DSG ar sauso sajūgu vai ar slapjo? tur tomēr liela atšķirība man šķiet
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
DSG ar sauso sajūgu vai ar slapjo? tur tomēr liela atšķirība man šķiet
Kamēr neierubīs milzīgu ceļu nodevu fūrēm, uz vilciena viņas nedabūt - tāpat ripinās uz 89 pa viabaltica
diezgan loģiski, ka ņem - sodu plāns labi pildās, cik h uz šosejas jāsalst, lai tiktu pie 280eur un 6p???
Paņem 2 agresīvos un pārējo maiņu guli kaut kur
Bilances vērtība, zemāk nedrīkst. Nākamajā izsolē laidīs zemāk. 3. izsolē varbūt arī pārdos
Mk4 golfs ar nemotoru būs ar atkarīgo aizmugures piekari un trumuļu bremzēm. Naw wērts
CP domā savādāk par telefona vs OEM ekrāna glaudīšanu. Tikai dažas pogas, jā, pacelt/nolikt klausuli piemēram. Spotify kā reiz labi strādā balss vadība.
spotify, zvani. Daudz kur jau ar balss asistentu var iztikt
+1 par šo.
Nav dzesēšanas šķidruma temperatūras rādītāja (ok, citiem auto jau arī tas ir fake, un īstenībā ir 3 stāvokļi - LowTemp, OK, HighTemp, ko renis parāda ar lampiņu)
Nav arī eļļas temperatūras borta kompī
VAG taču telefona bluetooth instalācijām piedāvāja vēl pirkt katram telefona modelim turētāja adapteri par 100 eur vai tml
renim arī ir. Bet risinājums dīvais - ja auto ekrānam ir android auto/apple carplay atbalsts, naher vēl telefonu stutēt panelī?
Savukārt, ja ir dumjais radio, tad spaidot telefonu var atrauties sodiņu, tas nekas, ka auto režīmā lielas pogas un tāpat kā OEM radio planšeti glaudīt
tieši tā, aplis ar slīpumu uz iekšu, iebrauktuve/izbrauktuve ar slīpumu uz otru pusi, un uzbraucot ātrumā slīps tramplīns
Aķa atvienošanas gadījumā nevajag slēgt ciet auto, ja nu vienīgi mehāniski ar atslēgu to var izdarīt
Rīgas PP taču provocēja braukšanu reibumā pie stūres - bija skandāls mēdijos.
Un IMHO miliču mērījumiem nulles vērtība - brauktuves platums ir no apmales, nevis čupas
Liels atmosfēriskais dīzelis varbūt arī ir pietiekami neefektīvs, la iztiktu bez papildu sildierīces, bet 21gs visam zeiropas tirgus autoparkam lika dīzeļkrāsniņu, ko vēlāk nomainīja uz elektrību
var ar fēnu pasildīt slēdzeni, vai pagaidīt atkusni
dīzelis jau nav īsti lietojams ziemas sezonā bez tādas. ok, jaunākiem auto ir bezproblēmu elektriskais fēns
autonomo apkuri gan var kurināt cik grib, lai gan motora izmeši varētu būt mazāk kaitīgi
Svars tas pats, jauda un grieze arī, bet golfa 1.6 max grieze pie 2500apgr, 1.4 pie 3500 - itkā vajadzētu būt otrādāk. Lai vai kā, lai labi ripo
Testi vienmēr noliek lēto riepu uzvedību uz slapja asfalta. Šāds "tests" īpaši nepārliecina, katrai riepai ir jāatrod maksimālās spējas, ko dara poligonā, nevis purvciemā
Vispār es viņas pirku kā vissezonas/vasaras grantsceļu riepas
100 kilometru stundā ātrumu Skoda Fabia 1.4 16V sasniedz 13.8 sekundēs.
Nav gluži raķete
smaidiigais rakstīja: Noslīdēju no meža ceļa līkuma nelielā grāvītī, mazā ātrumiņā. Vissezonas riepas man ir pirmo reizi mūžā, un laikam, ka pēdējo. Šļura un auksts asfalts ir ļoti OK, bet piebraukts sniegs un ledus - pilnīgi sajūta kā ar vasarenēm.
Man līdzīga pieredze ar kormoran snow eiropas tipa ziemenēm - uz slidena ceļa auto diezgan nekontrolējams, saķere pazūd strauji, un slīdot tuva nullei. Goodyear naglenes kā diena pret nakti
Abs strādā-pedāli dauza? Esp strādā? Izklausās, ka nē, tikai lampiņa atprogrammēta, lai netraucē pārdot
vai toljati nebija pirmā un vienīgā pilna cikla rūpnīca, kur ražoja visas komponentes žikiem zem viena jumta?
pag, kaut kādā 60zs 1.4 vietā var ielikt R32, un nemainot bremzes piereģistrēt?