Vari iemest info par tipiska Volvo vadītāju? Ja tāds ir interesētu palasīt. Es izmeklējos, atradu vienīgi to, ka vidējais Volvo vadītāja vecums ir 55 gadi, kas ir viens no lielākajiem. Līdz ar to saprotams, ka vecāka gada gājuma cilvēki mēdz sastrādāt jokus.
Tieši brīvdienās braucu kopā ar senci. Teikšu atklāti, ja būtu svešs cilvēks, es gan jau būtu pusceļā izkāpis laukā. BTW: viņš ar VW Passat brauc.
Papildus atradu info, ka UK XC90 pasažieriem, kopš 2002.gada (gads, kad sāka ražot XC90), nav neviena reģistrēta nāves gadījuma satiksmes negadījumos. Respektīvi, ja Tev rūp Tava ģimene un nepārvadā "kartupeļus", tad tas ir auto, kura iegāde ir apsverama.
GB12 rakstīja: Pagājušajā nedēļas nogale patīkamu pārsteigumu spēja sagādāt tāds braucamais kā... VW Crafter L2H2 versijā. Vajadzēja nogādāt vienu mēbeli ar pāris loriņiem uz Talsiem, un, pateicoties čomam, kura uzņēmuma autoparks sastāv no šādiem braucamajiem, bija iespēja apvienot, tā teikt, patīkamo ar lietderīgo. Dzīvē ir nācies braukt ar dažādiem busiem, pārsvarā ar Renault Master (un to Opel vai Nissan ekvivalentiem), bet šis modelis komforta un manevrētspējas ziņā ir galvas tiesu pārāks un kļūst saprotams, kāpēc daži uzņēmēji ir gatavi tos 2-3 tūkstošus par šādu braucamo pārmaksāt.
Busa kabīne (īpaši vadītāja vieta) ir tā iekārtota, lai ar to būtu ērti braukt garus gabalus - stūre ir izvietota maksimāli vertikāli, gandrīz kā vieglajam auto, ātrumpārslēgs ir izvietots tā, lai pārnesumus var ērti pārslēgt, atbalstot roku pret elkoņbalstu. Ātrumi slēdzas precīzi, patīkami, kārbas gājiens ir diezgan īss. Stūres rats, atšķirībā no konkurentiem, ir pietiekami kompakts (varbūt ne gluži no Passat vai Golf ņemts, bet nu, no Multivana varētu būt), turklāt ar šķelto apakšu. Manevrētspēja... nu, nevienā busā tādas nav. Nekādu problēmu nesagādāja iebraukšana pie pašām namdurvīm un lavierēšana savā šaurajā centra sētā. Kabīnē ir tik daudz kabatiņu un nodalījumu dažādiem sīkumiem.
2.0 litru dzinējs (ar laikam 150 ZS) pilsētas režīmos "ceļ" labi, arī ar piekrautu kravas telpu. Virs 100 km/h pilnam busam cēliens gan paliek gausāks, bet līdz 130 km/h apdzīšana problēmas nesagādā. Patēriņu kompis pilsētā uzrāda aptuveni 9.5-10 litrus uz 100 km, ārpus - kamēr turies 100 km/h robežās, var ierakstīties 9-9.5 litros, pie lielākiem ātrumiem patēriņš visai būtiski pieaug - mazo dzinēju specifika. Un 2.0 šāda izmēra verķim laikam skaitās mazs dzinējs.
Pie mīnusiem varētu pieskaitīt salīdzinoši slikto skaņas izolāciju. Master ir klusāks.
Vai esi braucis ar Fiat Ducato?
Mums uzņēmumā bija daudz un dažādi busi (Peugeot, Fiat, VW, Ford, Renault, Mercedes- visi garās versijas), bet Ducato tiešām patīkami pārsteidza. Sarakstā pat liktu priekšā VW. Vienīgi, kas kaitināja, rokas bremze. Nu tai briesmīgāku vietu izdomāt laikam nebija iespējams izvēlēties.