Ne viss ir kā izskatās
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ne viss ir kā izskatās
tāds mazpilsētas itālis ar savu mazauto stipri tālāk par savu mazpilsētu nebraukā.
Visticamāk ka bojāts korpuss mocim, vai un uz ko uzskrēja, vai jau bija pirms tam uzsists. Bet lai nu kā, visi atcerieties, ka jāpaļaujas pa lielam tikai uz saviem spēkiem, tādēļ pirs došanās jūrā 100x visu pārdomāt. Pirms pāris gadiem pie Kolkas jūrā iepūta kaitbordistu, visi skatījas no krasta, kā puisis noslikst, nebija līdzekļu ar ko izglābt. Arī tagad meklēja dronu ar termokameru...
Bija gadus atpakaļ, trīsvietīgs Kawasaki. Atrums līcī 90kmh, ir braukts līdz igauņiem ar. Lai brauktu uz Roņu salu tur vajadzētu braukt tomēr grupā, vienam otru pieskatīt + tomēr hidru uzvilkt un vestes, kādu rāciju paķert līdzi. Visbīstamākais bez vētras protams ir kuģu ceļa šķērsošana, ja vēl pieredzes nav.
Jā, interesanti, kaut shēmu varēja nopublicēt, kā tad tā satiksme tur kārtosies, vai tas ir slepeni.
Kur palikuši masku fani? Vai tad Covid-19 izbeidzies?
arba rakstīja: Mes neviens nenojausam kadi bija Putina plani uzsakot karu
Mana uztvere - notureties pie varas un Krievijas ieksiene izveidot kartigu diktaturu - tas ir izdevies !
Domāju, ka Putina mērķis pēdējā laikā stipri nokopēts no Trump - Atkal varena Krievija (PSRS) un tautas masa ir gatava līdz kaklam dzīvot, sūdos, karot, ka tik var pateikt, ka Krievija ir varena. Ir iebarots, nekas cits, kā tas pats stāsts, kas Staļina laikos, kad gribēja atbrīvot Eiropas apspiesto proletariātu. Kaut kā tā.
Vai feslifts ir ko būtiski izmainījis? Ir doma tādu iegādāties, varētu būt piemērots auto, patāliem, biežiem braucieniem Latvija - Polija, kur arī bagāžnieks tiek iekrāmēts. Gada nobraukums ~50k.
Vai tiešām VW Arteon ir uz Porsche Panamera platformas?
Vajadzētu arī autobāni no Rīgas līdz leišu bānim, kas tālāk savienojas ar poļu bāni, lai var normāli aizbraukt uz Rietumeiropu ar auto.
Bet stāsts jau par ko citu, kā ministrs tā var melot, pat teikt piekrāpt un par to nekādas atbildības, ministrs kurš nodarbojas ar apzinātu krāpniecību! Megalohotrons !
Laikam pie citas foruma tēmas šo pat ielikt nevarēja. Izrādās, ka Tālis Linkaitis ir atklāti melojis par ātrgaitas, vairāku joslu šoseju izbūvi Latvijā. Vai tā nav krāpšana? Cik no raksta, jaunā, progresīvā ministra biedra saprotams, visa nauda aizies RailBaltica un ja kas atliks, tad to aizdos AirBaltic. Par jaunām šosejām var aizmirst, vismaz ši progresīvā ministra laikā.
Skatoties uz Krievijas karu varu secināt tikai to, ka krieviem gandrīz viss vienalga, vienīgais, kas viņus var ietekmēt ir dzīvā spēka zaudējumi, jo vairak krievu kritīs, jo lielāka iespēja, ka karš beigsies. Kremlis baidās tikai no viena, no nemieriem pašā Krievijā. Ja sāksies kurnēšana vates vidū, tad tas vairs nav apstādināms tik vienkārši.
Kur palikuši visi masku piekritēji ! Ja kauns, tad nupat būs Jaungada balles, tur var atklāti vilkt maskas, neviens par jums nesmaidīs !
iAuto rakstīja: Mums jau nav Bradly
Mums vajag daudz 4x4 nelielu bruņumāšīnu un par saprātīgu cenu, jo pa lielam visu izšķir skaits un šo mašīnu ieroču platformas. Nodedzināt var visu Bradly un arī tankus, pat ar samērā vienkāršiem droniem.
Jebkuriem meliem, feikai info, ko rāda masu mēdiji notic vismaz savi 10-20%, vēl kāds aizdomājas, bet ja nu tiešām tā ir. Ja to dara regulāri, šie % ir lielāki. Pastudējiet Gebelsu, tur viss ir tieši tā un ne savādāk. Par krievu uzbrukumu Latvijai, tas nav nekas neiespējams un ja gribam, tiešām dot reālu pretsparu, tad jāstājas zemessardzē, kā arī jābruņojas Vald;ibai būtu jāparskata Ieroču aprites likums, kur pašaizsardzībai vajadzētu pielikt klāt arī B kategorijas pusautomātiskos garstobra šaujamieročus, kā ari liegt šaujamieroča atļauju nepilsoņiem, uzņēmumiem, kuru īpašnieki ir nepilsoņi. Jāmācās lidināt dronus. Pēc tam tiem piekarināt ko klāt jau būs vieglāk iemācīties. Tas viss noderēs.
imzz rakstīja: Re, cik mēs prātīgi. Tika ņemts vērā, ka "krievu ir daudz".
