manuprāt apledojusi šoseja ir daudz drošāka par asfalta-šļuras zebru. ZB tie sālītāji - ir ziema, un tikai normāli ja ir sniegs un ledus
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
manuprāt apledojusi šoseja ir daudz drošāka par asfalta-šļuras zebru. ZB tie sālītāji - ir ziema, un tikai normāli ja ir sniegs un ledus
čipotajam dīzelim grieze ir 300+Nm, pie civiliem 2000 apgriezieniem. +20 vai 30% jaudas noteikti jūt, tā arī ir atšķirība starp biku par maz un ok.
Superb itkā lielā klase, bet sver mazāk kā aizpagājušais golf variant. Vai nu atkal krāpšanās ar svaru - 1400 ir plikākajā komplektācijā bez sēdekļiem, ar 165 platuma r15 riepām, un ar visām ekstrām būs 100kg klāt un tuvāk 10sek.
Lai tas auto ietu, jāgriež līdz galam - pazūd viss komforts, un diez vai 1.5l motora rūkoņa ir mūzika benzīngalvai
eu, paņem superb ar 150zs nemotoru, būs smieklīgi palasīt iauto kā tu čīksti, ka nefiga neiet. Itkā jau 9.3sek 0-100 nav slikti, bet tas ir braucot redline.
Civilos režīmos tas vispār būs līķis ar smieklīgiem 250Nm griezes - zemos apgriezienos dinamika kā 1.6 tdi.
ar vienu roku gan ir legalizēti caurumi barjerās, bet tipiski tas ir 2+2, un 18.2 aizliedz šķērsot ārpus zebras.
Savukārt zebru bez luksofora uz 2+2 nedrīkst pēc standarta - šahs un mats
18.1. šķērsot brauktuvi ārpus gājēju pārejas, ja ceļam ir sadalošā josla, vai vietās, kur uzstādīti nožogojumi gājējiem vai ceļu nožogojumi, izņemot vietas, kur ceļa nožogojumos ierīkoti ceļa šķērsošanai paredzēti pārtraukumi;
18.2. šķērsot brauktuvi ārpus gājēju pārejas, ja ceļam, kur ceļu satiksme notiek divos virzienos, ir četras vai vairākas braukšanas joslas;
2+2 ceļu šķērsot ir aizliegts, bet valsts projektā ir paredzējusi caurumus barjerās, lai to vieglāk izdarīt.
Kaut kā jau tiem 34 cilvēkiem ir jātiek mājās, ne tā?
ādažiem jau viss bija, bet tad bizness sapiķoja, lai no apvedceļa uztaisītu sūdu uz kociņa - ar 70 un pieslēgumiem ik pēc 500m
Sekas tam, ka 2+2 tiek interpretēts kā bānis, bet blakus nav servisa ceļa, pa ko kursētu vietējais sabiedriskais.
Nekādu jēdzīgu risinājumu jau nav - 70kmh un kaut kādas saliņas ar betona bluķiem starp joslām?
ka tik karstu C30 piedāvājums nebūs plašāks par focus st vai rs, focus st tomēr piestāv pumpainiem tīņiem, it sevišķi kliedzošā krāsā un ar lielu antispārnu
auto bez VNZ ir lielgabarīta atkritums, un ar to atbilstoši ir jāapietas - atbrauc kauss+konteiners un uz tolmetu prom. ZB šī mīkstmiesība no mentiem - mēs neko nevaram, neko neprotam
sertificē tak EU, ne LV???
25000 vismaz, bet ja būšot pieprasījums, tad arī vairāk ražošot, un iespējams būs arī civilāks variants - GR corolla ar 5 vietām un to pašu trīscilindu+4x4
GR yaris ir psihākais nosacītā budžeta segmenta auto pēdējos hvz-cik gadus. Principā rallija homologācijas auto, kas pieejams plašā tirdzniecībā, nevis gariem zobiem daži simti auto uzražoti nepieciešamajam daudzumam.
Tad jau redzēs, cik liels būs tirgus daļa.
Principā 2+2, nav bagāžnieka, 4x4, manuālis - visur peld pret straumi
priekš elektroauto VAGam ir MEB.
pirkt elektroauto, kurš būvēts uz iekšdedzes auto platformas esot muļķīgi, jo zaudē daudzas elektroauto priekšrocības - zemo smaguma centru, vietu etc
paveicās, ka pareizs rakurss un palielinājums?
videokamerai bez signāla vērotāja ir nulles vērtība - ja nu vienīgi videoatkārtojums, kā čuvaks melnā kapučjakā ar masku aizbrauc tavu ričuku no garāžas
tieši elektroauto tāda apvienošanās var derēt visvairāk - mežonīgas investīcijas bateriju tehnoloģijās un ražošanā, kulbas dizains salīdzinot ir nieki. Elektroauto tiešām būs tie paši mezgli, varbūt mazliet paspēlējoties ar baterijas ietilpību un motora jaudu, 4x4 esamību/neesamību
Vai šādas pievienošanas nozīmē šausmas dīlerservisam - opel specinstrumentiem jāpērk klāt viss PSA klāsts, un apmācības?
Paskaties, ko tik tagad netaisa uz VAG MQB - pastiepj garumā un augstumā cik vajag, motors un piekare paliek, uzdizainē virsbūvi un salonu, un jauns modelis gatavs
Opelis būs psa ar vāciskotu dizainu un ergonomiku iekšā un ārpusē
ar vienu roku 10% atlaide, ar otru pacels akcīzi
Nesaprotu, kāda jēga no 10EUR atlaides, kopīgajās izmaksās to tāpat nevar manīt
Ja gribas rāmi, nākas paciest neērtības. Jaunie jau ir ar nesošo virsbūvi, bez rāmja
Reāli ērti lielākiem motora remontiņiem skrūvēt rāmi nost no virsbūves
Apbraukā salonus ar mērlenti un nopērc augstāko. Tagad tik laikam viss ciet uz mājsēdi
Ziemā nekas nav jādara dinamiski un strauji, bet ar domu, ka ir iespējams apledojums. Tas gan nenozīmē, ka jāvelkas