Labdien. Vecajam S-40, 1,9 td, pēc sajūga maiņas nebija savilktas kārbai augšējās skrūves.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Labdien. Vecajam S-40, 1,9 td, pēc sajūga maiņas nebija savilktas kārbai augšējās skrūves.
Labrīt.
Jebkura mašīna ir regulāri jākopj.
Ir vel viena problēma. Sagriežot stūres ratu līdz galam, uzsākot kustību visu laiku ir tāda sajūta ka bloķējas aizmugurējie rati t.i. cenšas izbuksēt. Nav liekas kustības vai eļļas noplūdes. Servī rausta plecus saka ka sadilis, negribu piekrist. Pierādāms nobraukums 290 t., vai viņam vajadzīga speciāla apkope kā japāņiem???
Labvakar. Atrada, izpūtēja gofrā starp katalizatoru un kvēpu filtru pāris melnas ribas. Dobjā skaņa no nomainītiem pēdējiem bunduļiem. Autonomo apsildi vel neviens nav meklējis. Nesaprotu par gofru?! Vai var tur metināt parastu no plaukta. Piedāvā kopā ar kvēpu filtru ap 720eur, bet tā sistēma strādā ideāli. Viela pārdomām.
Vizuāli viss ir vietā, iet labi, jau nopērkot mašīnai bija tāda dobja skaņa? rezonanse? no izpūtējiem. Šodien serviss, tad uzrakstīšu ko atrada. Paldies.
Labvakar. Pēc visa spriežot ir pārlodēts diožu bloks vai tā daļa. Bez stenda neiztikt.