Ne par tēmu, bet veikali, kam šādas lietas ir uz vietas ir jo maz mūsdienās, arī grosam, kur savulaika bij vērts doties, jo pat brīvdienās daudz ko varēja dabūt, nu reizēm pat no dažiem modeļiem sveces neredzēt "bez pasūtīšanas"
Diemžēl cikls privātais-kopējais, laikam iet pa spirāli, kad viss kolektīvais būs nolaists līdz vienai vietai, kā tas vienmēr un visur notiek, lai ko stāstītu makaronu karinātāji, varēs atkal pretējā virzienā startēt.
Visādas komūnas un citas utopijas ir ar blīkšķi vienmēr atrāk vai vēlāk izgāzušās. jo tās ir pretējas cilvēku veselam saprātam pēc būtības.
It sevišķi, ka šis pats putns pēc tam visiem klāsta, ka vajag pedal to metal cik vien var dzenot. Vienu/divus/trīs lēnus auto uz tukša ceļa var arī muļķojoties ar 89/92 apdzīt - ir taisno gabalu radaru zonās dažreiz īpašiem cipiņiem, kas medāļus algo par lēnuma braukšanu gar radaru, tādā veidā garām pabraukts.
Par vagoniem un lohiem, tādi sāk automātā veidoties, kur nav normālu distanču, savukārt normālu distanču nav tur, kur sāk raustīt satiksmi un kur nav normālu distanču tur pēc būtības normāli apdzīt paliek grūtāk jo lielāks vagonnieku skaits rodas, bet pēc iespējas īsti nav redzēts, ka kāds būtu palaidis garām rindas ko sataisījis...
Ehh uz A6 parādījušies kreisās joslas dreiferi, kā reiz jau gribēju izcelt patīkamo pārmaiņu, piemēram no A8, kur tā ir sava veida "norma" un protams Jūrmalenes. Uz šosejām un pilsētās jāsāk rūpīgāk 2 riteņi uzmanīt...
Chalenger rakstīja: kārtējās muļķības par tiem komfortablajiem 110
viktorveidīgajiem vajag padomāt, kur viņš reāli var aizskriet un ko reāli minūtēs ietaupīt Latvijas robežās, toties kaudze ar avārijas situācijām garantēta
Pati debīlāka muldēšana par cita cilvēka minūtēm...nezinu, kas šo kretīnisimu ir iesācis, bet neko labu par to neteiktu ! Pirmkārt tās "pāris minūtes" ar visādām pārbrauktuvēm, pilsēta/ārpilsēta maiņām, velkošiem traktoriem u.c. brīnumiem savācās krietnā laikā. Uz ~200 km gabalu, kas lielākoties ir starp lielajām LV pilsētām un Rīgu, tā būs jau laba pusstunda.
Otrs, kā jau te pareizi minēja ir brauktprieks, tieši šī iemesla dēļ nekad nevelkos vagonos, aiz eļļas smirdinātājiem vai arī satiksmes raustītājiem un visādiem citiem dīvainīšiem, jo tas kļūst bīstami un nervus čakarē reāli, ja protams to var droši izdarīt - nevar teikt, ka par purnā skrējējiem kādus labus vārdus esmu teicis.
Un galvenais - treškārt, nav mana darīšana, kas ko un kur steidzas, ja man viņa dēļ nerodas problēmas - bet problēmas kā reiz rodas no tiem, kas priekšā planē.
Reāli jau tas 100-110 tur ir tagad arī, vienkārši tas ir dabā jānostiprina. Braukšana zem atļautā pa vidējo/kreiso joslu tur ir kultūras/sūnaina ego, jeb pareizāk sakot tizluma un nekompetences pazīmē, kas būtu ārstējama/novēršama savādāk kā ātruma mākslīga turēšana zemā līmenī. Jau sen malts temats un vienlīdz labi attiecās arī uz citiem, nedaudzajām šosejām ap Rīgu/šur tur vēl LV.
Vakar bija grēks neuztaisīt izbraucienu un laikam manīju 650 minēto slaveno caurumu žogā uz Jūrmalas šosejas - kāds ar vai nu koferi (varbūt no holideja lidostā devās mājas...) vai kādu saini pārgāja šoseju. Nu īsti normāli tas nav, it sevišķi, ja tas ātrgaitas ceļš skaitās.
Mans pēdējā laika novērojums ir, ka satiksme pierīgā sāk atkal pieaugt (nebija jau apsīkusi neskatoties uz attālinātiem darbiem...), kaut gan joprojām ļoti patīkami raita, ja salīdzina ar normāliem laikiem, A6 posmā no Ogres līdz Salaspilij plūsma 105-110, Rīgā drusku sabiezē, bet tāpat bez ierastajām štoperu vietām, piemēram Rušonu/Lokmotīves krustā. Gan kādreiz gan tagad rīta darbdienu satiksme ir patīkamākā no visām - divplākšņi praktiski nav, trakotāji arī, bet temps raits...saulainajās dienās gan jau ka brīnumi parādīsies.
