiem....

Ja ņemtu dīzeli ar 150k+ nobraukumu, tad galvenais lai nebūtu tā ad-blue šņaga, ar kuru tik konkrētas papildus problēmas un tās nav mazas remonta izmaksas.

Gan Audi gan BMW ir ļoti dārgi pēcgarantijas apkopēs- t.i ja par auto gribēsi rūpēties, nevis braukt līdz apstājas un tad domāt... Iesaku izkāpt no šīs pārgudrās vācu būves un skatīties plašāk!

 (Vairs nav 90tie, kad šīs vācu markas skaitījās kvalitatīvas un kaut cik krutas) 

 Visā visumā tavi nosauktie eksemplāri ir 20K+ € un tādā budžetā personīgi toč labāk jaunu labas kompl. škodu, nissan, toyota vai ko tamlīdzīgu paņemt, vismaz būs jauns auto ar garantiju, nebūs jauztraucas par visu gudro sistēmu  servisiem kā arī rūsu, kas tevis nosauktajos būs iemeties zem smukajiem plastmasiem. Kur vēl pēc dažiem gadiem būs vizuāla/tehniskā problēma. 😉

Teorētiski var piekrist par tehniskajām lietām - bet, protams, tas teksts par "divnieciņu labošanu" ir čau, bet nu šitas - "(Vairs nav 90tie, kad šīs vācu markas skaitījās kvalitatīvas un kaut cik krutas)  " - paga, ko? Tevis piesauktās jaunās kastes ļoti kliedzoši parāda kāpēc audī ir kruts - jo tu piedāvā izvēli starp lietotu piznesa klases mašīnu un jaunu naglu kasti - un tāpēc arī tās naglu kastes ir labāka izvēle, jo tās ir stipri primitīvākas - izņemot Škodu, Škoda vienkārši ir nesmukāk uztaisīta, bet apakšā ir fofāgens, un fofāgens tehnoloģiski [vipendroniski] no audī sevišķi neatpaliek. Ak jā, cilvēks te vēlas pirkt mašīnu - Eiropas tirgū no Missena mašīnas nopirkt nevar, tikai kaščeju, xtraili un joku.

Nevis eiropā, bet gan pie mums. 😉 Diemžel mūsu prātiņos joprojām viss izņemot bmw un audī esot otršķirīgs brends.

Tieši tāpēc nissans pie mums ir tikai sievišķu juke, kaškai vai tad xtrail...

 Eiropā ir daduz lielāka nissan modeļu izvēle pasažieru busi un bulkvāgi-townstar, primastar, interstar, joprojām mazā micra nekur nav pazudusi... Un arī lielie darba zirgi pathfinder un patroļi ir dzīvi.

 'sedanos' gan pēdējā piecgadē eiropas tirgus pozīciju ir zaudejusi un bez importa neiztikt.

Savā laikā vectēvam bija 90gada nissan bluebird, no sava bērna prata atceros tas gāja kā tanks, pēctam 94g pulsar, pa lielam abiem lielu tehnisku problēmu nebija, (vectēvs uzpasēja autiņu garažā un man daduz ko iemācija par auto  uzbūvi) pat 300...350tūkst nobraukumā bendzīna motori rūca kā jaunas bitītes, tik tas ka tā laika japāņi mūsu platuma grādos stipri izrūseja.

Bet tagad modernajos modeļos jau sen vairs nav tā pati problēma. Tāpēc vienkarsi iesaku paplašināt savu redzes loku nevis sēdet uz novecojušiem aizspriedumiem. 👍

1 2 3

Lasītākie raksti

Jaunie raksti