Īss update par tēmu - biju uz ātro apskati servisā, garām braucot. Mehāniķis apskatīja dzinēju, kaut kādas trubiņas, vēl šo to, no kā es neko nejēdzu - saka, ka nekas briesmīgs neizskatās pagaidām. Arī izpūtējā esošajos sodrējos eļļas nav. Tagad jāizveic tests, pieliešu eļļu un līdz nākošai eļļas maiņai, kas ir plānota pēc 2-3k, pasekošu līmenim. Pie nākošās eļļas maiņas tad arī plānosim sveču apskati un kaut ko vairāk, balstoties uz rezultātu. Kad būs kas interesants šajā keisā, uzrakstīšu vēl kādu update!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Interesi ir radījis jautājums, kādā apgriezienu diapazonā būtu jādarbojas benzīna dzinējam tukšgaitā? Stāsts sekojošs - kamēr dzinējs viegli uzsilis, apgriezieni turās ~700-800 robežās, liekas vibrācijas nav, kad dzinējs pilnībā uzsilis, apgriezieni tukšgaitā stabili turās ap 550 (cik nu precīzi var pateikt pēc taho) un ir jūtama vibrācija - priekš benzīna dzinēja gribētos teikt, ka pārāk spēcīga. Apgriezieni nepeld, nelēkā, stabili strādā uz tiem 550 un vibrē. Apvaicājos servisā, tur visi saka - viss OK, strādā vienmērīgi, kļūdu nav, nedomā un brauc. Dīlercentrā tā arī neatbildēja uz šo jautājumu par apgriezienu diapazonu, tik domīgi novilka, ka nu precīzi jau neredzi tos apgriezienus un lai tik strādā...
Dzinējs - 1.6 GDI atmo benzīns, kods G4FD. Internetā rakstīts, ka visi šīs līnijas KIA/Hyundai motori ir paskaļi un vibrējoši, un tas esot OK.