Cookie Consent by Free Privacy Policy Generator
Kārtot: Augošā secībā
Kolenvals 19.12.2005 11:26

Kādas tur patīkamas, gluži kā visas firmas, vispirms uzliek uzcenojumu 100 - 200 %, tad uztaisa atlaidi 20 - 50 % un lielās ka samazināja cenas. BET ar visu atlaidi peļņa ir pasakaina.

__________________________

Naivais, Latvijaa cilveeks, kursh uzliks uzcenojumu 25% , var taisiit savu DUS ciet un iet maajaas 100% uzcenojuma nav pat tevis piemineetajaa Vaacijaa

Kolenvals 03.11.2005 14:31

Provee pazvaniit muusu diilerfirmai VAMotors (Bukultu ielaa), tel. 7 383881, un uzjautaat, vai ir, vai var savaa kanniitee dabuut. Var suutiit arii e-pastu .

Kolenvals 03.11.2005 13:49

Infineum R 255

parafīna kristalizācijas punktu pazeminoša piedeva dīzeļdegvielai

INFINEUM R255 ir bezpelnu polimeru kompozīcija, kura izšķīdināta naftas pārtvaices rezultātā iegūtā šķīdinātājā. Piedeva INFINEUM R255 ir paredzēta parafīna kristālu augšanas nepieļaušanai zemās temperatūrās un lietojama ar dažādu tipu degvielām, sevišķi tiešās pārtvaices rezultātā iegūtām (piemēram dīzeļdegviela) un degvielām ar augstu vārīšanās beigu temperatūru, lai varētu degvielām piešķirt nepieciešamās darba spējas zemās temperatūrās.

INFINEUM R255 ir pielietojams tā izplatīšanas procesā, neprasa pievienošanu tieši ražošanā, ar to var strādāt arī zemās temperatūrās, vislabākie rezultāti tomēr ir iegūstami piejaucot to degvielai temperatūrās virs 0°C, vai temperatūrā, augstākā par degvielas saduļķošanās temperatūru (CP, Cloud Point). Šai gadījumā ieteicams atšķaidīt produktu ar petroleju, lai atvieglotu tā sajaukšanos ar degvielu, ja CP ir temperatūra, zemāka par 0°C.

Darba spējas atkarībā no apstrādājamās degvielas sākotnējās kvalitātes, galvenokārt parafīna satura, nodrošina piedevas INFINEUM R255 piejaukšana no 500 līdz 1500 ppm (0.05 līdz 0.15 masas %) no apstrādājamās degvielas daudzuma. Tas spēj jūtami pazemināt CFPP (Cold Filter Plugging Point) jeb t.s. filtrējamību zemā temperatūrā. Pievienojot piedevu INFINEUM R255 koncentrācijā 500 līdz 1500 ppm, tipiskai Krievijas izcelsmes vasaras dīzeļdegvielai CFPP temperatūra tiek pazemināta līdz – 6 ... - 17°C. Augstākas kvalitātes dīzeļdegvielai CFPP var pazemināt līdz -25°C un vēl vairāk.

Apiešanās un pielietošana: apmaisīšana un sasildīšana ir ieteicamas, tās stipri uzlabo degvielas sajaukšanos ar piedevu. Maksimālajai degvielas temperatūrai nevajadzētu pārsniegt 40 ...55°C, jāizvairās no augstām degvielas tvertnes sienu temperatūrām. Ja piedeva INFINEUM R255 tiek atšķaidīta, piemēram ar apgaismošanas petroleju, tad apmaisīšana ir nepieciešama, bet degvielas sasildīšana var nebūt vajadzīga.

Piejaucot piedevu INFINEUM R255 degvielai, ieteicama ir proporcionālas mērīšanas nepārtrauktā metode, kā visām degvielas auksto plūstamību uzlabojošām piedevām. Maksimāla efekta sasniegšanai degvielas temperatūrai vēlams būt ievērojami virs saduļķošanās punkta (temperatūras). Labai piedevas INFINEUM R255 izšķīšanai vēlama degvielas temperatūra virs 25°C, ja tas nav iespējams, vēlams piedevu vispirms izšķīdināt, piemēram, apgaismes petrolejā, lai uzlabotu tās sajaukšanos.

Uzglabāšanai piemēroti taras materiāli ir nerūsējošais tērauds, poliesteru plastmasas un teflons (fluorplasts).

TEHNISKIE PARAMETRI

INFINEUM R255:

Ārējais izskats duļķains šķidrums

Blīvums, 15°C, kg/litrs 0.891

Uzliesmošanas temp., (PM metode),°C 67

Sastingšanas temp., °C -36

Viskozitāte, 20°C, cSt 11

Viskozitāte, 40°C, cSt 6.1

VA MOTORS. 2003-12-05.

Kolenvals 03.11.2005 13:15

Nu vispaar taa lieta ir ar nianseem - piedevu "nostraadaashana" ir stipri atkariiga no degvielas saakotneejaas kvalitaates. Lietojot "kreiso" vai "trubas" degvielu tieshaam efekta var nebuut. Mee jau gadiem importeejam shaadu KONCENTREETU piedevu INFINEUM 255 (veikalos nopeerkamaas ir stipri atshkjaidiitas). Atsauksmes ir teicamas, gan no Latvijas Dzelzcelja, gan no smago trucku kantoriem. Bij taada sajuuta, ka katram, kursh ziemaa brauca uz Krieviju, bij liidz kanniite. Ah jaa, un veel: piedeva ir jaapievieno degvielai ne zemaakaa, kaa +5C temperatuuraa, citaadi nostraadaa vaaji, CP punkts jau ir garaam. Un ja parafiins jau izkritis, tad var liidzeet tikai siltums.

Benziins ...nu shito lietu akcepteeja tika razhotaaji, kam bija diizelji ar rindas suuknjiem. Modernajiem VE tipa suuknjiem benzha pie DD stipri nepatiik, stipri kriitas degvielas ellojoshaas iipashiibas.

Kolenvals 03.10.2005 13:44

Da cenas visur ir augshaa, i Mazheikjos, i Rietumos, arii Krievijas eksporta degvielas cenas ir augshaa (kam gan negribas nopelniit). Finaalaa ievest no Krievijas sanaaktu tas pats, kas no Mazheikjiem, kurus arii galu galaa kontrolee Krievija...smiekliigaakais, ka krievi celj cenas arii ieksheejaa tirguu, un ne pa jokam, krievi jau saak demonstreet un protesteet.

Jautri...

Kolenvals 29.08.2005 16:28

Gnoms: Patīkami lasīt... un Latvijā laikam veseli 6 CNG uzpildes punkti...

===================

Nu mums Latvijaa shitaa auto-CNG saimnieciiba veel no padomju laikiem saglabaajusies, tad arii bija pieejamas kaadas 3 CNG stacijas Latvijaa, kur visaadas maizes mashiinas utt tankojaas, veel ar CNG brauca un brauc kravas transports Inchukalna glabaatavaa, Latvijas Gaazee pashaa un veel shur tur, kur pieejama CNG. Tur jau taas ziepes, ka jaaattiista infrastruktuura, a tas maksaa daargi, to nedariis, kameer nebuus gana pateereetaaju. A pateereetaaji nepirks taadas mashiinas, kameer nebuus gana CNG uzpildes vietu. Luuk arii apburtais loks ...

Kolenvals 29.08.2005 11:02

Nu vispaar pashlaik gaaze ir topaa, gan dabasgaaze, gan LPG, gan Eiropaa, gan USA Vaacijaa vien gaazes uzpildes staciju nu jau vajadzeetu buut kaadaam 500 un skaits strauji aug, taapat, kaa gaazes auto skaits - Eiropaa nu jau buus simtos tuukstoshu skaitaams. Pashlaik galvenais spiediens ir uz dabasgaazi, turklaat ne jau tikai Volvo un VW straadaa pie shiem projektiem un reaali izlaizh auto, kopaa ir leerums to kompaaniju. Es pats kaut kur rakstiiju par sho teemu (TV Net?) un paraknjaajoties ljoti incantus datus vareeja atrast

Ar dabasgāzi darbināmie sērijveida automobiļi Eiropā

"Fiat Punto Natural Power", "Fiat Multipla Bipower" (pašlaik ražošana uz laiku pārtraukta), "Opel Astra 1.6 CNG Caravan", "Opel Zafira 1.6 CNG", "Opel Combo Tour 1.6 CNG", "Mercedes-Benz E200 NGT Kompressor", "Peugeot Partner Bivalent", "Citroen Berlingo Multispace 1.4 GNV", "Renault Kangoo GNV", "Ford Focus 1.8 CNG", "Volvo Bi-Fuel" ("S60", "S80", "V70", "Volkswagen Golf Variant 2.0 Bi-Fuel".

Šogad tirgū jāparādās "Ford Focus C-Max CNG", 2006. gadā "divdegvielu" "Volvo V50" un "S40", "Volkswagen Touran" un "Volkswagen Caddy". Bez tam eksistē daudz vieglo kravas automobiļu un mikroautobusu, kurus arī darbina ar dabasgāzi.

Taa ka taa lietinja iet uz priekshu lieliem soljiem ...prognozee driizumaa ap 360 000 metaana auto , jau ir Eiropaa 2.8 miljoni LPG auto, bez tam ir alternatiivo gaazu auto (biogaaze un tamliidziigi) - nekur neliksimies

Principaa jau ir taa: pirms gadiem 8 jeelnaftas cena bija 8-10 USD/bbl atkariibaa no izcelsmes, tagad shii cena ir 70 USD/bbl...tad kaada te klaigaashana par degvielas tirgotaaju alkatiibu un Eiropas savieniibu? Cenas ir taadas, kaadas taas ir, diemzheel.

Kolenvals 16.02.2005 17:32

Kolenval-Tu nezini,kur un kādas ir blīves sūknī?PZD.

Kolenval-Tu kādu sūkni esi izjaucis savā dzīvē,lai muldētu par lietām,par kurām absolūti nerubī???

====================

Esmu jau nu gan, kaut diizelji nekad nav bijusi mana lielaa miila

Biodīzelis saēd sūkņu blīves,blīvslēgu standarta variantā.Tagad ir nopērkami arī tādi sūkņu remkomplekti ar speciālām blīvēm,blīvslēgiem priekš biodīzeļa.Lai tās blīves nomainītu praktiski viss sūknis ir jāpārjauc+regulēšana uz stenda.Parastās gumijas blīves no biodīzeļa paliek mīkstas kā lupata,bet citas ķīmijas, ko gāž pie degvielas, tām netraucē.

=======================

Nu tad man nav bijusi dariishana ar tik veciem auto No "parastaas" gumijas nekaadas bliives/bliivsleegus jau pasen kaa netaisa. Ja taadi remkomplekti ir iegaadaajami - briinishkjiigi, taatad tiek globaali par sho lietu domaats. Starp citu tu par RotoDiesel suuknjiem runaa?

Tas,ka ūdens var būt visās degvielās,tas i točna.

========================

Praktiski visaas degvielaas vinjsh arii ir, lietas buutiiba ir vinja daudzumaa. Ir sarpiiba, vai vinjsh tur ir 200 ppm (max norma, parasti ap 10x mazaak) vai 2000 ppm.

Kolenvals 16.02.2005 16:38

Biodīzelis saēd gumijas blīvējumus sūknim.

=============

Kuraa vietaa suuknii ir gumijas bliiveejumi? Turklaat jebkuru gumijas detaljas jau gadus 30 degvielas sisteemaam izgatavo no sinteetiskajiem kauchukiem, kurus nenjem pat stipri agresiivaaki shkjidrumi par DD. Starp citu, DD ir ljoti agresiiva ttieciibaa uz naturaalo gumiju!

Ja sūknī metāls paliek zils,izdrūp vai pat ir sarūsējis-uz ko Tu šito Kolenval norakstīsi?Uz svaigu gaisu vai tomēr uz degvielas kvalitāti?

==============================

Es gribeetu teikt, ka degvielaa ir uudens BIO-D razhoshanas finaalaa pati atbildiigaakaa operaacija, arii sarezhgjiitaakaa un daargaakaa ir procesa radiitaa uudens atdaliishana. ja tas nav veikts gana ruupiigi un pietiekami - nu tad mes redzam visu augshmineeto. Arii lietojot DD "no trubas" vai eksportam domaato , "ostaa zagto' , var tikt pie augshmineetajiem efektiem Tikai daudzi to nezina, kaa nezina arii, kaapeec ))

Kolenvals 27.01.2005 17:27

Arī sūknis mazliet dabūs pa mizu,tādas atsauksmes ir no sūkņu remontētājiem.Pazvani uz Dīzeļcentru ,aprunājies!

================================

Kaadaa sakaraa? Biodiizelim ir daudz labaakas elloshanas speejas, nekaa DD. Incanti, kuru vietu suuknim vinjsh vareetu skaadeet? Starp citu "suudiiga degviela / ella" ir Diizeljcentra vechu (undaudzu citu arii) jaajamais zirdzinjsh - ja nevar noteikt, kas par vainu, visvieglaak novelt uz degvielu

Kolenvals 27.01.2005 15:39

paldies dievam ka bio atkal paradijies,baigi labs priekš tehniskās.pastavigi var lietot tikai autiņos kuriem galvas blive no dzelzs

+++++++++++++++++++++++++++++++

Incanti, no kurienes taada teorija?

Francijaa biodiizelis ir daudzos lielo koncernu tankos, lej vinju vsi no vietas, vecos un jaunos auto, vieglajos un smagajos, cenas starpiiba ta juutama. Un kaukaa no taa gala nedzird gaudas par neieshanu un tamliidziigi Mees autobusu arii pieleejaam ar jamo - juutami "miikstaak" dzineejs DAFam straadaaja, a gaaja pa baani taapat, kaa ieprieksh.

Kolenvals 15.10.2004 10:10

filip, nu jau Krievijaa cenas ir paari 30 sant, iipashi regjionos, kur ir lielaakais pateerinjsh, da veel degvielas deficiits arii saak rasties. Starp citu, tamaas cenas attiecas uz Krievijaa visvairaak patereeto - 92 benzhu. A mans boss shoriit gandriiz valodu saaka raustiit - tjipa cena starp iepirkshanas un paardoshanas cenaam kaukaadi 3 santiimi ...diizelim vispaar 0.0x. Pesecc...

Kolenvals 29.09.2004 17:09

Nuuuu ... vispaar jau Krievijaa tas benziins leetaaks ir, tikai kopsh pavasara pie vinjiem cenas (benz.tankos) dazhos regjionos ir azh bezmaz dubultojushaas kopsh pavasara, turklaat njemiet veeraa, ka runa iet par benziinu IEKSHEEJAM TIRGUM, kuru eksporteet no Krievijas nedriikst, kvalitaates deelj. Eksporta benziina cenas ir pavisam citas Krievzemee, vairumaa protams, nekaa "ieksheejaa",

augstaakas nekaa "ieksheejaa" mazumcenas ))

Kaadu nedeelju atpakalj veeroju Krievijas TV paarraidi, kur taisni ar degvielas cenaam nodarbojaas, dazhaados regjionos. Ja veel pavasarii domineeja cenas 10 ...12 RUB par litru, tad vasaras beigaas jau aizgaajushas 14 ..15 RUB/ltr un septembra otrajaa pusee shur tur sasniegushas jau 18 ...19 RUB/ltr. taa neko sev, ja piemet, ka 1,0 Lats ir ~53 RUB...Runa gaaja par visvairaak Krievijaa pateereeto benzhu, AI-92.

Kolenvals 08.07.2004 18:05

Neesmu es ne MB, ne kaada cita fans - man vienkaarshi patiik, ka viiri feini pavizinaas

A deksteram degvielas uzpildes proceduuru vajadzeetu tomeer apguut, iekams par to spriest saakt ...

Kolenvals 08.07.2004 15:19

Izlasiiju shii topika pirmo tekstu un apreecos Dexter, aizej uz www.fia.com un iepaziisties ar FIA noteikumiem attieciibaa uz F1 degvielas uzpildi, pashu degvielu un veel sho to Tad varbuut taadi dzeeruma murgi praataa nenaaks, tas , ko tu te apgalvo, nav pat teoreetiski iespeejams

Lasītākie raksti

Jaunie raksti