Kvadrātiska katlumājas caurule radītu ievērojami lielāku pretestību un turbulenci.
Pretestību rada formas neiespēja kompensēt aiz tās izveidojušos vakumu. Apaļa caurule gar malu pienākošo gaisu noslidinās ievērojami labāk.....
Kvadrātiska katlumājas caurule radītu ievērojami lielāku pretestību un turbulenci.
Pretestību rada formas neiespēja kompensēt aiz tās izveidojušos vakumu. Apaļa caurule gar malu pienākošo gaisu noslidinās ievērojami labāk.....
Palielinot soda naudu par papīra neesamību, interese par kontroles esamību / neesamību radikāli samazinās
Bet šis imo ir sovoks - gaidīt, ka obligāti būs kontrole. Bet nodokļos par +500 robežsargiem neviens vairāk maksāt negrib.
Gan jau ka izglītības pietiek, ģribēšanas čakarēt biznesu nepietiek.
IMO jebkuram noteikumu izgatavotājam, kas to kontroli pārliek uz biznesu, jārēķinās, ka kontroles prasības tiks izpildītas minimālajā līmenī. Šis jau iziets pie Finanšu kapitālā remonta (nejaukt ar negodīgas komercprakses un konkurences ierobežošanas gadījumiem).
Man nobildēti abi. Pgdm visur derējis
iciks rakstīja:
darklight rakstīja: Es gan tikai tāds svētdienas riteņbraucējs, bet nu neredzu jēgu normālā braukšanā no ķiveres. Esmu jaucies uz dažādām ķermeņa daļām, bet ne reizi uz galvas. Pat vienīgo reizi dzīvē krītot ar moci, satraumēju kāju, bet galva zemei nepieskārās. Šitā pārspīlētā piesardzība ir smieklīga - drīz arī kājām pa ielu būs ķiverē jāstaigā - ja nu puķu pods uzkrīt vai riteņbraucējs notriec... :-/
Zinu 2 gadījumus, kad podi galvā ir palīdzējuši, bet neviens ar velo. 1reiz iesācējs ar moci kaut kā īpaši tizli pārlidoja pāri stūrei un ar pakausi stabā. Pods lupatās, pauris ne. Otrreiz cilvēks slēpošanas trasē uzkāpa uz negaidīta ledus un atmuguriski nokrita un ar pakausi pret to ledu. Arī pods lupatās, bet pašam viegls izbīlis.
Tie nu ir specifiski gadījumi, kad noder, bet arī manā bērnībā, kad ar velli daudz dauzījos un reizumis kritu, nekad nav bijis gadījuma, kad būtu pat tuvu noderējis. Protams, teorētiski var noderēt, varbūt īpaši iesācējam, kam ir liela kāre lielākā atrumā nospiest priekšējā rata bremzes un uztaisīt kūleni, bet arī es ikdienā nelietotu. Jā, var jau allaž teikt, ka ar 1 reizi pietiek, bet man vismaz šķiet, ka piedaloties ar auto ikdienas satiksmē es riskēju vairāk.
Piekrītu Icikam. Esmu daudz un dikti kritis ar veli arī tagad sirmā vecumā. Ķivere ne reizi nebūtu palīdzējusi.
IMO ķivere ir must sāniska trieciena gadījumā: t.i. ja auto tevi noķer perpendikulāri. Šāda situācija iespējama (un bieži notiek) ja ar veli lido pa trotuāru un tā šķērso ielu. Autovadītāji no trotuāra negaida tāda ātruma torpēdu un parasti nav arī pārskatāmi. Bet šo var vienkārši labot braucot pa ielu, ne trotuāru. Uz ielas viss labi.
Bet statistikai noteikti labā prakse būtu atzīmēt cik avarējušie velosipēdisti guvusši galvas traumas.
Kādreiz izdevās salauzt ribu iemontējot fotoaparātu ribās.
Tagad ar aizdomām skatos uz jebkuru lieku dzelzi aktīvas atpūtas laikā.
Mani avārijas asistents 4 dienas atpakaļ reāli izglāba. Būtu izlīmējies pret pakaļu...... Mersi aizmugurē gan viņš pārsteidza. Labi, ka šim bija laba reakcija un neurķējās telefonā (kā es
). Novērtēju fīču! Tiešām!
Nezinu - tur bija reāla atteikšanās no peļņas.
Tajā pašā laikā redzu, ka diezgan īpatnēji piedāvājumi parādās. Piem siltumsūkņiem. Tiesa tur optimizācija šķiet notiek LV nodokļu telpā.
Alko atbilde IMO šiem ir vienīgais apiešanas manevrs.
Cik man ir nācies nonākt krustpunktos, vienmēr izvēlas likumīgo. Un skaidrojums ir - tas manu bērnu izglītībai. Principā spēja radīt iespaidu par ļoti labu valsts - cilvēks saiknes izpratni.
Savukārt mūs aicināt pārkāpt likumu un dzīvoties slidenā sadaļā arī ir viņiem normāli - tā nav VIŅU valsts, tur lāči pa ielām staigā
Jap. Un šis ir visur. Uz apskati uzlikt normālas riepas un gaismas, pēc tam mainīt atpakaļ. Ar moci spraukties starp rindām ar ieslēgtiem tāliem utt
Ok. Sorry. Par sovoku bija par tiem, kas "dzirdēts".....
