Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Freijers 21.09.2018 14:15

1) Jā, taisnība, bet arī šo sobjektu vajag Rīgai pašai.

2) un 3) ir liekulīgi kko gvelzt par to, ka samazinās auto skaitu brīdī, kad faktiski ir neiespējami to centru apbraukt un to vistiešākajā veidā vajag arī Rīgai pašai, to tiešām varētu finansēt no izlīdzināšanas fonda daļas vai kā atsevišķu projketu nav svarīgi, bet par to būtu jādomā arī RD - tāpec, ka šāda apvedceļa neesamība vistiešākajā mērā ietekmē Juglas, Imantas, Zoļika, Z rajona iedzīvotājus un protams tos, kas centrā dzīvo.

Par visu pārējo - visā pasaulē cilvēki dzīvo un strādā atstatus, tas protams veido sastrēgumus - tos risināt ar kkādu iebraukšanas maksu palīdzību ir vienkārši mantkārīgi un debīli un novedīs tas pie tā, ka katrs sū... vietvaldis sāks rentes kasēt par iebraukšanu savā karalistē un to, es, arī kā rīdzinieks noteikti negribu pieredzēt - jo visi mēs dzīvojām LV un šis pēdējā laika uzspēlētas lokālpatriotisms - visādas pilsētu kartes, cauralides "pseidolabumi" ir klajš stulbums, pat kaitīgi. IIN pārdale nav līdz galam taisnīga, tur var piekrist, bet RD naudas plenderēšana un zelta stāvvietas R Eiropas metropoļu cenās (Rīga pret tām ir gatavais ciems) ir vēl krietni netaisnīgāka.

Par iestāžu izvākšanu no vēsturiskā centra - tas ir pareizi - bet šādu maksas iekasēšanu rezultātā pēc kāda laika arī tās var nonāk "maksas zonā" - līdzīgi kā zelta slauktuves ir jau līdz pašam dzelzceļa lokam nonākušas un sāk izplesties jau citur, kad apetīte pieaug.

Freijers 21.09.2018 10:01

Reti, bet nu šeit palaidniexam var piekrist teju uz 100% - šī ausaiņa ideja ir kases papildināšanai, Rail baltiks ir laba atmazka, nedomāju, ka ieviesīs gada laikā - šis tomēr ir ļooooti nepopulārs lēmums, 5eiro ir kosmoss + tas tomēr nav RD totāli izlemjams jautājums (par laimi).

Papildus par transporta mezgliem :

1. Rīgas "apvedceļš" ir satiksmes porno, ja ir iespēja to nelietoju, negribu bez nerviem palikt.

2 .Par to centra nelietošanu....

Rīgas Z daļas iedzīvotāji nemaz nevar pāri pilsētai tikt, nebraucot caur centram..."apvedceļš" un kaut vai D tilts nav variants, tur korķu jau tāpat pietiek. Šo projektu nesen atkal noraka.

Dievidniekam nav 4 kārta pabeigta - kas rada idiotisku situāciju, ka piemēram uz Jelgavu navigācija sūta caur Medemciemu...ar 30 zonu un lielisko kreiso uz šosejas pēc tam.

Kāda suņa pēc vēl Rīgas kravas osta ir uzreiz pie klusā centra ?

VIsus šos argumentus saliekot kopā - centra atbrīvošana no auto ar maksas palīdzību izklausās pēc ļoti ļoti šķidras ....šanas.

Freijers 18.09.2018 15:00

Tavs piedāvājums nav atkarīgs no vieniem autobraucējiem, bet gan arī gājējiem, kas tās lieto.

Jārēķinās arī, ka uz katra stūra pāreju nevar uztaisīt. Dažās vietās regulējama pāreja ir vnk drošāk un to nākas ierīkot.

Man nepatīk, ka neveidojot apvedceļus, sad..rš satiksmi - kas arī tiek vairumā darīts un tur beigās ne drošība, ne arī satiksme ir.

Freijers 18.09.2018 14:08

Pilnīgi pareizi pateikts, ka arī gājējiem uz pārējām ir PIENĀKUMS, nevis vienas vienīgas tiesības - un pienākums ir novērtēt situāciju, lai droši šķērsotu ielu...šlenderētājiem, kas galvu nejēdz pa centimetru pagriezt uz vienu vai otru pusi, laikam sava veselība neinteresē. Paaugstinājumus varētu veidot, bet ar atrunu, ka tas tiešām ir paaugstinājums nevis kārtējais guļošais, kurus nu krāmē visur kur prātā ienāk (tieši tāpat kā dzīvojamās zonas nereti).

Kopumā epopeja ar šīm pārejām iet rokrokā ar tendenci visu atbildību/izmaksas/pienākumus uzkraut autobraucējiem, pārējiem piedāvājot privilēģijas. Tūlīt būs atkal tumšais laiks ar visiem "patīkamajiem" gadījumiem, kas iznirst neredzamie uz ceļa, vai vēl sliktāk - kāds velo vai skrējējs izdomā šturmēt ceļu un tādos gadījumos arī 30 km/h var par daudz būt.

Cik sanāk braukāt - un pēdējā laikā visai daudz - tos pārēju neievērotājus kaut kā neredz...bet varbūt katrs ko grib to arī redz. Katrā ziņā, neuzskatu, ka tā būtu tāda problēma, kā to pozicionē.

P.S. arī regulējāmas pārējas ļoti savairojas pēdējā laikā.

Freijers 13.09.2018 15:46

Tas diemžēl ir no tā, ka "dirsināšanās" tiek morāli un arī no CP darbībām morāli atbalstīta - neviens jau nav nosaukts malā par to, ka pie viduslīnijas ar 70 rullē (nereti iFonu spaidot), vai arī izlec uz galvenā priekšā un paātrinās ar 10 km/h minūtē, vai arī 5atā viens otram pakaļā sēžot pa šoseju velkās...bet nē taisīsim vidējā ātruma posmus (tā vietā, lai uz nedaudz Pierīgas maģistrālēm celtu limitu konstanti). Nevis jalepojas ar to, ka visi brauks lēnāk un lēnāk katru gadu, bet gan jātiecas uz to, lai pēc iespējas ātrāk droši varētu pievārēt attiecīgus attālumus (jā, tās minūtes summējās un beigās itin daudz ko dod !).

Freijers 13.09.2018 12:17

Ja kāds grib sodīt apdzinējus, kuru manevrs ir viens no bīstamākajiem - to nenoliegšu, tad ir jāsoda arī distances neievērotāji - vilcienos braucēji, apdzīšanas traucētāji, kā arī tie, kas neievēro principu palaist sev garām sakrājušos kolonnu (visas šīs lietas ir CSN aprakstītas).

Ir vienkārši jābrauc solīgi pret citiem, tos netraucējot, nevis savs ego uz ceļa jārāda.

Freijers 13.09.2018 12:13

Tas, ka daudzi nemāk normāli ieņemt kreiso malējo vai labo malējo stāvokli nogriežoties diemžēl ir fakts, tieši tāpat kā eksistē bremzētāji bez pagriezieniem un bremzēšanas joslu neizmantošana....ko visu var nodēvēt "man pofig, kas aiz manis notiek", jo spoguļus šie kungi arī reti mēdz lietot

Freijers 12.09.2018 11:14

Tas Smārdes pagrieziens ir vnk radīta vieta avārijām - uz jau tā blīvi lietotas Ventpils šosejas posma (līdz Tukumam) ir vieta, kur pirms līkuma var pa labi nogriezt (no pretējās puses pa kreisi arī ja kas !!!), bet neviens nav iedomājies vai varējis, tam, kaut 10 -15 m īsu papildus joslu bremzēšanai, lai nogrieztos uztaisīt, jo jāsadzēšanas pirms nogriešanās, dēļ "interesantas" ģeometrijas tur ir pamatīgi. Un tā ir ar visām vietām, kur uz šosejām var nogriezties, pa labi/kreisi, bet nekādu paplašinājumu nav. Tā kā es intensīvi lietoju spoguļus un mani satrauc arī tas, kas notiek aiz manīm, tad šādi manevri īpaši patīkami tur nav, ja ir iespēja, palaižu kādu laiku pirms tam garām aizmugurē braucošos, lai aste neveidojas.

Freijers 07.09.2018 13:43

Pilnībā var piekrist...tie lielie sodi, retu reizi kādam lidotājam ir pakazuhai, plāns un kase pildās no mazajiem 20, 40 eiro...tieši tāpat kā vitronic laikos barojās no apjoma. CSN (jeb pareizāk sakot adm. pārkāpumu kodeksā) ir paredzēta vesela kaudze ar sodiem, kurus šaubos, ka kāds vispār kādreiz ir piemērojis....piemēram rakstūrīga problēma - ceļa nedošana jeb izlekšana priekša komplektā ar lēnu ļurināšanu otram priekšā, vai pagriezienu nerādīšana, tā var turpināt ilgi - ātrums ir pateicīgākais sodiem - viegli konstatēt un nu jau arī robotiski t.i. ar radariem kasējams.

Freijers 07.09.2018 13:39

Vēl labāk, diemžēl tādu atrast nenokautu, komplektā ar 1.9D motoru LV būs pagrūti, ja ne neispējami un pavisam ne lēti.

Freijers 07.09.2018 8:53

Golf 3 ar parasto 1.9D motoru, kolosāli velk uz zemajiem apgriezieniem, iebuksēt grūti, ja vēl tādam motoram būtu 4x4 vispār nebūtu konkurences, ir braukts pa netīrītiem ceļiem un dubļiem - nekādas vainas.

Tad vēl var kādus vecos audi/Vw ieteikt - mašīnas ir vieglas, kas nav mazsvarīgi uz dubļainiem ceļiem, vienkārša un lētas piekares, utt.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti