Taksometrs
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Taksometrs
Neskatīšos. Varbūt montēto versiju - un pa diagonāli.
Domāju, ka tas ir dizaina rotaļa, lai patestētu publikas reakciju. Ražošanu sola uz 2022. gadu - līdz tam daudz kas var mainīties - vispirmāk jau dizains
arba rakstīja: Šodien iznaca runat ar vienu kuģa kapteini , viņa kuģis, moderns gazes parvadatajs, dienā nodedzina 42 tonnas mazuta !!!!
Bez nekadiem kvepu filtriem un katalizatoriem !
dzirdēts, ka kuģiem jau jāpāriet uz vai nu mazuta attīrīšanas ierīcēm (cena ap 1 milj uz kuģi) vai jādedzina parastā dīzeļdegviela - tas nākošo 5 gadu laikā var palielināt pieprasījumu pēc DD, un palielināt DD cenas pat dramatiski
domā, ka tā ir ikdiena? Tava ikdienas bezdēšana internetā varbūt rada vairāk kvēpu kā vienreiz pa 10 gadiem izbraukšana ar tvaiceni, lol
Pproporcionāli EV nošķiļ tik pat % cik IC (internal combustion)
Statistika no tā nemaitājas.
nezinu par visiem auto, protams, bet lielākajai daļai to mašīnu, kas man ir bijušas tieši 80-90 kmh ir tie ekonomiskākie - līdz ar to arī CO2 izpūš vismazāk, ne tā?
katrs tic tam, kam vēlas. Cilvēce tādēļ ir attīstītāka kā orangutanu sabiedrība, jo spēj izmantot senču uzkrātās zināšanas, katram indivīdam nav nepieciešams iemācīties ražot visu, no krūzītes līdz kruīza lainerim. Es kaut kā loģiski iedomājos, ka ražojot elektrību lielos apjomos, izmešus ir iespējams daudz labāk kontrolēt, pretstatā miljoniem mazu iekšdedzes motoru, kas strādā dažādos režīmos ar dažādām degvielām.
Bet, ja nevēlies ticēt - netici. Turpini ticēt kaut vai plakanai zemei vai Pērkontēvam.
Pārrēķināt visus pētījumu datus uzskatu par neauglīgu darbību.
pats droši vien ka pārsēdīšos uz elektroauto tad, kad pašreizējā, 2017. gadā ražotā un pirktā auto resurss un nobraukums būs tuvu galam - ap 2022. gadu, droši vien.
tiešus skaitļus nezinu - bet arī parasto auto ir jāražo un jāutilizē. Populārzinātnisks izklāsts vidējiem prātiņiem te:
www.compareyourcountry.org/climate-policies?cr=oecd&lg=en&page=2 latvijā 134 g/kwh pēdējie dati par CO2 elektrībai. Ar 20 kwh var nobraukt 100 km - 20*134=2680 g/100kg, jeb 26.8 g/km CO2. Mazākajam benzīnam - cik? Ap 85grami?
Tālāk, Eiropa, šinī linkā, co2 uz kilovatu apm 3 reizes vairāk kā LV - resp, ap 75 grami uz km būtu... Vienalga mazāk, kā iekšdedzei.
Tā kaut kā.
Maniem vecākiem, iebraucot no Somijas Krievijā veica padziļinātu apskati - atrada 6 olas un 5 kartupeļus. 3 protokoli: 1000 rub soda nauda no muitas, un viens par olām no kaut kāda dzīvnieku departamenta, otrs par kartupeļiem no kaut kāda augkopības departamenta. 27.10 bija tiesa(!) par abiem pēdējiem pārkāpumiem, ziņu par to, kāds rezultāts, nav.
Kamēr elektroauto nebūs 15 - 20 eirotūkstošu pieejamības zonā, to masveidība neiestāsies. Gaidam Dacia EV!
Visiem, kas brauc blenzt uz Siguldas lapām un ievziediem ar iekšdedzes smirdekli - ar sirpi pa olām un/vai ašpadsimt simtus maksāt!
tas komentārs tiem, kas iekš Rīgas salikuši vai visus valsts kantorus un jēdzīgākās ārstniecības iestādes un citus komerc un nekomerc kantorus.
