Vēl viens weekenda novērojums - ja kāds guļ, lietojiet signālu joptvai, Ogrē divi marinē zaļo signālu (vēl pirms paspēju piebraukt), maz kas, pēc pāris sekundēm par to atgādināju...vēl pēc kādām 5ām master dirsinātājs izkusētējas un pēc satiksmes čakarētāju galvenā likuma bija arī pēdējais kas pie dzeltenā pārbrauca krustojumu.....
Tad vēl kādām ir jautājumi par caurlaidību....taisnības labad šādi stulbumi, kā novērotais gadās relaītivi reti, par laimi !
1 iespējas "likums", ja neizmanto, tad nākamā, kuras vietām nav daudz, lai droši apdzītu, apdzenu pats - tādi nereti arī fūrēm pašā pakaļā sež, protams līdz ar to redzes lauks šaurs .
A1 posms līdz Gaujas tiltam ir nebeidzams murgs, kur tiešām praktiski nav ne iespēju, ne arī jēgas apdzīt, un kur tāpat kā Rīgas apvedceļam jau sen vajadzēja 2 joslas vienā virzienā !
weekendā interesants skats tika novērots uz A10 "slavenā" posma līdz Tukumam. Ierastie vagoni, bet kaut kā normālāk, nekā brīvdienu raustītāji, iet 95-100 vidēji, nu vismaz tos, kurus sanāca noķert. Priekšā palielāks burbulis, kāds apdzen, drusku izklīst, bet tad paliek interesants pārītis, sākumā likās, ka brauc kopā, bet pekšņi sāk ātrumu raustīt (klasika, norauj uz 70), priekšejam kreisais lukturis, aimugurējais neko, gribēja apdzīt, norimās, pēc brīža pagrieziens izdziest, priekšējais velkās drusku ātrāk, pēc brīža apdzinējs sāk iet garām, divplāksnis izdomā meža ceļā tomēr pa kreisi griezt - pēdējā brīdī laikam spoguļos apskatījās un drusku nometa, kādi 5-10 palika un abi sveiki un bez skrambām, kreisinieks beigās apmeta Rīgas virzienā. Reāli situācijā viss tizluma komplekts, spoguļos ni ni, rausta satiksmi, te grizīs te ne, otrs ar drusku nenovērtēja un protams ideāla vieta, kur ripā uz šosejas apmest kreiso kādā krūmu ceļā metot. Es reizēm nesaprotu tos nezinīšus, kur ielīst - kas traucē malā nobraukt un izdomāt, nevis dirsināt kinga stilā visus, kas aiz muguras + visādi kaktu pieslēgumi diemžēl uz šosejām ir par daudz, jo arī izgriežoties nav iemācīti pilsoņi uz ABĀM pusēm paskatīties un izdomāt vai spēsi iekļauties pirmajam braucējam nebūs jābremzējās (ja brauc saprāta robežās protams) !
Lauku jeb reģionālie ceļi ir baudāmākie - tā pati viena josla, kā visādiem A ceļiem, bet auto 10 un vairāk reizes mazāk, līdz ar to var kaifā baudīt ceļu, bez nekādiem vagoniem !
Ja Tev paliek vieglāk, ziņo ! Tikai daudz parasti tad jēķer būs, tāpēc ka nereti visa plūsma tā brauc. Ja kāds paiet man garām, es to neuztveru, kā kinga tēlošanu, viņš ir garām un miers, ja kāds iedomājas, ka regulēs plūsmu un man aiz viņa ir jābrauc, tad nereti tā ir diagnoze (mazvērtības visbiežak).
Man arī vienmēr tā ir bijis, līdz vienam busam šogad, kur caurrūsējušo izplūdes gofru neatrda ne meistars, ne arī otrs inspektors pēcāk. Tāds pārcentīgs savā apziņā pārsipies kadrs trāpījās, reti tā notiek (par Rīgas TA runāju), bet tomēr.
Par tādiem āmuriem CP jāziņo, ka neadekvāta reakcija - iepriekš jau komentos bija laikam līdzīgs keiss. Ja grib mērīt savu .... ar savu veco mizu, lai dara to savā pagalmā, bet uz ceļa nevienam nav tiesību tēlot karali. Ja kādreiz tie 3šie, 525 bembji bija spico rokās, tad pēdējā laikā ar tiem bieži dažādi provinces un ne tikai dīvainīši brauc, sen vairs nevelk, bet kinga sajūta uhh vēl kāda.
Skatīties inspektoriem līdzi ir nozīmīgi arī tāpēc, lai neliek bezjēdzīgus 2kus, kurus pēcāk servisā nevar sameklēt un arī cits inspektors brīnās atkārtotā TA. Tā gan kopš "jaunās" kārtības ir gadījies vienīgi vienreiz, bet man šādi nepatīk ļoti, sevišķi jau tāpēc, ka vietas vienam auto īpašniekam pie tiem kratīkļiem pietiek pa 2-3-4 metri atstatus no tiem inspektoriem. It kā jau pa tām durvīm var ko redzēt, bet manuprāt, ja ir strīdīgi divnieki, lai ceļ uzreiz atpakaļ augšā (t.i. nebraukt ārā ). Un ārā cilvēki jau stāv uz tā paaugstinājuma pārsvārā.
Mērķis ir labs, ss.lv ir reāli izlaidušies, tirgū vajag konkurenci. Zip.lv no pirmā acu uzmetiena ir drusku neērtāka saskarne, bet pie tā var pierast. Lielākais trūkums un ss.lv trumpis ir pieradums - tur praktiski visi skatās, zipā n reizes mazāk, bet tas ir ar neatlaidīgu darbu labojams, turklāt zipā sludekļi ir par brīvu, kas tomēr nav mazsvarīgi !
Nē, toties reāli ir sanācis slīdēt 2 gadījumos uz asfalta vasarā :
1) Vānes slavenajā krustā, Rīgas virzienā - kādu apstākļu dēļ tur uz asfalta ir konstanti grants, dažādi akmenīši, utt.
2) Gadījumos, kad vasarā svīst piķis uz asfalta, tad tur tādas bituma un ne tikai kārtas izveidojās, ka maz neliekas, pēdējos gados tādu posmu gan paliek mazāk.
Man ir cits interesants jautājums - kāpēc, ja kādreiz ko samazina uzreiz visur un vienmēr bliež -20 ? It kā 80,60 un 40 zīmes nebūtu - retums vispār kur tādas ir, laikam vēsturiski, neviens neniekojas un bliež uzreiz -20 vai bitums, bedre, kāds sūdus sataisījis, utt.
Attālinātais darbs ir labākā iespēja reģioniem pēdējo 30 gadu laikā, pēc būtības tas arī atsit kādas 2-3 SEZ, to tiešām vajag izmantot. Kas attiecās uz progresīvo politiku, tad tā diemžēl ir ielaista kaite - var uz tiem pilsēta cilvēkiem PR purniem paskatīties un paklausītes...ja netic.
Nokaitinātu tādēļ, ka šobrīd to praktiski NEVAR apbraukt , ja nu vienīgi Rīgas D galu (ja Valmieras ielu pie matiem pievelk...) un arī tur pilns ar pudeļu kakliem Labajā krastā, bet Pārdaugavā viena vienīga Ulmaņa gatve. Lai sataisa Ziemeļu koridoru vai kādu alternatīvu, D tilta 4 kārtu + kādus pievedceļus un aidā, lai taisa to velocentru (pilnībā jau tā nav nekur), par gājēju un lisapēdistu dalīšanu - ir tāds Mārupītes parks Bieriņos, patikama pastaigu vieta, līdz pa tām pašām takām sāk nesties pedāļi, kam nav mamma vai aktīvistu elki iemācījuši nomest ātrumu, kad gājējiem garām brauc un pastaigu vieta naturāli sabojājas. Tieši tāds pats būs centrs.
Nē, vajag beigt vienai sugai čakarēt satiksmi, ja grib sapņot - to var mežā/pļavā vai pie plašās LV jūras darīt pavisam droši, bet ceļi domāti braukšanai, nevis bizdingiem, tad arī nebūs lavandas vajadzīgas. Diemžēl tizla braukšana ir kļuvusi par normu...
Moneys ta nav, Rīgā vajadzētu pirmākārt normālu iekšējo apvedceļu (jo esošās ir sūds un parodija, pie tam vēl ļoti tālu no pilsētas), lai likvidētu pudeļu kaklus ....visādiem hipsterēniem savukārt, liekas, ka visu atrisinās lēta auto čakarēšana, ņemot nost platību no maģistrālām ielām un stūķējot veloceliņus, kas protams nemaksā praktiski neko iepretīm nopietnām investīcijām satiksmes infrā...
Kaut kas tur būs jādara...nebūtu vismaz tuparas, kas saprastu, ka ja no katras puses var krustā 2-3(!) auto iebraukt un attiecīgi arī izbraukt, bet nē vieniem vajag 10 izlaist, kamēr otriem labi, ja viens izbraukt. Ar to tiltu jau iepriekš kā minēju ir reti sūdīgi Jūrmalas virzienā, viss tur stāv no/uz Mārupi, apgriešanās pie Spices laika ziņā ir tas pats kas kreiso sagaidīt tajā krustā - viens nesas, otrs pēdējais novelkas + no pažarniekiem ar tur mēdz izbraukt. Domāju, ka reālāk būs salikt tur kādu dalīto signālu, jo diemžēl mūsdienās pabeigt uz dzelteno kreiso ir nereāli dēļ švimpjiem, kam vēl jāpaspēj un visur kur šis vecais princips ir likvidēts - piemēram Lāčplēša/Valmieras krustā var normāli paveikt manevrus, bet kur nav, piemēram Lielvārdes/Biķernieku turpinās gemorojs (tur gan kaut kā adekvātātak puses tos savus kreisos sadala).
Par kreisiem runājot...interesanti, ka veikt kreiso no Ulmaņa uz Vienības gatves ir ilgāk nekā noraut uz Telteni, noraut kreiso uz Vienības un vēl pāri pārbraukt t.i. 3 luksofori iznāk ātrāk kā viens...kas liecina par to, ka arī tur nav kas pareizi !
nebūšu orģināls, bet man laikam "iespārda" naglums dažu (daudzu?) - atkal Liepājas/Ulmaņa krusts, taisu kreiso uz Jūrmalas pusi, negribu būt nekauņa un atstāju spraugu, lai pretējie var kāds kreiso uztaisīt, nevis piebāzt pillu krustu un tad brīnīties, pretējie gan izbrauc, 2,3,4,5 un vēl viens vecs pimpis uz dzelteno izdomāja izlīst, tas gan apd.... jo man pacietība izbeidzās un pašam arī vēlme pabeigt manevru, bet mani nebeidz vaicājumi vai daļa ir vienkārši ahriņeļi un vispār neizjūt nekādu cieņu pret otru kā viens papuass vakar aizvakar nostājas kreisā joslā Deglavenei un pēc īsas tirsināšanas (protams) ieslēdz savu kreiso pagriezienu - par šo viens [cenzēts] reiz izteicās, ka viņam traucējot ka tik daudz tikšķ relejs un tāpēc pēdējā brīdī slēdzot.
Kopumā varētu noraksturot esošo satiksmi kā birokrātiski +/-, bet ar ļoti maz cieņas un izpratnes pret citiem braucējiem !
Ar tiem "tomātiem" ir atkarīgs ar ko cilvēks ir ar mieru dzīvot un sadzīvot, ja pieņem, ka 20 gadīgs automāts drusku kādreiz padomā un mēdz uzsist, tad problēmu nebūs (ja pieņem arī ka kādā brīdi agregāts vnk nomirs). Ja nav ar mieru, viennozīmīgi manuālā.
Automāti mēdz būt dažādi, manuprāt obligāti ir jābūt iespējām pārslēgt arī manuālā režīmā (kā piemēram triptroniks aužiem gados), pretējā gadījumā, pie turbīnas ķibelēm, auto ātrāk par 65-70 km/h nebrauks !
Par tiem numuriem visādi var gadīties....pašam nesen Kangaros nolidoja nr.zīme (visticamāk), tā arī līdz Rīgai atbraucu, konstatēju nākamā dienā šaizi, nu neko -70 eiro prieks tāds maksā.
Fakts ir tāds, ka atbilstoši esošajam trendam "auto ir slikts, visi uz velo, sabtransam priekšroka" tādas joslas saradīsies vēl, jo sevišķi tāpēc, ka RS ir Rīgas prioritāte Nr.1 (nevis tur kāds gājejs vai pedālis) - kur šiem vajadzējs, kur grafiki nebūs kā vajag stūķēs uz urrā tās joslas - piemērs ir Maskavas iela, kur vniekārši līdz dolei ir sačakarēta ielas caurlaidība un izbrauc pāris busi (šajā gadījumā atšķirība no Gogoļa ielas, kur to tiešām daudz ir).
Principā auto nevajadzētu ļaut novietot tur kur ir intensīva satiksme abās ielas pusēs, bet vienai daļai jāapstājās, jo fiziski stāv mašīnas....ar to menteni tā interesantāk būs, bet josla pilnīgs pī, jo tur jau kreisos, labos un visu iespējamo varēja taisīt. tāpat no centra busi masveidā gāž uz Abrenes ielu...izskatās, ka Gogoļa iela drīz nelietojama būs....
Ja tev patīk ostīt kāda degošo eļļu vai nesadegušo degvielu, tad tā ir tava darīšana, ja vēl patīk, kad tāds nedod ceļu arī (turklāt nereti tādi māk tikai ievērot atļauto ātrumu).
Un uzgāzēšana, kad kāds apdzen ir mazvērtības kompleksa pazīme - bet tas laikam vairāk uz anonīmiķi.
P.S. nezinu vai smažīgāks mans lūznis, bet melni vai zili dūmi nu nenāk no tā točna
Vēl viens weekenda novērojums - ja kāds guļ, lietojiet signālu joptvai, Ogrē divi marinē zaļo signālu (vēl pirms paspēju piebraukt), maz kas, pēc pāris sekundēm par to atgādināju...vēl pēc kādām 5ām master dirsinātājs izkusētējas un pēc satiksmes čakarētāju galvenā likuma bija arī pēdējais kas pie dzeltenā pārbrauca krustojumu.....
Tad vēl kādām ir jautājumi par caurlaidību....taisnības labad šādi stulbumi, kā novērotais gadās relaītivi reti, par laimi !