Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
anoagask 14.12.2021 15:07

izklausās pēc televizora apraksta

anoagask 14.12.2021 13:28

Transmisija: manuālā vai automātiskā un viss

citroenam vismaz nav svarīgi cik robu vai tml sīkumi.

anoagask 14.12.2021 12:49

toyotai vienkārš smukas bildītes sadrukātas

anoagask 14.12.2021 12:18

Gribu pasūdzēties - ražotāju bukleti sacenšas bezjēdzībā, parasti iztrūkst tehniska informācija par salona izmēriem piemēram

anoagask 13.12.2021 13:04

aizvienvairāk cilvēku dzīvo ārpilsētā + rīgā un pierīgā sabiedriskais transports ir katastrofa. Dzīvojot centrā ar labu carsharing pārklājumu apsverama alternatīva - par fiksētajām izmaksām stāvvietai, TA, apdrošināšanai, riepu maiņām utt diezgan daudz var nobraukt koplietošanas auto.

nav variants, ja jāstiepj divu bērnu krēsliņus uz 6. stāvu

anoagask 10.12.2021 13:03

sūdīgu ceļojumu nopirkuši biedri - lai brauc atpakaļ uz saulaino irāku un sūdzās vietējam PTACam

anoagask 09.12.2021 16:41

TomsTimosko rakstīja: Vai esat pamanījuši, ka arvien grūtāk ir noteikt automašīnas virsbūves tipu? Piemēram, šis e-C4. Tas ir kaut kas starp hečbeku, kupeju un krosoveru.

Eksterjera un interjera dizaina vērtēšana ir ļoti subjektīva, tomēr jāatzīst, ka interjers nav tik neparasts kā C4 Cactuss vai C3 Aircross. Tas ir kvalitātīvāks un piezemētāks. Vieglāk saprotams. Priecē, ka elektroauto tehnoloģijas nav ierobežojušas vietu salonā, kā tas ir tiem konkurentiem, kuriem iekšdedzes un elektrības versijas tiek piedāvātas vienā virsbūvē.

Gaitu varētu raksturot kā mīkstu, nevis komfortablu. Ja tiecaties pēc gaitas īpašībām, kas atgādina nesteidzīgu un klusu braukšanu uz spilvena, tad konkurentu šiem Citroen nav. Braukšanas īpašību ziņā tas ir diametrāli pretējs ID.3.

Vienu brīdi jau šķita, ka elektroauto cenas lēnām sāk piezemēties, kļūstot līdzvērtīgākas iekšdedzes automašīnām, bet C4 gadījumā vēl joprojām redzama aiza starp abām “pasaulēm”. C4 ar iekšdedzes dzinēju maksā, sakot no aptuveni 16 490 eiro. Elektriskā versija – divreiz vairāk. Shine aprīkojumā cena ir ļoti tuvu 40 000 eiro. Uz konkurentu fona tas nav maz.

Patīkami, ka ražotāji domā par dažādiem bonusiem. e-C4 pircējiem dāvanā nāk bezmaksas 11 kW jaudas mājas lādētājs. Forši! Ja pareizi sapratu, tad pietiekami bagātīgajā aprīkojumā iekļauta arī 100 kW uzlādes staciju izmantošanas iespēja.

Patieso sniedzamību varētu noteikt tikai ilgtermiņā, taču testos bija jūtams, ka no teoriētiskajiem 350 km realitātē dabūsim mazāk. No grāmatā norādītajiem 15,8 kWh/100km bijām tuvāk 20+ kWh/100km. Kādam gan ar to arī varētu pietikt, jo paredzams, ka 200+ km nobraukt varēs arī ziemā.

novietojot smagās baterijas grīdā, viss paceļas uz augšu - tīri tehnoloģiski

+ tirgus pieprasa SUVus arī iekšdedzes variantā, kāpēc lai nepatiktu elektroSUV

anoagask 09.12.2021 16:36

ārzemēs vajag.

anoagask 09.12.2021 11:33

tieši cik sodi ir izrakstīti par šo??? lv ir divi sodi - ātruma pārsniegšana un agresīva braukšana

anoagask 09.12.2021 11:32

nevis stikla lūka, bet stikla panorāmas jumts ar lūkas funkciju vismaz VW

anoagask 08.12.2021 21:41

stikla jumta lūka ir kādas 4x lielāka pēc platības kā standarta lūka

anoagask 08.12.2021 17:01

jā, drēbes sēdekļiem apsilde nice-to-have.

Ādas sēdekļus bez apsildes vispār kāds eiropas tirgū pārdod? Tas kaut kāds BDSM nišas produkts.

Pilnībā apsildāms vējstikls gan ir ērti - nav jāskrāpējas un pret svīdumu arī operatīvi palīdz

anoagask 08.12.2021 14:48

stikla jumts - bērniem aizmugurē interesantāk + liela lūka - vasarā kā nedakabriolets.

Citroen milzīgo vējstiklu, kas beidzas vadītājam virs pakauša, gan gribētos izmēģināt.

Apsildāmais viss ir nākotne - efektivizējoties dzinējam + elektropiedziņā liekā siltuma paliks aizvien mazāk - izdevīgāk sildīt kontaktvirsmas, nevis visu bundžu

anoagask 08.12.2021 11:27

mana kļūda - aprēķins par litru. bet cenai nāk klāt pārvade un pēvēen

anoagask 08.12.2021 10:10

ne tikai trūkst, bet arī pašizmaksa skrien debesīs it sevišķi energoietilpīgās nozarēs.

Pie pīķa cenas tējas krūzes uzvārīšana maksā 10+centus

anoagask 07.12.2021 14:12

domā, ka tās plikās fabijas marinēsies gadiem ssā?

anoagask 07.12.2021 11:00

kasinsh79 rakstīja: Man gribas pajautāt, cik viegli vai grūti tādus (bāzes komplektācijas) auto notirgot otrreizējā tirgū? Tev ir gana laba pieredze ar vairākiem LV pirktiem jauniem auto. Vai arī visus esi atdevis dīlerim kā iemaksu?

mazajā klasē tirgus varētu atšķirties no lielākām, cilvēki apzināti pērk spaini ar riteņiem, must-have ir kondicionieris.

anoagask 06.12.2021 10:11

ņemot jaunu luksusa mizu patēriņš ir diezgan vienalga

anoagask 03.12.2021 12:46

gāzes tarifs augstāk piedāvāts 7 ct/kwh, kāds ir siltumsūkņa lietderības koeficients? IMHO izmaksas būs salīdzināmas

anoagask 02.12.2021 17:42

elektrokāru vasarā var atpazīt pēc zilā numura - ziemā pēc vadītāja kažokā un kažokādas cepurē

anoagask 02.12.2021 16:26

elektrokārs ziemā ievērojami tērē apsildei, jo bleķa kastei nav siltumizolācijas

anoagask 30.11.2021 16:46

nevis kaut kāds, bet piecgades VIP pasākums Rīgā

anoagask 30.11.2021 10:32

demo lepnākajā komplektācijā ar 19" ripuļiem, ar bāzes 16-17 vairs neliksies tik komisks skats

anoagask 29.11.2021 22:18

kormoran snow - Eiropas tipa "ziemas" riepa lietota vissezonā. Kādos 20k vissezonas kilometros nobrauktas līdz ~5mm.

Ziemas apstākļos panelī diskotēka tikai paskatoties uz akseleratora pedāļa pusi, nemaz nespiežot.

anoagask 25.11.2021 9:48

diezgan loģiski - iekšdedzes dzinēji ir siltuma mašīnas, dzesēšana tikpat svarīga kā degmaisījuma padeve

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15

Lasītākie raksti

Jaunie raksti