Pacukstēšu, jāpanas tirgū 7 paaudzes akordiem ir arī oriģināli 4WD.
Apsvēru tādu domu moš ielikt, biju atradis pāris pilnos kitus no akordiem japānas šrotos, bet nu prece+shippings+muita vien tolaik uz ~4.5tūkstoši eirōō sanāca(vairāk, kā puse no cenas sūtīšana un muita), plus kāds kantoris jāatrod, kas visticamāk ārpus latvijas, jo pie mums, kārtīgu specializetu japāņu marku servisu nav, kas to varētu ar zināšanām kvalitatīvi izpildīt un uzstādīt.
Protams var jau dot pie jebkura kas saka, ka izdarīs un piekrīt kam tādam, bet.... kur garantija tādam darbam ko dara pirmo reizi un visticamāk, ka skatās 'kā darīt' no tiem pašiem how to video un forumiem...
Cik lasīts krievu forumos var arī no konkrētiem crv pilnpiedziņas modeļiem mazliet piemodificēt un smuki pielikt akordam, bet nu jā.. tas tāds vietējā servisa DIY darbs liekas, kas būtu forši kādam projektauto, ne ikdienas auto.
Pilnpiedziņa līdz eiropas tirgum neatnāca jo redz jevropejieši 'premium' modeļa segmentu iemīļojusi savas vācu Passat, A6 vai 5 sērijas bmw kastes.
Tāpēc jau nepiedavāja pat kā opciju un 8 akords ir pēdejais eiropas tirgū ar 2015 gadu.
Japānā un US šie modeļi turpina attīstīties jau 11 paaudzē visi brauc un priecājas. 😉 Latvietim marka - konservbundžas sūūū! 😅
650 rakstīja: Nē, (īpaši) japona marku konkrētos gadījumos līdz tam vieniniekam/Par! var paiet knapi pāris/trīs gadi.Reāli gadījumi,bez pļūtīšanas,pie kam tieši rīgā pirktiem auto un saudzīgi lietotiem un ar mazu noskrējienu! Un īsti pat nevar saprast, vai vairāk/ātrāk sarūsē tieši garāžā vai uz ielas stāvošs auto.Drošvien svarīgi ir pa kurieni tiek braukts- sliktākais ir ziemā nobraukt pa reaģenta pļuru un tad uz pāris nedēļām atstāt mierā stāvošu.Pilsētā un uz šosejas ir krietni kaitīgāki apstākļi, nekā varbūt kkur laukos vai mežā ikdienā maukt pa ekakokaloģiski tīru sniegu/ledu.
Nospļauties var tas, kuram ir po/uj.Savukārt tas, kurš ir ieguldījis būtisku laiku un pat ievērojamu naudu šis problēmas novēršanā, var tapt pat Ļoti saērcināts par beidzamajos pāris gados massveidīgi novērojamo TA lohu "centību".Viņi mierīgi var izlaist mašīnu ar izsistiem amortizatoriem un drošai braukšanai pilnīgi nederīgiem lukturiem ar izdegušām iekšām, taču tie "virspusējie rūsas bojājumi" viņiem ir topā.Acīmredzot,ir dota ģenerāl ievirze visos iespējamajos veidos jāāt prātu ikkatram "lietota" auto īpašniekam.
Iz dzīves - 2015g tiguans pirkts latvijā, Servisots tikai vw centrā ta teikt pēc grāmatas. (par 25tūkst, eļļas maiņas intervālu neko nesākšu 😂)
Bet nu pirmajos 5 gados bija šis tas kas bija jāmaina ārpus garantijas ietvaros, bukses, kluči utml.
2021 gadā ar nobraukumu 150tūkstoši, sanāk, ka savas dzīves 4 skatē dabūja divneiciņu PAR RŪSU.
JĀ PAMATOTI, jo bija pamanīts caurums slieksnī aiz plastmasiem, paceļot visas detaļas apakšā brūnas un materiāla virskārta tāda jau saēsti rūsaina, it kā autiņam būtu 12..15 gadi.
Ta kā mūsidenās itin VISS ir plāna plika konservbudža, kas apūsta ir ar ekoloģiskām eļļiņām kuras pirmo gadu laikā iztek, iztvaiko, izstrādajas galvenais lai dabai nerada kaitejumu un metāls mūsu sāls apstākļos sarūsē tik fiksi, ka 2x/3x vairāk autiņus jāražo (un tas esot ekoloģiski un zaļi)