matemātikas uzdevums.
pašlaik ir x ministriju, x*2 roku. Ja būs x+1 ministrija, tad par cik vairāk būs roku?
matemātikas uzdevums.
pašlaik ir x ministriju, x*2 roku. Ja būs x+1 ministrija, tad par cik vairāk būs roku?
Man kopš 2007 vai 2008. gada ir saules paneļu 12V sistēma - vasarnīcā.
Strādā.
Gāzes katlam toties - 2001. gadā uzstādītam ap 2013. gadu noklājās elektroniskais vadības bloks. jauna - nav. neražo vairs. lai mainot katlu, liekot jaunu.
Tā ka nevajag te ļaļaļakaķ par kauto kādu mistisku, tikai saules paneļiem piemītošu neizturību. Defekti var gadīties jebkur.
Saules paneļus gan jau ražo vairāk, kā septiņpadsmit gadus, kaut kāda statistika laika gaitā ir uzkrājusies, vai ne, cik ilgi tie kalpo.
Aizmirsi Levitu vēl piesaukt, viņi jau divatā pie visa vainīgi.
Taisnība?
Lapsa drukā, lai radītu sev ienākumus. Jo skandalozāk, jo labāk. Ar taisnību tur gandrīz nekā kopīga nav.
Timeline - 2020. gadā rēķinot, iznāca, ka saules elektrības paneļi atmaksātos 17 gados. Saules kolektoru sistēma siltajam ūdenim - piecos. Uzstādīju tādu.
2021. gadā jau saņēmos saules elektrības paneļiem. Saņēmu piedāvājumu man vajadzīgajam 4kw paneļu skaitam - summa bija 4600 eiro. Bet nobremzēju, cerot, ka valsts dos kādu nebūt līdzmaksājumu.
2022. gadā tas pats komersants par tādu pašu sistēmu prasīja 5400 eiro. Parakstīju līgumu aprīlī, uzstādīja septembra sākumā, dokumentus no viņiem saņēmu oktobra sākumā - vidū, nodošana Sadales tīkliem ievilkās līdz oktobra beigām, iesniegums par atbalsta piešķiršanu tika aizpildīts vakar, saņēmu atbildi, ka izskatīšanas laiks ir 5 nedēļas.
Rezumējot - visas iesaistītās puses ir ļoti noslogotas.
Septembrī un oktobrī saules paneļi saražoja ap pusi man nepieciešamās elektrības.
no Latvijas braucot Krakova - Katovice ir maz lietojams ceļš. Tāpēc es rakstu - ka no mūsu puses braucot vienīgais - bet neizbēgamais - ir uz Berlīni.
Polijā nav baigi daudz maksas ceļu - mūsu izmantotajam virzienam praktiski tikai viens - uz Berlīni. To apbraukt nav nekādu baigo iespēju. Un nav jau arī dārgs - sīkums uz degvielas fona 2000 + kilometriem.
Jaunais S61 ātrgaitas ceļš drīz būs vaļā arī no LT robežas līdz Suwalki. Elkas un Lomžas apvedceļš vēl kāds gadiņš jāpagaida.
No LT līdz CZ robežai 700 km un 7 stundas, īpaši neskrienot un ar pusstundas puzdienpauzi.
Pēc tam gabals no Panevēžas uz Rīgu šķiet pilnīgs ārprāts. ..
Ja mašīnai spiediena sensori diskos, tad divu disku komplekts neiet cauri bez vizītes pie dīlera?
ko tu cepies, liec/neliec - tava izvēle.
Ko darīs, kad elektrības uz pāris stundām nebūs? To pašu, ko 99% pisloņu parasto - dedzinās sveces un gaidīs.
Atkal - otro reizi - nopirku matador vissezonas riepas Matador MP62, izmērs 195/65 R15
Iepriekšējās tika pirktas 2020. gadā, ražotas 2020. gadā, par cenu 41 eiro gabalā. tagad pēc pameklēšanas izdevās atrast par 50 eiro/gab. Bet - arī ražotas 2020. gadā, hehe
Nobraukts ap 55 tūkst km. Šoruden jau parādījās akvaplanēšanas pazīmes, kaut mm vēl vasaras legālo izmēru robežās.
Nekā īpaša, vilcieni mēdz arī stāvēt uz sliedēm. Atskanēja bums, mašīnists atkabinajas un aizbrauca.
inventors, tas ir kaut kas tāds, kas taisa inventarizāciju, vai kaut kāds izgudrotājs, no latīņu "invenire - izgudrot"?
jeb jautājumā domāts invertors, no latīņu "invetrere - apvērst" jeb aparāts, kas pārveido elektrisko strāvu no saules paneļu līdzstrāvas uz tīklā lietojamu maiņstrāvu? ![]()
nu, ja ir 16A drošinātājs, un caur to iet 40A, tad kaut kas nav kārtībā![]()
Tur jārok dziļāk. Pitalovas līniju uzbūvēja cara armijas apgādes vajadzībām kà rezerves līniju. Līnija ar nolūku iet garam apdzīvotām vietām. Ekonomiski nejēdzīga līnija jebkuros apstākļos.
Grābeklis būtu bijis Gobzema KaKa
Tātad msh ir izlasījis kautko interneta dzīlēs, un pārmet medicīnu studējušajiem...
Spēcīgs arguments, spēcīgs.
Aktuālā Polijas autostrāžu un ātrgaitas ceļu karte. Ar sarkanu - b\uvniecības stadijā esošie ceļi
Gobzems - kopš uzpeldēja - ir Kremļa projekts. Punkts.
Gdaņska Pozņaņa? Bānis, un pie tam vēl 300 km?
kaut ko jauc
Populārākais politiķis, muhahā
Tavs "piedāvājums" arī tik pat murgains
Fail no abiem galiem, biedri!
Tas sen skaidrs.
Kā izbraukt cauri? Ātri, pārkāpjot noteikumus, kā pieņemts jaunu turīgu uzņēmumu līdzīpašnieku aprindās.
ierēdņu skaitu, un/vai kopējās administrācijas izmaksas ir jēga apskatīt, ne ministriju skaitu