Maskavijā Poļu džimbuļi ej.uz/...
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Maskavijā Poļu džimbuļi ej.uz/...
Uupim tomēr taisnība – tramvajus rīgā vajag aizliegt – visi sastrēgumi Rīgā tikai dēļ tramvajiem! www.apollo.lv/...
Bams rakstīja:
Un kāpēc te neviens nebļauj ka čakene ir noasfalēta un nau atstāts vēsturiskais bruģis?
Uz baronenes vajag tāpat – noasfaltēt un viss būs daudz labāk – atvieglos satiksmi pa Čaka ielu.
andzins1111 rakstīja: Kaut kā nesatrādā.
Tramvajs ar antresolu
Kad Rīgas sekcijām būs Antresoli?
Kautkur pie Kirova un Engelsa ielām
Vai tik tas nau Rīgas tramvajs? www.delfi.lv/...
Sāku atpazīt iAuto topikus, savādāk jau sāka garlaicīgi palikt
Kādi jaunumi par Tallinas bezmaksas tramvaju?
Bams rakstīja:
IkdienasViesis rakstīja: Nu jā, pa 11 arī joprojām vairums vecās tatriņas braukā... Savulaik Bams rakstīja, ka jaunajiem esot problēmas ar kaut kādu detaļu ritošajā, ko ražojot Vācijā.
Pašlaik visas problēmas ir saistītas ar biļešu aparātiem un e-talona validācijas sistēmu. Nekas vairāk.
Nu jā – pārāk jauni priekš veciem validatoriem
IkdienasViesis rakstīja: Var jau būt, ka tiem jaunajiem modeļiem dizains par pāris gadiem modernāks. Bet, vadītāja kabīne gan kļuvusi krietni mazāka. Ratiņi arī nav kustīgie. Ir pierādīts, ka vagoniem ar kustīgajiem riteņu ratiņiem, ir labaki kinetiskie rādītāji + garāks vagona mūžš.
Jaunajiem nav tik biesas sienas. Mūsējiem nevar saprast ko viņi tur ir sastūķējuši.
Rīgas tramvaji jau novecojuši www.skoda.cz/...
Palaidniex rakstīja:
HIPPY rakstīja:
Palaidniex rakstīja: Ot, šitā ir kārtīga prāta samuķīšanas un sačakarēšanas pērle...
www.tvnet.lv/zinas/latvija/492110-dazados_rigas_sabiedriska_transporta_veidos_japerk_dazadas_biletes
jus beigsiet čakarēt cilvēkus ar TAX FREE biļetēm? Kur ir teikts ka man ir jāparaksta līgums ar kontrolieri??
Nu man šķiet, ka tas varētu vairāk būt saistīts ar to, ka pērkot biļeti un sākot to izmantot Tu piekrīti līgumam, kura parakstīšana ir uzskatīama par brīdi, kad sāc lietot pakalpojumus. Ar noteikumiem vari iepazīties, ja pakalpojums neapmierina - vari nodot atpakaļ biļeti un pasākumu neizmantot...
Pirmkārt kur ir līgums?
Palaidniex rakstīja: Ot, šitā ir kārtīga prāta samuķīšanas un sačakarēšanas pērle...
www.tvnet.lv/zinas/latvija/492110-dazados_rigas_sabiedriska_transporta_veidos_japerk_dazadas_biletes
jus beigsiet čakarēt cilvēkus ar TAX FREE biļetēm? Kur ir teikts ka man ir jāparaksta līgums ar kontrolieri??
Brieži laikam karantīnā www.delfi.lv/...
Palaidniex rakstīja: uupi, nestādies priekšā cik automašīnās nav nedz ugunsdzēšamā nedz aptieciņas, vēljoprojām tādas lietas mēdz aizņemties no citiem uz skati...
un jā - pasažieru lidmašīnās nav parašūtu! nemaz nav!
