labrit.
ūdens/kanalizācijas pakalpojumus un elektrību jau subsidē uz vella paraušanu
labrit.
ūdens/kanalizācijas pakalpojumus un elektrību jau subsidē uz vella paraušanu
Pēc reālu lietotāju datiem spritmonitor.de nevar redzēt būtisku procentuālu atšķirību LPG vai benzīna patēriņā atkarībā no motora tilpuma
ir bijis Swedbank arī 32. maijs...
auto durvīm ir jāveras - ja ir elektriski rokturi, tad ir jābūt arī mehāniskai alternatīvai!
ir tāda lieta kā tradīcijas un pieradums - igauņi ir noskatījušies no somiem un pieraduši pie naglu riepām
Iekš spritmonitor. de, vidējie patēriņa rādītāji, dacia logan kā piemērs, jo visi benz. motori mazi, un dīzelis tikai viens tilpums. Dīzelis tērē 5.3 litri. gāze 8.3
5.3*1.6 = 8.48,
8.3*0.83 = 6.89
cik km jānobrauc, lai 'atmaksātos'?
teju 30 gadu laikā man radzes bijušas tieši vienu reizi.
Noriebās - vazāties troksnī un pieciest sūdīgu bremzēšanos uz sausa asfalta. lai tās dažas reizes, kad tiešām ir pliks ledus uz ceļa, varētu justies drusciņ drošāk. Turklāt, ar radzēm nevad uz dienvidiem, tikai uz ziemeļiem no Latvijas
PN - braukāju pārsvarā pa Vidzemi - arī pa maziem lauku ceļiem. Radzes ir pārvērtētas, imho.
Bradypus rakstīja: 1) kas ir resursu izšķiešana? Jebkurš patēriņš, vai tomēr tas, kurš tiek tērēts "neliederīgi"? Ja otrais, tad, kurš un pēc kādiem kritērijiem definē lietderīgumu? Un kopumā rodas ļoti liels jautājums - kā tu dzīvo vai vienkārši vispār nemāki rēķināt?
2) Nešaubīgi nepietiek. Tapēc tā shēma ir daudz lielāka par "sešpadsmit senilu senioru padomi". Rekur pat mūsu vietvalži šim nolūkam radīja jaunu ministriju.
3) Brīvajā tirgū nē. Centralizētā varas režīmā, kas jau ir iemēģinājis roku līdz pat komandantstundai, nav nekādu problēmu iet pārvietošanās aisliegumu ceļu, nevis alternatīvu nodrošināšanu.
P.S. Es gan saredzu, ka "cilvēcei topot kolektīvi saprātīgākai" tieši šis idejas izmirs. Bet mūsu dzīvei nepatikšanu un mēģinājumu tās ieviest pietiks gana.
1) atkal skaldi matus!
2) atkal "tici sazvērestības teorijām"
3) kur ir tāda centralizēta vara, izņemot Z Koreju un vienpartijas Ķīnu?
tev toč nav pilns rublis
kāda šķirba, cik kādam cilvēciņam ir vai nav "gadu"?
Volx rakstīja: Ko experti saka par tuvojošos polāro bliezienu?
Dīzelīši leks pie - 15?
Miera vējos lec.
Vecākiem auto lieli nodokļi. Maina pret jaunu
tāpat kā ar visiem citiem - kaut kur EU nosertificē, tad kāds leitis 1/2 nošķiltu atved līdz savam šķūnītim, sametina no diviem vienu, un tad pēc tam LV bāleliņš, pircējs labticīgais smilkst.
Ja tu, tovarišķ volk, nebūtu tāds 'clikbait' upuris - interneta 1/2muļķis, tad saprastu, ka ar šo tēzi:
1) principā, no resursu izšķiešanas viedokļa, viss ir kārtībā, gan auto ražošana, gan enerģijas patēriņš tos lietojot, ir nesamērīgi liels - piemēram, mana mājsaimniecība 2x vairāk enerģijas un finansu resursu patērē pārvietojoties, kā uzturot mājokli
2) ar sešpadsmit senilu senioru padomi nepietiek, lai piespiestu visus lielos auto - un degvielas - ražotājus atteikties no savu investoru (valstu) peļņas
3) lai 'izspiestu' no tirgus automašīnas, nepietiek ar to cenu palielināšanu. Vēl vajag alternatīvu infrastruktūru - vilcienus, utt, utt. Un nospiedoši lielākajā daļā planētas tādas infrastruktūras nav.
manas domas - pakāpeniski, cilvēcei topot kolektīvi saprātīgākai, šis process, lai sauktu to par "walk or share", vai kā nu gribi, notiks - vai nu dabīgi evolucionējot, vai kādās metropolēs arī ar lielāku vai mazāķu vietējās valdības spiedienu vai atbalstu.
Bez panikas! Mūsu dzīvei mašīnas un naftas pietiks
nu, tur tās 48 h - 2000 km - tas nav nekas ārkārtējs, sūds uz kociņa tur sanāk, ne 180 kmh. Kārtīgs bāņa ātrums vispār ir tāds mīts - lielākoties un vidēji tāpat tas ir ap 120 - 130 kmh, ne vairāk.
PN - 2000 gadu sākumā reiz no UK uz LV braucām ar Rover 800, kaut kādu V6 laikam. pa 20 stundām bijām no Kalē līdz Jelgavai. 2200 km, laikam. Divi stūrētāji. Par kaut kādu eļļas liešanu gan neatceros.
Visur nav Rucava.
D-pilī mierīgi var iztikt bez vad apl.
Ko? Tu nezini, ka pie mums arī jau sen tā ir? Auto no 12. gada, ja deg kkas panelī, liek 2. vērtējumu.
Manā teju 30 gadu pieredzē JAUNS auto kas tērēja eļļu bija viens. 2002. gada Sprinter. Un tikai pirmos kādus 20000 km. Pēc tam tas buss nogāja 700000 km bez motora problēmām, kamēr sapuva
Eļļa var pazust, bet tas nav normāli, un VW gadījumā norāda uz to, kādi pārvērtēti sūdi tie vāģi ir.
Tur nepārtraukti lidinās, visi, kam ir ar ko. Angļi, Amerikāņi, zviedri, vācieši, visi.
Tev arī laimīgu jauno gadu, jocīgais kukainīt
šis ir kaut kas, ko es laikam nekad nesapratīšu.
Dzīve un ikdiena jau nav autosacensības, un ceļu kvalitāte ir - dažreiz - maigi sakot, sūdīga.
Līdz ar to man - ikdienai - patīk mīksta, pat ļoti mīksta piekare, un mērena šūpošanās daudz nekaitē.
Ar mīkstu amortizāciju var komfortabli braukt gan pa gludu, gan pa negludu ceļu, kurpretī ar cietu - tikai pa gludu. Tā kaut kā.
Nu, ja kādam vēl interesierē - man bija pieredze ar Škoda Yeti, no 2010 līdz 2018. gadam. Patika - bezproblēmu dzinējs ( 2.0D; nobraucu +-300 000 km), fleksiblais salons (aizmugures beņķi lokās visādos veidos, vedu pat 1.8 m garu ledusskapi, mopēdu, un vēl tiku gulējis salonā), ērtā, energoietilpīgā piekare. Nepatika - rūsa durvīm (laikam pirmo gadu nelaime), lielais degv. patēriņš pie autostrādes ātrumiem, salīdzinoši dārgās riepas, šādi tādi elektrogļuki.
Par pilnpiedziņu gan nezināšu neko vēstīt, tik to, ka tādiem mēdz būt.
tad jau uzreiz Cayenne
www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/porsche/cayenne/klxim.html
Neprasa nekādus ieguldījumus!
atpisies ar savas mātes golfu!
Dīzelim filtru mainu pa 100 000 km ( ap 3 gadi) - lejot nestes dīzeli tur iekšā arī pēc tiem simt tūkstošiem ir tīrs kā bāreņa asara.
Pieļauju, ka turot tukšu bāku var sanākt mainīt biežāk, jo rodas vairāk kondensāta.
kā, fcuk, šī tik ir atziņa, "Valvoline ir brends"
Pārējie - nav?