Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Liiva 26.07.2019 14:18

Nē, gāzi nespiežu. Ātrumkloķis vibrē pa labi, pa kreisi tieši pirms pirmā ātruma saslēgšanās (pirms pašas sajūga atlaišanas). Un pārējos ātrumos sajūga atlaišanas brīdī ir viens neliela kustība, arī virzienā uz sāniem, nevis uz priekšu/atpakaļ.

Liiva 26.07.2019 11:45

Jāpiebilst, ka tā ir mana pirmā mašīna, pie stūres braucu tikai pus gadu, bet katru dienu pie 100km. Tāpēc nezinu, kā ir un kā nav jābūt. Jā, man patīk dinamiski braukt, bet ātrumkloķa vibrēšanu, grūtības ielikt ātrumos (pretestība, ķeršanās) īsti ar to neizskaidrosi. Brīžiem šķiet, ka trūkst jaudas. Bet te atkal - varbūt tā ir jābūt ar 115zsp.

Vēl man bieži ir grūtības plūdeni pārslēgt ātrumus. Un te es arī nesaprotu, vai tā ir mana nemācēšana vai kaut kas tehnisks.

Liiva 25.07.2019 21:53

WALA rakstīja: Hmm, nu ja tā ir manuālā kārba un ir tika lielāka vibrācija bet nav palielinājušies trokšņi - tad es neticu ka tā ir kārba.

Diemžēl man nav ne jausmas par konkrētā dampja tehniskajām niansēm, līdz ar ko tālākus minējums labāk neizteikšu, jo priekšpiedžiņas dampjiem ātrumpārslēgs nav pa tiešo ar kārbu savienots, tādēļ kā tas var nodot vibrācijas no kārbas es īsti nestādos priekšā, tad ja viss motors vibrē - tad vēl es to saprotu, jo trosu garums tad mainās atkarībā no tā kā "danco motors" - tad tas ir iespējams. Teiksim ja būtu kāds no man zināmajiem priekšpiedziņas dampjiem - es liktu uz to ka vai nu motors ir sācis gļukot un raustīties un/vai tam ir izbeigušies motora atbalsti un/vai amortizatori, vai arī kādas problēmas ar spararatu. Uz sajūgu es liktu tikai gadījumā ja to sākot izspiest vibrācija stipri palielinās, un arī negribas ticēt ka tas kas mainīja izspiedējgultni bija tāds cirvis ka nepaskatījās uz sajūga stāvokli.

Neitrālajā vibrācijas nav, braucot vibrācijas nav, ar izspiestu sajūgu nav un arī ieliekot robā nav, ir tikai pirmā ātruma saslēgšanās brīdī paliela, jo lēnāk atlaiž sajūgu, jo vairāk vibrē. Pie pārējiem ātrumiem saslēgšanās brīdī kloķis vienu reizi noraustās. Nekādu lieku trokšņu nav. Citreiz dzird, kā otrais ātrums saslēdzas ar troksni. Citreiz strauji pārliekot no pirmā ātruma otrajā ir sajūta, ka pirmais "neatslēdzas" un tad brīdī, kad saslēdzas otrais, mašīna noraustās.

Kā var just motora vibrēšanu?

Liiva 19.07.2019 22:44

Ar izmaksām mani biedēja paziņa, nevis servisā. Un ieteica auto pārdot, es gan negribētu, ja vien nav pavisam čābīgi, bet tad jau tāpat bez labošanas nekāda pārdošana.

Labi, vedīšu uz servisu. Iepriekš divi mehi neko dīvainu nejuta un teica tik braukt, kamēr nesākas nopietnākas problēmas, kad var saprast, kurā virzienā skatīties. Bet tad nebija šīs vibrācijas.

Liiva 19.07.2019 22:14

Tas jau ir cits jautājums. Šobrīd mani vairāk interesē, kurā virzienā skatīties - ātrumkārbas vai sajūga.

Liiva 02.02.2019 16:19

Rokasgrāmatā nav nekā par pārliešanu. Šādi nekad nebija gadījies, kā arī pēc tam viss normāli, tik tā viena noslāpšana neilgi pēc iedarbināšanas.

Tā kā man pirms pāris nedēļām jau bija diezgan liels remonts, labprātāk pagaidītu pāris mēnešus līdz apkopei. Ja nu, protams, šis neatkārtojas.

Liiva 01.02.2019 18:57

Eļļa pēc benzīna nesmaržo. Par līmeni gan grūti saprast, vienā reizē velkot ārā tā kā pamaz, pagrozot un otrā reizē izvelkot tā kā par daudz. Varbūt tā kā pielēca nedaudz dīvaināk, bet motors īsā laikā nostabilizējās.

Pieņemšu, ka tas bija vienreizējs pasākums un pagaidām neko nedarīšu.

Liiva 01.02.2019 18:53

Borta datoru vēl neesmu apguvusi, pamēģināšu paspaidīt un atrast.

Liiva 01.02.2019 14:54

Darba dienās sanāk pie 100km nobraukt. Motora temperatūras rādītāja nav. Ja tā padomā, nesen piefiksēju, ka ieslēdzot vējstikla pūtēju, lai neaizsvīst, pūta diezgan karstu gaisu, kaut temperatūru uz 17 vai 18 noregulēju. Tajā pašā laikā likās, ka salonā pūta vēsāku. Bet tas varbūt tā likās, jo salonā es regulēju minimāju plūsmu, bet uz vējstiklu uzreiz ir pamatīgs pūtējs.

Pirms pirkšanas pieslēdza pie kompja, esot bijusi kaut kad kļūda klimatkontrolē, bet vairāk viņi neko nevarēja pateikt.

Degvielas patēriņš normāls, borta kompis rāda vidējo 7.1l/100km. Eļļas līmeni pārbaudīšu.

Liiva 01.02.2019 14:36

Tas bija vakar pēcpusdienā. Un, jā, pēc tam mājās 45km tiku un šodien uz darbu arī, nekādu problēmu vai dīvainību.

Liiva 01.02.2019 10:25

Pati sveces un svečvadus pārbaudīt nevarēšu.

Galvenais, ko gribu saprast - vai man meklēt servisu ar steigu vai tas varētu bijis vienreizējs gadījums un, ja neatkārtojas, tad var mierīgi braukt? Nekādu citu dīvainu simptomu nav un nav bijis, apgriezieni nepeld un nelēkā, ar iedarbināšanu problēmu nav bijis.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti