Video ieskatam!
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Chevrolet ir kā veca ielene. Tik daudzi ir pāri gājuši... Tagad ir laimīga, ja var zelta lietu dabūt.
Izskatās, ka auto elektronika dzīvo savu dzīvi. Visticamāk, ka šai markai elektriskās shēmas un attiecīgs servisa rīks/kompis būs tikai autorizētajā servisā. Tas laikam ir Amserv Krasta ielā. Var mēģināt FRANK, Jūrmalas gatvē. Tur būs krietni lētāk, bet vai viņi atradīs vainu? Labā ziņa, ja neko nesataisīs, tad nenoplēsīs 9 ādas, varbūt pat neko. Vispār ar viņiem ir pozitīva pieredze.
Kaut kas ar elektroniku. Vajag vest pie elektriķa.
Kāpēc nepatīk auto marka?
Tāpēc, ka mūsu servisos neviens nepārmaksās par licenzēto OBD programmatūru. Visi lejupielādē kaut kādus universālos bezmaksas sūdus. Un tā kā eiropas auto pārsvarā izmanto ķīniešu elektroniku, viņus tad tie sūdi arī diagnosticē bez problēmām.
Otrā lieta. Pilna Latvija ir ar vag, bmw un volvo. Tāpēc loģiski, ka ar šiem auto servisos ir liela pieredze.
Un trešā lieta. Daudz izdevīgāk ir piemēram, izjaukt Range roveru un noplēst piķi, nekā ņemties ar ševroletu.
Vajag apskatīties releju bloku. Tā mašīna taču ir vienkārša, tas pats Opelis, tikai nekvalitatīvā korejiešu izpildījumā.
Izskatās, ka te ir aprakstīta daļa no problēmām un ir risinājums:
www.rac.co.uk/forum/showthread.php?9949-lacetti-electrical-problem
Vienkārši izravē krutkas signalizāciju un saliec oriģinālos vadus atpakaļ. Tos, kuri tika sabojāti uzstādot signalizāciju. Visdrīzāk tam blokam nepietiek masas.
No rītiem problēma varētu būt beigtos svečvados. Ja pa lēto, vari noņemt, notīrīt, sapūst ar silikonu. Iespējams palīdzēs. Iespējams, pašas sveces arī jāmaina.
Tas, ka pati kaut ko darbinās, tur tiešām varētu būt vaina signalizācijā, kaut kur vadi sadiluši vai tml.
Kas notiek ar manu auto?
Izpalīdziet studentam tik skaidrībā ar auto problēmu...
Situācija ir tāda: Chevrolet Lacetti 2007. gads 1.4. benzīns 75 kw. Nobraukums virs 325000
Automašīna mitrā laikā un dažreiz arī sausā laikā, brauciena laikā sāk rīstīties, kā arī braucot ilgāk par minūti, kamēr mašina auksta, tā rīstijās tā itkā nebūtu degviela, bet man vienmēr ir vismaz viena iedaļa degvielas.... spiežot gāzes pedāli sajūta, ka mašīna tulīt nomirs, neceļ. Citreiz pat izspiežot sajūgu nokrīt apgriezieni un mašina noslāpst brauciena vidū. Savukārt atkal atlaižor ripojot piedarbinās.
Viens no pēdējiem prikoliem bija ka piebraucu pie kojām, un itkā "noslāpēju" mašīmu- izņēmu atslēgu no aizdedzes, bet mašīna turpināja stradāt tik ilgi, kamēr naetvēru vadītāja durvis, un kā aizvēru durvis, tā nostrādāja degvielas sūknis un mašīna itkā pati bez aidedzes iedarbināšanas sāktu darboties, bet nepiedarbojās, jo laikam nebija dzirksteles.. Ar to pigori nebeidzās kad biju ticis galā ar mašīnas pašiedarbošanos- kārtīgi neaizverot vadītāja durvis un neuzliekot signalizāciju, mašina pēc aptuvei pus h sāka gaudot un zem motora pārsega kaut kas sīca. Domāju, ka piedarbinot to varētu mainīt, bet mašina nebija piedarbināma- noņēmu klemmes un nākošajā rītā gāju skatīties- ka spie velna notiek.. Bet mašīna strādāja ideāli- atkal līdz nākamajai reizei... līdz sāka rīstīties un sāka slāp nost brauciena laikā.
Vai kāds var pastāstīt aptuveno problēmu?
Jo es esmu izbraukājis vairākus servisus, veicis diagnostikas, un man pasaka ka vainu nav atraduši. vai arī vienkārši atsaka, jo neaptīk mašinas marka un modelis..