tieši uz lv sūdaceļiem subaru forester ir ļoti piemērota piekare. Pneimatiskā vai hidropneimātiskā protams līganāka
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
tieši uz lv sūdaceļiem subaru forester ir ļoti piemērota piekare. Pneimatiskā vai hidropneimātiskā protams līganāka
Labrīt, reālā inflācija pēdējā gada laikā pie 20-30%, jo sadrukāts tik daudz naudas kā nekad + piegādes ķēžu problēmas
golf 6 pēc eļļas temperatūras varēja ļoti labi redzēt - vasarā ap 85-90, ziemā 70-75, kas ir par maz. Dīzelis ražo ļoti maz siltuma, nav ko kautrēties no vectēvu metodēm, vai jāpērk jaunākas mizas - lai nebūtu jāliek kartons, jaunākiem dīzeļiem ir elektriski vadāma žalūzija pirms radiatora, kas atveras vasarā, bet ziemā ir ciet.
"Tiesa gan, jārēķinās, ka tālākpārdošanas vērtība būs zema. "
IMHO tieši dacītei vērtība turās ļoti labi, spriežot pēc sludinājumiem. HVZ kāda ir likviditāte. Ja sarakstītas tādas muļķības pirmajā teikumā, tālāk nav vērts lasīt.
autora tehniskās zināšanas līdzīgas kā pareizrakstības, 3.klases līmenī
Bez regulāriem 100km+ gabaliem dīzelis nav opcija, ja nu vienīgi kāds vecās paaudzes dīzelis bez eko, ķipa merša 230 vai 300 bezturbo-D
rumāņu brīnums tieši tādiem ceļiem ir projektēts - ar mīkstāku piekari, kas dod komfortu sliktos ceļos, bet mazāku stabilitāti 200kmh+ kā R-eiropas markas.
Par cenu - nopērkot vecu lamatu, ierēķini remonta izdevumus, pērkot jaunu to var novirzīt mēnešmaksai
dīzeli vispār nav vērts izskatīt, ja regulāri nebrauc 100km+ un kārtīgi neiemin grīdā - motors darba temperatūru sasniedz tikai pēc kilometriem 30, un ziemā tikai tad, ja liek kartonu pirms radiatora
20 km dienā ir 6k k gadā - galīgi nekas.
duster vietā var paņemt kkādu sandero stepway - klīrenss ir svarīgāks par piedziņu, vismaz kamēr brauc pa ceļu. sandero nesen "jauns" modelis, salons vairs nav galīgi briesmīgs.
pieņemu, ka trīscilindru litrīgais motors nevilks pusmiljonu, bet pie tava nobraukuma arī nav aktuāli. Rūpnīcas gāzi var ielikt, lai būtu dīzeļa izmaksas
jauns/mazlietots dacia duster ar bendzīnu.
gan jau beigās nopirks vecu prēmium dīzeli
dīlera apskate protams negarantē, ka nebūs ielidojiens. Papildus datu punkts sirdsmieram. Nav jau tā summa tik liela uz garantijas auto pirkuma kopsummu
5k par miskasti, gan jau gribēs viņu vēl labot, nevis atdot šrotā. 5k pirmā iemaksa un pa 100niekam mēnesī sanāktu garantijas laikā izmaksāt dacīti. Bet kaimiņi smietos.
Valmierā ir uzkrītoši daudz leoparda rakstu valkājošu (jaun)kundžu, man liekas lv mēroga čeļabinska vai magņitogorska, kur pēc kara uz krāsmatām uzcelta rūpniecība un savesti strādnieki
ja 20 mizas pēc kārtas ir noparkotas līdzīgi ar 1m+ distanci, tad tā ir sistēma. Ja es parkojos lielā šķirbā, tad vai nu tuvu priekšējam, vai pakaļējam
Par ieberziena summu varēja nopirkt jaunu dacia un degvielu 5 gadiem. Bet nē, vajag nosiptu prēmium. Valmiera protams ir diagnoze
ir gan vērts. garantija attiecas tikai uz ražotāja defektiem.
Tikpat labi nošķilts un pie koļas taisnots, tosola vietā dubļi no peļķes iesmelti utt.
nesen redzēju leģendām apvilko lādēšanu ar pagarinātāju, kas novilkts no daudzstāvenes pa logu (2. stāvs). Izskatījās, ka ne pirmo reizi ar pīpi uz jumta, loga aplodā ārpusē rozete liekas bija iebūvēta
vag un lolvo ir ļoti populāri tirgū, tāpēc arī vairāk starp dūmojošajiem. Dīzeļu mezglus jau ražo tikai daži detaļu ražotāji, nojāts franču 3.0 dīzelis dūmos tāpat
un tad būs akcizētā elektrība, un zilā neakcizētā, ar ko darbināt veļasmašīnu
Parkojies kā impis vispār ir vidējā latvijieša moto. Guļamrajonos vispār pipec, atstarpes uz 1m..1.5m parasti, lai nav braucot ārā nav jāpārliek rokas uz stūres. Ja 4 mašīnas saparkotu normāli, tad 5.būtu vieta
trijkājim vai stacionārajam pie vidējās kājas, ka apdzini. CP viss atkarīgs no planētu stāvokļa - ja maiņas beigas un plāns izpildīts, tad pievērs acis, bet ja pārkāpums vajag, tad iegrāmatos
kasinsh79 rakstīja: Klau, šis nešķiet reāli vismaz LV. Ja vienīgi (teorijā) sākt ar vecāku dīzeļu liegumiem pilsētu centros. Goda vārds, neticu un viss.
Rīgā dzelzceļa loka iekšpusē tas ir diezgan reāli, jo gaisā karājas eiropas megasodi par piesārņojuma normu pārsniegšanu. Gņila laikā to risināja, atslēdzot visas monitoringa stacijas. Nez vai progresīvā dome turpinās knowhow
mazauto ir, un kāds ar viņiem brauc. Vidējam latvietim vajag 6katlu dīzeli lielajā klasē vai SUVā ar ierobežotu vmax 250kmh. Ja brauc ar mazo klasi, automātiski students, pediņš vai students-pediņš
ar mazajiem auto vidēji statistiski 5k gadā nobrauc mājsaimniece, kurai tā ir pārvietošanās no A uz B, necenšoties apgūt gabarītus u.c. braukšanas fineses
caur bagažnieku no A8 parasti neizkāpj
lol what???
audi būs par kādiem 10cm platāks, un durvis arī par kādiem 5cm biezākas, kopā jau 10cm uz katru pusi.
Ar lielu mašīnu parkoties šķībi pa 2 vietām ir normāla stratēģija, lai kāds impis nenoskrāpē stūri, un lai var izkāpt/iekāpt
valsts meži jau nopirka kaudzi ar dasteriem, nobrauca n gadus un nopirka atkal. Vai nu korupcija, vai kvalitātes zīme no liela un prasīga autoparka