Rekords benzīnam, ko esmu redzējis bija šodien 1,752 EUR. Ventspilī Cirklē.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Rekords benzīnam, ko esmu redzējis bija šodien 1,752 EUR. Ventspilī Cirklē.
2020 gada RAV4 hibrīds. Ideāls ikdienas auto. Tikko 2 gadi pagājuši, 46k km. Uzradās pirmā mazā problēmiņa - vienam durvīm ar keyless nevar aizslēgt, atslēgt var. Visādi citādi viss super.
Patēriņš vasarā kombinēti 6l/100km, tagad ziemā 6.7l/100km. 221zs, līdz simtam 8sec, nav raķete bet ir ok. Infotainments viņam ir atpalikušāks kā citiem kā jau Toyotām, bet android auto svarīgāko parāda labi.
Pēdējā Volvo paaudze, starpcitu, izskatās un brauc pat ļoti labi. Stereotipi un jociņi par dzimumdzīves beigām, ja piebraucamajā ceļā stāv Volvo vairs nav adekvāti (vismaz attiecinot uz 2018+ gada modeļiem).
Aptuveni 3 nedēļas rīcībā 2022.g Hyundai i30 hečbeks 1.0l (120zs) Benzīns, DCT automāts, kā maiņas auto. Nobraukti kādi 700km, neliels priekšstats radies.
Pilsētas robežās dinamika pilnīgi pietiekama, arī ārpus jūtams paātrinājums un kopumā apdzīt saprāta robežās var diezgan ok. Automātam ir neliela aizture, un dažreiz grūtāk nodozēt - nedaudz uzspiežot no 0 neiet un kad uzspiež biš vairāk, tad sanāk pārāk straujš pirmais moments. Tā jau pa ceļu slīd diezgan komfortabli. Vidējo patēriņu ražotājs norāda 5.8l/100km, man normāli braucot 8-9l/100km lielākoties pa pilsētu (pie vasaras satiksmes). Skaņas izolācija, protams, viduvēja, motors auro iespiežot grīdā, bet viss normas robežās, nav premiums.
Fīču ziņā arī viss kārtībā. Kamera (nedaudz lagaina), keyless, celazīmes, beņķu+stūres apsilde, Apple karpleji (ar vadu), sensori utt. Līniju asistents strādā pa lielam labi, līnijas pazīst un arī no ceļa apmalēm atgrūžas (bet šo katru reizi slēdzu ārā, pilsētā brīvāk dzīvot bez). Iepriekš nebiju saskāries un parocīga lieta ir skaņas signāls, kad nedaudz pa ilgu stāv uz vietas, kad priekšējais auto jau sācis kustību. Īpaši noderīgi sapņotājiem un telefonā sēdētājiem.
Šāds auto jauns maksā, šķiet, ap 21k EUR. 5 gadu garantija ar neierobežotiem kilometriem. Domāju, ka diezgan sakarīgs variants par šādu naudu, ja meklē nelielu auto.
Fabiai pret novecojušo iepriekšējo paaudzi sperts špagatas platuma solis uz priekšu. Iegūti +10cm garumā, ko var just gan salona izmērā, gan braukt patīkamāk. Var sakomplektēt visādus keylesus, adaptīvos kruīzus, digitālos spidometrus un uzlikt arī stikla jumtu. Tā ka, ja vēlas, beigās sanāk ļoti zolīds un vizuāli neslikta paskata auto.
Vienam paziņam ir zaļš 4 Golfs, saucam par zirni.
Otram Volvo xc60 plugins, saukā par plunģi.
Passatu bieži vien par Paseratti.
Tā kā, nekas īpašs nav iegājies.
Jap, uz vietas esošiem normāliem modeļiem atlaides īsti nedod, jo nopirks tāpat, par cik auto piegādes nav labas, tāpēc dīleris galīgi nav ieinteresēts kaut ko cenā samazināt.
Štruntīgās markas vai modeļi, kas stokā stāv jau ilgāk, tur gan atlaidi dabūsi.
2.0tdi 200zs 4x4 Kodiaq ilgtermiņā pēc kompja 7.2l/100km kombinētais. 150 fwd būs easy zem 7.
Zemesgramata rakstīja: Gribēju Dacia Sanderp , šodien aizgāju aptaustīt Ķīpsalā. Hyundai i20 mani uzrunāja vairāk. 😀
Galvenais izbraukt testu, tur radīsies galvenie iespaidi. Fabia vēl normāls/līdzīgs variants izskatīšanai varētu būt.
Piedalos iAuto konkursā
Kādu nobraukumu? Ir bijusi diezgan liela pieredze ar Volvo 0-180k nobraukumiem, jaunajiem D3 D4 D5. Neko sliktu nevaru pateikt un nevienam nav bijusi pat doma par kapitālo.
Interesanta tēma. Baumu līmenī dzirdēts, ka pašlaik pret jaunajām CP iekārtām neesot efektīva detektora. Varbūt kāds šejienietis zin un var pakomentēt/ieteikt kko. 😄
O jā, braucu tur šodien ap 19iem. Skats interesants. Pirmkārt, Waze tas posms rādījās noklāts ar "bīstamībām, stāvošiem auto" un tad arī ieraudzīju, ka kādi 9 auto ik pa pāris desmit metriem mirgo ar avareikām, izlikti vairāki trijstūri, kāds evakuvators pa starpai jau kādu savāc. Un brigāde ar pikapu arī bija.