Kārtot: Augošā secībā
Soferis 10.03.2018 15:40

Limēts vai šuts viss viens. Tas nav vairs bamperis, bet tikai mulāža. Ņemat vērā, ka bamperam i divas daļas.

1 kas atrodas redzamā zonā. Ir tā par ko šeit diskutējat.

2 i metāliskā daļa, kas uzņem pamata triecienus un tos apsorbē līdz noteiktam spiedienam. Tā lai auto pārējā daļa būtu aizsargāta.

Bet vizuālā ir tikai kā dekors, tomēr arī veic apsorvēšanu.

Galvenais ir jāsaprot, kāda materiāla ir? Jo ir plastika kas ir tikai dekoratīvs elements. Bet ir arī elastīgā, ko ražo izmantojot granuļu saspiešanas teknaloģiju. Lūk šie bamperi ir domāti arī kā apsorvējoši pret triecienu. Un ja tas nav graujoš parasti atgriežas pirmatnējā formā. Tikai ja klimats nav ar mīnusa zīmi. Viņi gan mēdz ieplīst. Bet remontēts ir remontēts un nepildīs vairs savu tiešo uzdevumu. Protams ja trieciens nāks pa to pašu vietu.

Es personīgi esmu sakuma viņus šuvis. Bet ja ir robs būs grūtāk remontēt. Likt šķiedras ielāpu uz sveču bāzi var, bet

materiāli dažādi un var ar laiku plaisāt. Ja vēlas ka jaunu, tad paši neremontējat. Lai gan viss atkarīgs no bojājuma. Spaktelet var principā ar jebkādu virsbūves špakteli. Savu darbu ta veiks un vismaz man nav bijis ka lec nost vai plaisātu. Lielos robus labāk aizkausēt, tam sameklēt kādu tāda materiāl detalu. Un tad tikai špaktelēt, bet maksimāli planā kārtā. Un šūšanai izmanto to pašu makšķeru auklu. Plaisai abās pusēs saurb mazus caurumiņus, tik ta lai auklai iet cauri. Tā vismaz plaisa neatversies. Var vēl likt kniedēs, aizmugurē liekot kādu metāla loksni (plānu) Varianti ir daudz, jāizvēlas to no bojājuma veida.

Bet tam audi varetu pirkt jaunu. Bet tas ir tikai īpašnieka lēmums. Kādu veida remontu veic tie spečuki, vēl ir jautājums. Saremontē un atdod vāģi, bet kā to darīja nav zināms? Jo šaubos ka izmanto ražotāja ieteikumus kā remontējami tie ir?

Lasītākie raksti

Jaunie raksti