Ar signalizacijam musdienas ir intresanti, kops KASKO ir standarta lieta reti kurs uztraucas par savu auto. Ka tur kads rakstija ka sefam aizdzina 1/2gadigu MB S500, es teiktu ka loti iespejams iznemot kadu black bug tur jau neka cita ieksa ari nebija, jo KASKO tacu drosina tapat. Daudzi brauc pie mums un saka ka nafig tak gadigam Lexus vai X5 likt normalu drosibas sistemu, jo kasko drosina tapat. Tikai kad tas lexus aiziet ar galiem del leta fufela kas uzlikts tad brinas. Pec tam gaidi paris menesus apdrosinasanu, atrekini nost pasrisku un ej mekle sev citu masinu. Tad ari visi sak skroboties ka noekonomejusi paris simtus un neielika normalu sistemu.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Ta nu isi par to visu:
distances piedarbinasana liekas kopa ar peidzersignalizacijam. Atkariba no signalizacijas ir iespejami ari dazadi varinati ka to izmantot. Letakas parasti tikai var iedarbina un viss. Dargakam ir iespejams programmet teiksim lai auksta nakti reizi stunda pieskilas uz 10min. Automatam ar uzliksanam nav stresu. Letakas parasti kad liek iznem no atslegas iebuveto imobilaizeru un atstaj masina lai varetu sistema pieskilt auto. Dargakam ir speciali bloki orginala imobilaizera apiesanai. Manualam karbam auto ir ipasi janoslape lai to varetu no distances piedarbinat. Tie triki kad auto ar starteri roba leka pa pagalmu ir jau sen pagajusi.
Cenas ka jau te dazi teica sakot no kadi 220Ls un uz augsu. Signalkam lielaka atskiriba ir uztversanas radisu no auto. Letas nem ap 200-300m pilseta, dargakas pat vairak pa 1km. Protams dargakam ir vel visadas krutas ficas, bet nu cena tadam ar pieskilsanas blokiem ir ap 500Ls. Pasam tada stav paslaik.