Bet, ja par tēmu:
1) Ja man ir kaut pieci auto, vienlaicīgi pabraukt varu tikai ar vienu - t.s. auto nodoklis kā tāds ir netaisnīgs - lai pieliek pie degvielas akcīzes, ja vajag - maksās tie, kas brauc,
2) Rīgai vajag jēdzīgu apvedceļu - no Vidzemes uz lidostu piemēram - aizbrauc no rīta ar sabtransu, ja vari!
3) Rīgai vajag jēdzīgu sabtransu - tas, kas ir tagad, nav būtiski mainījies no kaut kādiem 70. gadiem
4) Tie, kas muld par kuģu dūmiem - tieši no nākošgada vai kaut kā tā ie būtiski ierobežots mazuta kā degvielas lietošana kuģiem - būs daudz tīrāki izmeši, bet sadārdzināsies kuģu frakta cenas - t\a ka kaut kas tiek darīts
5) Kaut ko jau cenšas darīt arī ar sabtransu - transports pēc pieprasījuma tiek testēts dažos Vidzemes novados, tas cerīgi
Bet laikam jau jāsaprot, ka bezjēgā vizināšanās vidējā nākotnē būs izprieca, kas maksās drusku vairāk, kā vidēji mūsu paaudzei, kas esam pieraduši pie bezierunu mobilitātes...
tukša brēka - kā jau iepriekš tika prognozēts, elektro auto paliek līdzīgi cenā ar benzīna - skat jauno Mini - elektriskais pat pāris kapeikas lētāks. Reno jau laiž Ķīnas tirgī kastīti par 8000 eiro - gan jau pēc pāris gadiem būs daudz un vairāk līdzīgu piemēru. Vecie iekšdedzes auto izmirs dabīgā nāvē - drusku piepalīdzot ar nodokļu politiku.
Bet pašreizējo paniku izraisījuši Oskinveidīgie, kam krīt uz nerviem, ka Vītolveidīgie pelna vairāk.
ezis71 rakstīja: Izrādās CO2 mūsu planētai tikai par labu.
Fļe, šitam turbosviestam no kaut kāda jūķūba - un vēl krievu kanāla kramola - ticēt NEVAR!!!!!!!! Izlases veida faktu drumslu un citātu tendenciozs savārstījums - lai neteiktu - klaj MELI.
Bloomberg ir daudz ticamāks raksts, Pie tam ar visiem citētajiem avotiem.
Tiešām, cilvēkam parastajam butu izdevigi, ja Auteko konkuretu ar citiem TA devējiem, lai izvēlas ko vēlas.
Nekā - tāpēc jau ir uzskats, ka tās dīleru apkopes ir lohotrons. Saraksta visādas vizuālās apskates, un skatās, par 50 eur stundā, vai cik tur.
Ja iespējams, izvēlies citu dīleri, vai vienkārši meklē savu uzticamo mehāniķi parasto. Ja mašīna nav kaut kāds tur 'prēmijums' vai ar nosliecēm uz dārgiem dīleratsaukumiem (lasi - Audi, BMW, mercedes, Jaguar, LandRover), tad ir samērīgs risks pie dīlera nebraukt - pēc kaut kādas tur likumdošanas lielas ķezas gadījumā ražotājam tāpat garantiju jādod, vienalga, kur eļļa mainīta.
Es pērku lētas jaunas mašīnas, un pie dīlera neesmu redzēts pacmit gadus. Lētām maz, kam lūst, garantijas gadījums bijis laikam viens. No 1998. gada bijušas kādas 6 jaunas mašīnas.
Nu, šitāds jautājums pat prasās uz kādu labi tēmētu rupjību
Daudz kas var būt pie vainas - ļoti, ļoti, ļoti daudz kas. Bet vislielākā vaina - vecums.
Paldies par ieteikumu. Ir kāds konkrēts terapeits, pie kā man iet - saskaņā ar diagnozi?
Motorolers rakstīja: Jaunu tēmu cept negribēju, paceļu kko vecu!
Gribēju aprakstīt savu pirmo pieredzi ar BMW oficiālo dīlerservisu Dārzciema ielā.
Tad nu tā, piezvana man, pasaka, ka mašīnai rūpnīcas atsaukums, mainīšot ieplūdes kolektoru, viss apmaksāts, saku, OK! Izvēlamies datumu, vakar no rīta ierodos, tik tālu viss ok.
Par cik man dienas grafiks saspringts, prasu cikos būs, saka, līdz 13.00 būs gatavs, bet nu piezvanīšot, kad braukt pakaļ. OK! Prasu, ko tad darīs, ieplūdes kolektoru mainīs, kko rakājās datora, nē, to nē, kko kārbai skatīšoties utt. Izbrīnīts saku, ka teica par ieplūdes kolektoru, noliedz - Nē!
Pienāk plkst. 15.30, ne bū ne bē, man laiks spiež zvanu pats, ā jā esot gatavs var braukt pakaļ...forši! Paķeru taksi no otra Rīgas gala, aizbraucu, iedod atslēgas, prasu, nu ko ta sadarīja - mainīja ieplūdes kolektoru!
Iekāpju auto, pielaižu...skatos visi iestatījumi pa nullēm, telefonu neatpazīst, salona apgaismojums cits, visi borta datora rādījumi pa nullēm, nu ok, ko darīt, saregulēju lēnām visu atpakaļ. Piespiežu gāzes pedāli, kkas nav, sāku kustēties, mašīna mironis, knapi kustās, turpat nometu malā, ieeju atpakaļ saku, neiet auto! Sāk kko zvanīties, pēc kāda laika atnāk čalis, kas dzinis ārā no boksa, ā jā jutu ka neeiet!!! BLE, kā tu tādu mašīnu vari atdot klientam!!! Iedzen auto atpakaļ, ne piedodiet, ne atvainojiet, par tādu greznību vai kafiju vai tēju pat nerunāsim, prasu cik ilgi jāgaida, atbildi nesaņēmu...elektriķis ķipa skatoties...tā nonīku tur kādu nepilnu stundu, izdzina man auto...prasu kas bija, tas izdzinējs saka, nevaru Jums teikt, prasiet servisa pieņēmējam, ķipa tam bijis man jāizskaidro, prasu lai skaidro, kkur aizklīdis tas...pēc kāda brīža atvilkās, kko bezsakarīgu murmināja zem deguna par kkādu šļauciņu, joprojām nekāda atvainošanās! Tā arī aizbraucu netikdams gudrs kas tur bija!!! Laipni lūgti oficiālajā BMW servisā...auto 7 sērijas BMW, ar ko pie viņiem ir jābrauc, lai būtu normāla attieksme pret klientu?
vispār jau sākums daudzsološs, kolektors jāmaina vai kas tur pēc atsaukuma... Un vēl dīlerītis ar pretenzijām uz dieva lomu. Jautri, apsveicu.
bet vislabāk ir vienkārši nelikt tādas zemprofilenes. Jeb nebraukt ar tādu auto, kam tādas 'vajag'
krusts kaut kad pa vidu nav jāmet, jāpiesit pie koka, un trīsreiz jānospļaujas pār sāls biķeri?![]()
![]()
Varbūt vienkāršāk ir nelekt augstāk par savu dirsu?
No Lībekas atnāca soda rēķins, 10 eur par 68 kmh 60 kmh zonā ārpus pilsētas.
Jā, ir jāmāk lasīt starp rindām.
palasi, tad sapratīsi, ka filma ir tā režisora centieni (no)pelnīt, un tikai. Ar kaut kādu patiesību un/vai zinātni tur nav nekāda sakara.
1. kā var uz ceļa samērā modernam auto 'izņemt ārā un salaist pa taisno' termostatu?
2. ja to var izveikt, tad blondums nedraud
3. jāpārliecinās, vai šķidrums ir, tad, vai reāli karst, vai tikai vadības blokam tā'šķiet, un tad - vai ventilators grie'\zas, kad tam vajadzīgs, kā te jau publika minēja