Kvēlsveces rudenī mainītas.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Kvēlsveces rudenī mainītas.
Darbināju arī ar otru atslēgu. Nekāda starpība.
650 rakstīja: Es "atvainojos vēlreiz".Jo, ne tikai ka volvo un google ir suuds, bet arī (visdrīzāk) ka lielākā daļa volvo lietotāju ir Lohi.
Kāreiz priekš Lohiem volvo panelī ir lodziņš, kurā smukiem zaļiem burtiem ir kaut/kas rakstīts.Nezinu, kur augstminētā perfektā volvo īpašnieks saskata airbaga "zīmīti", bet es tur redzu zaļiem burtiem skaidrā itāļu valodā uzrakstu "anomalia freni assitenza urg.".Kāreiz tas, ko ik pa laikam visā pasaulē savos zaļajos lodziņos saskata tūkstoši Perfekto volvo lietotāju.Daži attapīgākie (dažreiz) mēdz arī kko tur iztulkot savā ja ne dzimtajā, tad vismaz kādā sev saprotamākā valodā.Jā.
Lai volvo lietotāju un īpašnieku vidē mazinātu iespējamo Lohu skaitu,es iesaku a)iemācīties lietot gogli b)izlasīt sava volvo lietošanas pamācību un c)anonīmi pieslēgties kādas valsts volvoklubam un paklausīties, ko viņi tur runā.
Tā piemēram bulgārijas volvo klubs "runā",ka vienam līdzīga uzraksta aplaimotajam perfektā volvo īpašniekam peles bij apēdušas ABS vadu.Jā. ... volvoclub-bg.com/forum/showthread.php?tid=12335&page=2.
Kā arī, goglē ir redzama vismaz viena Perfekta iespēja izlasīt Sava Perfektā volvo lietošanas pamācību (tas gan drusku jaunāka gadagājuma Lohiem,tāteikt, uz Priekšdienām..): www.volvoekb.ru/netcat_files/userfiles/documentation/Rukovodstvo_V70_XC70_owners.pdf
ps- iepriekšēji kādi 10gab te līdzīgus jautājumus uzdevušie neLohi nejauši "aizmirsa" mums uzrakstīt sava jautājuma Atrisinājumu.Jā.
Iztulkojot no itāļu valodas, tur nekas nebija teikts par ģeneratoru.
Diez vai nomainot valodu panelī tas atrisinātu problēmu ar ģeneratoru.
Paldies, kungi! Vīri problēmu atrisināja 24 stundu laikā. Nākamajā rītā auto vairs nevarēja iedarbināt (elektronika atslēdza starteri/akumaltora baterija tukša) un bija nobeidzies kaut kāds devējs, kā rezultātā ģeneatoram bija pārslodze un tas izbeidzās. Remonts 180 eiro + evakuators 30 eiro. Tiesa, atklājies, ka uz zobenes ir nedaudz eļļa, tātad tagad jāsaprot, no kurienes tā nāk un saprotu, ka šovasar jānomaina arī zobene (maiņa bija paredzēta vēl pēc 50K), bet tas jau būs nākamais stāsts...
Problēma izrādījās bojāts EGR vārsts. Ja pareizi sapratu, auto noslāpējot, EGR vārsts neaizvērās ciet. Lidz ar to auto pēc tam nevarēja iedarbināt.
Opcijas bija divas —(1) nomainīt vārstu (~400 eiro) vai (2) "atslēgt" vārstu, lai tas ir ciet, un pārprogrammēt dīzelpartikulu (140 eiro). Izvēlējos pēdējo.
Paldies visiem par palīdzību.