visi nākotnes auto būs sedan-liftback veidīgi kā tesla un prius, jo būs elektroauto, kam Cv vērtība ļoti svarīga
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
visi nākotnes auto būs sedan-liftback veidīgi kā tesla un prius, jo būs elektroauto, kam Cv vērtība ļoti svarīga
liels motors+mazmotora bremžu sistēma - what could possibly go wrong?
tas ir pilsētas-piepilsētas 2. auto, man liekas ļoti ok variants, ja vēl būtu 5 vietas...
lynx85 rakstīja: Parunāsim par VECIEM auto.
Cik ilgi kalpo sajūga hidrauliskais izspiedējgultnis? 300k spēj novilkt no rūpnīcas?
Golf mk6 2.0 tdi 140zs 260 vai 270k, dzimtais sajūgs. nav dragreisots un 80% šosejas nobraukums.
Sajūga resursu jau izspiedienos mēra, nevis kilometros + braukšanas stils un šofera prasmes
sajauci ar volvo. normāls pilsētas aparāts - paņemot stepway versiju konkurēs ar visiem pilsētas krosoveriem. Izskatās lēts, bet ne pēc pilnīga sūda kā iepriekšējā paaudze.
Aerodinamika uz šosejas ir galvenais patēriņa faktors - jo vairāk tur ietaupa, jo mazāku bateriju var likt.
Līdz ar to visi ne-pilsētas elektroauto izskatīsies pēc prius - mazs šķērsgriezuma laukums + pludlīnijas forma. Bez lieliem zaudējumiem var pavilkt virsbūvi garāku, bet tad tas izskatīsies diezgan meh
noperc citroen un tev tāds būs no rūpnīcas
tas varētu būt viens no iemesliem, kāpēc dārgi auto parkojas slīpi pa divām vietām. Sods ir lētāk nekā bukte
pa pilsētu/piepilsētu derēs. Ar Aixam mopēdauto tak arī brauc
laukos vienreiz tāds dīvainis gadījās, ļurinājās intervālā 60-110kmh. Izrādījās motors ik ap brīdim esot miris nost
lielākā daļa braucēju nemeklē interesantumu, un 90% parakstītos uz pilnīga autopilota elektrotačku, kur visu laiku var skrollēt telefonu un pālī kratīties no kroga mājās
fūrei jau tahogrāfs dzen vai noliktavas darba laiks/prāmis. Tad arī brauc kā debīli, lielākā daļa tā nedara
2x lēzenāks=2x vairāk kubikmetru jāizrok. Hvz vai sarkanajās līnijās arī iekļautos
Jaunie grāvji ir tieši tik dziļi, cik vajadzīgs ūdens novadīšanai no ceļa pīrāga. Ne jau kāds rok dziļākus kā vajag. Nointervē kādu ceļu būves inženieri, nevis dīvāna ekspertus
Kritīsies relatīvi - tūlīt mazās klases nemotori maksās pie 20k
kokvedēji bez kravas uz 100kmh pa Raiņa bulvāri nebrauc. apgraizītu čoperu un superbaiku īpašniekiem gan bieži patīk izgriezt pulksteni
Ko vajadzētu darīt - ievērot likumus, un policijai beigt izlikties par muļķiem, bet sākt strādāt. Uz aizdomu pamata ejakulēt uz TA vietu, sods kā par agresīvu braukšanu ar soda punktiem. pie atkārtota pārkāpuma atņemt tiesības un moci.
uz augšu pārslēdz nedaudz aiz max jaudas, t.i. diezgan tuvu redline. 3000 jau ir pensionāru stils
No nāves un nodokļiem neizbēgt
Bezmaksas uzlādi nevar kalkulēt ieguvumos, tas ir marketinga triks.
Un vispār valstij vajag nodokļu masu - ja visi pārsēstos un elektroauto, ieviestu maksas ceļus vai elektrībai akcīzi.
Vienam pie 150k sāk spīdēt motora remonts, otram - baterijas maiņa. Var rēķināt, kas ir izdevīgāk
Mums ir normāla valsts, jo ir apvadceļa viadukts, un 5km tālāk garkalnes viadukts. Tās apgriešanās ir jālikvidē
Kaut kādā 10-20 km posmā 1+1 šosejā, ja vajag bieži apdzīt, dabūt vidējo 97kmh vai cik nu būs limits nav reāli, ja vien nebrauc kā pilnīgs atsaldenis
pie langstiņiem ir slaucamais aparāts. Tur ir nevienam nevajadzīga apgriešanās vieta, ko vajadzētu likvidēt, kopā ar fotoaparātu.
vidējā ātruma aparāti varētu būt saprātīgāks risinājums pret gadījuma kļūdām un atļautu normāli apdzīšanas manevrus izveikt
Eiropas lielražotāji ir ielobējuši tirgu ierobežojošās EURO normas, izspiežot visādus mazražotājus. Lai gan ko Mitsu vispār ražo - lēto pikapu un outlander kopā ar PSA