“Īpaši nenomoka”, tā ir domāts. Uzrakstījies tieši pretēji.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
“Īpaši nenomoka”, tā ir domāts. Uzrakstījies tieši pretēji.
Conqueror rakstīja: nu, golfs ir labāks par i20
Man vēl labāks šķiet Cupra Formentor
Polo man šķiet neglītāks auto nekā Active. Esmu dažiem Polo Cross blakus nostājusies un nopētījusi. Auto glītums taču viens no svarīgākajiem parametriem!
Uz auto iegādi skatos kā uz kaprīzes apmierināšanu un tam paredzēto naudu savā prātā “norakstu zaudējumos”, līdz ar ko mani īpaši nomoka tālāk pārdošanas vērtība, jo lietošanas laikā svarīgākais ir, lai neprasa daudz papildus naudas.
Ticu, ka nepopulārs viedoklis, bet tā kā baisi svarīgs, tad padalos.
Jap, svinības nebeidz sākties
Motors 1l benzīns, ņiprs gan pilsētā, gan uz šosejas (pēc manas izpratnes , 100HP), šitā ir Active Cross versija, tā ir 2cm augstāka par parasto i20. Pagaidām neesmu atradusi neko, kas nepatīk (jāpagaida, lai pāriet rozā brilles). Esmu sajūsmā par tādiem jaunatklātiem "sīkumiem" kā apsildāma stūre, nolokāmi spoguļi, papildus apgaismojums pagriežoties, arī kruīza kontrole manā autovadītāja pieredzē ir jaunums.
Viena lieta gan, kas nepatīk - kā dīleri futbolēja viens pie otra saistībā ar diagnostikā atrasto kļūdu (garāks stāsts, saistīts ar pirmreizējās iegādes vietu, apkopju veikšanas vietu un to, kur veicu pirms iegādes diagnostiku).
Nu tā.
Sveiki!
Nez, vai kāds vēl atceras , bet pirms kādiem diviem mēnešiem vaicāju pēc rekomendācijām auto iegādei un dabūju visām savām prasībām atbilstošu autiņu, ar ko jau pāris nedēļas vizinos apkārt. Paldies toreiz par komentāriem, palīdzēja noorientēties, uz ko skatīties un izmest no galvas to, uz ko nevajag skatīties. Gan maz ēd (850km ar vienu bāciņu), gan veļļuku var dabūt iekšā, gan manuālis, pat vēl pusotru gadu garantija, arī paaugstināts klīrenss (jau bedraini zemes ceļi iemēģināti) un vēl piedevām smuka
Bildes saiti neņem pretī, sorry, tad būs šitā: ibb.co/QcgK0SK
Ja smalks uzbrauciens, tad nesapratu.
Vasarā slēpju vietā varētu gadīties arī velosipēds.
Fitness patīk
Uz aci izskatās lielāks nekā mana Ibiza, man, somiņai un slēpēm varētu būt labi
Par Vitaru kaut kas vēl man ieminējās. Laiks līdz pirkšanai vēl ir daži mēneši, vismaz jau ir vairāki varianti, kas šķiet jēdzīgi un uz ko skatīties.
Dacia vienkārši nepatīk un viss. Nemāku savukārt neprotu izmantot ekrānu.
KIA neatradu uz aci neko, bet Hyundai i20 Active viens gan piesēja aci tikko kā: m.ss.lv/msg/lv/transport/cars/hyundai/i20/boihkb.html
O, paldies! man labāk, lai augstāks, jo neuzmanīgi mēdzu pārbraukt gulošos
Šobrīd izlobu divus praktiskus ieteikumus - skatīties uz KIA vai pielikt pāris K un pirkt jaunu citronu. Nezinu, kas ir klīrenss un ko tas dod.
Šodien noparkojos blakus un pamanīju, kā dzīvē izskatās Kaškajs - arī uzrunājošs, ko domājat par to? Tik tad laikam kāds 5-6 gadus vecs sanāk.
Jap, šī ir manā ierakstā pieminētā.
Redzu, ka te daudz lietpratēju apgrozās. Palīdziet “blondīnei” apskaidrot domas par iespējamās mašīnas izvēli.
Līdz šim ir bijis tikai viens auto 2006.g Seat Ibiza, kuru pirku, vadoties tikai pēc diviem man saprotamiem parametriem - iegādāta Latvijā, nobraukums mazāks par 100K. Sešus gadus pabraucu un pirms dažiem mēnešiem pārdevu. Biju priecīga, ka tieku uz priekšu, ka daudz neēd, saremontēt arī varēja par salīdzinoši kapeikām.
Tagad esmu iedomājusies, ka man pienākas pārkāpt uz kaut ko jaunāku. Svarīgi ir lēta ekspluatācijā, benzīns (braucu maz), mazs motors, manuālā kārba, hečbeks.
Iedomātais budžets ir līdz 10K un 3-4 gadīga. Baidos no nelatvietēm (ievestajām). Vizuālā gaume man ir dīvaina, jo šobrīd ļoti iepaticies, kā izskatās citrons C3 ar plastmasas sāniem.
Reizēm pasiekalojos ap hibrīdiem un elektroauto, bet tas paliks aiznākamajam auto.
Dalieties nu, uz ko jūs skatītos un kāpēc. Praktiski argumenti uz mani strādā.
Ir kāda cenā līdz 10 k?