Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7
Freijers 22.12.2022 14:59

jau sākumā teicu, ka šīs sviests pēc dīla izklausās, iespējams, ka ne jau 30+ bargie sodi ir mērķis, bet celt sodu slieksni kā tādu, ko gandrīz noteikti panāks, jo LV pilna ar dzimtcilvēku pēctečiem, kas vēl uzgavilēs un iespējams arī oga uz tortes - ieviest sodus par pirmo +km/h sanāks - kas ir valstiski krietni saldāks pasākums, kā kkāda tur +30nieku jāšana.

popkorns rokās un gaidām nākamo sēriju....Domāju, ka 30+ bez tiesībām cauri gan neizies....

Freijers 22.12.2022 11:54

Noteikti vēl gazoons iemaukts GAZam Bet nu labi, ka ekspluatē vēl to, kas ir

Freijers 16.12.2022 16:13

Tā ir tipiska pārdales pieeja, pārdale beidzās, kad nav vairs ko pārdalīt. Valsts a priori nevar izdevīgāk izlietot Tavu naudu, kā Tu to vari pats. Dažādi "eksperti" aizgūtnēm var locīt pretargumentus....

Freijers 14.12.2022 15:16

Es drīzāk teiktu, ka noriets viņš tiek tādēļ, ka mums vēl no muižu laikiem ir lērums ar halujiem, kam vajag tikai kungam muguriņu noleikt un pie viena vēl kādu savēju uzkost, arī šeit diemžēl ir visādi eko reliģijas sludinātāji un citādi auto nolicēji, tas beigās ir likumsakararīgi. Bet Frīdis tāpat ir paveicis labu darbu - izsakoties pret šo plānu, nu būs deputātiem ko padomāt un iespējams, ka arī kādam citam būs dūša ne papēžos izteikties par šīm "idejām", līdzīgi ir arī ar idejām sodīt no pirmā +km...

Kāpēc par šo Timrots klusē jāpajautā pašam....negribētos ticēt, ka tas tādēļ, ka sapaticies par ekspertu daudzviet tikt uzaicinātam...

Freijers 14.12.2022 14:52

Kur bez VAGa ceškām TēDēškām t.i. C4 2.5("mūžīgajiem" rindiniekiem)tdi

un t.s B4 - beškām

Freijers 14.12.2022 13:40

Paldies Frīdim par to, ka aizstāv autoviadītājus, ko šķiet, ka nedara neviena organizācija/auto klubi LV pret dažādu nodevu un apgrūtinājumu pastāvīgu pieaugumu, sevišķi vietās, kur sāk pastiprināti uzstāties dažādi eko keko plānprātiņi un vello "aktīvisti". Tas vien ko vērts, ka tajā satiksmes drošības "domnīcā" nav neviena autovadītāju interešu pārstāvja, vien salasīti eksperti, kas translē viedokli, kāds tajā brīdi nepieciešams "lēmumiem" pēc kuriem daudzien nagi niez ! Daļēji to uzņemas Timrots.

Freijers 29.11.2022 9:24

Līdz kuram ražošanas gadam....no 2011.domāju, ka būs 2ks + te jau runā par to, ka elektriskās roķenes kļūdu rāda...

Freijers 23.11.2022 12:38

Interesanta pišša, mainīt kkur kādas ogles. manuprāt ir jāsāk :

1) ģenģeru restaurētāji, pēc atsauksmēm gada/diviem atkal pie tā būs jāatgriežas pie līdzīga jautājuma

2) Šrota "baigais deficīts" tirsējdraugi un piedāvājums ņemt no turienes

3) trodo, dipexi un citi draugi, kādreiz labi, varēja Grossā piemeklēt daļu un pasūtīt...loģiski gan, ka auto pie šķuņa tikmēr stāv...

Freijers 23.11.2022 11:49

Par slidināšanos...svētdien viens behas džigits no ceļa uzbraucot izslidināja man priekšā, labi, ka laikus savācās - tādi reāli uz nerva krīt. Savukārt, kad ir tukši krustojumi, neredzu problēmu. kas attiecās uz iznirstošiem gājējiem...mazi bērni ir mazi bērni, bet gājejiem ir konstanti jāmaca skatīties, kas notiek uz ceļa, par to, ka galva jāpagroza pirms pārejas pat nerunājot. Šeit nenormāli grēko visādi eko keko veļlo dirsēju "pilsētnieku" organizācijas, kas kūrē to, ka vieniem ir tikai pienākumi, represijas un klaušas + pelnu bārstīšana uz galvas, kamēr citiem tikai "man pienākas". Tas arī ir rezultāts tam, ka klausās austiņās, galvas nepagriež, atstarotājus nelieto un beigās sanāk kā sanāk.

Freijers 07.11.2022 10:05

Izklausās pēc haltūras un sekojošas makaronu karināšanas, lai nav pakaļa 2x jākustina par jau reiz saņemtu naudu.

Var lūdzu reikas restaurētājus studijā ?

P.S.Nav tā, ka reikas pirmajiem xc 90 der no ļoti plaša un vecāku volvo klāsta - līdz ar to dabūnamas par adekvātām cenām šrotos ?