Par maskām - jālasa uzmanīgi noteikumus vienmēr. IT gadījumā bija: ārā maskas jālieto, bet..... sportojot, peldot, arī grupās nevajag; var nelietot, ja apkārt ir tikai kopā dzīvojošie un svešie ir 2m+ attālumā. Kas īstenībā summējas: ārā maskas nav jālieto. 1 reizi tirgū paprasīja
Kautkā daži netiek no sovoka ārā nekādi.
Nav jau tik svarīgi pārbaužu biežums, cik soda bargums.
Tikai sovoka produkts spēj spriedelēt, ka Šveices vilcienos jau nekad kontroles nav. Tas nekas, ka pieķēriena gadījumā sods ir simtos eiro.
Un maskas ārā: skatoties kur. Biju IT, kad vēl bija prasība par maskām ārā. ietējie pārsvarā neievēroja.
Bet kopumā interesanta sprieduma līnija: bez testa ja nav kontroles (kur kontroles varbūtības aplēse turas uz "dzirdēts" un sodi diezgan ievērojami) ceļot ir OK, bet doties uz valsti, kur ir formāla prasība valkāt masku, bet nav pat pamatziņu par sodu lielumu par nevalkāšanu, nav OK. ![]()
Es esmu sapratis, ka apsviedīgi rīkojoties, tgd var ceļot uz nebēdu. Ļaudīm tiešām lēni pielec.
Šo laikam ES regulē - nebūs serbiem tādas iespējas izlekt. Islande gan no nākamās nedēļas izlec.
Bet ja dikti vajadzētu uz Islandi, samaksātu. Uz darbu taisīt ik pārdienas testu gan būtu cemmīgi
Taisnība.
Bet tas mērogs vienalga ir tik liels, ka ves apr sistēma sagāžas.
Šobrīd sanāk, ka 7 mēnešus ierobežojot visu pēc kārtas ar pārpildītām slimnīcām pārslimojošo skaits ir ap 10% (kautkur izlasīti asins bankas dati). Attiecīgi nevakcinēšanās un neierobežošana sagāzīs visas slimnīcas nepilna mēneša laikā
Ja visi pārējie trokšņi ir vai nu naturāli, vai neizbēgams blakus efekts, tad moči ar pārmontētiem izpūtējiem ir tīša ļaunprātība. Tur arī starpība.
Vilciens un ātrie klusi pārvietoties nevar, mocis var.
Nu nē nē. Tur jau tikai pašvērtējuma stutēšana prātā. Troksnis klusā vietā ir vienīgais ar ko viņi var padižoties. Pārējais komplekts: stulbums, gara nabadzība, naudas trūkums un lielais alus vēders neskaitas nekas kruts.
Es tik brīnos kā viņiem pašiem galva neplīst pušu.
Nu nu? Uz vecumu reakcija pavājinājusies vai?
Vai tik tu atkal neizķēmo sarunu? Tā teikt: kārtējā demagoģija un faktu sagrozīšana......
Neviens te nekad nav aicinājis atkāpties no valsts pienākuma sniegt palīdzību.
Tu jau ļurini! Ja savakcinētos 100%, ekonomika nebūtu jāziedo.
Ar vēzi tā nesanāk. Tāpēc vēžiniekiem ir (vai arī tuvu ir) pietiekams gultu skaits. C19 nav un nav arī vērts atvērt. Jo rezultāts būs vienāds ar vai bez vakcinēšanās - vai nu apmirs vai imunizēsies un pieprasījums nokritīs.
Vakcīnai ir pietiekama efektivitāte - slimnīcas vakcinētie neuzpilda un tas ir ok
Diemžēl ne onkoloģijai ne kardioloģijai ar vakcīnu vien nepietiks un tur jāiegulda ievērojami vairāk līdzekļi gan identifikācijai, gan ārstēšanai.
Līdz ar to kovida resursu novirzīšana šajās nozarēs neatstās faktiski nekādu efektu.
Resp. attiecība eur/novērtsta nāve kovidam ir ievērojami labāka kā citām nozarēm.
Bet ļoti redzami izlīda abas problēmsfēras.
Kur gatera līdzībā abām sfērām darbiniekiem itkā aizrādījums un kašķis ir par to, ka pīpo, loģiskais secinājums, ka nav kas strādā, bet realitāte jau ir tā, ka tie pīpotāji nav nekādi strādnieki. Tie sēž visu dienu pīpo, dara pa roku galam sabojājot labus baļķus, bet algu palielināt prasa reizē ar visiem.
Un tagad jautājums: vai atlaižot pīpotājus rezultāts būs labāks vai sliktāks? Apstrādāto baļķu skaits noteikti būs mazāks, bet starp tiem vairs nebūs sabojāto. Un gaterī būs daudz brīvu štatu vietu, kuras noteikti neaizpildīsies tuvākos 3 gadus.
Tad kā msh rīkoties?
Es jau šo saprotu un saprotu arī viedokli.
Bet man liekas, ka visu izslēgt un sākt no jauna dabīgos (nepārtrauktos) procesos, nedrīkst.
Līdzīgi kā atsaukt visus CSN, lai sāktu visu no jauna, būtu katastrofa. Pielāgošana ir tizlāka, netīrāka, bet drošāka.
btw attiecībā uz izglītību:
veiciet vienkāršu testu: palasiet komentārus pie kāda Delfu / TVnet / Facebook C19 raksta. Ir diezgan uzkrītoši, ka antivaxeru nometnē ir ievērojami švakākas gramatikas prasmes. Starpība ir diezgan dramatiska.
btw līdzīgs gramatisks vājums novērojams ss.com bmw pārdošanas sludinājumos ![]()
jā reāls