Man kā reiz ir Mazda CX5 2018 gada ar 2.5 motoru bagātīgākajā komplektācijā un pat nebija doma par 2.0 motoru, kas neatbilst auto agresīvajam izskatam, lai gan, protams, ir labāks par Rav4 2.0 benzīnnieku. 2.5 litru 192 Zs motors ir OK, patēriņš arī saprātīgs, ap 9.5 šobrīd (pa Rīgu braucot), vidēji esmu iekļāvies uz 8.2 l, kas ir pilnībā apmierinoši. Pēc pusotra gada ekspluatācijas vienīgais dziļi subjektīvais mīnuss ir tas, ka auto ir nedaudz par mazu (pēc sajūtām), tādēļ arī ieliku to tirgū, ja nu kāds piesakās. Žēl, ka LV un ES tiek apdalīta, jo Mazdai ir arī CX8 modelis - 1:1 kā CX5 tikai lielāks. Savādāk, ļoti labs auto - lētas apkopes, labio turas uz ceļa, bezproblēmu ekspluatācija, ļoti labi izskatās un nebiju pat domājis, ka info projekcija uz stikla ir tik laba un ērta lieta.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Man arī ir līdzīga dilemma - tieši šobrīd svārstos starp Kodiak 190 ZS un RAV 4 hibrīdu AWD un izvēle tomēr būs par labu pirmajam. Diemžēl RAV 4 (normāla versija - vismaz Style, lai gan gribētos Premium - un tas, attiecīgi sapakots, jau iet labi pāri 40 k) ir nejēdzīgi dārgs auto par to cenu, nu nav tas TIK vērtīgs. Kodiak - sakarīga Sportline versija arī grozās ap 40, bet tur ir vairāk baudas par naudu un nu jau parādās arī labi ļoti mazlietoti un aprīkoti piedāvājumi par 7 k mazāk, kādu gribu arī sagaidīt. RAV pēc dizaina ir tīri OK, tā pat piesauktā Style versija, piemēram, balts ar melnu jumtu, BET - ja auto nepieciešams braukšanai kaut kur tālāk uz valstīm, kur ir normāli ceļi, proti, Polija, Vācija, Austrija, Francija, Itālija, tad hibrīda plusi pārvēršas mīnusos. Pie zināma ātruma tas skaļš un ne pārāk ekonomisks, pie tam, salīdzinot ar Kodiak, arī ietilpība tāliem pārbraucieniem ar ģimeni ir nu tā. Protams, info sistēma ir arhaiska, te pat nevar ar Kodiaku salīdzināt. Tomēr, ja paredzēts braukt pārsvarā pa Rīgu vai Pierīgu, protams, labāks variants par RAV 4 nebūs, kluss, ekonomisks, labi izmēri pilsētai + pārdošana nebūs problēmas. Es gadā nobraucu 35-40 tk. km un daļu pa Eiropu, te dīzelis (kas atbilst visām jaunākajām normām) un lielāks auto ir neaizstājams, par spīti visādām grētām un ekohistērijai. Neplānoju braukt vairāk kā gadus 2-3 un arī Kodiaku pēc tam izķers kā maz neliekas.