Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator

Pārdodu elektro auto, lai pirktu iekšdedzes dzinēja auto

iAuto Reģ.: 17.07.2001

Interesē šāda pieredze. Cik saprotu galvenā ideja bija sava laika netērēšana visām šīm elektro auto uzlādes peripētijām.

 
1 2 3
topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

msh rakstīja:

topinamburs rakstīja: Cik kārtu mazāk vajag litija tonnās un kiloeirās salīdzinoši ar naftas produktu importu, demagog?

Intereses pēc parēķināju - pieņemot ka akumulators maksās 17 pakas [kaut kur tāds cipars manīts; gan neatceros kāpēc man galvā ielidoja tieši 17], kas manuprāt ir diezgan optimistisks cipars, un degviela 7 eiras uz simtu, par akumulatora naudu sanāk degviela 242 tūkstošiem kilometru. Pie tā ka Latvijas vidējā mašīna nobrauc 12 tūkstošus gadā, sanāk ka tie 242 tūkstoši tiks nobrautu 20 gados - nu pieņemsim ka tas aķis tik daudz izdzīvos, lai arī maz ticams - naudas eksports būs ne mazāks kā ar degvielu, tikai uz citām valstīm, Kāpēc tev to gribas atbalstīt, nezinu.

Kas tās par pakām?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Tūkstoši, protams.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 1 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Bagāts? Paskaties, cik ss.lv maksā ejošs ICE ar izietu skati un tad piedāvā tiem cilvēkiem vietā pirkt sistu EV par 6 900 €

Parēķini, cik vidējais pilsonis savos dīzeļvolvo salej un sagrūž remontos kādu 10 gadu laikā.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
2 0 Atbildēt

300tūkst normāsls dīzelies parasti nokalpo bez lieliem un dārgiem remontiem. Arī EV jaremontē un tas parasti ir pat dārgāk vismaz pagaidām kamēr ierobezots servissu skaits, kas viņus remonntē. man mazāk pēc gada būs pagājuši desmit gadi un bez apkopem dzinejam nekas nav bijis jadara, viens tempreturas dachiks bij jamaina un sajūgam izspiedēj gultnis, pa ritosho protams bremzes, un dazas bukses

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 1 Atbildēt

300 000 x 6 litri uz 100 ir... 25000! 

EV to pašu attālumu veiks par 3 reizes mazāku summu. 

Kurš ir tas bagātais, kurš nabags?

Kanibaals Reģ.: 24.08.2001
2 1 Atbildēt

Aizmirsi, ka ziemā vēl akumulatoru mainīji. Katra dīzelista pienākums ir vislielākajos mīnusos mēģināt iekurbulēt savu mīzeļmotoru, pat ja nekur nav jābrauc. Parasti tas beidzas ar tukšu akumulatoru un auto atstāšanu stāvot nedēļu pagalmā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Domā šos?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Pag, tad ko tu tagad gribi - vidējo? Kas ir tas vidējais tavā prātā, nodefinē. Tikko par bagātiem runāji.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

topinamburs rakstīja: 300 000 x 6 litri uz 100 ir... 25000! 

EV to pašu attālumu veiks par 3 reizes mazāku summu. 

Kurš ir tas bagātais, kurš nabags?

Super, tatad pēc tava aprēķina sanāk, ka ar visu to jāšanos 300kkm garumā, EV knapi "izlīdīs pa nullēm"? Ak jā - gandrīz neviens nebrauc 300k ar vienu auto, bet EV jaunvērtības kritums ir dramatisks, tā kā nāksies mazliet savādāk rēķinā to izdevīgumu.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja:

topinamburs rakstīja: 300 000 x 6 litri uz 100 ir... 25000! 

EV to pašu attālumu veiks par 3 reizes mazāku summu. 

Kurš ir tas bagātais, kurš nabags?

Super, tatad pēc tava aprēķina sanāk, ka ar visu to jāšanos 300kkm garumā, EV knapi "izlīdīs pa nullēm"? Ak jā - gandrīz neviens nebrauc 300k ar vienu auto, bet EV jaunvērtības kritums ir dramatisks, tā kā nāksies mazliet savādāk rēķinā to izdevīgumu.

Es braucu 300 un 400 tūkst ar vienu auto, rēķinu sev.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Nu vai tik tad nebūs tā, ka tu esi tas īstais mazāk par 1% izņēmums

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 0 Atbildēt

Elektroauto jau ir tikai 1 procents no skaita, tā ka neraudi un neuztraucies.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
2 0 Atbildēt

Ne jau es raudu. Tu esi tas kas raud un mēģina iestāstīt, ka EV ir masu, nevis 1% nišas produkts Es pat domāju, ka EV ir reāls piemērots pielietojums vairāk, kā 1%, bet tapēc jau nav jāstāsta, ka izņēmums ir vajadzība pēc ICE.

GTD2 Reģ.: 18.10.2004
0 0 Atbildēt

Ja rēķina uzlādes no publiskās uzlādes tad starpība sanāk minimāla. Bet ja rēķina mājas apstākļos ,kas lādē un salīdzina tos ,kas lej no kannas sarkano vai lauksaimnieku degvielu starpība minimāla, jo kā viens tā otrs nemakssā akcīzes nodokli. Pat ja rēķina lādēt no savas rozetes tad jaskaita vel papildus iegūldījumi uzlādes iekārta, saules paneļi, lielāka el.pieslēguma maksa, Domāju ja el auto saradīsies vairāk uzliks arī nodoklīti arī lādējamai elektrībai.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Valstiski izdevīgums ir neimportētajā naftā no aizdomīgi "draudzīgajām" valstīm!

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Norvēģija ir "aizdomīgi draudzīga valsts"? Kā ar to dalību BRELL, draudzējoties ar Krieviju un Baltkrieviju, no kurām ir atkarīgi EV?

msh Reģ.: 16.04.2007
0 0 Atbildēt

Un kā ar akumulatoru ievešanu no draudzīgās Ķīnas?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 1 Atbildēt

tonnās un eiro - kā jau teicu - atšķirība ir milzīga - akumulatori nav sadedzini un izmet - un drīkst un var ražot citur - pamēģini naftu izpumpēt no turienes, kur tās nav, neticīgais tomiņ

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Brauc vien tālāk auzās - litijs u.c. bateriju metāli gan ir jebkur pasmeļemi, vai ne?

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

tikai ķīnā, kā viens apgalvo, aŗi nav.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kurš un kur to apgalvo? Ķīna IR lielākais litija ieguvējs un akumulatoru ražotājs. Litija raktuves ir mazāk valstīm, nekā nafta un tā zināmie krājumi nemaz nav pietiekami visam ieplānotajam elektrifikācijas plānam (pat tikai auto baterijām ne). Kaut kādu problēmu šajā nesaskati?

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

pārdeva EV , zb neservissa pakalpojumi . nopirka hibrīdu . ir ļoti ok .

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 3 Atbildēt

Nez kāpēc benzīnfaniem ir tāds naids, un schadenfreude, kad šie padzird par kādu - parasti uzpūstu - elektroauto nedienu?

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Nu tas naids rodas tīri automātiski, kā jau pret jebkuru lietu, ko ar varu mēģina uzspiest. Man personīgi nekāda pamatota naida nav, bet arī saceļas spalvas, kad kāds man sāk reklamēt, cik ērti ir lietot elektroauto. Jo es labi zinu, ka man un vismaz 90 procentiem autobraucēju tas nepavisam nav ne lēti, ne ērti! Es zinu, kā ir lietot elektrisko tačku, jo manam brālim ir. Vēl viņam ir privātmāja, saules paneļi, darba specifika, kas prasa diezgan bieži parkoties centrā un, galu galā, OTRS AUTO - liels dīzelis. Viņam tas der un ir ļoti izdevīgi, bet vairākumam neder.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 7 Atbildēt

Ko tad tev mēģina uzspiest?

iciks Reģ.: 29.05.2013
1 0 Atbildēt

Nopietni?

