iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
eidis 29.01.2021 18:55

Vot tauta parasatā kkā ļoti draudzīgi tur uzvedās. Neaizmirstam, ka kad Soross apcēla GBP, viņš strādāja ar aģentiem, kas izskatījās pēc tautas parastās. T.i. vēsture iespējams atkārtojas.

Bet nu akciju šortošana protams, ir īpašs izvirtību veids. Īpaši nelielu kompāniju! Un manuprāt tākā šortošanas rezultātā hedžfondi ir ieinteresēti kompānijas iznīkšanā (kur ticami arī kuslo rciņu pieliek), domāju, ka darbības aizliedzamas kā kaitīgas tautsaimniecībai

eidis 29.01.2021 18:47

Iespējams, ka vēsturē kko TĀDU var izlasīt.

Tgd kautkāda varza ir tirgū, kas piedāvā auto ar 0 apskatē, bet uz servisu dzīt nedrīkst (neesot OCTA, etc).

Ļāvu visiem šiem doties seksuāla noskaņojuma pārgājienā.....

eidis 28.01.2021 11:23

Bandas un vardarbība nav nekāda aksioma. DE 1970tajos ļoti sekmīgi integrēja milj turku un nekādas bandas neveidojās. Mersedesi gan.

Šobrīd gan liekas, ka modelis nebūs dzīvotspējīgs - Mersedesa montāžas tehnoloģijas augušas, bet imigrantu prasmes nē. Neder šie vairs Rietumu pasaule

eidis 28.01.2021 11:18

Ļoti klasiska kļūda ir izmantot mikroekonomikas principus makrekonomikā. Svarīgi atcerēties ka valsts ir pēdējā instance naudas radīšanā (arī likumu), kas tai dod faktiski neierobežotu instrumentāriju attiecībā uz naudu. Atšķirība ir tikai ekonomikas lielumā. Tādam nīlzirgam kā USA ir faktiski neierobežotas iespējas drukāt naudu (un to tie arī dara). ES arī. Tādejadi valstij naudas vērtība nav ne tuvu tai, ko lieto mājsaimniecībā. Mājsaimniecības principus te lietot nevajag.

eidis 28.01.2021 11:11

Es arī nesaprotu cik grūti ir nokopēt plānu no kādas Dānijas vai Holandes. Armija pieteicās palīgā. Bet nu nē. Sovoka āža kāja visu laiku lien ārā.

eidis 28.01.2021 11:08

Un? Kādi tad ir pozitīvie apgalvojumi. Gripas ir gana līdzīga Covid, lai varētu izmantot salīdzinošai analīzei par izplatību. Tad nu lūk - gripas šogad nav. Tātad ierobežojumi IR efektīvi. Diemžēl Covid ir lipīgāks un kaitīgāks mūsu veselības sistēmai, aiz ko tas jātur zemu

eidis 27.01.2021 17:19

Tu vari bakstīt vai nebakstīt skatienu caur naudaszīmi, bet jāsaprot, ka novecojušā sabiedrībā imigrācijas apturēšana nozīmē dzīves līmeņa krišanos. Un to nu neatkarīgi no apstākļiem neviens nebūs ar mieru.

Tajā pašā UK, kur Brexit daļēji (uz to pērkas tikai vāji izglītotie) tika pārdots uz imigrantu zirga, jaunais ekonomikas modelis paredz vēsturiskās Britānijas modeli - UK+Indija + USA. Jo sēnes kādam ir jālasa, atejas un ielas jātīra! Brexit entuziasti to darīt negrib.

Tā, ka neatkarīgi vai mēs to saucam par stikla krellēm vai objektīvu relitāti, imigrācija ir vienīgais kā normāli dzīvot Eiropā

eidis 27.01.2021 15:55

Varu ierādīt hobijus, kas šo interesi nogalina uz līdzenas vietas. Pierādīts.

Vienīgi drusku jāsaņemas

eidis 27.01.2021 15:53

Gripai ir viena būtiska atšķirība - tā garantēti beigsies pavasarī. Tāpēc exponenciāls attīstības modelis vienmēr beidzas pavasarī. Covid progresija pavasarī varbūt palēninās, bet nebeidzas. + covid death toll kādas 3x augstāks smagi slimajiem

eidis 27.01.2021 11:36

Kopš interneta dzimšanas. Regulāri

eidis 27.01.2021 11:35

Tu arī antiimigrants?

Viedoklis, ka imigranti atņem vietējiem darbu ir tipiska izglītības trūkuma pazīme.

Realitātē ir ļoti daudz darba vietu, kur vietējie nevēlas strādāt, jeb vēlas pakāpties augstāk sociālās kāpnēs un strādāt ražīgākus, labāk apmaksātus darbus.

Turklāt balto pasaulē ir izteikta sabiedrības novecošana un attiecīgi ražīguma kāpināšana ir must. Tur patiesībā to nemaz bez jauniem darbaspējīgiem imigrantiem nevar izdarīt.

Darbs NAV konstants daudzums, tas mainās līdzi patērētāju skaitam. Attiecīgi imigrantu darbavietas pašas par sevi nodrošina jaunas darbavietas, ne atņem vietējiem

eidis 27.01.2021 11:23

Datoru skrūvēšana un monstru dzenāšana tomēr divas dažādas lietas.

Pirmo mākam, par otro ir zudusi interese. Par laimi

eidis 27.01.2021 11:14

Njā. Malači.

Es vēl kautkur aiz Kuldīgas esmu manījis līdzīga apjoma būvi.

eidis 27.01.2021 11:04

Šo kkad septembrī arī brazīļi ziņoja

eidis 26.01.2021 21:37

Huh man un sīkajiem par laimi šī sērga ir garām. Ekstrēmie sporti dara brīnumus ar vēlmi datorspēlēties. Pēc sirsnīgas bietes daormonstri neviens neliekas pietiekami iespaidigs

eidis 26.01.2021 21:33

Ē vecīt. Var tikai minēt cik būtu LV aizņemšanās likme, ja nebūtu ES. Pie iepriekšējās dižķibeles % likme bija virs 9. T.i. valsts nespēj aizņemties vispār. Šoreiz ES ar naudas mašīnu mūs reāli glābj

eidis 26.01.2021 21:30

Ceļu būve tāpat uzkārsies, jo nauda Kohēzijā nebūs.

Būvēs konsorciji, kuriem gan jau tehnika atradīsies.

eidis 26.01.2021 21:25

Ūdensvadi un kanalizācija tika savilkti ciematos, kur tie nekad nav bijuši. Argumentācija tika veidota, ka labiekārtošana ir pamatnosacījums lai ciematā atgrieztos cilvēki. Protams nenostrādāja, jo lai atgrieztos ir vajadzīgas darbavietas. Uz vietas palikušie arī neslēdzās klāt, jo bija līdzmaksājums. Otkats gan no būvniekiem sanāca. Bet tie ciemi tagad gan jau bankrota ēnā, jo Kohēzijai ir jābūt utilizācijas līmenim. Sagaidīsim perioda beigas un skatīsimies kas notiks

eidis 26.01.2021 16:52

Man ir stipri vairāk kā 30

Pārpratu, ka tas kn ir kkāds ES projekts (man pat liekas, ka viens līdzīgs bija)

eidis 26.01.2021 15:53

Slampes kn, tie ciematu kanalizācijas tīkli ir tīri otkatu darījumi. Lieli, bezjēdzīgi pasākumi.

ES naudai ir virkne ierobežojumu - to nevar apēst, bet tāpat nedrīkst guldīt tiešā konkurētspējas paaugstinājumā (t.i. uzbūvēt Tesla rūpnīcu).

RB tādā ziņā nav slikti - tas veicinās pieejamību tūristiem vienā līmenī ar FR vai ESP. Kautkādas kravas arī lētāk, ātrāk aizvedīs, lidosta paliks modernāka.

Protams RB neatrisina visas ekonomikas bēdas. Nu nekā

eidis 26.01.2021 15:45

1. Pasažieru tiešām nebūs. Nevajadzīgi sapņi. Vien ērtāk būs lidostā nokļūt.

Domāju, ka FI ekonomikair par vairākām kārtām aktīvāka kā Baltijas. Tāpēc teiktu, ka Baltijas pārvadātāji nodrošina servisu FI.

Jau teicu - Somu intereses tika ļoti pieminētas pašā pašā RB pirmsākumā. Ticu, ka tā varētu būt;

2. Kohēziju tāpat nedos. Ir vīlušies rezultātā. Attiecīgi vai nu RB vai neko.

Uzturēšana maksā nedaudz, jo paralēli esošie LDz ceļi jau tiek uzturēti. Es gan stipri šaubos vai Baltijā būs ātrums 240. Drīzāk max 150, bet tālāk būs.

3. Tā ir ar visu ES naudu. Tieši tāpēc LV bija treknie gadi

4. Atšķirība no esošajiem dzc ir tikai uz lidostu. Viss pārējais bez izmaiņām

Es personīgi redzu ieguvumu klaidonībā - iekāpt vilcienā ar velo un aizdoties līdz Viļņai pablandīties būtu milzīgs ieguvums un es labprāt to izmantotu. Vēl labāk - Viļņā izkāpt, aizblandīties līdz Šauļiem, tur iekāpt vilcienā un braukt atpakaļ. Šobrīd tāds nereāls čakars šo sadarīt. Un ļoti nelaikmetīģi šibrīža risinājums (precīzāk tā neesamība). Kkur uz Vidusāziju velk

eidis 26.01.2021 15:26

Nu LV reti kurš pateiktu mūsu ES pilsoņu/iedzīvotāju maksātie nodokļi

Tiek prezumēts, ka ES nauda = izvilkta no kabatām bagātiem vāciešiem (un tā viņiem arī vajadzēja), tāpat tiktu nodzīvota nelietderīgi (vadoties no mūsu budžeta pieredzes), tāpat tiek samaksāta vāciešiem iepērkot materiālus un tehnoloģijas (tādejādi veicinot arī to ekonomiku un veidojot abpusēju labumu).

Turklāt par Kohēzijas līdzekļiem Mazpisānos savilktais ūdensvads un kanalizācija man šķiet krietni idiotiskāks projekts. Tur patiesībā ir vnk pazuadēta nauda ar mērķi dabūt otkatu. Tad jau dzc vismaz kautkādu labumu dos

eidis 26.01.2021 14:17

Šis no kurienes?

eidis 26.01.2021 14:16

Nu tieši tā - katram laikmetam savi instrumenti. Un nevienam to nevar pārmest.

Savukārt paaudžu konfliktu vienmēr veido veca perdeļa uzskats, ka sīkajiem ir nakts vidū jāzina alvas viršanas temperatūra.

eidis 26.01.2021 14:13

Turklāt tā antibakteriālā sudraba karotīte arī ir profanācija. Sudrabs ir antibakteriāls, bet lai attīrītu ūdeni, tas tur jāizšķīdina ievērojamā daudzumā. Tik ievērojamā, ka ūdens paliek indīgs.

Vobšem paskas as usual.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti