Kārtot: Augošā secībā
1 2
robchix 15.07.2024 23:06

vispār svaigākā info ir, ka auss ir savainota ar sufliermašīnas stiklu un šāvējs tiešām nav trāpījis nevienu lodi Trampam

robchix 15.07.2024 9:37

aizejošais rakstīja: Kaut kas neklapē. Ūdens moto atrada ūdenī, dzīvo - uz salas?

Ūdensmoci var piesmelt it sevišķi ja sākās viļņi un tas sāk tajos rakties iekša. Piesmeļoties līdz zināmam daudzumam tas protams nenogrimst, bet kļūst ārkārīgi nestabils, un viegli apgāžams. Viļņos piesmeltu to ir praktiski nereāli atgāzt atpakaļ, un kur nu vēl piesmeltu. Vienkāršāk iespējams to pamest ja sala jau ir redzama un esi labs peldētājs un ir pat veste.

robchix 15.07.2024 1:36

Droši vien, tur kāda uzņēmēja bizītis bija domāts, kaut kā neticās, ka savācās turīgu jūras klases ūdensmoču īpašnieki un izlēma visi apmeklēt Roņusalu.

robchix 06.07.2024 14:58

Nekad nediskutējiet ar muļķiem.

Viņi Jūs sakaus ar pieredzi!

Jautājums vai, kādreiz Raimis ir atzinis ka viņam NAV taisnība?

robchix 05.06.2024 21:57

650 rakstīja: Kā tas ir, "nepasakot neko vairāk"? Tu konkrēti tagad "pateici ko vairāk"? Tak nekautrējies, klāj/vaļā, passkatīsimies, cik tas Tavs Krāns izrādīsies garš.

Cilvēks ja vēlas konkrētu padomu- viņš vismaz nosauc auto marku/modeli un vismaz pāris vārdos raksturo savu piekari un esošo apriepojumu.Nevis ka vienkārši (kā parassti..) ierosina bazaru un pats notinās na/uj.

Šis gan vispār būtu pareizi- priekš kam ar lohiem lieki runāt. Labāk lai viņus izglīto ķīniešu disku un kalošu riepu tirgoņi.

Atšķirībā no tevis, es ieliku linku, kur cilvēks var paskatīties un paspēlētes ar platumiem, augstumiem, iznesumu un citām lietām, tajā skaitā arī ātruma izmaiņām spidometrā.  Lielos vilcienos, auto markai tur nav liela nozīme. Ja ir interese, tad var meklēt tālāk jau konkrētajam auto atbilstošos diskus un riepas un tad skatīties dziļāk.

Tā kā te var vēl padomāt, kurš un ko ir pateicis noderīgu vairāk.

robchix 03.06.2024 18:04

650 rakstīja: Pirms te dalīt epitetus, Tev derētu nokāpt no saviem dižpieredzējušā internetPētnieka augstumiem un izspiest kaut no tā tīri cilvēciski no sevis. Es "tev" šeit netirgoju ne riepas ne diskus un neko nekam nereklamēju.Man būt pilnīgi pie dsas, ko/kurš Lohs sev liek, vai kurā galā ko pieskrūvē (ieskrūvē).

Tā tava cildinātā interaktīvo aprēķinu tabele ir veca kā pasaule.Pa lielam fufelis. Jo lohs/regulārais visdrīzāk nemaz nezin, cik viņam ir diska platums, ta kur nu vēl cik iznesums.Un diez vai tā no ekrāna izprognozēsi attālumu izmaiņas tukšam/piekrautam auto, vai kur nu vēl automātiskās piekares gadījumā.

Nerunājot nemaz par to, cik kāds konkrētais auto ēdīs degvielu vai cik kusls tas kļūs, ja tam uzlikt pārspīlēti neparedzēta izmēra riepu vai riteni.

kaut ko cilvēcisku izpiest varēji arī pats. tā vietā lai spētu pateikt tikai par ātruma izmaiņām un pārējo kā parasti pieķēzīt ar nevienu vairs nepārsteidzošo savu it kā sarkasmu nepasakot neko vairāk. Iespējams ka cilvēkam tā ir jauna informācija.

robchix 01.06.2024 16:45

650 rakstīja: Autors nava (mūs,L....) aplaimojis ar Rezultātu.Kā ta gāja, un tāa.

Riepu kakulātorā jā, tur var redzēt cik tev "melos" spirometrs (kurš jau tā parasti melo).Vēl var "piemērīt" uz līdzīga auto kādos labu disku tirgoņu vai ražotāju saitos  uz interaktīvās bildes.Vai tiešām vērt$ tērēties un tiešām vai būs "skaistāk". Vadāmību, izmaiņas g-pedāļa atsaucībā,gaitas īpašības "pa risēm", kur un vai "strīķēs"- nu to jau tikai no personīgā eksperimenta uz konkrētā auto.

Štruntīgs un šaubīgs ir experimentāls risks ar Jaunu riepu komplektu.Īpaši, ja tās ir (būs) kādas platas/dārgas.Jo kur tad tu tās nolīferēsi, ja nu kritīs uz nerviem.

Ir jau ķeneri, kuri liek 2-3 izmērus augstākas, bet tie jau pa lielam zin pa kādiem sūūdiem brauks un viņiem tur kkādas tās (lohu) niānses ir pie 1vietass.Domājams, ka vairāk kā 20mm lielāks riepas diametrs būs kritisks jau jebkuram auto, kaut tam būtu visi 300zs.Parasti jau liek kādu vienu/pusotru izmēru plusā.

Riepu kalkulatorā var daudz ko vairāk, nekā tikai par cik melos spidometrs.

Tādal dižam "expertam" kā tu, to jau derētu zināt.

www.riepas.lv/Papla%C5%A1in%C4%81tais-riepu-kalkulators

robchix 31.05.2024 18:25

Vispaŗ jau lai paspēlētos ar riepām, diskiem, to platumu, augstumu un iespējamām problēmām ir pieejami riepu kalkulatori, kur vizuāli var redzēt kas un kā mainās, nomainot citus diskus un/vai riepas.

Vismaz iespējamās problēmas var redzēt tīri labi.

robchix 18.12.2023 23:37

ZZZZ rakstīja: Jautājums. Ja beidzās tex apskate atrodoties ārpus LV ar LV nr, vai ir pieredze kā vai kā var/nevar turpināt ceļu?

Cilvēks stāstīja savu pieredzi, bija darbs, komandējums kaut kur patālu Eiropā, iespējams Francijā, vairāki mēneši, un beidzās skate. Viņš būdams apzinīgs esot izgājis vietējo. Un jābrauc uz mājām. Visai Eiropai cauri izbraucis bez problēmām. Latvijā uzreiz apturēts un sods, nekādu ārvalstīs izietu apskati nav ņēmuši vērā.

robchix 18.12.2023 18:23

Viss jau no eiro klases atkarīgs. Līdz eiro 5 pareizi izgriezts filtrs un saprogrammēts auto skati iet pa vecam.

Bet to, vai eiro 5 un 6 ar visiem filtriem jaunā aparāta mērījumā iekļausies, tas gan ir jautājums. Tur esot visam jābūt ideālā kārtībā un arī vēl ne fakts ka iekļausies.

robchix 06.10.2023 1:14

Volx rakstīja:

robchix rakstīja: FB samērā regulāri reklamējās tāds Oleg Rem kurš piedāvā savus pakalpojumus jebkādu auto atslēgu kodēšanā.

Oleg Rem vai tā nebija tas Vācijas krievs, kas jums mašīnu piemeklēs?

Poh kāds krievs un no kurienes. Un pat jā jā, tevi tas piš? Cilvēks prasīja kodēšanas speciālistu, es iedevu meklēšanas virzienu. Ja vajadzēs, sameklēs, uzprasīs un pieņems lēmumu pats neatkarīgi no manis vai tavām aizdomām par Vācijas krievu. Diez vai Vācjas krievs te Latvijā piedāvās savus pakalpojumus. Drīksti pats sameklēt un apmierināt savu ziņkāri nevis man prasīt, jo ja liekas, var sasisties.

robchix 01.10.2023 1:25

FB samērā regulāri reklamējās tāds Oleg Rem kurš piedāvā savus pakalpojumus jebkādu auto atslēgu kodēšanā.

robchix 17.07.2023 1:06

Pēc kārtīgiem lietiem tā tur ir vienmēr. Viens bembis tas vispār nav nekas, parasti tur ir vismaz kādi trīs auto pašā peļķē uz ielas un vēl daži noslīkuši zālāja apbraucot peļķi. 

Tagad var doties ievākt noslīkušo numuru ražu!

robchix 29.01.2023 19:48

Esi gatavs karot, tikai realitāte ir tāda, ka dīvānā pirzt esi gatavs sēžot Iauto, un rakstot cēlus (it kā) tekstus.

Jo realitātē tāpat tantes un onkuļi autobusā tev to pateiks iespejams jau rīt) braucot uz/no darba un tāpat tumšā vietā attiecīgi runājoši tipiņi tev ielomīs ar ķieģeli pa galvu nosaucot tieši tāpat par fašistu. Un lauzītā latviešu valodā runājošs policists tev pat iesniegumu var nepieņemt. Tagad protams neraksta kirilicā bet lielākoties visādas izkārtnes uz ielām jau ir tikai angļu valodā, nevis divās valodās kā bij psrs laikā. Bet tas protams ir daudzkārt pareizāk. U n jācīnas ir par to.

robchix 05.01.2023 0:53

Incanti, kā var Latvjā reģistrēt Ķīnas elektroauto? Vai varbūt tam ir kādas no ES valsts sertifikāts lietošanai ES?

Tad domājams ka ir jāgriežas tajā valstī, pie tā tirgotāja kurā tas ir ticis nosertificēts.

Citādi sagribēja ieķert pa lēto, bet tā nemēdz būt!

robchix 20.12.2022 1:08

Reāls dalbajobs! Ja kaut mazliet orientētos kur aiziet soda naudas, tad pietiktu prāta šito neizdvest.

robchix 28.11.2022 0:13

Volx rakstīja: Heh, labrīt.

FBI izsludinājusi 250k atlīdzību par Prigožinu!

t.me/UAonlii/42261

Šī summa parasti tiek izsludināta pat kaut kādiem izvarotājiem vai sīka kalibra teroristiem.

vai nu tas ir ņirgāšanās par prigožinu, vai vnk humors!

robchix 17.09.2022 0:24

nomiks rakstīja: Nepaslīdēja. Pārdomāta rīcība. Opel Mokka e.

Galvenais arguments ir bezmaksas parkings centrā, jo sievai tas tūliņ būs aktuāli. Un, protams, ikmēneša izdevumu samazinājums arī arguments.

Cil ilgi tas parkings būs bez maksas? Kad visus parkingus aizņems haļavščiki ar elektroauto? Bet nu nav jau liegts ticēt bezmaksas sieram peļu slazdā!

robchix 13.09.2022 23:49

Rīgas tauta tūlīt ne tikai neprotestētu, bet gan lūgtos lai taisa pēc iespējas ātrāk! Kad ieraudzīs ciparus apkures rēķinos

Protams interesanti, kad tu tik daudz zini par Skulti, bet par Kundziņsalu gndrīz neko, bezmaz mazāk par mani, bet lai nu tā būtu.

Protams būtu mazliet divaini, ka Kundziņsalas investori piedāvātu būvet termināli nezinot ne par ostu dziļumiem, ne par citiem faktoriem, kas principā izslēgtu tāda termināļa būvniecību. Nu tipa a davai uzbūvējam, bet kā kuģi pienāks, tā nav mūsu darīšana.

Ja kas, šodien izlasīju, ka atšķirībā no Skultes, Rīgā tieša truba uz Inčukalnu ir 10 km attālumā, plus dikti daudz patērētāju tuvumā arī. Kas ir Skultē?

robchix 12.09.2022 1:14

Jūs te stridaties par Skulti, bet kas palika ar Kundziņsalas termināli? Es protams stipi maz ko zinu, bet tam arī it kā bija investori, kas bija gatavi būvēt un viņi pat neprasīja nekādas valsts iepirkumu garantijas Un pat valdības sēdē kur lēma par izvēli starp šiem abiem, divas valsts drošibas iestādes esot teikušas ka no drošibas viedokļa esot vienalga, par kuru izlemt. Bet nu Bordāna lobijs izbīdīja Slulti. Nu tas kaut kā ir tas, ko es esmu dzirdējis. Kā tur ir? Vai sakarā ar to, ka Skulte ir izbīdīta, Kundziņsalas terminālis vairs nav pieminēšanas vērts?

robchix 16.08.2022 1:11

Vakceri - ko nu?

Pats 4x vakcētais Pfizer šefs ir nogrābis ļauno kaiti!

Tā kā jums nav variantu, pieprasiet kopā ar ceturto uzreiz piekto un stājieties rindā pēc nākamajām.

Kas zin, varbūt palīdzēs...

robchix 01.08.2022 0:27

Bija nepieciešama eļļas, eļļas, gaisa un degvielas filtra nomaiņa. Par cik, mans meistars ir atvaļinājumā, piezvanīju uz darba vietai tuvumā esošo Apriore servisu Valdeķu ielā 2a kurš acīmredzot darbojās zem Apriore servisu apvienības jo norādes par šo servisu ir Aprioreservisa mājaslapā, bet čekā ir norādīts sia "1 Road"

Aizdomas jau radās pie tekstiem ka ir jāzin auto VIN kods, lai redzētu normostundu izcenojumu prasītajiem darbiem. Var padomāt ka tas šķūnis ar diviem pacēlājiem atbilst servisa darbiem pēc normostundu izcenojuma. Bet nu labi, padomāju ka ši procedūra tāpat vairāk par stundu neaizņems un nosauktie 38 eur par stundu likās samērā ok. Kā es kļūdījos!

Pēc pusotras stundas kas tika pavadīta laukā nojumē (klientu uzgaidāmā telpa) saņēmu rēķinu, kur zīmējās dīvains skaitlis 59,80 ar atšifrējumu.

Principā 19 eur par eļļas un eļļas filtra maiņu ir ok, tāpat 19 eur par degvielas filtra maiņu, kā arī 90 centi par kapara paplāksni. Varētu diskutēt vai 3.80 par materiāliem (droši vien lupatas ar ko apslaucīja notecējušo eļļu) ir adekvāts cipars, bet nu labi. Pieņemsim.

Lielākais brīnums bija 11.40 par gaisa filtra maiņu un 5.70 par servisa intervāla uzstādīšanu.

Gribētu piezīmēt, ka dotajam auto, eļļas filtru nevar nomainīt, ja netiek noņemts gaisa filtra kastes vāks un izņemts gaisa filtrs. Respektvi ši summa tika paņemta par darbu, kas ietilpst eļļas nomaiņas darbības sarakstā, (ja reiz mēs pieturamies pie normostundām un to izcenojuma) Neko neteiktu ja paņemtu pāris eur par jaunā filtra izņemšanu no kastes un ielikšanu vecā vietā. Un cik nu līdz šim esmu saskāries ar eļļas maiņām, tad arī servisa intervāla uzstādīšana vai nodzēšana (kā nu to kurš tarktē) ietilpst eļļas nomaiņas pakalpojumā. Vismaz nekur citur par šādu pakalpojumu nekad nav tikusi prasīta atsevišķa samaksa.

Ja vēl darbs būtu izdarīts stundas laikā kā man teica, un servisā būtu normāla klientu uzgaidāmā telpa, varētu domāt, ka teksti par normostundām un to izcenojumiem atbilst servisa augstajam līmenim, bet realitātē stundas vietā pusotra un sēdēšana laukā zem teltsveida nojumes kaut kā neiet kopā ar prasītajām cenām par vienkāršu standarta darbu kuri man citur un citiem auto ir izmaksājuši maksimums 45 eur.

Visādā ziņa, noteikti neiesaku izmantot ši autoservisa pakalpojumus, ja vēlaties saņemt pakalpojumus par adekvātu cenu.

Piezīmēšu, ka uz maniem iebildumiem, ka man būtu lētāk izmantot dīlera servisu, ar izsmieklu tika paziņots ka pie dīlera es samaksātu uz pusi vairāk. jo tur normostundas izmaksa esot pari pa 70 eur. Ko nākamajā dienā nolēmu parbaudīt, apmeklējot Ford dīlera servisu un painteresējoties par veicamā darba izcenojumu.

Izrādījas ka tur es par šiem darbiem būtu samaksājis par 2 eur lētāk, un papildus tiktu veikta bezmaksas auto ritošas daļas diagnostka. Plus es laiku būtu pavadījis nevis laukā, teltī bet patīkamās dīlera telpās ar iespēju iedzert kafiju.

Tātad salīdzinam, dīlera serviss ar komfortabliem gaidīšanas apstākļiem un šis serviss ar cenām, kuras pārsniedz par oficiāļu izcenojumus.

Protams, mana vaina, ka es neuzstāju lai tiek nosaukta darbu kopsumma pirms darba, ja reiz darbi tiek veikti pēc oficiālajiem servisa darbu izcenojumiem.

Bet es nespēju iedomāties ka tiks paņemta nauda par darbu, kas faktiski līdz šim ir tikuši veikti kā ietilpstoši eļļas maiņas veicamajos dabos.

robchix 10.07.2022 14:08

Aizmirsu to pieminēto tēzi _ lai visi gūtu ienākumus! Mums taču ir skarbais kapitālisms, kāpēc ienākumi ir jāgūst visiem? Piecelies no galda un sēdies pie stūres! Negribās? Negribās nedēļas pavadīt ārpus mājām, ģimenes, pārtikt kā no sanāk, gulēt kabīnē utt utml. Bet gribās lielu algu, 8 stundu darba dienu un vakarus ģimenes lokā, deklarējot ka bez viņiem šoferi nomirs badā. A skuju! Pagaidām gan izskatās ka bez šoferiem kā suga izmirs tieši pārējie. Ko ik pa brīdim reāli parāda notiekošais.

robchix 10.07.2022 13:59

Un vēl. Tie dispečeri un loģistikas speciālisti ir kāda uzņemīga cilvēka noorganizēts pasākums, lai šis cilvēks varētu uz to taisīt lielu biznesu. (tas protams ir ļoti primitīvs skaidrojums) Ja nebutu šada organzācija,tie šoferi bez ienākumiem nepaliktu. Vnk process kravu piegādātātājiem un saņēmējiem būtu krietni sarežģītāks. Arī protams šoferiem. Bet šā vai tā, kravas būtu un būtu agrāk vai vēlāk piegādātas. Tātad domājam, kas procesā ir svarīgāks, darba darītājs vai tas, kas pa lielam no viņa darba barojās.

Pa lielam, tas attiecās arī uz fāterīti, darbu vadītāju un metinātāju. Nebutu kas metina, tavs fāterītis varētu saudzēt savus nervus un atbildību parādīt audzējot kartupeļus. Jo arī bez fāterīša, metinātāju atrastu tas, kam vajag ko metināt. (atkal, tas protams ir primitivizēti, bet lielās bumbās tā ir) Un nedomāju ka tas metinātājs tāpēc nopelnītu stipri mazāk.

robchix 10.07.2022 13:47

Atalgojumiem ir jābūt samērīgam. Tikpat labi ja nebūs kas tos pārvadājumus veic, tad visi nodrošinātāji varēs sevi nodrošināt kaut kā nebūt sevi paši, ar to, ko nu māces. Visiem Liepājas autobusu parka un Nordekas dispečeriem un pārējiem iesaistītajiem kantoros pašlaik būtu jāsēž bez ienākumiem, jo netiek nodrošināti desmitiem reisu, par kurem ir uzvinēts konkurss. Jo nav to šoferu, kuriem taču nevajag saņemt tās "milzu" algas. Diez tiem profesionālajiem krēslos pirdējiem tagad ir liela nervu slodze un atbildība? Tomēr man kaut kā liekās ka viņu cietā alga nemainīsies!

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti