Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
anoagask 13.04.2021 10:47

pasāts vēl labāks, un tad A6, un tad S klase - nav vērts nemaz sākt salīdzināt dažādas klases

anoagask 12.04.2021 17:45

5-8 uzkabinātie kg - tā ir gaisa pretestība, kas minoties pieklājīgā ātrumā ir galvenais spēks, kas jāpārvar. Extra kilogramus jutīs, braucot kalnā vai paātrinoties

anoagask 12.04.2021 12:02

DPF un adBlue ir dažādas lietas. lielākā daļa euro5 ir bez DPF, bet dēļ DPF izņemšanas

anoagask 11.04.2021 23:40

kasinsh79 rakstīja: Sen nav ierakstu bijis par komerctransportu. Tomēr šobrīd starp darbu maiņu sanāk intensīvāk patestēt: Fiat Professional DUCATO PXL H2 140 MJET. Atklāti sakot, pārsteigums labā nozīmē. Līdz šim biju saskāries vien ar MB un VW. Fiat, Citroen un Peugeot - visi ir teju vienādi vizuāli. Konkrētajam Fiat ir 2,3l 140zs dīzeļdzinējs, 6 ātrumu mehānika ar visai īsiem robiem. 5.ātrumu displejs rekomendē pārslēgt jau pie 50km/h. 6.ātrumu - pie 70km/h. Patīk maxi busa ietilpība. Patiešām, laba dinamika pie samērīga degvielas patēriņa zem 10l mix (bieži vien buss pārvadā reāli smagu kravu vai mīcās pa pilsētu). Garie gabali - pat ļoti ekonomiski. Aprīkojums ar A/C un elektriskām komforta fīčām utt. Iegādes cena viennozīmīgi patīkama. Garantija varētu būt ilgāka gan, tikai 2 gadi. Tomēr kalpo auto bez problēmām (šobrīd 87tkm un 3 gadi).

Esmu izmainījis attieksmi pret Fiat Professional. Patiešām.

tāds pats buss ar 3.0 tdi ar tikai 160(?)zs bija bomba, nesalīdzināmi baudāmāks nekā 140zs T5

anoagask 09.04.2021 15:23

sētas dārgas, lai paliek maltā gaļa uz ceļa

anoagask 09.04.2021 15:18

vectēvs ar lielu varbūtību uztaisīs nelielu avāriju, jaunulis - lielu.

aiz vectēva var slēpties indivīds ar negatīvu BM klasi.

Bet ja swift 0.9l nemotors, tad varbūt vienalga - ja mazmazdēls adekvāts, tad labāk sākt krāt laicīgi pozitīvu apdrošināšanas vēsturi

anoagask 08.04.2021 17:32

argumenc - sūc, nāves rēķina uz nobrauktajiem kilometriem. Citādi Persijas līča valstis būtu visdrošākās velosatiksmei, jo nāves=0 (neviens nebrauc, jo pārāk karsts priekš velobraukšanas)

anoagask 08.04.2021 17:26

Darbu izpildes kopējais termiņš ir 12 mēneši, bet ne ilgāk kā 2022. gada 15. jūlijs.

+ vēl kādas apstrīdēšanas

cerams, ka likvidēs visas apgriešanās vietas posmā apvadceļš - garkalne, citādi iznāks baibā čikāšanās - 110-90.

Principā 110 tur jau tagad ir, vismaz kreisajā joslā

anoagask 07.04.2021 18:44

varbūt vienīgi kā traktortehniku var sertificēt, nez vai gājēju drošības prasības var izpildīt buferis gūžas augstumā

anoagask 07.04.2021 15:22

pinion - ātrumkārba monobloka vietā. Diezgan izplatīta ceļošanas velo nišā, bet maksā kosmosu. Koncepts jau foršs - vārīgās detaļas paslēptas hermētiskā kastē, nevis eksponētas dubļiem un smiltīm

anoagask 07.04.2021 10:02

rezerves riteņa niša ir tik liela, cik ir - dacītei gan jau ka reāli vieta ir plānajam rezerves ritenim, nevis SUV izmēra pilnajam ratam

anoagask 06.04.2021 14:25

turbīna

anoagask 06.04.2021 11:04

putekļlupata jau rijīgs dēļ sliktās aerodinamikas.

logan sedans būs īstais santīmsipis. Bet šofeim obligāti jāvalkā žokejcepure pie stūres

anoagask 06.04.2021 11:02

dragreisam vispār bremzes nevajag - izpletnis vieglāks+beigās ar kāju piebremzē. Man liekas, ja tos zirgus grib regulārāk izmantot, tad ar r15 būs krietni par īsu, vai vismaz sacensību kluči un šķidrums

anoagask 06.04.2021 9:59

dāča?

anoagask 05.04.2021 23:22

es ceru, ka uzlikti arī koka ratu riteņi un atbilstoša bremžu sistēma no S/RS audi - citādi vadītāja līķis nelāgi smirdēs pēc sadegušām bremžu uzlikām

anoagask 03.04.2021 22:34

piespiešanās pie līnijas demonstrē vājumu un provocē agresiju - brauc joslai tieši pa vidu. Ar velo ir tieši tāpat - jo tuvāk apmalei brauksi, jo apsteigs ar mazāku intervālu

anoagask 03.04.2021 22:31

650 rakstīja: Ai,nee,izrādās Edvards ņepričom.Vainīgs voģiķel avtomobiļa micubisi, kotorij padrezal rs6 Edvarda, i skrilsja s mesta proisšestvija.Da..

es mierīgi ripinu ar +150, un pēkšņi man kāds lohs piegriež priekšā...

IMHO rašku ir jāizslēdz no Vīnes konvencijas un nedrīkst atzīt viņu tiesības. Uz robežas CSDD eksāmens, vismaz B kategorijai.

anoagask 31.03.2021 11:39

to dara palīgi/kalpi. Granulas no depo arī ar rollsroyce nevedīs

anoagask 31.03.2021 11:37

balts x6. ar 21" nobrauktām ķīniešu riepām

anoagask 31.03.2021 9:54

man patika apdrošinātāju vērtējums, ka atjaunošana maksā padsmit kEUR. WTF - vai ražotājs ir apstiprinājis tehnoloģiju šādiem bojājumiem?

anoagask 30.03.2021 12:06

ko dara roiss purčikā? Uz kaut kādu lēto masāžas salonu atbraucis, we will be taupīgi? Roisam maršruts ir Vecrīga-klusais centrs-jūrmala-mežaparks.

anoagask 30.03.2021 10:02
anoagask 30.03.2021 10:02

110 var uzlikt vienīgi no Rīgas robežas līdz Jūrmalai - tur nav debīlu pieslēgumu. Un tad arī līdz pirmajam līķim - pa vidējo joslu tāpat brauks uz 85, kreisajā uz 100-110, un pa labo lidos garām +20 un vairāk. Uzbraucot/nobraucot no viadukta būs avārijas, jo ātruma starpība labajā joslā būs milzīga

anoagask 29.03.2021 19:23

austrālijā jau sāls tikai uz tomātmaizes un okeānā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti