Padomāsim. 1) tas ka mēs dodam žurnālu attiecīgajam stendam kā bezmaksas dāvanu ir prikšrocība 2) lai izvelētos, kur to izplatīt paskatījāmies uz žurnāla vāka, kur ir vairāki nomināciju uzvarētāji 3) tā kā uzvarētājs bija Škoda, tad viņiem arī piedāvājam kā pirmiem, bet viņi teica, ka tas neiederas viņu konceptā, tad runājām ar VW dīlri (kurš nepiedalās gada auto) un viņi bija ļoti pretīmnākoši un galvenais atsaucīgi. Tā kaut kā seklumā ir, bet dziļumā ir tā, ka es pat neesmu apzināti konkursa žūrijā, lai būtu kā buferis starp dalībniekiem un auto ekspertiem. Ceru, ka ir skaidrāks. Aaaa, un pats galvenais, ja mēs dotu kādam priekšroku, tad kāda interese būtu piedalīties pārejiem šajā konkursā? Caurspīdīgums man ir viens no galvenajiem uzdevumiem!
Atgādinu, ka tagad savā iAuto profilā var nomainīt savu e-pastu, ka arī ielādēt kvalitatīvu Avatar profila bildi, bez tās zilo ķeksīti gandrīz nav iespējams iegūt.
Kā saproti, banot vai dzēst nav tik viennozīmīgs jautājums.
Darām tā, ka pret vienseksperts komentiem būšu kritiskāks, un ja būs ieķēzīts, tad izņemšu komentāru. Turklāt jābūt arī komentāru vērtēšanai ar īkšķi uz leju.
Tā kā aicinu iAuto kopienu vērtēt komentārus un pie attiecīga mīnuss tas tiks dzēsts.
Foruma spameri pie muļķību rakstīšanas nopietnās diskusijās vai arī vienkārši neatbilstoši temai var dabūt arī no 1-7. dienu banu!