Klau, tu ar nolūku ignorē kvēlsveču lampiņu ?
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Klau, tu ar nolūku ignorē kvēlsveču lampiņu ?
Bet citādi var būt gan daudz iemeslu šādai uzvedībai, līdz ar ko pakāpeniski jāmēģina tie pārbaudīt un izslēgt. Vislabāk būtu ja kāds "dzīvajā" ar kompi spēj paskatīties uz degvielas maisījumu, lambda zondu, temperatūras devēju rādijumiem, un spēj uz aci ieraudzīt ja kaut kas ir greizi. no tā visticamāk varēs izsecināt kur var būt gļuki ...
Problēma var būt kaut vai nepareizā temperatūras rādijumā - jauc nepareiz degvielu un viss, vai kaur kur gaisu piesūc utt.
Izskatās pēc tipiskas situācijas kur motors noslāpst jo nav saņēmis atļauju no immo darboties, jo immo nespēj nolasīt atslēgā esošo kapsulu - gan jau spidometra ciparnīcā, kuru nevar saskatīt, spīdēja immo lampiņa - un varu saderēt ka pieslēdzoties ar kompi pie motora vadības bloka, tajā atrastos kļūda "engine start blocked by immobilizer - intermittent" un pieslēdzoties immo, tajā būtu kļūda par problēmām nolasīt kapsulu
Arī, vienīgi kā pie velna tas beigās tomēr izdomā ka varētu sākt strādāt, jo nu atslēgas "raustīšana" situāciju nekad nav uzlabojusi ...
Ir redzēts ka throttle position sensora nespēja dara šādus jokus, bet tad atkal tas parasti met arī kļūdu un iededzina "check engine svecīti" ...
Bet ja liktu likmes, tad es laikam liktu uz idling valve, jeb tukšgaitas vārstu, kurš to izraisa, bet tas vēl nonozīmē ka pats defektīvs, iespējams šamam nepareiza "komanda" tiek iesmērēta ...
Elementāri, vatson - uz desmito mēģinājumu immo izdodas tomēr to kapsulu nolasīt - un tālāk motors darbojas, jo vadības bloks ir saņēmis atļauju iedarboties un pēc tam tas immo vairs neņem vērā, drošības apsvērumu dēļ.
Ja ar "brīvgaitas vārstu" tu domā "droseli", tad nebūs - esmu dabā redzējis C6 3,0 TDI, gan ar beigtu droseli, gan ar nepievienotu, abos gadījumos - avārijas režīms, nekas vairāk.
Gumijas pedāļa bojājums arī neko šādu izraisīt nevar, nav jau vadības bloka ar soļa motoru vadīts mehāniskais dīzelis [man ir saskarsme ar tādu risinājumu 25 gadus vecā JCB ekskavatorā] - arī tur būtu avārijas režīms, jā, ar mirgojošu kvēlsveču lampiņu, bet tur tad arī motors īsti negribētu celt apgriezienus.
Ne nedomāju, man liekas ka šitam jau varētu būt speciāls elektromagnētisks sūds, kurš (tagad gan varu samelot) vai nu droseli tur pavērtu, vai arī laiž gaisu pa apkārtceļu, dažādiem lūžņiem - dažādi.
Jā, elektromagnētisks sūds ko sauc par motoriņu Šim motoram ir elektriskā drosele - divas vispār, viena EGR un viena gaisam, no īstām elektriskajām droselēm atšķiras tikai ar to ka iekšā ir tikai viens stāvokļa potenciometrs, nevis divi. Vari neapšaubīt - skatos 2012. gada oktāvijas 140 zs 2.0 TDI shēmā
Darbināju arī ar otru atslēgu. Nekāda starpība.
