Kārtot: Augošā secībā
topinamburs 14.01.2023 11:31

kā, fcuk, šī tik ir atziņa, "Valvoline ir brends"

Pārējie - nav?

topinamburs 13.01.2023 11:23

labrit.

ūdens/kanalizācijas pakalpojumus un elektrību jau subsidē uz vella paraušanu

topinamburs 12.01.2023 12:35

Pēc reālu lietotāju datiem spritmonitor.de nevar redzēt būtisku procentuālu atšķirību LPG vai benzīna patēriņā atkarībā no motora tilpuma

topinamburs 11.01.2023 11:38

ir bijis Swedbank arī 32. maijs...

topinamburs 10.01.2023 13:13

auto durvīm ir jāveras - ja ir elektriski rokturi, tad ir jābūt arī mehāniskai alternatīvai!

topinamburs 10.01.2023 11:17

ir tāda lieta kā tradīcijas un pieradums - igauņi ir noskatījušies no somiem un pieraduši pie naglu riepām

topinamburs 10.01.2023 8:29

Iekš spritmonitor. de, vidējie patēriņa rādītāji, dacia logan kā piemērs, jo visi benz. motori mazi, un dīzelis tikai viens tilpums. Dīzelis tērē 5.3 litri. gāze 8.3

5.3*1.6 = 8.48,

8.3*0.83 = 6.89

cik km jānobrauc, lai 'atmaksātos'?

topinamburs 09.01.2023 12:14

teju 30 gadu laikā man radzes bijušas tieši vienu reizi.

Noriebās - vazāties troksnī un pieciest sūdīgu bremzēšanos uz sausa asfalta. lai tās dažas reizes, kad tiešām ir pliks ledus uz ceļa, varētu justies drusciņ drošāk. Turklāt, ar radzēm nevad uz dienvidiem, tikai uz ziemeļiem no Latvijas

PN - braukāju pārsvarā pa Vidzemi - arī pa maziem lauku ceļiem. Radzes ir pārvērtētas, imho.

topinamburs 07.01.2023 6:06

Bradypus rakstīja: 1) kas ir resursu izšķiešana? Jebkurš patēriņš, vai tomēr tas, kurš tiek tērēts "neliederīgi"? Ja otrais, tad, kurš un pēc kādiem kritērijiem definē lietderīgumu? Un kopumā rodas ļoti liels jautājums - kā tu dzīvo vai vienkārši vispār nemāki rēķināt?

2) Nešaubīgi nepietiek. Tapēc tā shēma ir daudz lielāka par "sešpadsmit senilu senioru padomi". Rekur pat mūsu vietvalži šim nolūkam radīja jaunu ministriju.

3) Brīvajā tirgū nē. Centralizētā varas režīmā, kas jau ir iemēģinājis roku līdz pat komandantstundai, nav nekādu problēmu iet pārvietošanās aisliegumu ceļu, nevis alternatīvu nodrošināšanu.

P.S. Es gan saredzu, ka "cilvēcei topot kolektīvi saprātīgākai" tieši šis idejas izmirs. Bet mūsu dzīvei nepatikšanu un mēģinājumu tās ieviest pietiks gana.

1) atkal skaldi matus!

2) atkal "tici sazvērestības teorijām"

3) kur ir tāda centralizēta vara, izņemot Z Koreju un vienpartijas Ķīnu?

topinamburs 07.01.2023 6:03

tev toč nav pilns rublis

kāda šķirba, cik kādam cilvēciņam ir vai nav "gadu"?

topinamburs 06.01.2023 23:11

Volx rakstīja: Ko experti saka par tuvojošos polāro bliezienu?

Dīzelīši leks pie - 15?

Miera vējos lec.

topinamburs 06.01.2023 13:11

Vecākiem auto lieli nodokļi. Maina pret jaunu

topinamburs 05.01.2023 6:12

tāpat kā ar visiem citiem - kaut kur EU nosertificē, tad kāds leitis 1/2 nošķiltu atved līdz savam šķūnītim, sametina no diviem vienu, un tad pēc tam LV bāleliņš, pircējs labticīgais smilkst.

topinamburs 05.01.2023 6:10

Ja tu, tovarišķ volk, nebūtu tāds 'clikbait' upuris - interneta 1/2muļķis, tad saprastu, ka ar šo tēzi:

1) principā, no resursu izšķiešanas viedokļa, viss ir kārtībā, gan auto ražošana, gan enerģijas patēriņš tos lietojot, ir nesamērīgi liels - piemēram, mana mājsaimniecība 2x vairāk enerģijas un finansu resursu patērē pārvietojoties, kā uzturot mājokli

2) ar sešpadsmit senilu senioru padomi nepietiek, lai piespiestu visus lielos auto - un degvielas - ražotājus atteikties no savu investoru (valstu) peļņas

3) lai 'izspiestu' no tirgus automašīnas, nepietiek ar to cenu palielināšanu. Vēl vajag alternatīvu infrastruktūru - vilcienus, utt, utt. Un nospiedoši lielākajā daļā planētas tādas infrastruktūras nav.

manas domas - pakāpeniski, cilvēcei topot kolektīvi saprātīgākai, šis process, lai sauktu to par "walk or share", vai kā nu gribi, notiks - vai nu dabīgi evolucionējot, vai kādās metropolēs arī ar lielāku vai mazāķu vietējās valdības spiedienu vai atbalstu.

Bez panikas! Mūsu dzīvei mašīnas un naftas pietiks

topinamburs 04.01.2023 15:48

nu, tur tās 48 h - 2000 km - tas nav nekas ārkārtējs, sūds uz kociņa tur sanāk, ne 180 kmh. Kārtīgs bāņa ātrums vispār ir tāds mīts - lielākoties un vidēji tāpat tas ir ap 120 - 130 kmh, ne vairāk.

PN - 2000 gadu sākumā reiz no UK uz LV braucām ar Rover 800, kaut kādu V6 laikam. pa 20 stundām bijām no Kalē līdz Jelgavai. 2200 km, laikam. Divi stūrētāji. Par kaut kādu eļļas liešanu gan neatceros.

topinamburs 04.01.2023 4:46

Visur nav Rucava.

D-pilī mierīgi var iztikt bez vad apl.

topinamburs 04.01.2023 4:44

Ko? Tu nezini, ka pie mums arī jau sen tā ir? Auto no 12. gada, ja deg kkas panelī, liek 2. vērtējumu.

topinamburs 03.01.2023 5:36

Manā teju 30 gadu pieredzē JAUNS auto kas tērēja eļļu bija viens. 2002. gada Sprinter. Un tikai pirmos kādus 20000 km. Pēc tam tas buss nogāja 700000 km bez motora problēmām, kamēr sapuva

topinamburs 01.01.2023 21:50

Eļļa var pazust, bet tas nav normāli, un VW gadījumā norāda uz to, kādi pārvērtēti sūdi tie vāģi ir.

topinamburs 01.01.2023 21:47

Tur nepārtraukti lidinās, visi, kam ir ar ko. Angļi, Amerikāņi, zviedri, vācieši, visi.

www.youtube.com/watch?v=eQTIQzdEjv4&t=314s

topinamburs 31.12.2022 15:26

Tev arī laimīgu jauno gadu, jocīgais kukainīt

topinamburs 31.12.2022 10:54

šis ir kaut kas, ko es laikam nekad nesapratīšu.

Dzīve un ikdiena jau nav autosacensības, un ceļu kvalitāte ir - dažreiz - maigi sakot, sūdīga.

Līdz ar to man - ikdienai - patīk mīksta, pat ļoti mīksta piekare, un mērena šūpošanās daudz nekaitē.

Ar mīkstu amortizāciju var komfortabli braukt gan pa gludu, gan pa negludu ceļu, kurpretī ar cietu - tikai pa gludu. Tā kaut kā.

topinamburs 31.12.2022 8:44

Nu, ja kādam vēl interesierē - man bija pieredze ar Škoda Yeti, no 2010 līdz 2018. gadam. Patika - bezproblēmu dzinējs ( 2.0D; nobraucu +-300 000 km), fleksiblais salons (aizmugures beņķi lokās visādos veidos, vedu pat 1.8 m garu ledusskapi, mopēdu, un vēl tiku gulējis salonā), ērtā, energoietilpīgā piekare. Nepatika - rūsa durvīm (laikam pirmo gadu nelaime), lielais degv. patēriņš pie autostrādes ātrumiem, salīdzinoši dārgās riepas, šādi tādi elektrogļuki.

Par pilnpiedziņu gan nezināšu neko vēstīt, tik to, ka tādiem mēdz būt.

topinamburs 29.12.2022 22:29

tad jau uzreiz Cayenne

www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/porsche/cayenne/klxim.html

Neprasa nekādus ieguldījumus!

topinamburs 29.12.2022 22:15

atpisies ar savas mātes golfu!

Dīzelim filtru mainu pa 100 000 km ( ap 3 gadi) - lejot nestes dīzeli tur iekšā arī pēc tiem simt tūkstošiem ir tīrs kā bāreņa asara.

Pieļauju, ka turot tukšu bāku var sanākt mainīt biežāk, jo rodas vairāk kondensāta.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti