iAuto.lv Forums - Lietotāja atbildes
Kārtot: Augošā secībā
topinamburs 10.04.2023 18:16

visi fuktuki agrāk vai vēlāk saplūst ar naudu un naudas devējiem - skat. rimševiča sāgu kā piemēru - un kļūst bezzobaini

topinamburs 09.04.2023 5:50

MMX rakstīja: Nu principā jā, personīgā līmenī korekti apieties ar savu naudu nav labi. Katrs dumjš kredīts ko paņem, uz brīdi pumpē valsts izaugsmes rādītājus un iepriecina tā brīža valdību. 

Bet man te ir pārdošanas variants kā atturēt cilvēkus no nepārdomātas kreditēšanas. Piedāvāju šādu saukli: "atceries pilsoni, katrs liekais eiro tavā kredītā pagarina Kariņa atrašanos amatā". Es domāju, ka ja šo saukli palaistu tautās, pusei komentāru karotāju uzreiz vairs nevajadzētu X5 vai XC90 Mogo kredītā.

Neķeries pie svētām lietām! 

X5 pāri visam!

topinamburs 07.04.2023 0:15

Ja volksam ir 'prezidenta gonka' un 'valsts duma' tad viņš ir 'tovarišķ volk', resp, kremlins antivakseris primitivus

topinamburs 01.04.2023 8:20

JanJan rakstīja:

darklight rakstīja: Šorīt kā parasti vālēju uz darbu, ielas kā ielas, drusku kaut kāda sniega pļuriņa, un man uzkrita, ka vairāk mašīnu kā parasti brauc pārspīlēti lēni, ietur milzīgas distances, sāk bremzēt kilometru pirms luksofora... Pabrīnījos un neko. Tikai vēlāk vienā masu mēdītājportālā (kopīrait650) izlasīju, ka jau piektā daļa autovdītāju pārgājuši uz vasaras riepām. Bilde kļuva skaidrāka.

Jā, par šito ar brīnos, kur prāts tik ātri skriet mainīt riepas jau martā, zinot, ka jebkurā brīdī var atkal mīnusi un sniegs uznākt. Sniegs uz lieldienām nemaz nav tik reta parādība.

Bet par tiem lēnajiem - ir arī tāda daļa autovadītāju, kuri pie nelieliem sarežģījumiem uzreiz brauc jūtami lēnāk. Uznāk lietus un peļķas? Jābrauc uz 45, jo man taču tūlīt auto kļūs nevadāms!

Lai maina,  ja vēlas, tas ir OK, ja tad, kad tiešām uzsnieg, viņi no mājas ārā nebrauc! 

To jau tie datu procenti neparāda  vai ne?

topinamburs 31.03.2023 5:48

650 rakstīja: Ziņa nav jauna, taču starptautisko attiecību pētniekiem būtu itin noderīga: tsn.ua/ru/tsikavinki/zhenschina-nalozhila-v-shorty-vo-vremya-marafona-no-ustanovila-novyy-rekord-2295970.html  ...(c) Щоб продовжувати стрімкий темп, Тамара справила потребу в середині гонки просто у свої шорти. Після цього вона почувалася "набагато краще" і в стрімкому темпі пробігла ще 13 миль... жінка не була збентежена тим, що бігла з фекаліями в шортах, адже перетнула фінішну пряму з новим особистим рекордом..

Ps.,- tsn.ua/ru/exclusive/reysy-kiev-moskva-sotni-ukraincev-ezhenedelno-ezdyat-avtobusami-v-rossiyu-foto-2296873.html ..Neskatoties uz slēgto robežu ar Krieviju, pasažieru satiksme ar agresorvalsti faktiski ir atvērta. Autobusi no Kijivas,Ļvovas,Dņipro un citiem Ukrainas reģionālajiem centriem atiet uz Maskavu un atpakaļ vairākas reizes nedēļā. Ura.

Nu tu pārspēj pats sevi. Drīz laikam apdirsisies pats, klabinotikai uz klaviatūras komentārus?

topinamburs 31.03.2023 5:45

MMX rakstīja: Uzreiz atbilde pat neskatoties video - un ko apspiestais pilsonis dara lietas labā? 

Pilsoni visi tikai apspiež, bet vai pilsonis kaut ko dara? Vai pilsonis uzdod jautājumu kur paliek nauda IeM, slimnīcās, IZM? Veselības ministrija jau 30 gadus nezin kā slimnīcas tērē naudu, bet tautai pofig. Policijā vispār palikuši tikai tie, kas netika armijā vai sava darba fanāti, bet tautai pofig. Skolotājiem skolu programmā kaut kādi sūdi salikti, bet vai es redzu vecāku protestus? Nē, jo pat vecākiem pofig, skolotāji vainīgi.

Es dien dienā redzu šo briestošo haosu arī būvniecības nozarē, bet pat neplānoju neko darīt, šeit visa sistēma ir jābūvē no nulles nevis jātēlo darbības imitācija. Nomainot pāris cilvēkus te neko neatrisināsi, pa 30 gadiem ar tautas atļauju un līdzdalību (jo tik mazā valstī viens otru pazīst) ir izveidota pašuzturoša sistēma, kurai vispirms ir jāpārraksta visas procedūras pirms laist tajā jaunus cilvēkus. Un kas būs tie jaunie cilvēki? Video autors? Tās pašas izglītotā publika kuras kursa biedri ir radījuši esošo sistēmu? Ārzemnieki?

Ir viegli konstatēt faktu, ka viss ir slikti un ka kaut kas jāmaina, bet kaut kā pirms katrām vēlēšanām lasot pasaules mainītāju partiju sarakstus asaro acis no speciālistiem, kas tur salasīti - radi, draugi, paziņas, sponsori un citi gribētāji ar vēlmi bet bez plāna. šlesera dēls sēž saeimā un viņa vienīgais uzdevums ir filmēt... filmēt b*ed. Nemaz nerunājot par krievu partiju ar vieglas uzvedības sievieti tajā. Tautai ir vienkārši pofig, tauta negrib domāt

Man nav pofig. Bet apzinos, ka neko vairāk kā reizi 4 gados iet uz vēlēšanām nespēju.

topinamburs 31.03.2023 5:39

mefisto rakstīja: Stulbākais tas, ka šādas "greizo spoguļu" idejas salasās citi, kuriem ar zināšanām un spriestspēju vājāk, un izplata tālāk pasaulē.

Tāpēc nav jēgas ar konkrēto personāžu diskutēt,  lai sēž tālāk savā sulā un rūgst

topinamburs 30.03.2023 19:53

Bradypus rakstīja: Nejaušu uzdūros kaut kādam Stephen Gardner - viņa Youtube kanāls ir pilns ar Ukrainas zaudējuma pareģojumiem un (šajā konrētajā video) viesis pat izklausās visnotaļ kompetents un Ukrainai neērtas patiesības komentējošs līdz brīdim, kad sāk stāstīt par to, kā Ukrainā ir pie varas nacisti un Krievija karo tādēļ, ka negrib robežoties ar NATO. 

Personība un bizness izskatās ļoti "uzcepti":

www.linkedin.com/in/rendrags/

Merch lapā nav pat šablona tektus nomainījuši

www.yourbridgeplan.com/merch

jūķūbes algoritms neļauj nejauši uzdorties - tas piedāvā līdzīgu saturu, kā jau esi skatījies. Acīmredzot tavā informācijas burbulī tādi kadri dzīvo.

topinamburs 29.03.2023 18:13

Netopi nu stulbāks, kā pats izliecies.

neba nu pirms kara kāds makten smalki izskaitļoja, kāds panikas dzīto cenu līmenis uzskries šķeldai un "behas" daļām, nerunājot namaz par plejādi visu citu preču un produktu

topinamburs 23.03.2023 10:21

hipotēzes:

1 )lielākā daļa braucienu ir uz pilsētu.

2) EV izpērk tieši tik, cik industrija spēj saražot

topinamburs 22.03.2023 6:10

PS. Viņš nekad uz šo jautājumu nav atbildējis, jau, šķiet, kādus 5 gadus

topinamburs 20.03.2023 10:01

Katrai mājai savs stāsts, bet 50 MWh gada laikā par 150 m2 ir padaudz, ne?

Salīdzinot, man 1930. Gada koka māja ar 2017. Gada remontu, ap 250 m2, un gada enerģijas patēriņu ap 25 -30 MWh.

topinamburs 14.03.2023 3:03

tas pats ir visur - pie strauj(āk)as inflācijas ceļas cenas ne jau par attiecīgo inflācijas % vien, bet vairāk - apjukušais patērētājs ar prieku samaksā vairāk - jo domā, ka rīt būs vēl dārgāk.

topinamburs 08.03.2023 6:48

Lai būtu ērti, vajag lai tas iznomātājs ar savu servisu ir tuvumā, vai vismaz nomnieka regulārajā maršrutā.

topinamburs 01.03.2023 18:10

Vēsturiski Ukraina IR rietumi - Polijas-Lietuvas valsts sastāvdaļa, ar brīvpilsētām, ar vēlētu(!) karali - sav\a laikā ļoti progresīva valsts.

Krievijā, kopš hana vasalis un zelta ordas tiesību pārmantotājs Maskavas-Vladimiras lielkņazs izrēķinājās ar Novgorodas un Pleskavas viduslaiku valstīm - nekad nav bijusi tāda lieta kā pilsētu pašpārvalde, piemēram.

Tur arī slēpjas ukraiņa un krieva vēsturiskā atšķirība - un to atšķirību krievi nupat plēš vēl platāku.

topinamburs 25.02.2023 16:35

Sono Motors paziņoja par Sion (elektroauto ar saules paneļiem virsbūvē) projekta izbeigšanu. Ražošana, kas bija plānota šā gada nogalē, netiks sākta, projektu mēģinās kādam pārdot.

iemesls - neizdavās savākt investīcijām nepieciešamos miljonus.

Klienti, kas iemaksājuši naudu (kopā ap 50 milj eiro, laikam) pasūtot šo Sion, naudu dabūšot atpakaļ, un vēl ar 5% piemaksu.

Žēl. Vareja b;ut interesants eksemplārs.

topinamburs 23.02.2023 11:45

No Lemberga (jeb opozīcijas) atkarīgie "neatkarīgie" žurnaļugas - sarakstīs dajebko, ar ko var pajaukt gaisu.

Tikai rakstā mērķtiecīgi tiek jaukts loceklis ar pirkstu.

Jā, Latvenergo IR jānodrošina siltums, un arī - elektrība, un vēsturiski ir izveidots, ka viens bez otrā - ir enerģija vējā. Ne tik mazajiem "mazajiem" - interesē tikai un vienīgi peļņa.

topinamburs 23.02.2023 5:34

Interesants citāts no interneta dzīlēm, caur tulkotāju :

Automašīnas, VISAS automašīnas, ir kompromiss starp veiktspēju, izmaksām, uzticamību utt. Nav “labākā auto”, bet gan gandrīz bezgalīgas interpretācijas par to, kādai automašīnai vajadzētu/varētu būt. Galu galā tie ir izstrādāti patēriņa produkti, piemēram, tālruņi, dīvāngultas un televizori.

Savas ilgās vācu automašīnu vēstures laikā esmu novērojis arvien pieaugošu tendenci uz sarežģītību, avangarda mehānisko konstrukciju, dīvainu riska uzņemšanos (BMW SMG kāds?), ražošanas izmaksu neievērošanu un pilnīgu cieņas trūkumu pret automobiļiem. patērētāja izmaksas lielākajā daļā uzņēmumu, kas nav VW (un to dažādie zemas klases zīmoli, piemēram, VW, Skoda, Seat utt.).

Apsēstība ar mehānisko spožumu un modernu dizainu noved pie trakas produktu izvēles, kas gadu gaitā ir izraisījušas nopietnas uzticamības problēmas. Daimler Benz, lai gan 90. gados ASV Lexus dauzīja savus dupšus (sakarā ar salīdzināmas kvalitātes izmaksām), veica katastrofālas dizaina izvēles ar W140 sērijas pilna izmēra automašīnām. Automašīnās bija tik daudz smieklīgu īpašību, par kurām neviens nerūpējās, ka tas lika visam modelim gandrīz sagraut Mercedes reputāciju daudzos aspektos, kā arī ciest finansiālus zaudējumus.

Gadu gaitā BMW pieņēma dīvainus materiālus ar cilindru galvām, izraisot katastrofālas dzinēja atteices. Patiesībā viņi bija uzņēmums, kas pazīstams ar saviem dzinējiem (vismaz to mārketinga nodaļa mēģināja atgādināt visiem). Pēc kāda laika atteicos no BMW. Pirmais iDrive bija tik šausmīgs, ka BMW faktiski sāka ļaut cilvēkiem atgriezt savas automašīnas, lai saņemtu naudas atmaksu.

Audi dažreiz pārāk cenšas. Man ir bijuši vairāki no tiem, un viņiem vienmēr bija kaut kas tāds, kam vajadzēja būt pamata, bet tas bija katastrofa nevajadzīgas sarežģītības dēļ. A8 bremzes, kas bija jāmaina ik pēc 6 mēnešiem. Balstiekārtas komponenti, kas sabojājās ik pēc 12. Automātiski rotējošas maiņstrāvas ventilācijas atveres, kuras iznīcināja pašas un maksāja 7 000 USD nomainīt. Arī mans R8 bija episku proporciju brāķis. AC neizdevās, sajūgi izkusuši, elektronika nomira, durvju paneļi slikti der, polsterējums nobružāts. Nožēlojami automašīnai, kas maksāja 185 000 USD

Arī VW ir bijušas savas problēmas, taču citu iemeslu dēļ. Viņi būvē lētas, liela apjoma automašīnas, un tāpēc viņi upurē sarežģītību izmaksu samazināšanai, bet dažreiz tās ir pārāk lētas, kas rada daudz problēmu. Man ir piederējuši daudzi VW, un tie patērē detaļas kā traki. Balstiekārtas daļas, dzinēja daļas utt. darbojas diezgan konsekventi.

Pēc visa tā un izcilā Frenka Kempera teiktā, parasti, ja ievērojat apkopes procedūras, automašīnas var kalpot bezgalīgi, ja jums paveicas. Patiesībā man bija Mercedes S klases (dīzelis), kas lielākoties droši nobrauca 223 tūkst. jūdzes, lai gan virsbūve stipri rūsēja.

Manuprāt, vācu ražotāji ne vienmēr spēj vislabāk integrēt savas idejas vienotā produktā. Vienmēr ir kāda dīvaina apakšsistēma vai komponents, kas ir neparasts. Un sarežģītība ir uzticamības slepkava, ar kuru luksusa Vācijas uzņēmumi mēdz būt apsēsti.

topinamburs 22.02.2023 23:43

pārliecība ir pumpēta kopš Zelta Ordas laikiem - kopš Maskavijas kņazs dabūja tiesības hana vārdā ievākt meslus - visur, kur tiek klāt.

topinamburs 22.02.2023 12:08

tas motors cieš no dizaina nepilnībām - vēlēšanās izgudrot jaunu velosipēdu pa lēto, un lai motoru var iebāzt arī šķērsām motortelpai - līdz ar to īsa kloķene - ieekonomēts uz gultņu skaitu un to virsmas laukumu - grūtības eļļot visu to saimniecību - noved pie tā, ka tas gluži vienkārši ir neveiksmīgs motors

topinamburs 21.02.2023 11:59

jebkurā gadījumā lietus ūdens novadīšanai ūdeni liet vienkārši pagrabā - tas nešķiet prātīgi nekādos laikos. Kas tur bija pirms šābrīža nama - pagrabi var būt pārpalikums no ieprieksējās apbūves, tāpat kanalizācija var būt pārpalikums no iepriekšējās apbūves.

pagrabos glabāja malku ilgi pirms centrālapkurēm - apkurei, un arī pēc centrālapkures ieviešanas - plītīm.

Bet, runājot par Valdemāra 117 / 119, šķiet, ka sēžas tieši 119, un tas 117 stūris, kam kopīga siena ar 119.

topinamburs 21.02.2023 10:49

Lūkas kurināmā iekraušanai

topinamburs 21.02.2023 9:48

Nu ne jau tāda iecere. Nolaists līdz kliņķim.

topinamburs 21.02.2023 8:24

Pagrabā lietus ūdeņi?

topinamburs 20.02.2023 10:54

PN - paskatot google street view vecākos datumus - plaisas paliek lielākas. 2011. gadā to nav.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti