Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5
Freijers 10.10.2023 8:55

Par to var sausu muti diskutēt - vienalga ir haluji, kam šķiet, ka visa radarizācijas un sodu automatizācijas sistēma t.i. AI kases aparāts ir kāda prevencija un kamēr pašiem dirsas nepiedeg, nekas arī nemainās. Tādēļ, lai ar žēl Reini, bet šīs gadījums tomēr ir ļoti nepieciešams, jo ir sacēlis tādu kā mini vētru, kas līdz attiecīgiem prātiem Saeimā ir aizgājis...pē būtības kādām no CSDD un/vai SM par šādu situāciju, kad STUNDAS (!!!!) laikā par vienu pārkāpumu ekipāža un radari slauc par vienu un to pašu lietu (tie, kas "apstrādā" sodus, laikam neskatās/nepēta tendenci vai arī vnk to neredz) un līdzīgi ir ar vinjetēm...tur gan kāds demogos var piemelst, ka par dažādiem ceļu posmiem ir runa. Kas ir visgrūtāk sagremojams ir sabiedrības sodu/aizliegumu kāre...varbūt vajadzēja daļai PeeSeReSijā palikt ?

Freijers 09.10.2023 9:48

Sodīšanas mašīna ir neizbēgama kontrolēšanas ar  "tehniskiem līdzekļiem" blakne, tā teikt soda neizbēgamība savādā tiesiskā nihilisma blaknē (savādāk nenosauksi faktu, ka 3x soda par vienu un to pašu lietu....). Ja vēl policisti nevis patrulē, bet gan ar droniem lidinās, tā jau ir nākamā epopeja - der padomāt par "gaišo" nākotni.

Tautai ir ne tikai pofig, bet gan ir haluju grupa, kas vēl aktīvi uzgavilē šai visai nenormālībai...bet nu konclēģeros un Sibīrijā jau arī bija noderīgie, kas sadarbojās....

Freijers 09.10.2023 9:13

Paturpini domu....

Freijers 09.10.2023 7:51

www.la.lv/stopkadri

Prieks, ka cilvēki sāk runāt par šo herņu, kad par vienu pārkāpumu soda vairākas ierīces un policija"attālināti" t.i. nekāda prevencija, vien cilvēku izlaukšana brutālā veidā. Turklāt sods - 350 eiro ir aboslūti neadekvāts, ne pārējiem sodiem, ne arī pārkāpuma smagumam.

Freijers 25.09.2023 21:05

To kāds sūds ir t.s.Rīgas apvedceļš, kura caurlaidība ir tāda pat vai pat mazāka kā Talsu apvedceļam kārtējo reizi pierādījās šodien, pareizāk sakot šovakar. Braucu no Ikea puses apvedceļa virzienā caur Papīrenei, pusceļā skatos smagais stāv, priekšā rinda, iemetu Waze, ka tad kkads štopers, priekšā menti, kkada avārija vai kā, tā nu tur savas 20 min nomarinējos līdz uz tā apvedceļa tiku, bet tur tiem, kam vajag A1/A2 virzienā doties jauna jautrība - kkas pie Viadas kūpēja, bet pretēja virzienā štopers līdz pat gandrīz krustojumam ar Ērgļu šoseju (P4) - tādu huiņu tur pirmo reiz biju redzējis….mēsls ne apvedceļš, un kādam jau vakar bija jādomā kā tā sūda caurlaidību palielināt nevis vēl ar kādiem vidēja (ne)ātruma radariem apkarināt!!!!

Freijers 15.09.2023 12:51

MMX rakstīja: Nu kā - tajā brīdī, kad civilizācijai vairs nav kur augt, ar ko cīnīties un kur izplesties, tā pamazām sāk saēst pati sevi. Pirms mums ir bijušas civilizācijas un pēc mums būs civilizācijas, jautājums tikai cik liela būs tehnoloģiskā atpalicība gala iznākumā. 

Šobrīd jau tās tendences velk uz to, ka tā jaunā paaudze, kas šobrīd beidz skolas, visticamāk nonāks situācijā, kur viņiem būs jāuztur un jābūvē infrastruktūra baram pensionāru, modernizēties nevarēs jo nebūs zināšanu, salabot vecās iekārtas pietrūks praktisko prasmju. Es jau savos 30+ visticamāk pēc gadiem 10-20 dabūšu uz savas ādas šo visu izbaudīt, bet jaunieši praktiski būs vēl lielākā bedrē.

ASV jau nopietni cerības uz nācijas izdzīvošanu tiek liktas uz amišu kopienu, jo viņi pietiekamā līmenī vairojas + ir prasmīgi darbos ar rokām, attiecīgi, ja tehnoloģijas aizies podā, tad vismaz būs kāda bāze kur sākt no sākuma.

Cerības var likt uz amišiem, jo viņi nav TV kastes, universitāšu komunistu pasniedzēju sūdabrāļu un stukačošanas tendenču sabojāti - cilvēki varbūt nepārzin tehnoloģijas, bet nav savu cilvēcību pazaudējuši, kā vairums, tai skaitā tā EP idiote, kas šo bīda, tieši tāpat kā absolūtais vairums klimatticīgo sektantu !

Freijers 15.09.2023 12:47

Ordeni jau piekāri pie krūtežas ?! Varu tev mazu noslēpumu pateikt - ja % ir ierēķināts bet netop sasniegts, palielina sodu vai pamazina limitus, tas par mūžseno haluju teicienu - nepārkāp un neviens tevi.....

Freijers 15.09.2023 12:45

Par to CP bija kuriozs - nesen Ogrē ekipāža pa labo joslu Rīgas virzeinā brauc, kreisajā kkāds minibusiņš a ļa voyagers vai kas līdzīgs, pēkšņi ierauga CP un tā samīzies, ka 60 brauc kreisajā joslā, kur 70 zīme, protams visu plūsu pareizas pēkšņ bailulis nobloķējis. Ir jau gana iedomāto ordeņa kavalieru, kas pie radariem -10/15, par 20 norauj. Nekad CP nav par +10 apturējuši, arī tur cilvēki ar cilvēcisku izvērtēšanu sēž, ko nevar teikt par visādām robotizētām foto kases mašīnām...

Freijers 15.09.2023 9:53

tik dārgi šrotā/pie indivuāliem aprites ekonomikas pārstāvjiem ir iegādāt 2 jauni lietotas spraulas, samainīt un ne...ist smadzeni ?

Kā izpaužās "egr čirkāšanās" ?

Freijers 15.09.2023 9:49

Tāpec, ka tas (apturēšana, pārrunas un, ja nepieciešams sodīšana) arī ir t.s. policing, ar zināmām prevencijas funkcijām, kamēr filmēšana un ŗēkinu piestādīšana ir vnk maucība un kases pildīšana, kam maz vai nekāds sakars ar prevenciju un nezin, kāpēc visiem tās šķiet normāli palicis...Tas, ka tev patīk tapat drāztam visos iespējamos veidos nenozīmē, ka visi vēlas tā dzīvot !

Freijers 13.09.2023 9:56

Kas par auto ? ibio maķ

Freijers 21.08.2023 9:42

anoagask rakstīja:

msh rakstīja: Paga, kā īsti Grobiņas apvedceļš ir izcūkots? Tur varbūt agrāk bija augstāks ātruma ierobežojums? Pa lielam es tur neredzu iemeslu tiem 50 km/h, jā.

Kādreiz esot biis 90, tagad arī tā būtu jābūt, izņemot gājēju pāreju zonas. Privātmāju rajonam uz Z no šosejas blakusiela ar vienu pieslēgumu šosejai

Ādažos tieši tāpat - likvidēt visus pieslēgumus, izņemot iebraukšanu ādažos katrā galā. Ja vajag uz veikalu/dus - nogriezies laicīgi/pabrauc atpakaļ caur pilsētu. Būtu normāls taisns 90/100 gabals, nevis 90.gadu polijas imitācija

A1 posms no krustojuma ar A2 līdz Gaujas tiltam (plašākā nozīmē līdz Saulkrastu apvedceļa sākumam) ir tā sadirsts, ka to vairs nevar labot un tam ceļam vajag apvedceļu, ko cerams arī kādreiz izbūvēs.

Freijers 21.08.2023 9:39

Šitie idioti, kam ir ideja "satiksmi sakārtot pa lēto - čakarējot satiksmes dalībniekus" nāk no pilsēta cilvēkiem (bez auto) mudakiem un viņu līdzskrējējiem - tur ar ruporē, ka cik labi, ka nepabeidz Z koridoru, jo Rīgai taču esot apvedceļi un izvēlk kkādu no vienas vietas paķertu karti, kur iezīmēta Lāčplēša iela, Juglas iela utml, kā pilsētas iekšējais apvedceļs.....

Freijers 21.08.2023 9:34

Tad Jaunciema daļai, kas tādi bomārīgi, atkal var nākties zoc pabalstus apcirpt, varēs mierīnāt pie 30 visu dienu, šahu vēl uz šosejas uzspēlēt, ja nu prot, protams

Freijers 17.08.2023 9:56

Tas Jaunciema ceļš ir sūds visos tā galos un, kad sūdu (līkumotu šauru ceļu) risina ar vēl vienu sūdu (sāk 50/30) karināt, iznāk pēdējais mēsls - ceļš nav lietojams nemaz. KKādu pļū... šanu par tranzītiem uzskatu par lieku, ja ceļš savieno kādus punktus un tam ir infrastruktūras posmi kādā galā/galos, tad tas ir lietojams par spīti visādu kaktu velo eko keko filosofu spriedelējumiem, bet čakarēt darba darītājus ar 30 zīmēm var tīkai muļķi, jo tas risina ceļa caurlaidības/apvedceļa nepieciešamības problēmas tikpat cik štabeļu kalni pirms Baltezera.....