Problēma jau nav atslēgā bet mašīnā ;) Nezinu tik smalki tās nianses ko tur parasti šajā situācijā darīja, nav nācies vēl nekad to risināt, spolei, kura lasa immo kapsulu, štekerim kontaktus tīrīja vai kaut ko tādu. Kā jau teicu - pieslēdz kompi un nolasi kļūdas un tur noteikti būs manis pieminētā kļūda motora vadības blokā un immo
Kvelsveces pārbaudi. Mēdz būt ka tās silda arī tikko palaistu motoru.
Nebūs tas gadījums.
vispirms -14C° grādu salā sāka auksts nedarboties — auto normāli pielec, bet pēc 1-2 sekundēm noslāpst nost
Man gan izskatās pēc kvelsvecēm.
Uz mirkli piemirsīsim ka tas ir TDI - kā tu to iztēlojies - kvēlsveces darbojas, motors iedarbojas un tad pēkšņi tās, kā ar nazi nocirsts, pārstāj darboties?
Un tas tomēr ir TDI, līdz ar to relatīvi mazjūtīgs pret kvēlsveču neesamību - nē, tāda temperatūrā, protams, tam viņas vajag lai iedarbotos, bet tas ir apmēram viss. Kad es pieslēdzos nullto gadu PD TDI, ar 90% varbūtību es ieraudzīšu kļūdas par kvēlsvecēm kuras izraisa gļukains kvēlsveču relejs [ar PD sākās relejs kur vadības bloks silda un pārbauda katru kvēlsveci atsevišķa] kur, es pieņemu, ka bloks ne tikai neredz ka pāris cilindru kvēlsveces darbotos, bet tās reāli arī nesilst - nu neko, viss normāli, cilvēki brauc un nesūdzas, tā tik es izsaku pretenzijas
Ja pieņemam, ka kvēlsveces rudenī mainītas, tik jautājums uz cik kvalitatīvām. Skaidrs arī tas, ka jāpagaida kamēr nodziest spirālītes indikātors. Bet wāgen sveces parasti ātri uzsilst, ja ne -14, tad -3 jau nu tur vajadzēja aiziet. Tur būs kaut kāds t vai gaisa devēja joks.
Tai servisā uzjautā vai degvielas sistēma pa nakti nesagaisojas?
Problēma izrādījās bojāts EGR vārsts. Ja pareizi sapratu, auto noslāpējot, EGR vārsts neaizvērās ciet. Lidz ar to auto pēc tam nevarēja iedarbināt.
Opcijas bija divas —(1) nomainīt vārstu (~400 eiro) vai (2) "atslēgt" vārstu, lai tas ir ciet, un pārprogrammēt dīzelpartikulu (140 eiro). Izvēlējos pēdējo.
Paldies visiem par palīdzību.
Interesants iznākums. Ja jau saki, ka egr kļūdu tāpat jau neuzrādīja, tad vai maz vajadzēja atšūt to egr funkciju?
2012. gada autiņam jau nu bez pārprogrammēšanas EGRu neizkausi. Kāpēc kļūdas nebija, tas cits jautājums.
Jebkurai vadībai, kurai ir EGR, ir arī spējas noteikt un vadīt tā darbību. Tiem pašiem TDI MAFs ir tikai dēļ EGR, lai vadība varētu sekot tam kā darbojas EGR; pirmajiem TDI MAFa nemaz nebija, to ieviesa kopā ar EGR, un deviņdesmito otrās puses 1.9 TDI kopā ar EGR amputāciju amputē arī MAFu.
Lūk, un tā rodas tie kūpošie dīzeļi uz ielām - ja palaidāt garām tad pie viena tika izgriezts ārā kvēpu filtrs - vai, ja tas vēl tur fiziski atrodas, tad tas izgriezts tiks drīz, jo priekš vadības tā tur vairs nav, ar visu no tā izrietošo.
Un ko Tu iesaki "vidējam dīzeļa braucējam"? Maksāt ap tūkstots(BMW gadījumā 2+ tk) eur par jaunu DPF filtru, kas nebūs tik uzticams un kaut kādā brīdī atkal izbeigsies? Saprotu abas puses - vienai besī tie kūpošie sūdi, un otrai vnk nav izvēles kā braukt ar dīzeli un smirdināt.
Tu, jefiņ, varbūt izlasi no sākuma par ko te ir stāsts?
Es izlasīju, par ko ir oriģinālposts un nākamie posti. Es tev uzdevu konkrētu jautājumu. Par mani - man pofig, es nopirkšu benzīna autosu un bēdu nezināšu . Bet ne visi to var atļauties.
Atbilde uz tavu jautājumu - pirkt mašīnu ko spēj atļauties uzturēt. Ja nevar atļauties uzturēt 2010. gada mašīnu, var arī braukt ar 2000-šā gada mašīnu.
Un te mēs nonākam pie nākamās problēmas - cik rentabli ir tādu uzturēt. Ar vien grūtāk ir atrast labu eksemplāru, ko nopirkt un braukt nevis cīnīties ar oranžo vēzi un citām vecu lamatu problēmām.
Tikpat rentabli cik jaunāku. Ar galveno atšķirību ka veco lamatu problēmām iziet vienu apli cauri un tad var kādu laiku mierīgi braukt, atšķirībā no jauno lamatu problēmām.
Jā, bet nē.
Protams, var braukt ar vecu hlamu un priecāties. Bet tas noteikti nav aktuāli 95% Latvijas iedzivotāju. Un tas noteikti nav rentabli, jo veci hlami prasa uzmanību un prasa pastiprinātu apsekošanu, kuru neviens negrib veikt.
Paga, par kuras planētas Latviju tu runā, Marsa? Uz planētas Zeme esošās Latvijas tas pilnīgi noteikti ir saistoši 95% iedzīvotāju - nu labi, varbūt ne 95%, bet 90% noteikti - tu laikam esi bik par daudz aizsapņojies grozoties apkārt pa dižās pilsētas centru ka neesi pamanījis ka realitātē vidējā mašīna uz ceļiem tiešām arī ir tos ~14 gadus veca, un ka noteiktām vecākām mašīnām [piemēram, ceškām] cena turas tīri labi, nez kāpēc Un tagad kā tāds liels špeciālists pastāsti - kādu īpašu uzmanību un apsekošanu prasa 25 gadus veca mašīna kādu neprasa 15 gadus veca? Un kas tajā uzmanībā ko prasa 25 gadus veca mašīna atšķiras no tā, ko ražotājs paredzējis pārbaudīt ikgadējajā un ikdivgadējajā pārbaudē?
25 gadus vecs hlams jau ir ar rūsu, vai tā drīz pienāks. Tam hlamam jau sāk parādīties detaļu deficīts, un tas vairs nav "Lēti, labi" variants, bet gan normālas galvassāpes kuras vidējam pilsonim vai nu nav vajadzīgas, vai arī vispār negribās par tādām dzirdēt. Tāpēc neviens normāls cilvēks aiz labas gribas ar tādiem hlamiem negrib spēlēties - vai nu viņi ir spiesti braukt ar viņu, vai vienkārši nav piedāvājums jaunākiem auto.
Par auto vidējo vecumu runājot - tie ir 14-15 gadi, jo šajā vecuma segmentā lielākā daļa pilsoņu var atļauties daudz maz normālu auto - tādu, kas nav izrūsējis no visām pusēm, kam vēl ir diezgan labs mehāniskais resurss un uztaisot apkopi varēs pabraukt kādu laiciņu. Tas pats E9x bembis - var dabūt par pievilcīgu cenu, uztaisīt "apkopīti" un pontot vesels. Tikai tādi lošpeki piesārņo visu Rīgu ar savu dirseli.
Paga paga - nu jau tevi satrauc konkrēti rūsa un detaļu deficīts ? Vēl dažus postus atpakaļ tevi satrauca mehāniskais nolietojums - nu jā, tas pats pēc kura vērtējot normāli braukta 5 gadus veca mašīna klasificējas pēc taviem standartiem kā "vecs lūznis" un kas ir arī iemesls kāpēc tie līzēto tačku braucēji mēdz tās pēc tiem pieciem gadiem mainīt.
Par rūsu es tev pastāstīšu noslēpumu - ar to var cīnīties - dažādos veidos pie tam. Bet nu kā redzams tad par rūsu tu uzskati situāciju kur jau nopietni jāmetina [jo ja gribēsies lai tevis nosauktajai behai apakšā rūsas nebūs, tur būs kaut kas jādara jau tagad], līdz ar to vispār nav saprotams par ko tu uztraucies Detaļu deficīts, ko tu pīpē? Jā, varbūt kādam ļoti retam modelim vai itāļu/franču izstrādājumiem kuri līdz tiem 25 gadiem reti nodzīvo - normālām mašīnām par tādu lietu jāsāk satraukties brīdī kad jaunāko eksemplāru vecums pārsniedz 30 gadus.
Tas jaunais DPF kalpos vēl nākošos 200k kilometrus, pie nosacījuma ka auto tiks normāli apkalpots, bet ak vai, vidējais dīzeļa braucējs māk skaitīt tikai litrus degvielas stacijā.
servisā malači, tā vietā lai salabotu auto, par klienta naudu to sajāj un vēl nopelna nododot DPF.
EGR vārsts 170eur
www.trodo.lv/izpl-gazu-recirkulacijas-varsts-magneti-marelli-571822112060
Nu tad varbūt pastāsti, kā tas auto tika sajāts?
Kautvai tas ka motors darbojas avārijas režīma-nav tāda poga EGR off nevienā no dīleru aprīkojumiem. Izmainīt visas pamata, adaptāciju daudzdimensiju kartes, testa blokus, kļūdu nosacījumu parametrus nav 140eur darbs, arī ne 300 un 1000.
Nemaz nerunājot par smaku auto aizmugurē-EGR samazina degkameras temperatūru lai samazinātu Nox daudzumu. Kā zināms Nox ir gāze ar pretīgu smaku, kas būtu mazākā bēda jo pilnai laimei tā ir arī kancerogēna.
Vai tad katram pepelacam veido custom programmu, nevis motora modelim vienreiz uztaisa, un visiem ieraksta to pašu?
Esmu par šo EGR jautājumu forumos lasījis - arī lietotāju atsauksmes par paveikto. Ja reiz cilvēks aizbrauc pie speciālista, kas visu it kā normāli izprogrammē un ja cilvēks pēc tam gadiem brauc bēdu nezinādams, tad neuzskatu, ka uzskatāms, ka tas auto iet avārijas režīmā un sūdīgi. Ja tā brauc ne viens cilvēks, bet masveidā, tad var uzskatīt, ka acīmredzot tie speciālisti to dara pietiekami labi. Tas, ka kaut kad krietnā auto pusmūžā sāks rasties problēmas, tas nu nav nekāds brīnums - tādas radīsies arī bez EGRa.
Pie tam tās pašas ļaužu atsauksmes par EGRu uzticamību arī bija ne tās labākās. Šis mezgls esot bieži jucis nost arī tādiem, kas it kā brauc pareizi - gana lielus gabalus un ne tukšgaitas apgriezienos.
Pēc dīzeļgeitas skandāla tajā pašā Anglijā daudzi auto tika pārprogrammēti, lai darbotos t.s. pareizais režīms un tad tie paši EGRi esot sākuši jukt nost uz vella paraušanu. Dīleri mainījuši nost garantijas ietvaros, bet vai var uzskatīt, ka cilvēkam tagad jājūtas vainīgam, ka viņam iesmērēts sūdīgs mezgls?