Brauc kaut ar 40 gadīgu zaparu vai audi mucu, bet sveša manta ir jāciena, stāvvietā atverot savas durvis un elementāri nebūt tizlam. Savukārt tiem, kas tās stāvvietas veido - normālus izmērus tām izveidot, kā IKEA, kur pat tizleņiem un lošiem ir jāpacenšās, lai ko apskādētu.
Par bedrēm runājot - iesaku uzmanīties uz P4 posma aiz Kangaru līkuma līdz Rīgas apvedceļam, tā jau ceļš ir amortizācijas pārbaude, bet diemžēl vietām pavasara bedres izbirušas - ātrums šoreiz paglāba. Kādus gadus atpakaļ uz tā posma, šķiet bij viens aktieris riepu lupatās sasitis....
Relatīvi maza auto plūsma tur, bet ceļš ui kā prasās pēc remonta, vēlams kopā ar Kangaru posma asfaltēšanu, beidzot !
msh rakstīja: Protams ka kaitināju; to sugu kam liekas ka atļautais ātrums mainās no 50 uz 90 nevis aiz nostrīpotās baltās zīmes bet tad, kad to zīmi var saskatīt tālumā, man gadās regulāri kaitināt - šī bija pirmā reize kad kāds wannabe skrējējs mani neapdzina jo es viņu nepalaidu, un nevis tāpēc ka gribēšana nesakrita ar varēšanu, lasīt - apdzinējs kurš ir tik ļoti pārliecināts par savām spējām apdzīt mašīnu kura tūlīt paātrināsies manevra vidū atklāj ka ar mašīnām kuras spēj paātrināties arī mēdz ievērot CSN...
Šitā suga vispār ir īpatnēja; komiskākais gadījums ko atceros - ļoti steidzos uz Liepāju, gāju uz ~120, pirms Nīcas nokodu kaut kādu T4 - tajā pašā taisnē aiz Nīcas tas man aizmugurē dīdās, nu tik dzīs nost - pabraucām garām zīmei, es aizplēsu, dižais skrējējs palika tālu aizmugurē...
Nelaist garām pie apdzīšanas ir diagnoze, tā vai savādāk. Arī ir kaitinājis šūmji pie piekausētiem akmeņiem, bet tā nerīkojos. Otrkārt kaitina viņam, ka ieskrienās pirms zīmes....ko tad tam smagajam pēc tam būs jāgaida brīdis, lai kādam sēnem garām tiktu (kā starp citu bieži veidojas vagoniņi...). Ja velkas, apdzen, vieglajam tas ir uz pulku vieglāk, ja protams nav jāuzvirina uz 150 garā ceļa gabalā...
+1, par ļaunu nenāk arī konstatēt vai gaisa masas mērītājs strādā. Vēl vajadzētu specificēt vai tas nav 1.8T, kur ir kaudze ar dažādiem vārstiem un patrubokiem, kuru nestrādāšana arī rada šādas sekas.
Atliek vien pievienoties - bieži izliktās cenas vnk nav reālas, vai nu izbeidzās vai preču nav vai vēl kāda herņa, zēni jau iestaigājuši taciņu tā teikt. Esmu pāris reizes montējies - normāls Rīgas vidusmērs, ērti, ka var uzreiz uzmest tās riepas, samaksāt 1 eur par veco atstāšanu un aidā. Pircis gan no viņiem esmu reizi vienu, gadījumos, kad piedāvā to "kas ir" cita lētāka produkta veidā, gan vienmēr viņus pasūtu - bet tas jau "strādā" daudz kur citur. Pēdējā laikā drusku citi kantori ar labākām klientu attiecībām un servisu ir apmeklēti...
Svētdien atceļā no piejūras ciemiem izdomāju nevis uz A10 uzgriezt, bet gan caur Jūrmalai izbraukt, pilsēta jau skaista un visas lietas, bet tizleņi, kas saulainā, sausā dienā nespēj uz atļautajiem 70 vismaz pabraukt (aiz Ķemeru pagrieziena), gan reāli krīt uz nerviem...un nebij jau tā, ka mega satiksme.
Detaļas +/- visādi uzcenojumi maksā lielākoties visur vienādi, garāžu takses pēc praktiskiem novērojumiem ir veidotas tā lai sanāk maisteram (ja strādā pats uz sevi) ~150 eiro dienā, sākot no, tad nu pārējo var klāt pielikt.
Pamatojums ir tāds, ka tomēr tirgus daļu noturēt gribas, iespējams pēcāk daudziem pieradums nostrādās to 3-4-5+ eiro vietā par polisi. Līdz nelielām cenu svārstībām arī izvēlos ierastos drošinātājus...
