Uz tādas konservu bundžas pat lētākās ķīnietes 5 gadi izturēs. Uz normāliem auto komplekts iet 2 gadus, pēc tam var tikai driftam izmantot.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Uz tādas konservu bundžas pat lētākās ķīnietes 5 gadi izturēs. Uz normāliem auto komplekts iet 2 gadus, pēc tam var tikai driftam izmantot.
Labāk pārdod un nopērc BMW, tam lūzt tikai tas, ko pats salauzīsi.
Kas traucē vasarā gāzt ar ziemenēm? Tāpat viņas vairāk par 1 ziemu neiztur. Vasarā var atlikumu noplēst. Tas no ikdienas BMW braucēja viedokļa. Emkai nedaudz grūtāk, tur var 6 riepas vienā vīkentā noplēst.
Ar to mazohistu konservbundžu jau nemaz braukt nevar, tāda bomzīga pakaļas pārvietošana vien ir, tāpēc arī nelūzt.
Redz kur tev mantiņa:
Chevrolet ir kā veca ielene. Tik daudzi ir pāri gājuši... Tagad ir laimīga, ja var zelta lietu dabūt.
Nu bet tu jau arī esi cilvēks-parastais, kam sava daudz cietusī pakaļa ir jāpārvieto no viena saimnieka līdz otram...
Pats tu esi galīgi garām! Subaru liek variatoru uz turbo motoriem un pilnpiedziņu, un tas ir izturīgākais mezgls šajā savienojumā.
Tas auto ir kādus 7 gadus vecs. Jaunu reģistrēja kā kravas/pasažieru, lai būtu mazais nodoklis, fiziski neko nepārbūvējot. Pirms dažiem gadiem no kantora atpirka par banānu un uzrāvās uz lielo nodokli . Un joks tāds, ka nevar pārreģistrēt atpakaļ kā parasto vieglo/pasažieru.
Čoms par kravas/pasažieru Oktāviju maksā ap 400 EUR gadā.
Vai tad vēl ir izdevīgi to darīt? Ierubīja taču lielo nodokli.
No bet es jau arī rakstīju - žigulis! Neviens neapšauba viņa izturību. Bet citrons ir reāli prasts. Škodai vismaz ir attāla radniecība ar premium auto, jo platformas tās pašas un daudzi mezgli arī.
Ilgi nebija jāgaida, lohiem šādi teksti nepatīk, nomīnusos zaļu...
Varu uzrakstīt maigāk un lohiem saprotamāk - kultūra uz ceļa sākas ar kultūru ģimenē un pašam pret sevi. Patīk tas vai nepatīk, bet tā ir, ble!!!
Nekā pārsteidoša, tās ir mūsu valsts "attīstības" sekas. Ja cilvēks ir lohs, tad tur nekādi noteikumi, sodi un individuālu policejisku asistentu klātbūtne neko neizmainīs. Un par lohiem mūsdienās jau piedzimst, lohismu kultivē ģimenēs, bērnudārzos, skolās. Visu to noslēpj zem smukiem svešvārdiem - prasmēm, kompetencēm, cilvēktiesībām un beigās čiks vien sanāk. Kamēr netiks iepravītas galvas pareizā virzienā jau mazajiem lohiem ģimenē, tikmēr tā arī būs. Daba pati saliks visu pa vietām un pēc nopelniem. Kā raksta Bībele, cilvēka piedzimšana jau ir grēks.
Citroen ir žiguļa līmeņa auto, tos nevar salīdzināt ar VAG grupas auto. Ir lietots nomas C4. Vienkārši gavno, skārda bundža uz riteņiem, komforta nekāda, skaļš, kalnā nevelk. Tā pati Fabia/Polo ir galvas tiesu pārāki.
sputniknewslv.com/world/20180320/7724286/Asv-valsts-parads-bumba-ekonomikas-pamatos.html
Runā, ka pie mums ātrie kredīti esot problēma, ble tur vesela impērija dzīvo tikai no ātrajiem kredītiem. Nogriezt viņiem metāla importu, nobloķēt kontus līdz parāda atdošanai un Nr1 pasaulē nokristu rakom... Līdz šim viņi izvelk tikai uz "problēmu meklēšanu citās valstīs", tādā veidā aizmālējot acis savai tautai un pavelkot līdzi citas tautas.
Apmēram tā, ja nesapratāt, jautājiet...
Vai amerikai joprojām pieder lielākā parādnieka pasaulē tituls? Ja amīšiem būtu uz sitien jāatdod visiem parādniekiem, tad viņiem paliktu mazāk naudas kā Hondurasai.
Ja Setrai bagāžas nodalījumā ir tramvaja riteņi, tad drīkst braukt taisni.
Šitas jau sprauž batonus gluži kā viecexperc, tik ar to starpību, ka pa tēmu, nevis ar izguglētiem "faktiem".
Nesapņo! Forumā uzturās 10 cilvēki ar vairākiem nikiem.
Vienīgais, ko tas nabaga traktormotors izjāj, ir pats tā īpašnieks. Ar to, ko iepisīs uz soļaru, nepietiks ne remontiem, ne apdrošināšanai. Un vēl tā kaunā krišana ar to tarkšķi un melnajiem dūmiem.
Redzkur ir BMW spēks:
Nevis kautkādos nabagu traktormotoros, ko mūsdienās neizvēlas pat mājsaimnieces.
Tie tev nav kautkādi klasiskie bāzes komplektācijas 2.0D vai 3.0D, ar kuriem brauc 99% jauno un mazlietoto BMW īpašnieki Latvijā.
Pipec, nu riktīga losīšu cīņa!
Latvijā jaunus BMW gandrīz neviens nevar atļauties, pērk tikai jaunus BMW ar traktormotoriem.
Poršs vismaz aizliedza nabagmotorus likt premuim tačkās.
Grūta gan tev tā galva:
ru-guns.livejournal.com/405880.html
www.manufacturing.net/news/2009/10/russia-defend-ak-47-assault-rifle-copyright