Freijers 04.07.2023 6:51

Līdzīgi simptomi savulaik bija 3.golfam ar 1.9D, galvas blīve jeb pareizāk sakot pati galva bija beigta. Kkādi puspavērto korķu varianti der tikai, ja kkur ir gaisa burbulis. Ja vēl cerība un negribas raut nost tam D5 galvu, vajag iedarbināt auto (aukstu) noņemt antifrīza bāciņas vāku un pagāzēt - ja augšā ceļas burbuļi….neko darīt, motors būs jāremontē !

Freijers 08.06.2023 11:54

Ja viss strādā nav ko kašķi meklēt. Savulaik A6 C5 bija problēma ar to, ka neslēdzas iekšā ventilators, rezultātā uzpilde pāris dienās cauri, jo tas devējs fintilatoram slēdzas no spiediena, ja nedzesē pietiekami vārsts vnk lieko spiedienu palaiž kosmosā, lai nesapis radiatoru. Varbūt, ka tam žaguarram tik daudz gāzes un maz silšanas, ka viņam i nevajag to finintilatoru iekšā slēgt ! Vēl kas nav mazsvarīgi - ārā taču nav ne +25, ne vēl vairāk + 30, līdz ar ko slodze tiem kondiķiem LV arī ir maza tajos 3/4 mēnešos kad viņus vispār lieto.

Freijers 01.06.2023 14:12

Šķietami diršana, nu nebrauc vairāk ar kaudzēm - sodi drausmīgi un ķer viņus uz katra stūra, turklāt rises, ja vien nav biezpiens zem tā asfalta vai kādas plūstošās smiltis, vienkārši nevar sadzīt...

Freijers 28.05.2023 17:33

Gan jau ka, ja ir treknas metinājuma šuves, un kādi padsmit gadi auto, tēma jau varētu būt slidena.

Freijers 28.05.2023 17:24

WALA rakstīja: Uz lidostas pārvadu nav nemaz tik sarežģīti izbraukt pa no Kantora - ir vismaz 3 ceļi, tiesa nav 100% "taisni" :

1) gar Old Captain, vai gar FedEx tad gar Printful/ Ruuki voleja centru ārā uz luksaforu uz "lidostas ceļu".

2) Pa Stīpnieku ceļu, līdz Robežnieku ielai, tad pa Robežnieku ielu līdz Dzirnieku un pa to līdz luksam.

3)  Pa Stīpnieku ceļu līdz Ozolkalnu ielai, tad uz Dzirnieku ...

Neņem ļaunā, bet neloģiskākus ceļus kā Mārupē (kas kur un kā aizved) laikam īsti nezinu Rīgā (varbūt vēl kādā pierīgās miestā), laikam jau tādēļ, ka visas maģistrālās ielas - Daugavas, Kantora, utt. kkur apsprūst/izmaina virzienu vai beidzas. Protams, ja iemanās, tad jau var iegaumēt, esmu daļēji apradis. Bet nu intuitīvi tur reāli nav nekas...un es to saku, kā ilgus gadus dzīvojis Pārdaugavā - Āģis, Bieriņi, Priedes, utt. 

Bet nu te jau ne viena Mārupe grēko - visa tuvējā pierīga nosēta ar pudeļu kakliem, dzīvojamām zonām, 30 zonām, 70 uz A1 utml. huiņām. Kā tā varēja satiksmi sadirst hatas pļavās sabūvējot, vēl jābrīnās...Ja Rīgas mēroga būvdarbus sāktu taisīt kaut 3/4 populāros pierīgas miestos, būtu tādi brīnumi, ka nobālētu visas centra šausmas.

Freijers 23.05.2023 9:33

Jauna Dacia sekond hendu sagaidīs vien tad, kad oplīzē to 5os gados nometīs iepriekšējais maksātājs un jaunam iešķiebs kāds placis. kaimiņi smiesies arī par padsmitgadīgu sekond hendu, jo jaunlatvietis taču visu tikai jaunu 

ņem....

Jauns auto ir labs, bet tādēļ nevajag pirkt garantijas izstr

ādājumus. Tie Volvo motori abi ir labi un atšķirībā no man mīļā VAGa lielajiem dzinējiem, arī ērti apkalpojami.Arī korozijiztūrībā Volvo tie gadu modeļi pārspēj vismaz tos pašus iecienītos VAGus.

Freijers 23.05.2023 9:26

Ja saprātīgi plānotu jauno t.i. to pašu, lai Kantora iela, kā maģistrālā nevis nosprūst kādās mājās vai pļavā, bet gan iziet uz Ulmaņa gatves kkur pie lidostas pārvada, tad varētu arī mierīgi klapēt ciet. Taču tā kā pierīgā saplānotie ceļi ir vēl sūdīgāki un šaurāki nekā savulaik Rīgā ieplānotie -  Dreiliņu/Ulbrokas šaurā zarna, kas nereti velkas vēl līdz Rīgas apvedceļa....luksoforam(!!!) ) - vien ir ko vērta. tad nu arī rezultāts, komplektā ar padebīlo praksi uz māgistrāleim ceļiem bāzt luksoforus...

Freijers 23.05.2023 8:08

Tūlit sāks arī Lāčplēša vēl apcirpt, būs tādi štoperi, ka ne tik tas vien būs. Man jau tagad reizumis ir ātrāk un krietni baudāmāk pāri Akmenītim pārbaukt un gar bibliotēku, nekā dirsties Satekles/Dzirnavu korķī un pēc tam vēl uz Krasta tikt....

Freijers 23.05.2023 8:05

Un risinājums diemžēl tam krustam ir prasts un sāpīgs, ja reiz nemāk, tad vai nu viens kreisais jāņem nost vai arī jasaliek luksofors ar sekcijām un/vai nesimetriskiem zaļā/sarkanā pārslēgšanās laikiem komplektā ar sarkanās gaismas kameru, kas uz sarkano raudami pāri neļauj citiem manevru uztaisīt. Principā arī apli tur varēja mēģināt uztaisīt...bet šis risinājums reāli nu jau vismaz 5 gadus tur nekam neder !

Freijers 23.05.2023 8:03

WALA rakstīja: Nu tur tagad bieži ir tā ka no Ulmaņa gatves ( a la uz Mārupi) "nākošo" rindas "aste" iestiepjas jau Ulmaņa gatvē, jo no Lutriņu ielas braucošie nelaiž nevienu no tiem "uz apgriešanos" iekšā. Attiecīgi daži "riņķī metēji", brīdi pagaidījuši, pieņem lēmumu taisīt "vidējo" joslu paralēli tiem no Lutriņu ielas un tad "sacenšas" jau uzreiz par vietu uz Liepājas ielas virzienā lai škērsotu Ulmaņa gatvi uz Āgenskalnu. 

Nu ielaidu es divus tādus "riņķi metējus sev priekšā", lai tie kas vienkārši griež uz Lutriņu ielu un brauc uz Mārupi vispār kaut kur tiktu, bet nē joop, 2 aiz manis izdomā ka ir šitais brīdis lekt man un vēl 4 auto garām pa Liepājeni, tad no Lutriņu ielas ar izdomā ka nu tik līdīs visiem garām 4 auto no vietas utt. 

Uztaisīja, tādu huiņu uz ceļa, ka jābrinas ka vispār beigās kaut kur spējām aizbraukt, jo nu aizsita brauktuvi visā platumā visos iespējamos virzienos, labi ka dzelzceļš nebija ciet, citādi esot 30 -50 metrus no Ulmaņgatves es droši 20 min. nekur neaizbrauktu.

P.S. vienā brīdī škiet tajā Lutriņu ielas "savienojumā" bija 5 auto paralēli.

Liepājas/Ulmaņa krusts ir kronis, par ko pats cepos jau sen, labi, ka vēl no Jūrmalas nevar uz Āģi kreiso taisīt, būtu kosmosss garantēts, bet arī Liepājas abos virzienos ir kas jādomā, tādēļ ka tauta mums reāli nekaunīga, palaidi vienu, stiepj visa varza, tas nekas, ka tai krustojumā regulāri ir tā, ka kreiso viena puse 2/3 uz sekciju uztaisa, kamēr otrā virzienā padsmit aš grib un stulbs tas krustojums ir nu jau no Lutriņu/Liepājas saskares vietas līdz Jūrmalas līnijas pārbrauktuvei ar visu konstanto štoperi/ labdariem un nahaliem. Reāli viens no riebīgakajiem krustojumiem Rīgā nu jau, cenšos tur nebraukt un, ja no Āģa puses vajag uz Ulmani, var taču caur dzīvojamai un tad pa O.Vācieša ielu uzgriezt, kgan tur arī brīnumi notiek reizēm.

1 2 3 4 5

Lasītākie raksti

Jaunie raksti