Starpību patēriņā jārēķina procentēs. Dīzelis būs kādi 20% mazāk ēdelīgs. Punktum.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Starpību patēriņā jārēķina procentēs. Dīzelis būs kādi 20% mazāk ēdelīgs. Punktum.
it īpaši tie, no fox views
Ja pašam ir patēriņš, tad saules baterijās nav nekā slikta. Ja grib pelnīt - tad jāskatās, kādu līgumu izdodas noslēgt ar elektrības pircēju.
Pērc/pārdod ekonomika. Kas tur būtu nepareizs?
Fox news....
Un - jā - ir aitas, ir cirpēji.
kāds nu tur ilgais. Siguldā, piemēram, pazuda uz 30 minūtēm, kamēr ieslēdza apkārtceļu kaut kādu. Nekādu pārmērību, manuprāt, nebija.
es kādreiz apspriežu pirmos gurķus?
Tas saucamais ''redaktors' gan apspriež visu vellu.
Var jau apspriest Kena Bloka viengabala dižverķi. Produktīvāk tomēt kaut ko, ko vismaz var nopirkt, pat ja ne katrs miljonais pislonis.
pilnīgi neinteresanti
lai katrs tērē savus un/vai reklāmdevēja līdzekļus kā tam tīk.
Bet 'siekaloties' par kaut kādu vienā eksemplārā piegrieztu uzvalku?
Mana nelaiķa omīte teiktu: tu jau, dēlīn, to bērna sūdīnu vēl neesi izdirss!
linku kaudzes vietā man rāda kaut kādus punktiņus. Tikko pamanīju.
Advancētie? Neklikšķināju tos gan.
Admins varētu šīs tēmas apvienot, to linkoto izmetot.
līdz decembrim vēl kaudzēm kas var mainīties, bet šobrīd
b.) Augustova - Lomža - Zambrova - Varšava
c.) Augustova - Lomža - Ostrova Mazovecka - Varšava
abi līdzīgi varianti, varbūt c drusku labāks, ja ar 'labāks' saprot autostrādes daudzumu
J\āskatās arī braukšanas diennakts laiks. Braucot caur Suwalki un Augustow, ja vēlu vakarā / pa nakti, tad caur šīm pilsētām iznāk padsmit km tuvāk, kā pa autostrādi, un laiks tas pats. Bet drusciņ tiek pārtaukta vienmuļība, var izmantot pilsētas benzīntanku, kas ir nedaudz lētāks, kā tie, kas pie autostrādes.
jā, viņš te ir īpašs īpatnis.
policisti ne tā uz viņu skatās
drošībnieki apspiež, nedod (kaut kam) pielaides
pat apskatē mašīnai viņam jāfilmē no abām pusēm un jāpiesedz (kailās vietas) ar kaut kādām regulām
atceros, ka savu karjeru daiļdiršanā (šeit) viņš sāka ar to, ka nekādu klimata pārmaiņu nav, un ka no tā, ka paliek siltāk, esot tikai labāk
...cuj!...
Vai nu sūdīgs instruktors, vai (vēl) kaut ko neizproti.
Cik man bijusi darīšana, instruktori un eksaminētāji nepiesienas tāpat, pa tukšo.
Sūdīgam dejotājam pauti traucē.
"salūza viena šuve un bija slinkums to sametināt, otrdien beidzot sametināju un trešdien saliku. Patīkamā lieta visai tai lūšanai ir tas ka reāli salūzt viss kas slikti sametināts - man liekas ka nav neviena vieta ko es būtu metinājis divreiz, tā arī pēdējās pāris reizes bija jāmetina kaut kas, kas līdz šim nebija salūzis"
vēl ir jautājumi par to, vai šis aperāc ir vai nav "lūznis"?
Tikai lielgabala trūkst
neglaimo sev
protams, ka (maz) braukt ar 30 gadus vecu širpotrebu ir jūtami lētāk, kā ik pa 3 - 5 gadi ņemt līzē vāģi no dīlera!
msh un shiira diskusija:
kas bija pirmais, ola vai vista?
katram sava taisnība
mani uzskati ir tādi - ja cilvēkam pietiek ienākumu pirkt/līzēt/apmaksāt dīlerservisu dajebkam, tā ir viņa dziļi personīgā darīšana, cik lētu vai dārgu vāģi šams lieto.
BET
mūsu sabiedrības vājā finansu pratība diemžēl rāda, ka daudzi 'mēģina uzlēkt augstāk par savu dirsu', jeb brauc ar vāģiem, kas viņiem a)nav pa kabatai, un b)nav objektīvi nepieciešami
Es uzskatu, ka auto lietošanas izdevumiem nevajadzētu pārsniegt 10% no ienākumiem! (ok, ja auto kalpo kā 'ražošanas līdzeklis', tad tas ir citādi)
Ja nevar atļauties, tad jāknapinās. Lietot vecu vāģi, kas ir uzturēts kārtībā, ir viens no veidiem kā knapināties. Diemžēl lēti mūsdienās ir tikai tad, ja var pats skrūvēt...
OK. Bet, vai turpmāk būsi uzmanīgāks?
![]()
Piedod, bet tādas mudaka cienīgas izdarības.
1. kārt ielidot uz 109... tad cik spidometrātri, 120? Tumsā, svešā vietā, un vēl telefonu spaidot?
2.kārt, labi zinot ka var sanākt sūdi ļauties vēl uzķerties uz robeźsarga. ..
3.kart, nu nafig kaut kādus sūdus lipināt tam nepiemērotās vietās?
Nogurums? Vai drusciņ pārprasta taisnības izpratne, sak, es te ar labdarību nodarbojos, tāpēc drīkstu drusciņ...
Šobrīd nu nevajadzētu kaut ko pirkt, ja tādi nosacijumi.
Var meklēt īrēt, var pirkt to, ko var dabūt, bet visvienkāršākais - turpināt lietot iepriekšējo!
Vislielākie zudumi parasti ir jumts un/vai logi.
Kad 2017. gadā remontēju jauniegādāto 1930. gada koka māju, nepaskopojos uz siltināšanu. Tagad enerģijas patēriņa ziņā iekabinu savai iepriekšējai mājai - 2000. gada 2x mazakajai jaunbūvei, un, izdalot pa mēnešiem, izmaksas ir kā 2 istabu dzīvoklim šajā pašā pilsētā - nesen siltinātā mājā.
Par temperatūras režīmu. Vajag runāt un pieradināt
Man guļamistabā 18 grādi, vannas istaba 22, visur citur 20-21.
nu, par lugandonu - atsaldētie krievi aizlaidīsies prom no UA. Paliks - ja tur tādi vispār vēl ir - galīgie vienaldzīgie un veci babuļi.
iesaku tev neaizrauties ar visādu āmurikāņu video izglītojošo efektu. Ja video veido, lai tam būtu max skatītāju daudzums, tad tur ir nepieciešams kāds drāmas moments iekšā. Un tādu piedomāt šitiem scenāristiem ir nieka lieta.
Bet, ja par lietu - vai tad šams par kaut ko citu? Ja patēriņš ir, un panelis to tanī laika posmā nosedz, tad ekon. efekts ir, būs, un paliks.