Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
AigarsSK 17.01.2023 18:39

Interesi ir radījis jautājums, kādā apgriezienu diapazonā būtu jādarbojas benzīna dzinējam tukšgaitā? Stāsts sekojošs - kamēr dzinējs viegli uzsilis, apgriezieni turās ~700-800 robežās, liekas vibrācijas nav, kad dzinējs pilnībā uzsilis, apgriezieni tukšgaitā stabili turās ap 550 (cik nu precīzi var pateikt pēc taho) un ir jūtama vibrācija - priekš benzīna dzinēja gribētos teikt, ka pārāk spēcīga. Apgriezieni nepeld, nelēkā, stabili strādā uz tiem 550 un vibrē. Apvaicājos servisā, tur visi saka - viss OK, strādā vienmērīgi, kļūdu nav, nedomā un brauc. Dīlercentrā tā arī neatbildēja uz šo jautājumu par apgriezienu diapazonu, tik domīgi novilka, ka nu precīzi jau neredzi tos apgriezienus un lai tik strādā...

Dzinējs - 1.6 GDI atmo benzīns, kods G4FD. Internetā rakstīts, ka visi šīs līnijas KIA/Hyundai motori ir paskaļi un vibrējoši, un tas esot OK.

AigarsSK 12.09.2022 12:11

Īss update par tēmu - biju uz ātro apskati servisā, garām braucot. Mehāniķis apskatīja dzinēju, kaut kādas trubiņas, vēl šo to, no kā es neko nejēdzu - saka, ka nekas briesmīgs neizskatās pagaidām. Arī izpūtējā esošajos sodrējos eļļas nav. Tagad jāizveic tests, pieliešu eļļu un līdz nākošai eļļas maiņai, kas ir plānota pēc 2-3k, pasekošu līmenim. Pie nākošās eļļas maiņas tad arī plānosim sveču apskati un kaut ko vairāk, balstoties uz rezultātu. Kad būs kas interesants šajā keisā, uzrakstīšu vēl kādu update!

AigarsSK 09.09.2022 23:13

Pērku tikai no Intercars. Lasīts daudz par viltojumiem, nu cerība ir, ka nav kreisā.

AigarsSK 09.09.2022 22:50

Pirms manis auto apkopās pie dīlera ar Valvoline un es turpināju arī visās nomaiņās izmantot to pašu Synpower 5w30 eļļu. Attiecīgi savā lietošanā kopš 100k nekas nav mainījies, tā pati eļļa un filtri pie visām apkopēm.

AigarsSK 09.09.2022 21:54

Kopš pirkšanas brīža sekoju līdzi, maiņas intervālu turu uz 10k. Līdz šim uz tiem 10k bija +/- 200-300ml no maiņas līdz maiņai, tagad uz pēdējiem 4k ir aptuveni litrs pēkšņi.

AigarsSK 23.02.2021 11:59

Un atkal esam strupceļā. Tika sakārtota bremžu sistēma, tas problēmas vairs nerada. Bet pēc stūres leņķa sensora maiņas tika secināts, ka arī vecais sensors strādā un informācija līdz tam nonāk - respektīvi, cita sensora nomaiņa problēmu neatrisināja. Ir aizdomas, ka problēma varētu būt body control modulī, bet atkal - nekādas garantijas un neviens konkrēti nevar pateikt, ko tālāk darīt. Šis pasākums draud izvērsties nesamērīgi dārgi attiecībā pret auto vērtību, tāpēc izskatās, ka pagaidām būs vien (prātīgi) jābrauc bez ABS, DSC un pārējām sistēmām, un varbūt jāmēģina kaut kas sazīmēt laika gaitā.

AigarsSK 17.02.2021 18:39

Īss update - apskatot sīkāk bremzes, atrisinājās jautājums par vibrāciju un raustīšanos bremzējot. Tuvākajās dienās tiks sakopta visa bremžu sistēma - jauni diski, kluči un viens suports, kas nedaudz ķīlē riteni.

Saistībā ar stūres leņķa sensoru - nav skaidrs, vai tas ir galvenais vaininieks, bet tas ir tas, uz ko rāda kļūdu un ar ko sāksim. Tā kā jauns maksā 250+eur, eksperimentālos nolūkos 'rrr' jau ir atrasts lietots sensors un tad jau skatīsimies, vai tas izmainīs problēmas gaitu.

AigarsSK 11.02.2021 22:41

Bija pieslēgts dators un kļūdas nodzēstas, klemmi noņēmu uz pusstundu un tad pabraukājos, nelīdzēja. Varbūt tas rokasbremzes sensors? Par to gan man sīkāk neko nepateica, tāpēc konkrēti pašlaik nezinu. Jācer, ka rīt izdosies tikt pie datora kā plānots.

AigarsSK 11.02.2021 21:46

Klāt nebiju, kad ņēma nost, bet ļoti maz ticams - iebraucot garāžā, stūre vienmēr paliek taisni. Mazdas forumos arī lasīju, ka šī ir izplatīta lieta, kas pazūdot vai nu izgrozot stūri, vai pabraucot kādu brīdi. Bet nu jau kopš problēmas ir nobraukti vairāki simti kilometru dažādos režīmos bez izmaiņām.

AigarsSK 02.01.2021 21:11

Interesanti būtu dzirdēt par pieredzi ar Japāņu dzinējiem un auto kopumā, konkrētāk - Mitsubishi. Ir ieinteresējis 7.paaudzes Lancer ar benzīna motoriem. Latvijā pārsvarā ir pieejami ar 1.5 80kw un 1.8 103kw dzinējiem. Cik stāsta Google, 1.8 nav īpašu kaišu, savukārt 1.5 esot problēmas ar pastiprinātu eļļas patēriņu - to ir iespējams novērst, vai arī tā ir kaite no dzimšanas? Ar ķēdi šiem dzinējiem, cik lasīts, problēmām nevajadzētu būt. Principā interesē vienkāršs un uzturēšanā ekonomisks auto/dzinējs.

AigarsSK 10.12.2020 11:20

Mans dibens nav tik pieredzējis, lai spētu atšķirt šādas lietas, bet nu pārbaudījuši ir vairāki uzticami un zinoši cilvēki, un visi nostājas pie lielākās varbūtības - tripodi. Pie tam problēma rodas tikai vienā diapazonā - 80-100, virs 100 var bērt kā un cik gribi, auto iet bez problēmām.

AigarsSK 29.11.2020 8:21

Interesanti vērot pūļa psiholoģiju satiksmē. Pa Ulmaņa gatvi uz centru kādas 5-6 mašīnas konstanti uz 80 pēc spido braucam, nekādu problēmu/manevru, neviens nekur nesteidzas un neviens nevienam netraucē. Pēkšņi uz Salu tilta palido garām kaut kāds X5 uz ~95 un daži no tiem nesteidzīgajiem arī pēkšņi dod grīdā un lido visiem garām. Nav saprotams, kas tā par mērīšanos vai kompleksiem, bet reāli ikdienā ļoti bieži nākas sastapties, ka viena skrējēja/pārkāpēja ietekmē arī citi tāpat sāk uzvesties, kaut līdz tam pārvietojās likumpaklausīgi.

AigarsSK 26.06.2020 13:49

Tātad, update par situāciju: pirmajās dienās uz nakti bēru cukuru ar indi. Katru rītu pilna mašīna ar līķiem, bet skudras kā nāca, tā nāca. Pa to laiku izārdīju arī pūzni, kas atradās mašīnas tuvumā. Tajās dienās arī sākās trakie karstumi, atstāju mašīnu saulē ar aizvērtiem logiem. Ieksā gaiss uzsila līdz 70+ grādiem, kopš tās reizes lielā mērā problēma ir atrisinājusies. Šad tad pa kādai skudrai ienāk, bet tik pat ātri arī aiziet.

AigarsSK 11.06.2020 10:39

Lien ne tikai pa ventilāciju, bet primāri pa visām spraugām starp paneli un priekšējo stiklu. Paspīdināju visās ventilācijas atverēs, viss tīrs un skaists. Šorīt kādas 15 skudras bariņā sēdēja starp paneli un priekšējo stiklu vadītāja pusē, pat nedaudz vairāk yz durvju pusi, kur starp paneli un korpusu ir pāris cm plaša sprauga.

AigarsSK 22.01.2020 12:29

Pirmajā reizē elektonika 'restartējās' brauciena beigās, kad 3 stundas jau bija nobrauktas pa trasi bez pārtraukumiem - neticu, ka akumulators nebūtu uzlādējies pa to laiku. Pārējās divas reizes restartējās attiecīgi pēc 2min brauciena pilsētā un pēc 10min brauciena. Ar pielaišanu nekādu problēmu principā nav.

AigarsSK 22.01.2020 11:09

Akumulators pirms gada pirkts, tagad pārbaudīts - ģenerators lādē, spriegums normāls un nekādu kritumu nav.

Body control bloks pārbaudīts arī fiziski, virsū nekas netek.

AigarsSK 22.01.2019 20:17

Degvielas filtrs šodien tika nomainīts kopā ar diagnostiku. Redzēsim, vai rīt būs kādas izmaiņas, tomēr iespēja minimāla.

AigarsSK 22.01.2019 19:32

Autors nekur pazudis nav, varam neuztraukties. Situācija gan nav mainījusies, veikta vēl viena diagnostika, kur tika vēlreiz pārbaudītas visas sveces un relejs, papildus arī EGR vārsta darbība, spiediens cilindros un degvielas padeves sistēma. Tika dots slēdziens, ka visticamāk ir kaut kāds sīkums kaut kur dziļi iekšā, kas izraisa šo nevienmērīgo darbību, bet atrast to līdz šim nav spējis neviens. Auto šīs nakts -13 grādos pieleca no pusapgrieziena, bet motors raustījās diez gan spēcīgi tās pašas 6-8 sekundes. Vēl tika teikts, ka, iespējams, vainīgas sprauslas, kas šādi uzvedas mīnusos, un šī problēma var progresēt, bet nav akmenī kalts. Kaut gan sprauslas pirms mēneša tika pārbaudītas un konstatēts, ka visas sprauslas strādā vienmērīgi un nekādas korekcijas kādas sprauslas dēļ nenotiek.

AigarsSK 17.01.2019 20:05

Mašīna bija pa nakti servisā ārā pēdējā reizē, teica, ka no rīta piedarbināt vispār nevarēja, jo aķis pavisam nobeidzās, ar būsteri pieleca bez raustīšanās. Savukārt ar datoru to pāris sekunžu garo motora raustīšanos nav varējuši nofiksēt.

AigarsSK 17.01.2019 19:54

Mašīna ir slēgta pie datora pie 3 dažādiem cilvēkiem. Rezultāts ir visiem vienāds - kļūdu nav, neskaitot divus nestrādojošos parkinga sensorus, kas jau sākumā bija skaidrs.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti