Man ir tieši tā pati problēma, ka auto raustas (bubina gan uz gāzi, gan benzīnu) un arī mēdz noslāpt.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man ir tieši tā pati problēma, ka auto raustas (bubina gan uz gāzi, gan benzīnu) un arī mēdz noslāpt.
Guzis rakstīja: Es vairāk lieku uz eļļu. Laiks pārjaukt motoru.
Te bija versija par eļļu. Manam VOLVO apakšā motoram arī eļļu kaut kur laiž garām. Tad pastāv iespēja arī, ka pie vainas atgāzēm varētu būt kaut kas saistībā ar eļļu?
Varbūt tad gadās, ka šeit kāds var ieteikt, kur Tukumā pie kāda meistara var to diagnosticēt? Citādi dzīties uz Rīgu + maksa par diagnosticēšanu varētu sanākt tuvu jauna temperatūras sensora iegādei
Lai nebūtu jāsāk jauna tēma, tad paturpināšu līdzīgu problēmu.
Volvo XC90, 2002. gads, benzīns/gāze. Atgāzēm problēmas.
Dati no CSDD:
Biju pieslēgt pie kompi, uzrāda problēmu ar zondi Nr. 1. Tā laikam būs tā, kura ir pie izplūdes kolektora.
Kādu laiku atpakaļ biju arī pie gāzes meistara un minēja, ka iespējams nestrādā arī gaisa masas mērītājs, bet 100% nevarēja pateikt.
Tad nu lasot šo postu ar atbildēm liekas kaut kas ļoti līdzīgs manai problēmai. Pieminēšu, ka ir uzlikts jauns Magnaflow katalizatora aizvietotājs.
Ir kāds padoms, ko variet dot manā situācijā? Mainīt lambda zondi tikai?
Atkārtotā pārbaudē man skatījās tikai aizmugurējo asi gan darba bremzes, gan arī stāvbremzes. Pamatpārbaudē tika pārbaudītas abas asis.
Jā, cits meistars arī uzreiz minēja, ka ir bijis gadījums, ka auto nolec no ruļļiem, bet otreiz vairs nav mēģināts. Šeit laikam nezināšāna nospēlēja lielu lomu.
Tātad rezumē ir tāds, ka uz vienas ass ruļļiem to nevar darīt? Interesanti ir tas, ka es pirms servisa biju tieši CSDD skatē, kur man pārbaudīja bremzes uz vienas ass, es tikai neskatījos, iespējams pa vienam ritenim testēja.
Ok, atradīšu pie kā aizvest un pārbaudīt.
Iemetīšu vēl info no tā, ko man izmet programmā. Kaut kas minēts arī par MAF, nezinu vai tas tur ko norāda.
Confirmed Trouble Codes
-P0036: HO2S Heater Control Circuit Bank 1 Sensor 2 (Powertrain, Generic)
-P0141: O2 Sensor Heater Circuit Bank 1 Sensor 2 (Powertrain, Generic)
Pending Trouble Codes
-P0036: HO2S Heater Control Circuit Bank 1 Sensor 2 (Powertrain, Generic)
-P0141: O2 Sensor Heater Circuit Bank 1 Sensor 2 (Powertrain, Generic)
-P0140: O2 Sensor Circuit No Activity Detected Bank 1 Sensor 2 (Powertrain, Generic)
Permanent Trouble Codes
-none
Freeze Frame
-P0036: HO2S Heater Control Circuit Bank 1 Sensor 2 (Powertrain, Generic)
-Fuel system status: Fuel system A: Closed loop (1)
-Fuel system status: Fuel system B: NA
-Calculated engine load: 2.0 %
-Engine Coolant Temperature: 93 °C
-Short Term Fuel Trim - Bank 1: 1.6 %
-Long Term Fuel Trim - Bank 1: 0.0 %
-Engine RPM: 640 RPM
-Vehicle Speed Sensor: 0 km/h
-Ignition Timing Advance for #1 Cylinder: 0.0
-Intake Air Temperature: 13 °C
-Air Flow Rate from Mass Flow Sensor: 3.50 g/s
-Absolute Throttle Position: 11.8 %
Diagnostic information provided by OBD Auto Doctor