Nekādu apli vai sū stabus tur nevajadzēja, nav tādas intensitātes tur, vajadzēja atstāt kā ir, vienīgi normāli sazīmējot horizontālos apzīmējumus, nevajag apli katrā sū.. T veidniekā vai krustojumā taisīt, citādi būs kā ādažos - sataisīja tortes lieluma rinķus, kur visi busi iekšējās/ārējās malas nobraukā un priecājās...
1.kārt pie kompja, tur vajadzētu vainai/vainām izlīst, kas nestrādā.
Ja degv sistēmā iekļūst gaiss, tas beidzās ar to, ka noslāpst/nevar pielaist pavisam, vismaz iepriekšējai A6 paaudzei tā bija.
Manuprāt vajadzētu pārbaudīt visu gaisa padeves sistēmu, sākot no gaisa filtra, tālāk ar masas devējiem, utt. Bet atkal, tas ir minējums, ko apstiprina/noraida kompis.
Mazliet cits viedoklis par to kantori...muļķības sastāstīja par liektu disku + vēl ir aizdomas, ka vītni stupicai vienu sabeidza - vispār ir uz nagiem jāskatās, ja kāds ar pistoli skrūves mauc bez uzķeršanas, ir pa rīkli tādiem jāiedod. 44 eiro par montāžu nav nekādīgi lēti.
Man bija līdzīgi, aukstam jaudas praktiski nemaz, siltam puslīdz, komplektā ar automātu braukšana kā ar vecu žiguli....Vaina bija turbīnā, pareizāk sakot tās vakuuma apsaistē, jo nestrādāja izmaināmā ģeometrija (kas ir šīm turbīnām) - ar ko principā arī vajag sākt, protams ir labi, pieslēgt to visu pie kompja, kas pasaka diagnozi un tad skatīties tālāk. Bet ar turbīnu sākt no vienkāršākā (visādus naskos mezglu mainītājus un $$ kāsējus ir jāsūta naski tirst).
ja minēts 16, tad pieņemu, ka 205/55 r16 ? Par tādu summu jau arī prēmiums sanāks - es laikam ņemtu kādu nokianu ar tieksmi lietot visu gadu...ja eksotiskāks izmērs, tad neko būs Eiropas lētais gals vai kādi ķīnieši.
Laikam pat par ņemšanu runājot var mēģināt kāda auto veikalā - nesen grosā pa cenai tieši tajā izmērā redzēju...ar riepu t.s. i-neta veikaliem - man ir drusku piebesījuši ar savu tiršana kampaņu par cenām - kad piesolītajā cenu grupā nav un protams tiek piedāvāti dārgāki "analogi" - diemžēl šāda tendence manāma jau pusgadu.
Nerunājot par to, ka labākajā gadījumā t.i. ja viens no pēdējiem pirmās paaudzes A6, tam A6 ir 22 gadi ar visām no tā izrietošajām sekām. Man brālis savulaik diezgan padārgi ar līdzīgu problēmu čakarējās pirmās paaudzas A4 1.8 benzīnam, tā īsti vēl tagad nav novērsis.
Devēji, devēji, devēji, ļoti iespējams, ka Tevis piesauktais gaisa masas mērītājs, varbūt kaut kur rauj klāt gaisu, temperatūras devējs, utt. a6 c4 jau slēdzās pie kompja, ar to arī vajag sākt un kādu kompetenta auto elektriķa apmeklējumu, lai paskatās, kas mašīnai galvā notiek.
Es laikam ieteiktu arī skatīties tālāk pamazām....
tak bizīts kapitāls - sabiedrikais dārgs, ierauj caur visādām rīgas acīm, kartēm u.c. sūdiem, bet tie, kas negrib tur kratīties - tos slauc ar RS slauktuvēm aš līdz pašam Rīgas dzceļa lokam, bet pēc tā dažādi privātie reketieri - jevroparki, uniparki un sitijparki ar saviem līgumsodiem - visi ierauj un laimīgi...jā pārlieku nekaunīgi paliek, reizēm PTACs iedod ribās, bet karavāna rullē tālāk.
Nē nu par satiksmes "mierināšanu" tagad visādi alternatīvie plānotāji un eko keko (f)aktīvistiki rauj ....., tāpēc arī laikam populārā - konkrēti tajos līkumos uz kādiem 30 jāsadzēšas, lai izbrauktu, jo josla jau ir remonta, nevis standarta platuma, jo no 3ām uztaisa tur 4as.
Par to gludumu interesanti, solīja jau, ka būs lielākais braukšanas ātrums tur....pie tā arī tas viss izlīdīs, jo pie "dienišķajiem" 90 nejūt īpaši negludu ceļu, virs simta jau drusku un 110-120 aizvien izteiktāk. Kāds vēl padomās, ka ritenis/bremžu disks met, bet nē - ceļš negluds :P
Kopumā jāsaka bēdīgi - vai nu pasūtītāji - LVC, RDSD vai kāds cits nepaģēr ceļinikiem atbilstoši sakārtot remonta zonas, vai arī tas ir kāds vispār pieņemts "nozares" pokh..js - uzlikt Koļu uz tādiem "sīkumiem", tāpēc man šo darboņu krokodīla asaras pie katras reizes, kad ikgadēji spīd maz miljoni budžetā jau sen ir pie kājas, žēl ka paši no tā ciešam bedru veidā.
Atkārtošos - kopumā ir 0 cieņa pret ceļu lietotāju, ar retiem izņēmumiem.
Nu nezinu gan, universālim lielākoties aimugure ir ~10-15 cm aiz stikla, ja vien nav āķis, sedānam jau vēl jārēķina tā aizmugures daļa....Hečbekam - golf Mk.III savulaik cenas arī bija ļoti labas, tas gan bija pirms korekcijas lēciena
Baltai klientu serviss ir ļoti atstrādāts un attieksme personīga, kas lielākoties iztrūkst visiem konkurentiem dažādos apdrošināšanas segmentos, nezinu kā viņi to panāk, bet pagaidām ir OK. par viņu izmaksām nemāku teikt.
Manai vecajai mašīnai stikla hella miglas lukturus izsita pavisam ātri ceļinieku uzbērtie akmentiņi uz piķa no pretim lidojošie. Plastmasas gaismas veselas.
Jauns stikliņš un aidā, ja vien gumijas nelaiž cauri kondensātu....
Par stikliem runājot - vecām hellām ar manāmiem virspusējiem bojājumiem dzidrība un attēls ir jūtami labāks nekā gludiem depo stikliem - neticami, bet fakts, manīts savulaik C4jam pārkrāmējot no 2 lukturiem vienu - tāds gemorojs ar lampām laikam tikai C5jam bija, kgan arī ne tik traki, sameklēju pāri, ielika un viss bumbās (ja vēl nebūtu servisos pizduni, kas macētu korekti pievienot ķegai gaismu korektoru, vispār būtu jauki).
Mans IMHO šajā jautājumā - pērku konstanti lētāko OCTA, tas jau labu laiku ir pie Baltas, mainās vienīgi 2-3 vietas, BANam pēdējā laikā ļoti izmainījusies cenu politika, baltai arī kāda uz klientu orientēta politika, nevis atgādinājuma sms (kas savulaik BANam krita uz nerviem kapitāli) - neredzu jēgu par šo pārmaksāt kaut pāris eiro, nemaz nerunājot par 2-3 reizēm.
Tā kā īpašumā nu jau ir vairāki auto - kas ļoti interesanti, universāļiem cenas ir augstākas nekā sedaniem, pie kam ļoti līdzīgas un neatšķirās ne pēc masas, ne arī motoru jaudas.
Vēl interesants moments, ja auto nelietoju kādu laiku, nepērku arī octu, ja stāv, pēc beigām cena pat nokrīt (attiecībā pret to ciparu, ja būtu pagarinājis vnk).
tas ka eko keko zaļie zarazas ir sarkano kloni diemžēl vairs nav nekāds noslēpums...viņiem tikai ierobežot, apgrūtināt un kādas klaušas vēl uzlikt - vēlams pēc iespējas lielākam skaitam cilvēku.
Vēl starp citu kāda tendence - ļoti, nu ļoti grib cīnīties pret cilvēku pārvietānos - vai tas būtu lidojums, vai arī starppilsētu pārvietošanas ar auto...tā kā atbalstiet vien zaļos liekuļus, dabūsiet PSRS v2.0 ar sīkiem aģitatoriem jahtās - bet pēdējā laikā, šķiet cilvēkiem sāk pielekt mazliet, kas zaļie tādi ir patiesībā !
Ja cilvēkam ir lūznis un grib ar to braukt, lai tak brauc, kamēr apnīk vai slikti paliek, kādā kādam būtu gar to daļa - paši uz sevi paskatieties vispirms.
he he gan jau...bet, ja reiz par dūmiem, vajag diferencēt divas lietas - eļļas/tosola/sazin vēl kā kurinātājus ar gaišiem un bojātus DD ar melniem Pirmie reāli smird, otrie nu, ja nu vienīgi par cietām daļām padomā drusku nāsi pakairina.
Vot kūpošs audi ir reta parādība, vienu redzēju, ko varētu pie pirmās kategorijas pieskaitīt....katrā ziņā, ilgi tie gaišo dūmu laidēji neizvilks.
650 rakstīja: Es tik simto reiz pārliecinos,ka šis forums ir demagoģijas muklājā pagrimis.Te tie tipa entuziasti ir vienkārši kādi pāris pieci uzbudinājušies ikdienas personāži,kuri te paši brauc sazin ar ko un kuriem nav sajēga kaut ko vismaz mēģināt uzklausīt.Ja benzīns ir nekaitīgs,tak uzdzeriet viņu katrā ēdienreizē pie sava bagātīgā galda.Tapc ka viņš nekaitīgs- tieši dēļ tā viņam tagad "arī" tika piespriests kvēpufiltrs. Par ko visi masveidā lidz šim meloja- ka nee,nevajag un utt.Ar ko Lohi tagad drīzvien ar to benzīna eur6d Dpf-u jaasies jau garantijas periodā.Krievi jau to dara,pag,drīz redzēsim arī te.
Lai priecājas tie,kas iepirka pa atlaidi atlikušos vecās paaudzes benzīna smerdeļus bez filtra un tagd lepni bojās atmosfēru turpmākos gadus desmit,stāstot ka viņi ir zaļi un moderni.Lai izbrauc uz tanku paosta to tur my dd suudu pa 1,89 litrā,- pēc kā un vai tas vispār smaržo. To tak tas krāns pa īsu ir izmēģināt.
Tā ka tos atejās un pažobelēs modificētos degvielas veidus un pārprogrammētos hlamus visus rīt pat uz tolmettu piespiedu kārtā, visu konfiscēt nost,kuram te kaut cik kaut vai pati mazākā atkāpe no ražotāja sākotnējā oriģinālā regulējuma.Te sip no panckām ārā lamā normālus eur5 braucējus,kuriem tie motori knapi ar tukšgaitas rpm brauc pa ceļu- bet aizkadrā reku pilna iela ar nolaistu kūpošu komerctransportu un nekādam ne tuvu ne eur0 neatbilstošiem miljons veciem vieglajiem smerdeļiem.
Tie tur japona benzīnsuudi rij to izejvielu 2x vairāk un tie suudamotori tiem zāģē ar divtik augstiem rpm,nekā tam nīstajam 3l dd.Blakus tēmās tepat cilvēki joprojām meklē un pērk nelikvīdus par 1300eur. Tāteikt,par "tišču trista"- atsasi u traktarista ;p
Pagrimst, kad sarodas eko keko sludinātāju haluji, visādi sodīšanas un aizliegšanas, atvainojiet, dročītāji un viņiem līdzīgie, kas sāk dzīt tuftas massu katrā tofikā. Diemžēl tāpēc arī Eiropa iet uz norietu, ka tur biezā slānī ir zaļi-sarkanie sūda brāļi, kuru lielākā vēlme ir kādam ko apgrūtināt, aizliegt un vēl bonusā piķi no kabatas izvilkt, to visu aplejot ar puspatiesības/melu mērci un/vai tendencioziem "pētījumiem" (kam ir kāda nojēga kā veido tēzes un teorijas sapratīs....).
Nelikvīdi ap štuku ir lielas daļas rocības kalngals, vismaz ārpus pierīgas aglomerācijas stabīli....bet, ja padomā cik dabai(IKP viennozīmigi ka tas palīdz) kaitē dažādu garantijas sūdu štancēšana, tad vēl var pastrīdēties kur un kurš kaitē vairāk.
Un vēl, nezin kāpēc neviens nerunā par idiotisku biodegvielas ražošanu, kas ne tik vien aug pārtikas vietā, bet arī motoriem kaitē un noteikti arī daļēji ir to melno dūmu pamatā, par ko te sprēgā.
Nevajag šādus tofikus lasīt...jo pilns ar aizliedzēju, sodītāju un kontrolētaju onānistiem sarodas, kas vēlas viens otru pārsist savā "orģinalitātē"....LV kopumā nav turīgi, braukt ir nepieciešamība, līdz ar to arī dažādi lūžņi, kaut gan pēc maniem novērojumiem smird (t.i. svilina eļļu, beigta turbīna, utt.) katrs tūkstošais, pie kam gan dīzelis, gan benzīns bez starpības....nedomāju, ka tā ir kaut top 10 problēma LV satiksmē !
Nekādu apli vai sū stabus tur nevajadzēja, nav tādas intensitātes tur, vajadzēja atstāt kā ir, vienīgi normāli sazīmējot horizontālos apzīmējumus, nevajag apli katrā sū.. T veidniekā vai krustojumā taisīt, citādi būs kā ādažos - sataisīja tortes lieluma rinķus, kur visi busi iekšējās/ārējās malas nobraukā un priecājās...