Tu esi
Palaidniex rakstīja: uupi, nestādies priekšā cik automašīnās nav nedz ugunsdzēšamā nedz aptieciņas, vēljoprojām tādas lietas mēdz aizņemties no citiem uz skati...
un jā - pasažieru lidmašīnās nav parašūtu! nemaz nav!
Tas noziimee ka teu taa nau, un tu pat nezini kaa tas izkataas.
2013. gada 26. maijs
Aizvadītajā diennaktī netālu no Centrāltirgus tramvajs uzbraucis kādam gājējam, kurš ar smagām traumām nonācis slimnīcā, informē Valsts policijā (VP).
Palaidniex rakstīja:
uupis rakstīja: Atgādinājums klikšķinātājiem:
TRAMVAJTOPIKĀ runa iet par tramvajiem.
(ja kāds to nav pamanījis )
Tādēļ arī uzmanības centrā ir nonākuši TRAMVAJU vadītāji.
Un pilnīgi vietā ir jautājums:
Vai tramvaju vadītājam ir jāievēro CSN vai nav?
Pretjautājums uz aizbērúanu - vai tramvajvadoņiem ir jāievēro CSN vairāk/skrupulozāk par ūpi un citiem satiksms dalībniekiem kājāmgājējus ieskaitot?
Kas tas par stulbu jautājumu?
Sabiedriskā transporta vadītājiem ir īpaši jāievēro CSN.
Tā nav fūre parastā ar aluskastēm.
Šajā jautājumā es esmu ūpja pusē.
Atkal Tramvaji Rīgā rada milzu problēmas www.tvnet.lv/...
«Pašvaldības SIA «Rīgas satiksme» preses sekretārs Viktors Zaķis aģentūrai LETA pastāstīja, ka vecā tipa tramvajs pagriezienā izslīdējis no sliedēm.»
Kā tad viņš to pagriezienu ir ņēmis???
Crankshaft rakstīja: HIPPY
ko tu gribi no texnikas? 1. jau liels posms jabrauc pa bruģi – kas ārzemēs skaitās bezceļš kur testēt transmisiju
==================
Nekas tur ārzemēs kā bezceļš neskaitās. Vienkārši starpība ir bruģu tipos. Apaļo akmeņu bruģi, kuru vācieši sauc par "kaķa galvu", nepieminēsim, neskaitās, jo uz ielām ar daudzmaz intensīvu satiksmi šodien tāda nav. Pie mums uz "transporta" ielām pamatā ir t.s. zviedru bruģis, no salīdzinoši lieliem akmeņiem. Jo vairāk uz dienvidiem, jo biežāk priekšā nāk t.s. vācu bruģis, no krietni sīkākiem akmeņiem, jau Polijā ir daudz ielu, kuras tā bruģētas. Principā pa bruģi, īpaši sīkakmeņu, braukt nav ne vaina, vien troksnis drusku lielāks. Bet...ar vienu noteikumu - bruģis kvalitatīvi jāieklāj, regulāri jākopj un vajadzības gadījumā jālabo. Ir braukts Parīzē (ar taksi) pa Jeļizavetas Lauķiem ar vismaz 100 km/h, nekādu problēmu, iet kā pa galdu
Es gan nosucu precīzu ceļa pusmu, kur Tolejs spiests braukt vairāk pa labos pusi un vēl papildus bremzēt pie pietursas.
«Parīzē (ar taksi) pa Jeļizavetas Lauķiem » Tur jau asfalta bruģa maisījums
IkdienasViesis rakstīja: Ievēroju, ka pa 11. maršrutu joprojām braukā arī vecās tatriņas - izskatās, ka jauno škodu ritošas daļas tehniskās problemas vēl nav pilnībā novērstas.
Izskatās ka vairs nau jauni
Izcils dizains
Reku akal piemērs, kāpēc tramvajus vajag aizliegt
Rīgā Tramvaji brauc apreibinošā ātrumā
www.yapfiles.ru/show/834326/f445e9e1953f0aefd36a6ae50f365ad3.flv.html