Freijers 07.11.2022 10:00

Izskatās, ka granulām ir sācies cenu kritums, ļoti turam īkšķus, lai turpinās tādā garā. Un paldies visiem, kas nepirka maisiem kā ārprātīgi sākot no pavasara beigām.

Laikam Jevropā ar drusku par lielu vietējo koka magnātu cenas un kārtējais burbulītis būs plīsis.

Freijers 07.11.2022 9:58

P.S. Daudz vairāk traucē tie fippeļi, kas nejēdz tālos pārslēgt laicīgi izmainoties ar pretīm braucošajiem, tādiem gan vienmēr tiek draudzīgi atgādināts, ka man ir visnotaļ labas tālās gaismas....

Freijers 07.11.2022 9:56

Īsti nesaprotu, par ko prikols...miglas acīs varētu griezt tikai kādiem džipiem vai citiem augstu stāvošiem auto, drīzāk jau paša sēdēšana astē ar LEDiem, ksenoniem vai kādiem citiem spožiem auto - man ir tonētie stikli aizmugurē, bet ar sānu spoguļos tādi spiež - palaižu garām, lai netraucē (man nepatīk, ka kāds sēž astē vai velkas priekšā pēc principa). Miglas iekšā slēdz daudzi, arī es reizēm, palīdz tas neapzīmētos tumšos posmos, piemēram Krustpils ielā pirms pagrieziena uz Granīta, ap TEC1, uz A6 caur Dārziņiem, utt.

LV ļoti reti ir tāda migla, kad būtu jāslēdz iekšā pakaļejais miglas lukturis.

Freijers 27.10.2022 13:45

Var jau būt, ka izteiksmes stils savdabīgs, bet pilnīgu taisnību 650 saka, un pārmontēšanas šā brīža cenas - pie(un uz augšu no 40 eiro, ir pietiekami lielas, lai darbs būtu paveikts kvalitatīvi nevis uz ķap ļap, netiŗot diskus, nemainot ventīļus un kas pats galvenais neoptimizējot riepas disbalansu ar paša diska disbalansu (es nerunāju par sūdiem, kam vajag 50 - 100 g svariņus) - ko nafig neviens negrib darīt un tādēļ līmē pa 40 - 50 g svariņu sērijas uz diskiem.

Freijers 27.10.2022 10:50

15ais trollis normālu triku nodemonstrēja šodien - pāri 2 sarkanajiem pie Akropoles pārmauca, apmēram uz 70 beigās pāatrinoties. Nebija kādu laiku manītas RS izdarības...bet, laikam tāpēec, ka arī kādu laiku Rīgā vairs nedzīvoju.

Freijers 10.10.2022 10:27

Atkal par veco tēmu...Gogoļa ielu. Šorīt jau no dzirnavnieces nekustās...kāds vēl ielien, nodomāju a huļi tā - tāpēc, ka aiz Jēzusbanzīcas krusta ostas celtnieks izdomājis vēl paremontēties un joslu aizspiest ciet. Tad nu, kā te teica, brauc visi sabiedriskie pēc kārtas, kāds vēl ielien no labās/kreisās puses, bet josla stāv uz vietas. Loģiski, ka tur, kolīdz tiek garām vietām, kur saplūst ielas, viss aiziet, kā pa sviestu, neksatoties uz to, ka jāpalaiž sabiedriskais un gājēji pie stacijas.

Freijers 10.10.2022 10:16

tie 2.8/2.9 skorpji priekš 90jiem vienkārši kosmoss bija, aprīkojums labāks/tāds pats kā dārgā gala bmw un audi, kad tajos laikos analogs bija žigulis, kam labi, ja bremžu pastiprinātājs bija....

Freijers 10.10.2022 10:10

Ir tāds portāls retromoto.lv, kas gan nīkst pēdējā laikā, tur kā reiz i_edgars bij, tiesa pazuda jau kādsu vairākus gadus atpakaļ pazuda...neko labu par šo portālu gan neteica, šķiet, ka diezgan liels Jawu spečuks bij, žēl ka cilvēki tā nolaižās, ja ne izteiksmes stils, diezgan gudrs vecis bij.

Freijers 23.09.2022 9:50

P.S. lai kādu nelaistu pirmkārt ir diezgan raiti jābrauc, nevis jāuzrbina deguns un jāglāsta teļefoons, ko daudzi vairs nemāk

P.S.2 nelaišana prasa arī zināmu nervu un aknu, kas ne visiem mūsdienās ir.

Freijers 23.09.2022 9:48

Labvēļi arī ir to sistēmu izsipuši..tā, ka ceļa nedevējiem škiet, ka var vesels tabors saskriet pirms galvenais ceļs izkustas, sevišķi jau vietās, kur it kā laiž pretī braucējus kreiso pabeigt, bet ras un dvas no blakus ielas sabrauc līdz krustam un tā praktiski katru luksoforu pīķa stundās. Kādreiz nākas vienkārši brutāli iebraukt krustā, lai tie, kam ir jādod ceļš saprastu, ko nozīmē tas apgrieztais trijstūris.

Un vēl - labdari parasti nesaprot, ka arī aiz viņa ir cilvēki, kam jābrauc/jāsteidzas/ir darīšanas....

Nav runa par to, ka iekļaujās operatīvi - pie gājēju zaļā, pirms kāda smagā/lēnīga vieglā, kas plūsmu vienkārši lēnāk iekustina, bet gan par to, ka nagļakā midžina (labi ja) pagrieizienu un rauj iekšā.

Pilnīgi piekrītu, ka jāvēslēdzējs ir jātaisa vienā punktā, parasti pie pašas ceļu sadures, pēc principa 1:1 vai mazāk pret mazāk nozīmīgā ceļa braucējiem !

Freijers 20.09.2022 11:35

Krokodils rakstīja:

msh rakstīja: Vai tev ir problēmas šķērsot ar kājām kādu Lietuvas autostrādi?

Es gaidīju ka būs kāds nopietns arguments, kāds viena līmeņa krustojums vai kas tāds, bet nē, tev, kā izrādās, pietrūkst daži žogi...

Šķērsot var visu. Īstais jautājums ir valsts reglamenta sodi un policijas darbs sodīt.

Pie mums vairākas reizes uz Jūrmalenes esmu redzējis trafarēto kam nepiš, ka viņam priekšā skrien pāri... Laikam negrib ņemties ar papīriem dēļ 20€ soda. A pamēģini eiropā uz bāņa uzlīst, uzreiz norausies un pat ja domaji ka nē, pēc minūtēm 10nit piebrauks poliči, parādīs viģiku no kāda helīša un pateiks, ka būs jāmaksā vismaz sotaciņš par savu un citu dzīvību apdraudēšanu.

A pie mums - po! Kamēr uz kapota neuzliek, tikmēr viss likuma kalpu acīs ir ok jo negrib ''ņemties'' ar papīriem, kaut tā ir tāda preventīva iezīme kas varētu paglābt kādu dzīvību!

Esmu pat redzejis, kā ''vecāks'' ar diviem zem 10gv sīkajiem skrien pāri aktīvai vakara plūsmai pāri tur.

Tāpēc, ka LV vispār netiek sodīta un/vai kontrolēta satiksmes čakarēšana/raustīšana, tādēļ arī var līst pāri kur patīkas, lekt priekšā kā patīkas (nedot ceļu CSN leksikonā) utml cūkotie, ļurināt pa kreiso joslu, utml. cūkoties, kas nav savietojams ar dinamismu 110-120 un uz augšu, satiksmi.

Freijers 20.09.2022 11:30

Man pietiek pagaidām ar 2 (piemēram metināšanas darbiem) - šmirģēlis/t.s.ļepestoks un griežamais, bet tas ir mājas/mājas garāžas apstākļos. Ar vadiem ir neērti, bet vairākus simtus eiro par aķiem ar negribas nolocīt.

Kas ir būtiski fleksim manuprāt - lai ieguļ rokā (nav pārlieku liels), tādus arī esmu ņemis, tam, kam virsū šmirgēlis ir jaudīgāks, jo darbs arī smagāks. Abi 125mm ripinieki.

230 mm smagajam redzu jēgu, ja tiek griezti švelleri, lielie profili, kanaļugas 110mm čuguna trubas utml. Trubu griešanai (ne uz galda..) krietni drošāks ir zobenzāģis !

Freijers 20.09.2022 10:48

Rail Baltica remonti Rīgas centrā satiksmi ne pa jokam bremzē, šodien reāli izbesījos - Gogoļa iela praktiski stāv, kamēr brīvās vietas pildās no blakusielām + vēl umņiki, kas laiž pa A joslu un lien iekšā rindā. Nevienu nepalaidu, bet laikam jāsaka, ka tur vajag CP + pamainīt signālus, lai nav jāgudro, ka jātaisa re route pa mazām ielām, jo tās kā vienmēr "apkalpojas ātrāk", gan visādu labdaru, gan stulbu luksofora signālu dēļ.

Slikti arī, ka palaišana, ielīšana kļuvusi par normu - visiem "pienākas", loģiski, ka ielīdis pat nejēdz paldies pateikt !

Freijers 19.09.2022 10:58

P.S.Lidlā vēl sākumā ņemta uzgriežnu atslēga ar 5Ah aķi - ļoti laba lieta, ja skrūvējās.

Freijers 19.09.2022 10:58

Pašam ir joprojām bosch triecien urbis/skrūvgirezis, aķi labi strādā arī pēc 4 gadiem, izļurkājās patrona, servisā bez vārda runas pa garantiju nomainīja, vienīgi boscham LV mazs sortiments un padārgi sērijas instrumenti, ja sadomā komplektu veidot, pāris Makita 12V štrumi - ļoti parocīgi, bet aķi mazi un ātri izlādējas. Ja brends, tad laikam jau, ka jāpērk tas, kas akcijā.

1 2 3 4 5 6 7

Lasītākie raksti

Jaunie raksti