2x diapozons pilnīgi normāli. Par pašām kompānijām runājot, manos gadījumos (15+ gadīgi pilnizmēra dīzeļi (2+ litri), universāļi, pa kādam mazākam benzīnam trāpījies reizēm) lielākoties jau figurē vienas un tās pašas kompānijas, savulaik gandrīz tikai Balta, tagad nereti Balta/BANs - baltai reāls bonuss ir darba vide ielogojoties, var polisi atcelt, utt. BANam krīt uz nerviem sms atgādinājumi. Pārējie praktiski cenas pēc netrāpās...ja nu tikai vienu reizi Compensa nezin kāpēc zemāko cenu piedāvāja auto, kam bij OCTA jau beigusies. Vispār jau kopš kāda laika mums tie apdrošinātāji mazāk OCTA tirgū palikuši krietni.
Drusciņ par attieksmi no pāris gadījumiem - liela daļa 650 vaŗdiem "lohu" izceļās arī ar klaju cūcību, ne tikai tizlumu. Vakar no Ogres izbraucot, labi, ka bija -20 no atļautā, jo viena , atvainojiet dura izdomāja nedot ceļu un savā tizlumā vēl apstājās krustojumā - laikam no bailēm, knapi, ar visām radzēm un ABS slīdot izdevās izvairīties, kad laimīgi biju apstājies, ne čiku ne grabu, ne sorī lepni aizbrauca. Goda vārds gribējās noķert un paskaidrot, ko nozīmē apgriezts trijstūris.....
Galīgi neizbrīna nepilnu mēnesi seni notikumi, kad daudzi pa grāvjiem bija. Vienam mēģināju, bet nesanāca palīdzēt, kad vaicāju, kā ticis tur - esot viens pa mēmiem licis priekšā un protams aizpisis pēc tam prom...
Ceļu kultūra, ta kultūra...bet šķiet, ka elementāra cieņa un kāds godaprāta minimālais komplekts daudziem piekrīt, vēl pretīgāk, ka daudzi tādi pļūtītāji būs pirmie, kas par noteikumiem (selektīviem....acīmredzot) kādam atgādinās.
P.S. Atvainojos, bet ceļa nedevējus, manuprāt vajag noslānīt, sevišķi ziemā
Arī pati ielaišana no blakusjoslām mēdz būt visāda, ja to izdara operatīvi, tad citi nemaz neizjūt to un satiksmei pēc būtības ir vienalga 2 vai 3 ielaistie, bet tādi gadījumi ir reti, jo maz ir operatīvu/talantīgu braucēju. Ar to ielaišanu pie sastrēgušiem krustiem diemžēl ir krietni bēdīgāk, ielaid vienam izbraukt kreiso, salien divi/trīs/četri priekšā uz labo - ir bijis, kad naturāli iebraucu pats, kad tāds nahālisms izved, jo dot ceļu tomēr nozīmē to dot
Šodien pārvietoties Rīgā bija kaut kas....protams pāris novērojumi :
1.Tie, kas grib būt laipni un visu vienmēr palaist, kaut kā bieži neiecērt, ka arī aiz viņiem kāds vēlas tikt uz priekšu, nevis palaist 5-6 (jo cilvēki diemžēl ir palikuši par reāliem nahaliem un nesaprot, ka raiferis darbojās 1:1, nevis no dodiet ceļu salien visi, kam nav slinkums) un reāli izčakarēties, Krūzes/Liepājas krustā šādi reāli izveda viens "laipnais" un vairāki ielīdēji.
2.Uz Daugavpils šosejas atkal pamanīts, ka liela daļa spoguļos neskatās....ments ar mirgojošām aiz viena brauc, brauc, beigās skaņu ieslēdza, tad palaida.
3.Diemžēl vai nu Akropole vai kas ir naturāli pēdējā gada/pusotra laikā sadirsis apkārtni ap Dienvidnieku uz Maskavas ielas, no tās vietas naturāli vajag izvairīties, pret ko pat papilns, lēns slāvinieks ir štrunts.
Naturāli sadirsts ceļš tas A1 ir, nekas vairāk, kaut cik pabraukt tur var sākot no Gaujas tilta, bet normāli pēc visiem Saulkrastiem....tizluma ziņā varbūt Ķekavas ceļš, Rīgas "apvedceļš" vai Bauskas šoseja vēl var "konkurēt". Ļoti priecājos, ka nav darīšana vairs Saulkrastu pusē. Reāli šis ceļš ir jāpārbūvē, tāpat, kā visi minētie "konkurenti", jo normālas caurlaides tam visam nav.
Ne par tēmu, bet veikali, kam šādas lietas ir uz vietas ir jo maz mūsdienās, arī grosam, kur savulaika bij vērts doties, jo pat brīvdienās daudz ko varēja dabūt, nu reizēm pat no dažiem modeļiem sveces neredzēt "bez pasūtīšanas"