Transmisija: manuālā vai automātiskā un viss
citroenam vismaz nav svarīgi cik robu vai tml sīkumi.
Transmisija: manuālā vai automātiskā un viss
citroenam vismaz nav svarīgi cik robu vai tml sīkumi.
toyotai vienkārš smukas bildītes sadrukātas
Gribu pasūdzēties - ražotāju bukleti sacenšas bezjēdzībā, parasti iztrūkst tehniska informācija par salona izmēriem piemēram
aizvienvairāk cilvēku dzīvo ārpilsētā + rīgā un pierīgā sabiedriskais transports ir katastrofa. Dzīvojot centrā ar labu carsharing pārklājumu apsverama alternatīva - par fiksētajām izmaksām stāvvietai, TA, apdrošināšanai, riepu maiņām utt diezgan daudz var nobraukt koplietošanas auto.
nav variants, ja jāstiepj divu bērnu krēsliņus uz 6. stāvu
sūdīgu ceļojumu nopirkuši biedri - lai brauc atpakaļ uz saulaino irāku un sūdzās vietējam PTACam
TomsTimosko rakstīja: Vai esat pamanījuši, ka arvien grūtāk ir noteikt automašīnas virsbūves tipu? Piemēram, šis e-C4. Tas ir kaut kas starp hečbeku, kupeju un krosoveru.
Eksterjera un interjera dizaina vērtēšana ir ļoti subjektīva, tomēr jāatzīst, ka interjers nav tik neparasts kā C4 Cactuss vai C3 Aircross. Tas ir kvalitātīvāks un piezemētāks. Vieglāk saprotams. Priecē, ka elektroauto tehnoloģijas nav ierobežojušas vietu salonā, kā tas ir tiem konkurentiem, kuriem iekšdedzes un elektrības versijas tiek piedāvātas vienā virsbūvē.
Gaitu varētu raksturot kā mīkstu, nevis komfortablu. Ja tiecaties pēc gaitas īpašībām, kas atgādina nesteidzīgu un klusu braukšanu uz spilvena, tad konkurentu šiem Citroen nav. Braukšanas īpašību ziņā tas ir diametrāli pretējs ID.3.
Vienu brīdi jau šķita, ka elektroauto cenas lēnām sāk piezemēties, kļūstot līdzvērtīgākas iekšdedzes automašīnām, bet C4 gadījumā vēl joprojām redzama aiza starp abām “pasaulēm”. C4 ar iekšdedzes dzinēju maksā, sakot no aptuveni 16 490 eiro. Elektriskā versija – divreiz vairāk. Shine aprīkojumā cena ir ļoti tuvu 40 000 eiro. Uz konkurentu fona tas nav maz.
Patīkami, ka ražotāji domā par dažādiem bonusiem. e-C4 pircējiem dāvanā nāk bezmaksas 11 kW jaudas mājas lādētājs. Forši! Ja pareizi sapratu, tad pietiekami bagātīgajā aprīkojumā iekļauta arī 100 kW uzlādes staciju izmantošanas iespēja.
Patieso sniedzamību varētu noteikt tikai ilgtermiņā, taču testos bija jūtams, ka no teoriētiskajiem 350 km realitātē dabūsim mazāk. No grāmatā norādītajiem 15,8 kWh/100km bijām tuvāk 20+ kWh/100km. Kādam gan ar to arī varētu pietikt, jo paredzams, ka 200+ km nobraukt varēs arī ziemā.
novietojot smagās baterijas grīdā, viss paceļas uz augšu - tīri tehnoloģiski
+ tirgus pieprasa SUVus arī iekšdedzes variantā, kāpēc lai nepatiktu elektroSUV
ārzemēs vajag.
tieši cik sodi ir izrakstīti par šo??? lv ir divi sodi - ātruma pārsniegšana un agresīva braukšana
nevis stikla lūka, bet stikla panorāmas jumts ar lūkas funkciju vismaz VW
stikla jumta lūka ir kādas 4x lielāka pēc platības kā standarta lūka
jā, drēbes sēdekļiem apsilde nice-to-have.
Ādas sēdekļus bez apsildes vispār kāds eiropas tirgū pārdod? Tas kaut kāds BDSM nišas produkts.
Pilnībā apsildāms vējstikls gan ir ērti - nav jāskrāpējas un pret svīdumu arī operatīvi palīdz
stikla jumts - bērniem aizmugurē interesantāk + liela lūka - vasarā kā nedakabriolets.
Citroen milzīgo vējstiklu, kas beidzas vadītājam virs pakauša, gan gribētos izmēģināt.
Apsildāmais viss ir nākotne - efektivizējoties dzinējam + elektropiedziņā liekā siltuma paliks aizvien mazāk - izdevīgāk sildīt kontaktvirsmas, nevis visu bundžu
mana kļūda - aprēķins par litru. bet cenai nāk klāt pārvade un pēvēen
ne tikai trūkst, bet arī pašizmaksa skrien debesīs it sevišķi energoietilpīgās nozarēs.
Pie pīķa cenas tējas krūzes uzvārīšana maksā 10+centus
domā, ka tās plikās fabijas marinēsies gadiem ssā?
kasinsh79 rakstīja: Man gribas pajautāt, cik viegli vai grūti tādus (bāzes komplektācijas) auto notirgot otrreizējā tirgū? Tev ir gana laba pieredze ar vairākiem LV pirktiem jauniem auto. Vai arī visus esi atdevis dīlerim kā iemaksu?
mazajā klasē tirgus varētu atšķirties no lielākām, cilvēki apzināti pērk spaini ar riteņiem, must-have ir kondicionieris.
ņemot jaunu luksusa mizu patēriņš ir diezgan vienalga
gāzes tarifs augstāk piedāvāts 7 ct/kwh, kāds ir siltumsūkņa lietderības koeficients? IMHO izmaksas būs salīdzināmas
elektrokāru vasarā var atpazīt pēc zilā numura - ziemā pēc vadītāja kažokā un kažokādas cepurē
elektrokārs ziemā ievērojami tērē apsildei, jo bleķa kastei nav siltumizolācijas
nevis kaut kāds, bet piecgades VIP pasākums Rīgā
demo lepnākajā komplektācijā ar 19" ripuļiem, ar bāzes 16-17 vairs neliksies tik komisks skats
kormoran snow - Eiropas tipa "ziemas" riepa lietota vissezonā. Kādos 20k vissezonas kilometros nobrauktas līdz ~5mm.
Ziemas apstākļos panelī diskotēka tikai paskatoties uz akseleratora pedāļa pusi, nemaz nespiežot.
diezgan loģiski - iekšdedzes dzinēji ir siltuma mašīnas, dzesēšana tikpat svarīga kā degmaisījuma padeve
izklausās pēc televizora apraksta