Ja par auto, kas pirkti jauni, tad bija 2013.gada Subars XV 2 litru benzīns ar variatoru. Braucu 5 gadus, nobraucu kopumā 113000. Ceļi bija dažādas kvalitātes. No remontiem tikai aizmugurē gultnis uz 105000 km. Pārējais viss štata apkope, motoreļļa, kārbā šķidrums un divreiz bremžu kluči, vienreiz diski. Diezgan pašvaka skaņas izolācija, dinamika līdz 80 laba, pēc tam sāka nonīkt. Kopumā apmierināts. Pēc tam bija Volvo V60 Cross Country 2 litru dīzelis, 8.pakāpju automāts. Braucu līdz šim rudenim un paspēju nobraukt 50000. Tikai un vienīgi pozitīvi iespaidi. Regulāras eļļas maiņas un tas viss. Nopārdevu par labu cenu jo fiksi vajadzēja naudu, uz kādu laiku paņēmu vietā Hyundai i30 dīzelīti, ar laba budžeta mašīnīte, bet tikko būs iespēja, tā atpakaļ pie Volvo.
Ja par auto, kas pirkti jauni, tad bija 2013.gada Subars XV 2 litru benzīns ar variatoru. Braucu 5 gadus, nobraucu kopumā 113000. Ceļi bija dažādas kvalitātes. No remontiem tikai aizmugurē gultnis uz 105000 km. Pārējais viss štata apkope, motoreļļa, kārbā šķidrums un divreiz bremžu kluči, vienreiz diski. Diezgan pašvaka skaņas izolācija, dinamika līdz 80 laba, pēc tam sāka nonīkt. Kopumā apmierināts. Pēc tam bija Volvo V60 Cross Country 2 litru dīzelis, 8.pakāpju automāts. Braucu līdz šim rudenim un paspēju nobraukt 50000. Tikai un vienīgi pozitīvi iespaidi. Regulāras eļļas maiņas un tas viss. Nopārdevu par labu cenu jo fiksi vajadzēja naudu, uz kādu laiku paņēmu vietā Hyundai i30 dīzelīti, ar laba budžeta mašīnīte, bet tikko būs iespēja, tā atpakaļ pie Volvo.