Reti, bet nu šeit palaidniexam var piekrist teju uz 100% - šī ausaiņa ideja ir kases papildināšanai, Rail baltiks ir laba atmazka, nedomāju, ka ieviesīs gada laikā - šis tomēr ir ļooooti nepopulārs lēmums, 5eiro ir kosmoss + tas tomēr nav RD totāli izlemjams jautājums (par laimi).
Papildus par transporta mezgliem :
1. Rīgas "apvedceļš" ir satiksmes porno, ja ir iespēja to nelietoju, negribu bez nerviem palikt.
2 .Par to centra nelietošanu....
Rīgas Z daļas iedzīvotāji nemaz nevar pāri pilsētai tikt, nebraucot caur centram..."apvedceļš" un kaut vai D tilts nav variants, tur korķu jau tāpat pietiek. Šo projektu nesen atkal noraka.
Dievidniekam nav 4 kārta pabeigta - kas rada idiotisku situāciju, ka piemēram uz Jelgavu navigācija sūta caur Medemciemu...ar 30 zonu un lielisko kreiso uz šosejas pēc tam.
Kāda suņa pēc vēl Rīgas kravas osta ir uzreiz pie klusā centra ?
VIsus šos argumentus saliekot kopā - centra atbrīvošana no auto ar maksas palīdzību izklausās pēc ļoti ļoti šķidras ....šanas.
1) Jā, taisnība, bet arī šo sobjektu vajag Rīgai pašai.
2) un 3) ir liekulīgi kko gvelzt par to, ka samazinās auto skaitu brīdī, kad faktiski ir neiespējami to centru apbraukt un to vistiešākajā veidā vajag arī Rīgai pašai, to tiešām varētu finansēt no izlīdzināšanas fonda daļas vai kā atsevišķu projketu nav svarīgi, bet par to būtu jādomā arī RD - tāpec, ka šāda apvedceļa neesamība vistiešākajā mērā ietekmē Juglas, Imantas, Zoļika, Z rajona iedzīvotājus un protams tos, kas centrā dzīvo.
Par visu pārējo - visā pasaulē cilvēki dzīvo un strādā atstatus, tas protams veido sastrēgumus - tos risināt ar kkādu iebraukšanas maksu palīdzību ir vienkārši mantkārīgi un debīli un novedīs tas pie tā, ka katrs sū... vietvaldis sāks rentes kasēt par iebraukšanu savā karalistē un to, es, arī kā rīdzinieks noteikti negribu pieredzēt - jo visi mēs dzīvojām LV un šis pēdējā laika uzspēlētas lokālpatriotisms - visādas pilsētu kartes, cauralides "pseidolabumi" ir klajš stulbums, pat kaitīgi. IIN pārdale nav līdz galam taisnīga, tur var piekrist, bet RD naudas plenderēšana un zelta stāvvietas R Eiropas metropoļu cenās (Rīga pret tām ir gatavais ciems) ir vēl krietni netaisnīgāka.
Par iestāžu izvākšanu no vēsturiskā centra - tas ir pareizi - bet šādu maksas iekasēšanu rezultātā pēc kāda laika arī tās var nonāk "maksas zonā" - līdzīgi kā zelta slauktuves ir jau līdz pašam dzelzceļa lokam nonākušas un sāk izplesties jau citur, kad apetīte pieaug.