Antifrīza līmenis ir uz vietas
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Antifrīza līmenis ir uz vietas
Bet tas notika no rīta un mašīna diennakti bija nostāvējusi auksta.
Kas tas par dalbajobu kas vadās pēc kļūdām nevis pēc faktiski notiekošā, un kurš cilvēkam kurš pats nav spējīgs saremontēt [tev] nav spējīgs pasūtīt un samainīt devēju?
Tas sensors ir jānoņem , lai redzētu kāds viņš ir un tad pasūtīs un nomainīs, visur ir rindas un ir jāpagaida, tas sensors jau mašīnai daudz ko iespaido, tā ka meistars atrasts ir labs manuprāt
šodien braucu pielēca gan no rīta gan 2 reizes kad bija noslāpēta nekadi simboli uz paneļa nav nesaprotu ko darīt, vēl pavērot, bet dzinēju no šīs vainas nevar sabeigt?
Nu specs saka, ka numurs jāskatās esot, es tikai nesaprotu kāpēc tā kļuda bija jādzēš, nevis uzreiz jāmaina sensors? Sakat vai ar tādu kļūmi braucot nevat nobeigt dzinēju?
Izskatās pēc temperatūras sensora. Nosprūdis pie auksta motora temperatūras
Bija auto pie elektriķa garāku laiku, viss strādāja perfekti, esot pielēdzis pie kompjūtera--rādījis šo temperatūras datčika/sensora?/vainu, kuru viņš nodzēsis, otrā dienā atkal pieslēdza un atkal rāda temperatūras datčika vainu. Nezinu kāpēc elektriķis uzreiz man to neminēja, saka, ka jānoņem datčiks, lai redzētu kādu pasūtīt un tad nomainīt, varot braukt kamēr nomaina,,,Kā īstenībā ir?
Atvainojos esmu sieviete , bet to zīmi godīgi nepaspēju pat izpētīt , kā mašīna iedarbojās , tā viņa pazuda, iepriekš nebija darīšana šād a rakstura. Rokas bremzi aukstumā nelietoju
tajā brīdī bija kādi-20 bet iepriekš laidu bija -25 un nepīkstēja
Labrīt šorīt aukstākajā rītā.
Tas jau ir cirkulācijas trūkums ne termostats ciet. Vai nu galvas blīve, vai izjucis ūdenssūknis.==Tā komentēja msh, viņš noteica diagnozi liekas pareizi, Tika mainīts ūdens sūknis, termostats un sveces, nemācēšu pateikt kas par vainu bija ūdens sūknim, termostats bijis pa pusei nezinu kas , sveces laikam sliktā stāvoklī, visas šīs detaļas esot bijušas originālas, tas ir no 1997 gada. Tosols nekad no tvertnes zudis netika, teica, ka laicīgi ievēroju šo visu, tas nozīmē ka dzinējam nekas nenotika? Par cik dzīvoju reģionā, kurā šo nedēļu vislielākie mīnusi, pie tam sākās ar krasu temperatūras maiņu un kailsalu, mašīna pielēca pat pēc 2 dienu stāvēšanas, vakar pie iedarbināšanas panelī izlēca sarkanā izsaukuma zīme un sāka pīkstēt apmēram 3 sekundes un tad pazuda mašīna uzreiz pielēca , par ko tas varētu liecināt ? Rokas bremzi aukstumos nelietoju, visi šķidrumi uz vietas.
Varētu padalīties, bet no šī saraksta tikai viens cilvēks, kas komentēja nopietni un pareizi, tāpat tiks viss oponēts.
Paldies visiem par padomiem , auto ir sataisīts ,
Jā badainajai kazai antifrīzs ir uz vietas un saku, ka tas atklājās vakar no rīta, kad ieraudzīju to temperatūru virs 90 uzreiz pa taisno pie meistara aizdzinu,bija jūtama neliela benzīna smaka un likā ka dzinējā bija savāda skaņa bet neuzkrītoša.Tā nepielēkšana ir otrajā plānā patreiz
un kāds secinājums?
Kāpēc jūtama benzīna smaka vēl ?
Nu tad jau redzēs, pielaidu mašīnu kā parasti pastrādāja minūtes10 un nobraucot kādus3 km ievēroju, ka temperatūra pārsniedz 90 grādus un neiet uz leju un slikti silda
Termostats ir atsevišķs gadījums ,tieši šodien nojuka braucot
tas domāts devējs pie kloķenes? Vai pie sadales vārsta? Vai arī nē. Šodien aizdzinu mainīt termostatu, jo sāka rādīt pāri 90
Temperatūras devēja, tas ir tas pats termostats? Un kāpēc pie aizdedzes ieslēgšanas parādās dzeltena mašīnīte/elektriskais immubolaizers/ simbols , kad pielec tad nodziest
Nezinu par kompresiju, bet auto iet ļoti labi
Auksts pielec, vēlāk kad vairākās vietās pie veikaliem apstājies, tad gadās tās reizes, bet pēc minūtes pielec, vakar par biežu pastartēju un sāka kliegt sarkanā izsaukuma zīme, bet pēc 15 min, pielēca,kādu reizi bija kad jutu degvielas smaku tā kā pārsūktu ,laukos tādu mašīnu vajag , lai uz veikalu aizbrauktu
Kā uzdod jautājumu?
Vai riepas ar radzēm un tikai sniegpārslu der bez kalna?