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
2 0 Atbildēt

EU lēmums no 35.gada jaunas tirgot tikai elektriskās ķerras nav uzspiešana? varbūt tas ir brīvais tirgus? pircēja vēlmes pie vienas vietas, jo lūk Eiropa tā nolēmusi.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 4 Atbildēt

Uzspiedīs un uzspiež ir divas dažādas lietas, nē?

Tagad neuzspiež? kas principiāli jauns būs 35. gadā, ka tāda panika? Arsēnu tapetēs un azbestu sienu paneļos arī brīvi neļauj pirkt, tāpat kā jaunas mašīnas bez katalizatora, bez normālām bremzēm, un bez drošības jostām. 

Tādas vietas uz zemeslodes, kur "neko neuzspiež" ir stipri maz. Bet daudz vairāk uzspieža, jeb sevi iekšēji cenzējam mēs paši. Kurš mūs spiež visiem pirkt vienādi pelēkus, vienādi 10 gadus vecus, ar vienādu līdz 200 tūkst noskrējienu dīzeļus?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Uzspiešana jau ir procesā, nav tāda 35. gada, kurā kaut kas melnbalti pārslēgsies, jau tagad ir pieaugošas kvotas, kuru dēļ EV tiek ražoti un pat fiktīvi tirgoti, jo nav pircēju. Arsēna un un azbesta aizliegums samazināja vides toksiskumu - EV baterijas palielina, pievienojot dramatisku ugunsbīstamību. 

Bet tos "vienādos" neviens nespiež - tā ir praktiskākā un efektīvākā izvēle - attiecīgi tas ir normālā sadalījuma (bell curve) vidus, tādēļ visizplatītākais - kas nekādi neliedz tev izdarīt savādāku izvēli.

GB12 Reģ.: 29.03.2011
1 0 Atbildēt

Savā ziņā jau spiež arī tagad. Cik, piemēram, šajā desmitgadē ir iznākuši jauni iekšdedzes dzinēji? Tieši otrādi - ražotāji tos cērt nost. Un neba jau sava prieka pēc. Piemēram, Stellantis grupa - vēl pirms 5 gadiem pamatproduktiem bija 2 benzīnnieki (1.6 ar 180 ZS un trīscilindru 1.2 ar dažādām jaudām) un 2 dīzeļi (1.5 ar dažādām jaudām un 2.0 ar 180 ZS). Tagad no abām pusēm ir palikuši tikai mazākie - 1.6 var dabūt tikai lādējamo hibrīdu versijās, savukārt 2.0 tikai busos un komerctransportā, turklāt 1.5 dīzeli uzstāda vairs vien pāris modeļiem. Bet tie lielākie kāreiz bija diezgan pieprasīti un arī mazāk cimperlīgi. Ak jā, un vēl viens mazs aizkulišu piemērs - Peugeot pārdošanas standarts nosaka, ka, ja salonā ienāk pacients, kurš grib pirkt mašīnu ar ICE, viņam obligāti jāiedod piedāvājums arī ar tā paša modeļa elektrisko versiju. Pārdevēju vairums mūsu reģionā, protams, tam liek virsū nikolaju, bet tomēr - spiediens ir.

darklight Reģ.: 29.10.2013
1 0 Atbildēt

Un vēl smieklīgi ir tas, ka tie vecie dzinēji daudziem ražotājiem vēl pastāv un tiek tirgoti Amerikā un Āzijā, bet Eiropā nav pieejami.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Un šo nekad nekad...

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Kāda sūda pēc kaut kas tāds ir vajadzīgs? Lai vienreiz izmēģinātu, bet visu laiku maksātu kosmisku apdrošināšanu?

Šādi video piederas dārgām spēļmantiņām, kuras neveiksmīgas apstākļu sakritības gadījumā var atļauties norakstīt zaudējumos, nevis palikt bez auto, gadiem maksājot parādu bankai. Cilvēki, kas to var atļauties, nepērk Hyundai. Cilveki, kas filmē šādus video, to patiesībā nevar atļauties par ar Hyundai, bet ļoti grib līdzināties tiem pirmajiem.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 1 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Uzspiešana jau ir procesā, nav tāda 35. gada, kurā kaut kas melnbalti pārslēgsies, jau tagad ir pieaugošas kvotas, kuru dēļ EV tiek ražoti un pat fiktīvi tirgoti, jo nav pircēju. Arsēna un un azbesta aizliegums samazināja vides toksiskumu - EV baterijas palielina, pievienojot dramatisku ugunsbīstamību. 

Bet tos "vienādos" neviens nespiež - tā ir praktiskākā un efektīvākā izvēle - attiecīgi tas ir normālā sadalījuma (bell curve) vidus, tādēļ visizplatītākais - kas nekādi neliedz tev izdarīt savādāku izvēli.

EV bateriju toksiskums ir tikai tad, kad tās dzīves beigās nepiemēroti apsaimnieko. No naftas produktu sadedzināšanas atmosfēra tiek piesārņota jebkurā gadījumā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 1 Atbildēt

Nu tad sāc rēķināt - cik un ar ko atmosfēra tiek piesārņota no naftas produktu sadedzināšanas un cik no bateriju sadedzināšanas. To, ka baterijas neizbēgami degs un neizbēgami tiks dzīves beigās nepiemēroti apsaimniekotas, ir jāpieņem kā faktu.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 4 Atbildēt

Kā tad. Tikai tad, ja būtu bez nīstās regulēšanas no valsts puses.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

darklight rakstīja: Un vēl smieklīgi ir tas, ka tie vecie dzinēji daudziem ražotājiem vēl pastāv un tiek tirgoti Amerikā un Āzijā, bet Eiropā nav pieejami.

Tu domā, ka tā ir kāda sazvērestība? Protams, ka ražotaājs labprāt tirgotu vienu un to pašu motoru visu mūžu. Pamaina tur fāras, ieliek lielāku planšeti un vuala - jauns modelis. Eiropā tas neiet cauri un pārdod to, kas ir pieprasīts. Galvenokārt jau dēļ izmešu normām. Piemēram Nissan X trail ar lielajiem motoriem(2.5) tieg tirgots Amerikā, Emirātos un Dienvidafrikā. Savukārt Eiropā debitē tieši tāds pats X trail( pēc skata) bet jau ar hibrīda tehnoloģiju un jauno 1.5 motoru. Austrālijā arī parādījās. Kamēr Amerikā pirks to 2.5 motoru, tikmēr tur nebūs nekādi hibrīdi un Dāfrika vienkarši tas ir lētāk, konkuretspējigāk.

darklight Reģ.: 29.10.2013
0 0 Atbildēt

Te nav runa par pieprasījumu. Viņiem tak neļauj tos motorus tirgot! Nu nestāsti man, ka kāds pie pilna prāta vispār skatītos uz 0,9 TURBO, ja vien būtu sakarīgas alternatīvas. Ir noteikti cipari procentos, ko un cik ražotājs drīkst ražot un tirgot, un te jau nonāk pie tāda absurda (kā augstāk minēja), ka elektrotačku pārdošanas rādītājus nākas mākslīgi uzlabot, lai vispār varētu likumiski tirgot benzīnauto vai dīzeļus.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 5 Atbildēt

Inovācijas visā autobūvē iet tikai viena iemesla dēļ - lai šie varētu turpināt ražot peļņu! Tas ir, vai nu lētāk ražot, vai dārgāk pārdot. Vislabāk - abi kopā. Motori pazūd, jo lētāk ražot vienu daudziem modeļiem.

Volx Reģ.: 22.11.2018
1 0 Atbildēt

Šeit LV kad apraksta autiņu tiek izlaists būtiski parametrs - izmeši. Tādam 0.9 motoritim ir daudz mazāk to izmešu un tāpēc viņš ir pieprasīts, jo mazi nodokļi. Tagad lasu par jauno Volvo XC90 un atkal nekas nav par izmešiem, kgan viņam ir uz pusi mazāk, kā citiem konkurentiem.

Savukārt Dāfrika, protams, tas nav aktuāli un brauc ar 1990.g izlaistu motoru. Tak tajās 3.pasaules valstīs pamaina virsbūvi un saliek visu tehniku no kkāda vecā modeļa un ir jauns modelis Indijai, piemēram. Lēts, labs motors.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Kas ir "pieprasīts"? Ja ar varas sankcijām tiek kropļots pieprasījums, tad nav īsti korekti runāt par to, kas "tiek pieprasīts". Ja par 3.0D, kas tērē mazāk un ir ilgmūžīgāks un ekonomiskāks, kā tā paša ražotāja 2.0D, ir jāpiemaksā vairāki tūkstoši soda vienkārši par to, ka darba tilpums lielāks, tad patērētājs "pieprasa" to mazo, bet ne jau tādēļ, ka tā ir viņa patiesā izvēle.

core Reģ.: 03.01.2017
2 1 Atbildēt

topinamburs rakstīja: Inovācijas visā autobūvē iet tikai viena iemesla dēļ - lai šie varētu turpināt ražot peļņu! Tas ir, vai nu lētāk ražot, vai dārgāk pārdot. Vislabāk - abi kopā. Motori pazūd, jo lētāk ražot vienu daudziem modeļiem.

Klau, nu varbūt tomēr beigsi murgot?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Kas ir "pieprasīts"? Ja ar varas sankcijām tiek kropļots pieprasījums, tad nav īsti korekti runāt par to, kas "tiek pieprasīts". Ja par 3.0D, kas tērē mazāk un ir ilgmūžīgāks un ekonomiskāks, kā tā paša ražotāja 2.0D, ir jāpiemaksā vairāki tūkstoši soda vienkārši par to, ka darba tilpums lielāks, tad patērētājs "pieprasa" to mazo, bet ne jau tādēļ, ka tā ir viņa patiesā izvēle.

Pareizi esi sapratis. Vienīgais aizbrauc uz kādu Itālijas mazpilsētu un paskaties cik tur 3.0D stāv, tur tak ar tādu nav iespējams pabraukt

core Reģ.: 03.01.2017
0 0 Atbildēt

Kā saprast "ar tādu nav iespējams pabraukt"?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

Es pēc meneša uz Korfu braukšu, tad pastāstišu

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
1 0 Atbildēt

Esmu ļoti daudz Itālijas mazpilsētiņas tieši ar 3.0D izbraukājis Vienīgā vieta, kur tiešām ar normāla izmēra auto auto bija pagrūti parkoties, ir Franču Rivjēra. Itālija jau diezgan sen visnotaļ iet prom no mazauto paskaties kaut vai uz Fiat500XL - tas lieliski raksturo pārmaiņas itāļu autoparkā.

wons Reģ.: 26.07.2017
1 0 Atbildēt

tāds mazpilsētas itālis ar savu mazauto stipri tālāk par savu mazpilsētu nebraukā.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

core rakstīja:

topinamburs rakstīja: Inovācijas visā autobūvē iet tikai viena iemesla dēļ - lai šie varētu turpināt ražot peļņu! Tas ir, vai nu lētāk ražot, vai dārgāk pārdot. Vislabāk - abi kopā. Motori pazūd, jo lētāk ražot vienu daudziem modeļiem.

Klau, nu varbūt tomēr beigsi murgot?

Tad izstāsti, kāpēc radās Stellantis, kur pazuda Opelis ar visiem saviem motoriem, kāpēc ir tāda WAG grupa ar vienādiem motoriem, utt?

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Tā paša iemesla dēļ, kur pazuda Laima un radās Orkla. Jo vairāk regulu, jo vieglāk tās ievērot korporatīviem monstriem ar standartizētu pieeju.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Šeit īsi bez bla bla un saturīgi

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Pirmais jautājums - kādēļ "neko sev neatsakot" tas Teslists velkas tā, ka praktiski visi viņu apsteidz ar ievērojamu ātruma starpību?

Un 100km pa bāni 1h10min?!

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Un kā cik izmaksā ko pirkt, sākums izstiepts, bet tālāk atbilde kāpēc Tesla un kas notiks ar tiem kas nespēs turēties līdzi...

core Reģ.: 03.01.2017
1 1 Atbildēt

Volx rakstīja: Es pēc meneša uz Korfu braukšu, tad pastāstišu

Kāds Itālijas mazpilsētai sakars ar Korfu? Vai vienkārši palielīties gribēji?

core Reģ.: 03.01.2017
1 0 Atbildēt

topinamburs rakstīja:

core rakstīja:

topinamburs rakstīja: Inovācijas visā autobūvē iet tikai viena iemesla dēļ - lai šie varētu turpināt ražot peļņu! Tas ir, vai nu lētāk ražot, vai dārgāk pārdot. Vislabāk - abi kopā. Motori pazūd, jo lētāk ražot vienu daudziem modeļiem.