Te nu filozofisks jautājums - ja šis auto ir sliktais (lasi - ar nelāgo softu), tad varbūt autoram vajadzēja ne vien EGRu labot, bet arī skriet pie dīlera, lai liek softa updeitu, domājot par līdzcilvēkiem?
filozofiskais jautājums īstenībā būtu jāuzdod citāds.
Vai auto pērkot vajag skatīties to, kam ir lielākā planšete panelī, un kas labāk acij tīkams, vai to, kādas atsauksmes par ražotāju, kur un kāds ir tuvākais auto remontētājs, vai ražotājs ir slavens ar visādiem skandāliem un skandāliņiem, un kādas uzbūves motors vispār tur ir iesprausts. Jā, ļoti tehniski jautājumi, bet, ja vēlāk ir vēlēšanās braukt nevis tikai pie dīlera uz kārtējo appisienu, bet arī pa ceļu, tad...
Tas tikai tādēļ ka dīzelim lai tas kustēties uz priekšu vajag gaisu un drusku degvielas +/- pareizā proporcijā. Tas ka viņš tarkšķ trakāk kā belarus, vibrē un indē apjārtējos lielākajai daļai ir otršķirīgi.
Tu pats tad pinies pretrunās. Te auto avārijas režīmā un ir neglābjami sabojāts, te atkal - ai, tas ir pieticīgs un tāpēc tas kust uz priekšu. Tad kā ir?
Man ir bijusi pieredze ar EGR pirms un pēc (lasi - bez). Oda tas auto identiski. Katrā ziņā mans deguns nebija spējīgs sajust kādu dižu atšķirību.
Avārijas režīms nozīmē ka tas brauc pēc fiksētām kartēm. Nevis dinamiski tās koriģē atkarībā no mezglu nolietojuma, aktuatoru aiztures, sprauslu pilēšanas un vēl simt un vienas lietas kas tiek mērītas un apzinātas dzinējam darbojoties.
Jā es arī vienam auto labi sen no noglušīju un šobrīd ar to nelepojos jo smirdēja baisi.
ECU ir pilns ar dažādiem testu blokiem, kurus veicot var noteikt mezglu/sensoru rādījumu neatbilstības un veikt korekcijas. Piemēram virinoties EGR ir jāmainās MAF rādījumam. Tāpat attiecīgi var atbilstīgi pārbaudīt MAP/MAF sensorus, turbīnas aktuatorus, sprauslu injekcijas un vēl kādu bariņū lietu atkarība no dzinēja aprīkotības.
Ja no šīs visas ekosistēmas grib kautko izņemt tad arī šī visa ekosistēma ir jāpārbūvē un te bez ilūzijām, neviens, izņemot Bosch/Siemens/Denso simtgalvainos R&D departamentus šo izveikt nespēj.
Nepārspīlē, gana daudzi kantori zin ko ar tiem visiem modernajiem loriņiem darīt, nelaime tik tā ka visu korekti izdarīt ari kaut ko maksā, un klients nereti nav gatavs maksāt par to komplekso risinājumu. Mums tepat LV bija kadri kas pa pus Krievzemes braukāja elektroniku programmēt, sen gan nav satikts tas viens kadrs ko pazinu ...
Bet nu anyway, sporta auto nereti mūsdienās taisa no parasta ielinieka (pie mums tā ir lētāk), un ir jàprot darīt visu ko vajag ar tām sistēmām ... un mums te ir kas šo servisu pārdod, un pat izīrē sporta autosus ...
Reku ieskats dīzeļa vadībā-dokuments uz 1500lapām, aktuāls sākot no ~2003 gada
jmgarage.ru/wp-content/uploads/2014/10/EDC-16-Funktionsrahmen-P_197_V10-RBOS-EDS2.pdf
Tiešām tici ka kāds no malas ir spējīgs šo visu pārkārtot?
Par sportu ir atsevišķs stāsts-braucamais tiek uzturēts perfektā stāvoklī, tam ļoti bieži nav nekādu ar ekoloģiju saistītu agregātu un komforts arī nav prioritāte jo uzdevums ir viens-max jauda, max plašā apgriezienu diapazonā
Neesmu pārliecināts ka tik vēla gada; man liekas ka EDC16 vada arī VAG PD
Un kāpēc uzreiz viss jāpārkārto?
Tapēc ka pie plausibla MAF sensora mērījuma aiziet testa bloks, kurā ar EGR virināšanu var noteikt kāda ir MAF mērījumu kļuda. Tas protams ja EGR ir vietā un darbojas. Ja EGR nedarbojas tad piesaistot citus kompontus aiziet EGR testa bloks, saprotot ka nekas nedarbojas un nespējot identificēt problēmu ECU pārslēdzas uz statiskām kartēm. Pat kļūda var nebūt, nespējot veikt adaptāciju mērījumus motors sāk tarkšķēt arvien skaļāk un kūpēt arvien vairāk. Tas nenotiek vienā dienā tādēļ ir grūti, konstatējams. Iešujot stock softu un atliekot atpakaļ noņemtās detaļas dzinējs kautkā uzreiz "salabojas".
Uzreiz par divām lietām:
1) vai tiešām Tu domā, ka populāriem auto modeļiem viss jātaisa no nulles un čipotājiem nav nekādu iestrāžu?
2) par motora dīvaino darbību. Es ar izravētu EGRu nobraucu kādus gadus 6 +/-, bet nekādus defektus nejutu. Var jau teikt, ka pieradis pie skaļākā motora, bet nu dūmainībai tad jau būtu jāparādās. Man gan DPFs bija ejošs, bet ja reiz tik ļoti dūmotu, tad arī ar to būtu jāparādās problēmam, ka tīrītos visu laiku un ka mestu kļūdas. Tak nebija arī to - pa reizei iztīrījās un viss darbojās gluži labi. Ja pēc dažiem gadiem problēma izlīstu, tad visdrīzāk tā izlīstu arī tad, ja EGRs būtu ejošs - auto nolietojas un jo vecāks, jo vairāk vainu.
feciic - Mierīgi, IT sfērā no tevis tiek prasīts pat vairāk, lai sertificētos uz noteiktu dzelžu kopumu, un dzives gaitā tev daudz jauna jāmācas. Uz katru jaunu projektu tieša veidā man pasam bijis jāizlas vismaz 100 lapas, un saistītām lietam vel gana daudz. Tas pats jebkuram augsti kvalificetam inženierim, utt.
Wala tas darbojas gadījumā ja ir piekļuve source kodam, čipseris var nolasît programmas mainīgo daļu hex formātā un pēc adresēm atrast karšu parametrus. Pašiem karšu apstrādes algoritmiem klāt netiek. Lielākajā daļā gadījumu ar to arī pietiek, piemēram ielikt egr atvēršanās slieksni pie vakuuma ieplūdes kolektorā turbinizētam motoram. Egr nekad vaļā nevērsies bet kādas tam būs sekas un cik drīz tās parādīsies neviens no šiem karšu modificetājiem nepateiks.
klau nu pietiks, cilveki ir apdavinati ar izdomu, to ko nevar labi izprogrammet var iemest elektronisku moduli, kas dos vajadzīgas vērtības un apšmauks vadību, tas ir daudz vienkāršāk kā tu domā. Un izdarit pareizi, tā ar nav lielākā un sarežģītākā problema, jo to visu var vēsi izpetīt, datorika ir tāda metodologija tieši šādiem nolūkiem
Un otra lieta, ka ja ražotāji tā turpinās, tad agri vai vēlu būs spiesti publicēt pirmkodu, vismaz tiktāl cik tas neizraisa konkurences problēmas ...
Pirmais kas varetu dabūt pa galvu ir John Deere traktoru ražotājs, tāpec es tam jokam mazliet sekoju līdz ...
Dīzeļgeita arī tika atklāta pavisam nejauši, briļļaini zinātnieki ar empīriskām metodēm atklāja šmaukšanos.
Ja arī kāds no malas būtu spējīgs šos ECU algoritmus atkost un izpētīt tad būtu pavisam vienkārši šo šmaukšanos pierādīt, izmeklētāji piesaistītu kādu alternatīvo censoni un lieta atrisināta ne tā?
Tu individuāli vari darit ar to auto ko gribi, ja vien spēj iziet TA, savukārt ražotāja "nošmauktas tehnoloģijas" ir patērētàju krāpšana !
Individuāli vari darīt ko gribi kamēr tas neskar apkārtējos-es uzskatu ka man un manai ģimenei nav jāelpo izdemolētu mašīnu izplūdes gāzes.
TA ir stiepts jēdziens-tiklīdz CSDD(Autests) sāks mērīt PM un Nox, tā būs līdzīgs stāsts kā ar CNG baloniem šobrīd.
Sabiedrības intereses aizstāv TUV/Autoeko Latvija, vai tā sekotāji/akcionāri. Ka viņiem tas sanāk ir drusku cits jautajums.
Bet no mana viedokļa zinot to cik sabiedrība vispārejos vilcienos ir stulba, manis pec tā var iet ratā, tā ir visidiotiskākā visu lietu "mērlente" ...
Nu domas dalās, bet autors neminēja vai viņam piedāvāja paturēt pdf saturu. Iespējams tam wāgengrupas izstrādājumam cena ap 120+ eur
Vasja diagnost jums palīdzēs
www.ss.lv/msg/lv/transport/service-centers-and-checkup/car-service-equipment/cxhldp.html
anoagask rakstīja: Kad sākās ažiotāža, neatkarīgie pētnieki arī izpētīja ECU programmatūru un parādīja, kur ir speciālā "testa" daļa, nevajag tur institūtu ar 100 PhD.
Vienkārši aiz tāpat vien neviens to nedarīja, tas gan
Ja nevajag institūtu tad kādēļ tāda māžošanās ar mērījumiem reālā laikā, ņemot vērā automašīnu vecumu nobraukumu un citas lietas, izslēdzot nejaušības un vēl visādus faktorus pētījuma veikšanai.
theicct.org/sites/default/files/publications/ICCT_Catching_Defeat_Devices_20190620_2.pdf
Atgāzu testu veikšanas kritēriji nevar būt pārāk sarežģiti un izpildās vienkārši trigeru formā, ar on/off stāvokļiem, attiecīgi kādam lielākam tūninga kantorim šo viltību atklāšana būtu pavisam vienkārš darbiņš.
Škoda Octavia 2012 2.0 dīzelis auksts slāpst nost
Vai kādam ir bijis šāds defekts? Škoda Octavia otrās paaudzes 2012.g. 2.0l dīzelis vispirms -14C° grādu salā sāka auksts nedarboties — auto normāli pielec, bet pēc 1-2 sekundēm noslāpst nost. Šādi startējot un noslāpstot finālā pēc 2 minūtēm auto aizgāja — uzreiz viss motors perfekti darbojas. Panelī nekādi paziņojumi neparādās. Pieliekot pie kompja autoreizētā servisā, nespēja atrast vainu, arī blokus pārbaudīja vai nav "zaļais iemeties". Pēc tam jau auto auksts sāka nelekt pie -9C°... Tad pie -3,5C°... Bet vienmēr pēc 3-5 min pagaidām aiziet un strādā. Zīmīgi, ka problēma ir tikai no rīta pirmo reizi dienā stratējot, pa dienu perfekti vienmēr pielecis, bet no rīta mokas... Varbūt kādam ir bijusi identiski problēma un ir konkrēta pieredze kas par vainu? Auto ir atkal servisā, bet pēc iepriekšējā apmeklējuma nekas nemainījās... Pievienoju video fragmentu, kā pēdējā reizē veicās ar pielaišanu, beigās aizgāja.