2+2 liekas ir pazuduši A10 pie talsiem, A6 pie daugavpils, A1 pie Svētciema, A3 valmieras apvadceļa viadukta mezglā
jaunuzbūvēts 2+2 ārpus pilsētām nevaru ātrumā atcerēties
2+2 liekas ir pazuduši A10 pie talsiem, A6 pie daugavpils, A1 pie Svētciema, A3 valmieras apvadceļa viadukta mezglā
jaunuzbūvēts 2+2 ārpus pilsētām nevaru ātrumā atcerēties
LV domāju ir vienīgā ES valsts, kur nav neviena km ātrgaitas ceļa, un 30 gadu laikā ceļu kilometri ar nodalītām joslām ir samazinājušies.
100 km Gaujas tilts-Bauska ir ar atrāvienu sūdīgākais E67 posms, kalnainais LT robeža-Suvalki posms ir tikpat slikts, taču tikai kādi 30 km. 100km no LV 200km E67 ir pilnīgs pipec. Apmēram tā mēs izskatamies. Balkānu valsts, tik vien kā nebraukā w123 mersedesi un svētkos nešauj no kalašiem gaisā.
vispirms vajag pieslēgt kādu OBD lasītāju un redzēt temperatūras, ko sensori ziņo. Vismaz VAG temperatūras rādītājs ir samuhļīts low-ok-high, kur ok rāda ļoti plašā temperatūras diapazonā. Varbūt KIA tāpat
WALA rakstīja: Par to disku un riepas svaru nav tik viennozīmīgi vairs, ir diski kam svara atšķirība maza, un riepas svars var "pārliekt" pasākumu jebkurā virzienā. Man pat kolēģis bija speciāli sameklējis trasei lielāka izmēra disku ar plānu "miziņu", kas bija izcili vieglāks par stock Porsche ripuļiem. Izmērus vairs neatceros bet ne mazāki par 18".
oem tērauda r15 185/60 rats ir ievērojami vieglāks par oem vieglmetāla r17 205/40 ratu, katru gadu pārliecinos riepu maiņas laikā. arī paātrinājumā liekas atsaucīgāks ar vieglākajiem ratiem
mazāks R = mazāks gan riepas, gan diska svars
taksisti taupīja uz riepu cenu arī, r15 lētāk kā r16
Cik M kukuli RD solīja apsaimnikošas tirgus pārdali? Tātad peļņa ir laba
www.grupa93.lv/lv/pazinojumi/pasvaldiba-2020/
kopējie ieņēmumi uz 1 iedz. Rīgai ir sliktāk kā Rēzeknei. Pēc sajūtas/izskata tā arī ir.
internetos ceļoja grafiks, ka rīgā uz iedzīvotāju ir mazāks budžets nekā depresīvi-atbalstāmajās Rēzeknē un Daugavpilī.
elektriskais motora sildītājs varētu daļēji palīdzēt, ja štepselis nav problēma
manai miskastei vēl trakāk, jo 1.1 tonnu vieglā bundžā ir 2.0, kas dod palielu bremzēšanas efektu, atlaižot akseleratoru
200 eur par dīlera nanoeļļu
viegls auto + aizmugurē diski = problēmas. Lai nerūsētu ir jābrauc kā huligānam, ko tava sievasmāte diezvai dara.
nodokļu rezidenci izlemj VID, nevis tu pats. Pārej uz naļiku vai maksā ar karti uz sievas vārda - vismaz elementārākajos filtros neizleksi kā nodokļu mahinators.
lāpsta un kaisāmais materiāls/paklājs saķeres uzlabošanai varētu būt vienkāršāk lietošanā. Ķēdes jau ir kalnu zemju braucējiem, kur tu zini, ka ir 20km augšup un pamatīgi snidzis. Pie mums kritiskais parasti ir daži m izbraukt/iebraukt stāvvietā
100zs no 1.5 litru dīzelī nesanāk vēl mazāks forsāžas līmenis?
mazās/pilsētas klases auto
Pats domāju - mazs dīzelis vs downsizing benzīns.
Dīzelim tomēr 1.5-1.6l tilpums un 4 cilindri pretstatā 1.0 trīscilindram
jo vairāk jaudas noņemts no vienāda tilpuma, jo vairāk problēmu
mazais dīzelis ātrāk varētu sasniegt darba temperatūru, jo būs pie lielākas slodzes
Tas čalis gāž izmantojot 95+% no maksimālās saķeres, civilajā dzīvē tik tuvu robežai nevajadzētu atrasties.
Ķeblis nepareizajā pusē varētu negatīvi ietekmēt bremzēšanas un stūrēšanas punktu izvēli
Tāpēc, ka rīgai karājas eirpoas megasodiņš par gaisa piesārņojuma normu pārkāpšanu. Vairākus gadus risinājums bija saplīsušas gaisa piesārņojuma monitoringa stacijas.
Nezinu, cik centrā ir ogļu katlu, minu, ka 0, līdz ar to lēmuma efektivitāte ir negatīvo, jo diezgan CO2 patērtēts to sagatavojot.
Kvēlspuldzes jau sen aizliedza, bet DEPO ir plašā piedāvājumā speciālās spuldzes luksoforiem. Šeit būs tāpat - gāzes katlam pielīmēs granulu tvertni, un oficāli būs granulu katls.
Rucava vai Nīca, vai jebkurš cits lv miests ir nesalīdzināmi labāk iztīrīts nekā ūdensgalva. Pēc reģionālās reformas pakalpojuma kvalitāte droši vien, ka kritīsies, jo mazpilsētas mēram nebūs jātiekas ar sadusmoto elektorātu uz ielas vai veikalā
šī ziema varētu pielikt treknu punktu elektrifikācijas sapņiem eiropā - elektrības cenas, kas vairākas reizes pārsniedz naftas enerģētiskajā ekvivalentā + reāla iespēja regulāri pasēdēt pie svecītes/rolling blackouts
aplis lielā plūsmā funkcionē tikai tad, ja kustas lēni. 2300 jau vienalga cik ātri apļot
tu skrūvē pats savā garāžā, un savu laiku neskaiti.
Laika atrašana, nokļūšana uz servisu, maiņas auto, papildus darbs tikai tāpēc, ka kaut kāds koļa ir "ietaupījis" piečuku par rullīti
VAG bija 210k laikam
Tallinas apvedceļš 30 pilnīgi jauni kilometri 2+2 ar 120 vai 130kmh,
narvas virzienā padomju 2+2 autostrāde ir pagarināta par kādiem 40 km
rīgas virzienā ir 2+1 23 km + daži km pie pērnavas
Tartu-Tallina visu būvē 2+2, daudzi km jau lietošanā, varbūt 100km, ko kasiņš saka
kopā kādi 170km 2+2 un vēl mazdesmit km 2+1