Filtrs kalpo +/- tāpat kā jaunam auto 125-200K atkarībā no degvielas, braukšanas stila u.t.t
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Filtrs kalpo +/- tāpat kā jaunam auto 125-200K atkarībā no degvielas, braukšanas stila u.t.t
iksistemas lv/
ezis71 rakstīja: Kur tu tādu cenu atradi,parasti sākās no 800-1500.
iksistemas lv
Tieši tā, iesaku iksistemas lv Loti labs serviss
Kanibaals rakstīja: Pilsētas režīmā tas dedzinās servisā. Lādēšanu gan tas neietekmē.
Ir iespēja piespiedu filra dedzināšana. Zinu ka iksistemas.lv ar to nodarbojas iksistemas lv/datordiagnostika/
Atkarīgs protams no auto, bet maiņa no 200 eur
ezis71 rakstīja: Ja profesionāli viss izdarīts tad nav tik viegli konstatēt dpf filtra neesamību.
Konstatēt ir ļoti viegli, vienkārši šobrīd nav tādas likumdošanas un neviens necenšas to darīt. Toties ir dazādi eiropas plāni par šo tēmu un agri vai vēlu tas skars arī mūs. Vienīgais jautājums vai tas būs ar atpakaļ ejošu datumu un attieksies uz auto pirms likuma pieņemšanas brīža, kā tas ir, piemēram Vācijā. Un tad visiem kam izgriezts nāksies vien likt atpakaļ. Tāpēc iesaku to nemaz nedarīt, bet uzreiz nomainīt. Šobrīd cenu atščirība, praktiski nekāda starp maiņu un izgriezšanu, ja dara to īstajā vietā. Es, piemēram, nomainīju pie iksistemas.lv
Protams var arī pats to izdarīt, taču pirms to dara ieteiktu veikt profesionālu diagnostiku, jo ne vienmēr beigās filtrs izrādas pie vainas...
Mēdz būt ka problēmas ir dēl EGR vārsta, vai arī namaz nav jāmaina , bet pietiek ar piespiedu reģenerāciju uz kādiem 50-70K iksistemas lv/