Čaka ielā viņi to joslu iesprauda, jo bija iespēja - remonta dēļ publika jau bija sameklējusi apvedceļus. Tā jamie teicās. Teicās, ka vēlāk būvēšot īsto veloceļu.
Kopumā postulāts ir: palēnināt satiksmi Lielā centra zonā. Čaka iela ir kautkāda druska no tā.
Nu un atrautā veidā kā tas strādā var redzēt Barona ielā - skatlogi jūtami atdzīvojās jau kādu 2 g laikā pēc satiksmes palēnināšanas. Tranzīta iela nokauj skatlogus.



















Uz tā nevar tik ilgi nostāvēt kā tavā Škodā nosēdēt. Jākāpj nost. Jāpaņem kafija, jāparunājas. Lai kafiju padzertu no Škodas, tā kautkur jānoparko. Visdrīzāk būs slinkums un neizkāpsi vispār.