Tad nu tā, problēmu atrisināju pēc ''msh'' komenta, ka tā nevajadzētu būt pēc shēmas...tad klimats bija vēl plusos un mitrs, kā reizi nestrādāja un sāku štukot kādu arējo variantu kur ūdens ātri tiek - mašīnai ir āķis un ŠTEKERIS piekabei, štekeris kaut kad pasen bija cietis dāmas izbraucienā un tur viss pilns ar dubļiem, ūdeni, viss zaļajā... amputēju to apendiku un viss ok līdz šim brīdim, redzēs kad pienāks siltāks un slapjāks kā būs.
- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
darklight rakstīja: Nezinu par Audi, bet Leoniem un vismaz dažiem Golfiem zem logu tīrītājiem atrodas mašīnas centrālais kompis. Ja ūdens notece aiziet ciet, tad ūdens tupa stāv uz kompja vāka, kamēr izsūcas gar blīvi garām un iestājas jautrība.
Bija gadījums ar šo pašu b6, tas vadības bloks atrodas ''slēgtā'' kastē zem haubes šofera pusē vienā līnijā ar aķi, brežu šķidruma bačuku un haubes locijuma vietā ir logu šķidruma trubiņa gofrēta, tā bija pušu un kaut kādā veidā bija satecējis tanī ''slēgtajā'' kastē kur vadības bloks un releji,drošinātāji, pats bloks atrodas bik augstāk un nav pašā kastes apakšā tāpēc tas necieta, bet releji gan papeldēja...sapratu to ejot gar nepiedarbinātu auto varēja dzirdēt tirkstošu skaņu - augstspiediena sūknis tādas izdeva un tā atklajās šis baseins kastē.