"Lietuvas aizsardzības ministrs aicina izstāties no Konvencijas par kasešu munīciju; Konvencija par kasešu munīciju izstrādāta 2008.gadā Dublinā un tā tika parakstīta 2008.gada 3.decembrī Oslo. Konvencija spēkā stājās 2010.gada 1.augustā. Konvenciju parakstījušas vairāk nekā 110 valstis.
Šo valstu vidū nav Latvija un Igaunija, kā arī lielākās kasešu munīcijas ražotājas un krājumu īpašnieces - Ķīna, Krievija un ASV.
Pie reizes vajadzētu izstāties no Otavas konvecijas
Vai ir kāds, kas elektroauto brauc ikdienā, vai var paspēt mājās uzlādēt, ja nobraukums lielāks? Piemēram 5000km mēnesī.
Jālieto maskas, vismaz tiem kuri pamatoja masku lietderību, varētu lietot maskas ikdienā arī tagad.
Kādas atsauksmes par lietotu Porsche Panamera 4S Diesel ?
MMX rakstīja: Par mīnām jā, piekrītu, tikko papētīju literatūru un mums pat armijas rīcībā ir kaut kādas zviedru mīnas + 2018. gadā bija slepens iepirkums arī uz jaunāka tipa mīnām.
Ar praksi vairāk biju domājis NATO reakciju uz šo karu jau pašā startā, to, ka vēl pagājušā gada vidū izrādījās, ka Baltijas valstu aizsardzībai īsti nav plāna, kā rezultātā steigšus uz šejieni tika attenterēta pirmā nopietnā pretgaisa aizsardzības sistēma spāņu NASAMS paskatā, par to, ka sasolot Ukrainai tankus tika konstatēts, ka liela daļa no tiem vēl ir jāliek kapitālajā remontā, par to, ka ieroču un bruņojuma ražošana bija gandrīz izbeigusies. Praktiski ja krievi Ukrainas vietā būtu uzbrukuši mums, mēs visticamāk tiktu uz laiku okupēti, tīri dēļ attālumiem un gatavības pakāpes.
NATO kā organizācija pat vēl šobrīd īsti nav gatava karam, jo kā pareizi norādi nevienai NATO valstij vēl nekad nav uzbrukts. Neviens īsti nezin ne to kā reaģēs NATO valstu pilsoņi uz viņu karavīru sūtīšanu uz kaut kādu Poliju vai Baltijas valstīm, ne arī to kā šie pilsoņi sagremos risku tikt ierautiem kodolkarā. Pie Eiropas līdzšinējās savstarpējās bakstīšanās man grūti noticēt, ka pildīt NATO 5. pantu kādam būs baigais entuziasms, ņemot vērā riskus. Es pagaidām neredzu NATO izpildījumā neko vairāk kā robežas atgriešanu sākotnējā pozīcijā ja tik tālu nonāksim. Tālākais jau atkarīgs tīri no ASV vēlmēm iesaistīties dziļākā konfliktā.
Latvija ir parakstījusi Otavas konvenciju, par kājnieku mīnu neizmantošanu. Ļoti atklāts ir jautājums, kādēļ Latvija to nepamet!
1984 rakstīja: Drīzāk jau kāda Višegradas kompānija varētu izveidoties - Polija, Čehija, Slovākija, Ungārija, varbūt vēl kāda(s) no Balkānu valstīm. Ukrainai(ukraiņiem) stipri jāpamaina sava mentalitāte - man paziņa pirms dažiem gadiem starptautiska koncerna biznesa ietvaros pieskatīja Ukrainu, viņa rezumē bija īss un kodolīgs - tā ir unikāla valsts, tur visi zog visu.
It, kā citu pasaulē tā nebūtu Vienīgi atškirība, ka citur to dara profesionālāk. Ja neredzi, ka zog, nenozīmē, ka nezog
Jau pietiek ar poļiem un ukraiņiem, tas jau pietiekams spēks.
Kādēļ neizmanto dzelceļu baļķu pārvadāšanai? LDz sūdzās, ka kravu maz, darbinieki jāatlaiž, lai lobē baļķu pārvadāšanu pa dzelzceļu. Atslogos ceļus no baļvedējiem, vismaz vietās, kur tas iespējams.
Viss atkarīgs no sasniedzamā rezultāta un pļaujamās platības. Viss estētiskāk izskatīsies ar robotu nopļautais, otrā vietā stumjamais/pašgājēja pļaunamais, trešā raideris, tad traktorīts. Lielajām platībām, mauriņa (ne pļavas) pļaušanai laikam vislabāk ir raideris, vai roboti. Un vienmēr ass asmens.
Ļoti reti redzu, ka pierē apdzinēji brauktu ar jaudīgiem, jauniem vāģiem. Parasti tie ir seni vāģi, kuri kopā turas ar dievpalīgu un makgaivereni, vai ar kāda ala jauna, spoža ziemsvētku eglītes lampiņu virtene ar šujmašīnas motorīti. Kā arī kāda jēga no divām joslām Latvijā? SM noteikti ganās uz Jurmalas šosejas, ierauga to ārprātu, kas tur notiek, it sevišķi dienās, kad fermu ļaudis iebrauc pilsētā un saprot, ka būs vēl lielākas nepatikšanas, ja Latvijā uzbūvēs vairākjoslu šosejas.