Kārtot: Augošā secībā
VecsAudi2003 09.11.2023 15:38

650 rakstīja: Nu jajā, "serviss" mums var tikai Tad, kad pats Klients tam to risinājumu iebāž mutē (kabatā,d/ā,un tā..).

Vecam beznīna motoram noteikti ka ir kāds temperatūras devējs vai tukšgaitas apgriezienu regulators un/vai kāda pat lambdazonde.Ja kāds tas suuds ir pus/noklājies, tad kļūdas var neuzrādīt.Ja tu darbini aukstu motoru pie +8, bet pusnoklātais termodevējs tur "iestrēdzis" uz +40, nu tad diezin vai tas korekti pieleks.Kompresija arī tur drošvien ir pašā savā jaunības spēku pilnbriedā.

650 kungs trāpija mērķī. Sniedzu atsauksmi varbūt kādam noderēs - beigās tika nomainīts temperaturas sensors - 5 eur izmaksas detaļai. Darbs un meklēšana, protams ar gandrīz trīs cipariem. Temperatūras sensors noklājies uz gandrīz 90 tādēļ vienmēr tiek laists iekšā "silta dzinēja" maisījums. Tas izskaidro arī to, kāpēc puslīdz siltam dzinējam nebija startēšanās problēmu gandrīz nekad. 

Iteikums citiem vecu auto leitotājiem - labāk samaksāt vairāk servisam, lai iztaisa sākotnēju pārbaudi un uzmest vispirms virsū lētākās detaļas.

Lasītākie raksti

Jaunie raksti