Klau, nu varbūt tomēr beigsi murgot?

Tad izstāsti, kāpēc radās Stellantis, kur pazuda Opelis ar visiem saviem motoriem, kāpēc ir tāda WAG grupa ar vienādiem motoriem, utt?

Lētāk ir ražot vienu daudziem modeļiem, bet tas nav nekas jauns, tā ir bijis vienmēr. Runa ir pa to, ka nekas netiekot uzspiests, nu jā aizliedzot normālus motorus nekas jau netiek uzspiests, ja gribi pērc mazmotoru, ja negribi nepērc, brīva izvēle 😂

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
0 0 Atbildēt

Cik tālu atpakaļ jāskatās pēc tā normālā motora, neuzspiestā? Audi 80 jau arī bija kaut kādas uzspiestās izmešu normas. Fiat 124?

core Reģ.: 03.01.2017
0 1 Atbildēt

Ja? Kādas bija tās uzspiestās normas?

darklight Reģ.: 29.10.2013
3 0 Atbildēt

Nu kādus 15-20 gadus varētu pagriezt atpakaļ mierīgi. Neviens jau neapgalvo, ka nekādām normām nav jābūt. Bet pašlaik notiekošais neatbilst nekādām saprāta robežām. Pats trakākais, ka tam nav vispār pilnīgi nekādas jēgas, kamēr lielākajā daļā pasaules šādu normu nav, kamēr tiek dedzinātas ogles, kamēr Krievija met bumbas uz Ukrainu, toties ukraiņi svilina krievu naftas pārstrādes rūpnīcas... Un te varētu turpināt un turpināt.

topinamburs Reģ.: 12.04.2019
1 2 Atbildēt

ā, tātad, ja kamiņš dirš grāvī, tu arī gribi tādas tiesības?

Lielākajā daļā pasaules IR emisijas normas. 

Emisijas normas ir "uzspiestas"jau kopš 1960. gadiem, šķiet, Kalifornija bija pirmā, 65. gadā. 

Esmu gana jauns, lai atcerētos gaišzilo migliņu Brīvības ielā 80. gados.

core Reģ.: 03.01.2017
2 1 Atbildēt

Kā jau teicu, beidz murgot.

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

topinamburs rakstīja: ā, tātad, ja kamiņš dirš grāvī, tu arī gribi tādas tiesības?

Lielākajā daļā pasaules IR emisijas normas. 

Emisijas normas ir "uzspiestas"jau kopš 1960. gadiem, šķiet, Kalifornija bija pirmā, 65. gadā. 

Esmu gana jauns, lai atcerētos gaišzilo migliņu Brīvības ielā 80. gados.

To gan neatceros, bet reāli manīju gaisa piesārņojumu kad biju aizbraucis uz Maroku(Āfrikā).

Eju pa centrālo ielu un reāli liekas, ka elpo gāzes. Nogriežos uz klusu blakus ieliņu un viss ok. Tad pie sevis nodomāju, ka Eiropā tā gan būtu reta parādība. Nezinu kas tur par normām, bet atšķirību var just.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Atšķirību VAR just, bet kā tas pamato aplikt ar milzīgu sodu ekonomiskāku motoru?

Volx Reģ.: 22.11.2018
0 0 Atbildēt

P.s. Korfu ir tipiskas mazpilsētas ar šauriem ceļiem, tieši tā pat kā Itālijas vesturiskajās mazpilsētās. Auto tur izvēlas pēc izmēriem, ne motora.

Atbraukšu, noreportēšu cik 3.0 litrīgus motorus redzēju

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Un? Salā, kuras max garums ir 80km varētu būt mazliet savādākas auto lietošanas tendences.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja: P.s. Korfu ir tipiskas mazpilsētas ar šauriem ceļiem, tieši tā pat kā Itālijas vesturiskajās mazpilsētās. Auto tur izvēlas pēc izmēriem, ne motora.

Atbraukšu, noreportēšu cik 3.0 litrīgus motorus redzēju

Volx esi tur uzmanīgs, meitenes piedāvā cipura.

Viencexpercs Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

ZZZZ rakstīja:

Volx rakstīja: P.s. Korfu ir tipiskas mazpilsētas ar šauriem ceļiem, tieši tā pat kā Itālijas vesturiskajās mazpilsētās. Auto tur izvēlas pēc izmēriem, ne motora.

Atbraukšu, noreportēšu cik 3.0 litrīgus motorus redzēju

Volx esi tur uzmanīgs, meitenes piedāvā cipura.

Grieķijā prostitūcija ir legalizēta. Vari apmeklēt kādu bordeli. Izdrāzt kādu Taņu, Gaļu vai Mašu.

Viencexpercs Reģ.: 26.11.2023
0 0 Atbildēt

Bradypus rakstīja: Un? Salā, kuras max garums ir 80km varētu būt mazliet savādākas auto lietošanas tendences.

Tur visās salās aptuveni līdzīgs stāsts - veci pikapi, kuri Latvijas SR neizietu tehnisko apskati un skūteri vai mopēdi.

Ar citiem auto pārsvarā tūristi braukā.

Bradypus Reģ.: 09.06.2017
0 0 Atbildēt

Kapēc P izlaidi?

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

Volx rakstīja: A kas par problēmām ar E pedāli Nissan?

Man jau likās baigi ok, bet tu saki, ka Teslai kkas labāks. Interesanti, kas tur labāks var būt?

Braucot plūsmā (bez kruīza) to Nissan pedāli bija krietni grūtāk sadozēt kā Teslu. Tesla tīrs "sēdies un brauc"

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

Stipri grūtāk dozējams likās Ford Mustang GT Mach E4X. Liela jauda un neregulējās jūtība. Vai nu rāviens vai palēninājums.

ZZZZ Reģ.: 26.02.2014
0 0 Atbildēt

eidis Reģ.: 07.11.2001
0 0 Atbildēt

msh rakstīja:

eidis rakstīja: Nezinu īsti kā tas panākts, bet efekts ir: tas e-pedālis ir superdozēts diapazonā, kur man vajadzēja precīzi piemēroties satiksmei, bet jaudīgs, kad vajadzēja ko strauju. Visticamāk balstās uz lietotāju datiem.

Joslu asistents tam auto zvērīgi skaļš, bet slēdzās iekšā tikai reizēs, kad es tiešām aizblenzos. Izprovocēt gandrīz neizdevās. Šis iespējams kkā ar salona videokameru panākts. 

Kopā iespaids ļoti labs. Kur vēlāk patestējot Audi A5, tās AI fiškas ir tādas, ka labāk nemaz nebūtu mēģinājuši.

"Joslu asistents tam auto zvērīgi skaļš, bet slēdzās iekšā tikai reizēs, kad es tiešām aizblenzos. Izprovocēt gandrīz neizdevās. Šis iespējams kkā ar salona videokameru panākts.  " - jā, tieši tā - mašīna novēro vadītāju - ja nezināji, tad FSD prasa ne tikai rokas uz stūres , bet arī skatīties uz ceļu, un sāk pļērkt, ja sāk skatīties kaut kur citur, vai arī ja vadītājs valkā saulesbrilles, un var arī atslēgt uz braucienu, vai pat uz nedēļu, ja vaditājs nemāk uzvesties.

Stāsta morāle - ja tev to vajag, tad labāk aiznes savu apliecību atpakaļ uz CSDD.

Ne tā - ķērkt s;āka, kad neapzināti novirzījos no joslas. Kad blenzu apkārt (Norvēģija tomēr) un vicināju rokas pa gaisu (kā savādāk ar bērnu un sievu parunāsi?), tam auto bija pilnīgi pokuj. Kad nepamanīju nobraukšanu no joslas, ķērca.

1 2 3
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti