Kārtot: Augošā secībā
1 2
robchix 18.12.2023 23:37

ZZZZ rakstīja: Jautājums. Ja beidzās tex apskate atrodoties ārpus LV ar LV nr, vai ir pieredze kā vai kā var/nevar turpināt ceļu?

Cilvēks stāstīja savu pieredzi, bija darbs, komandējums kaut kur patālu Eiropā, iespējams Francijā, vairāki mēneši, un beidzās skate. Viņš būdams apzinīgs esot izgājis vietējo. Un jābrauc uz mājām. Visai Eiropai cauri izbraucis bez problēmām. Latvijā uzreiz apturēts un sods, nekādu ārvalstīs izietu apskati nav ņēmuši vērā.

robchix 18.12.2023 18:23

Viss jau no eiro klases atkarīgs. Līdz eiro 5 pareizi izgriezts filtrs un saprogrammēts auto skati iet pa vecam.

Bet to, vai eiro 5 un 6 ar visiem filtriem jaunā aparāta mērījumā iekļausies, tas gan ir jautājums. Tur esot visam jābūt ideālā kārtībā un arī vēl ne fakts ka iekļausies.

robchix 06.10.2023 1:14

Volx rakstīja:

robchix rakstīja: FB samērā regulāri reklamējās tāds Oleg Rem kurš piedāvā savus pakalpojumus jebkādu auto atslēgu kodēšanā.

Oleg Rem vai tā nebija tas Vācijas krievs, kas jums mašīnu piemeklēs?

Poh kāds krievs un no kurienes. Un pat jā jā, tevi tas piš? Cilvēks prasīja kodēšanas speciālistu, es iedevu meklēšanas virzienu. Ja vajadzēs, sameklēs, uzprasīs un pieņems lēmumu pats neatkarīgi no manis vai tavām aizdomām par Vācijas krievu. Diez vai Vācjas krievs te Latvijā piedāvās savus pakalpojumus. Drīksti pats sameklēt un apmierināt savu ziņkāri nevis man prasīt, jo ja liekas, var sasisties.

robchix 01.10.2023 1:25

FB samērā regulāri reklamējās tāds Oleg Rem kurš piedāvā savus pakalpojumus jebkādu auto atslēgu kodēšanā.

robchix 17.07.2023 1:06

Pēc kārtīgiem lietiem tā tur ir vienmēr. Viens bembis tas vispār nav nekas, parasti tur ir vismaz kādi trīs auto pašā peļķē uz ielas un vēl daži noslīkuši zālāja apbraucot peļķi. 

Tagad var doties ievākt noslīkušo numuru ražu!

robchix 29.01.2023 19:48

Esi gatavs karot, tikai realitāte ir tāda, ka dīvānā pirzt esi gatavs sēžot Iauto, un rakstot cēlus (it kā) tekstus.

Jo realitātē tāpat tantes un onkuļi autobusā tev to pateiks iespejams jau rīt) braucot uz/no darba un tāpat tumšā vietā attiecīgi runājoši tipiņi tev ielomīs ar ķieģeli pa galvu nosaucot tieši tāpat par fašistu. Un lauzītā latviešu valodā runājošs policists tev pat iesniegumu var nepieņemt. Tagad protams neraksta kirilicā bet lielākoties visādas izkārtnes uz ielām jau ir tikai angļu valodā, nevis divās valodās kā bij psrs laikā. Bet tas protams ir daudzkārt pareizāk. U n jācīnas ir par to.

robchix 05.01.2023 0:53

Incanti, kā var Latvjā reģistrēt Ķīnas elektroauto? Vai varbūt tam ir kādas no ES valsts sertifikāts lietošanai ES?

Tad domājams ka ir jāgriežas tajā valstī, pie tā tirgotāja kurā tas ir ticis nosertificēts.

Citādi sagribēja ieķert pa lēto, bet tā nemēdz būt!

robchix 20.12.2022 1:08

Reāls dalbajobs! Ja kaut mazliet orientētos kur aiziet soda naudas, tad pietiktu prāta šito neizdvest.

robchix 28.11.2022 0:13

Volx rakstīja: Heh, labrīt.

FBI izsludinājusi 250k atlīdzību par Prigožinu!

t.me/UAonlii/42261

Šī summa parasti tiek izsludināta pat kaut kādiem izvarotājiem vai sīka kalibra teroristiem.

vai nu tas ir ņirgāšanās par prigožinu, vai vnk humors!

robchix 17.09.2022 0:24

nomiks rakstīja: Nepaslīdēja. Pārdomāta rīcība. Opel Mokka e.

Galvenais arguments ir bezmaksas parkings centrā, jo sievai tas tūliņ būs aktuāli. Un, protams, ikmēneša izdevumu samazinājums arī arguments.

Cil ilgi tas parkings būs bez maksas? Kad visus parkingus aizņems haļavščiki ar elektroauto? Bet nu nav jau liegts ticēt bezmaksas sieram peļu slazdā!

robchix 13.09.2022 23:49

Rīgas tauta tūlīt ne tikai neprotestētu, bet gan lūgtos lai taisa pēc iespējas ātrāk! Kad ieraudzīs ciparus apkures rēķinos

Protams interesanti, kad tu tik daudz zini par Skulti, bet par Kundziņsalu gndrīz neko, bezmaz mazāk par mani, bet lai nu tā būtu.

Protams būtu mazliet divaini, ka Kundziņsalas investori piedāvātu būvet termināli nezinot ne par ostu dziļumiem, ne par citiem faktoriem, kas principā izslēgtu tāda termināļa būvniecību. Nu tipa a davai uzbūvējam, bet kā kuģi pienāks, tā nav mūsu darīšana.

Ja kas, šodien izlasīju, ka atšķirībā no Skultes, Rīgā tieša truba uz Inčukalnu ir 10 km attālumā, plus dikti daudz patērētāju tuvumā arī. Kas ir Skultē?

robchix 12.09.2022 1:14

Jūs te stridaties par Skulti, bet kas palika ar Kundziņsalas termināli? Es protams stipi maz ko zinu, bet tam arī it kā bija investori, kas bija gatavi būvēt un viņi pat neprasīja nekādas valsts iepirkumu garantijas Un pat valdības sēdē kur lēma par izvēli starp šiem abiem, divas valsts drošibas iestādes esot teikušas ka no drošibas viedokļa esot vienalga, par kuru izlemt. Bet nu Bordāna lobijs izbīdīja Slulti. Nu tas kaut kā ir tas, ko es esmu dzirdējis. Kā tur ir? Vai sakarā ar to, ka Skulte ir izbīdīta, Kundziņsalas terminālis vairs nav pieminēšanas vērts?

robchix 16.08.2022 1:11

Vakceri - ko nu?

Pats 4x vakcētais Pfizer šefs ir nogrābis ļauno kaiti!

Tā kā jums nav variantu, pieprasiet kopā ar ceturto uzreiz piekto un stājieties rindā pēc nākamajām.

Kas zin, varbūt palīdzēs...

robchix 01.08.2022 0:27

Bija nepieciešama eļļas, eļļas, gaisa un degvielas filtra nomaiņa. Par cik, mans meistars ir atvaļinājumā, piezvanīju uz darba vietai tuvumā esošo Apriore servisu Valdeķu ielā 2a kurš acīmredzot darbojās zem Apriore servisu apvienības jo norādes par šo servisu ir Aprioreservisa mājaslapā, bet čekā ir norādīts sia "1 Road"

Aizdomas jau radās pie tekstiem ka ir jāzin auto VIN kods, lai redzētu normostundu izcenojumu prasītajiem darbiem. Var padomāt ka tas šķūnis ar diviem pacēlājiem atbilst servisa darbiem pēc normostundu izcenojuma. Bet nu labi, padomāju ka ši procedūra tāpat vairāk par stundu neaizņems un nosauktie 38 eur par stundu likās samērā ok. Kā es kļūdījos!

Pēc pusotras stundas kas tika pavadīta laukā nojumē (klientu uzgaidāmā telpa) saņēmu rēķinu, kur zīmējās dīvains skaitlis 59,80 ar atšifrējumu.

Principā 19 eur par eļļas un eļļas filtra maiņu ir ok, tāpat 19 eur par degvielas filtra maiņu, kā arī 90 centi par kapara paplāksni. Varētu diskutēt vai 3.80 par materiāliem (droši vien lupatas ar ko apslaucīja notecējušo eļļu) ir adekvāts cipars, bet nu labi. Pieņemsim.

Lielākais brīnums bija 11.40 par gaisa filtra maiņu un 5.70 par servisa intervāla uzstādīšanu.

Gribētu piezīmēt, ka dotajam auto, eļļas filtru nevar nomainīt, ja netiek noņemts gaisa filtra kastes vāks un izņemts gaisa filtrs. Respektvi ši summa tika paņemta par darbu, kas ietilpst eļļas nomaiņas darbības sarakstā, (ja reiz mēs pieturamies pie normostundām un to izcenojuma) Neko neteiktu ja paņemtu pāris eur par jaunā filtra izņemšanu no kastes un ielikšanu vecā vietā. Un cik nu līdz šim esmu saskāries ar eļļas maiņām, tad arī servisa intervāla uzstādīšana vai nodzēšana (kā nu to kurš tarktē) ietilpst eļļas nomaiņas pakalpojumā. Vismaz nekur citur par šādu pakalpojumu nekad nav tikusi prasīta atsevišķa samaksa.

Ja vēl darbs būtu izdarīts stundas laikā kā man teica, un servisā būtu normāla klientu uzgaidāmā telpa, varētu domāt, ka teksti par normostundām un to izcenojumiem atbilst servisa augstajam līmenim, bet realitātē stundas vietā pusotra un sēdēšana laukā zem teltsveida nojumes kaut kā neiet kopā ar prasītajām cenām par vienkāršu standarta darbu kuri man citur un citiem auto ir izmaksājuši maksimums 45 eur.

Visādā ziņa, noteikti neiesaku izmantot ši autoservisa pakalpojumus, ja vēlaties saņemt pakalpojumus par adekvātu cenu.

Piezīmēšu, ka uz maniem iebildumiem, ka man būtu lētāk izmantot dīlera servisu, ar izsmieklu tika paziņots ka pie dīlera es samaksātu uz pusi vairāk. jo tur normostundas izmaksa esot pari pa 70 eur. Ko nākamajā dienā nolēmu parbaudīt, apmeklējot Ford dīlera servisu un painteresējoties par veicamā darba izcenojumu.

Izrādījas ka tur es par šiem darbiem būtu samaksājis par 2 eur lētāk, un papildus tiktu veikta bezmaksas auto ritošas daļas diagnostka. Plus es laiku būtu pavadījis nevis laukā, teltī bet patīkamās dīlera telpās ar iespēju iedzert kafiju.

Tātad salīdzinam, dīlera serviss ar komfortabliem gaidīšanas apstākļiem un šis serviss ar cenām, kuras pārsniedz par oficiāļu izcenojumus.

Protams, mana vaina, ka es neuzstāju lai tiek nosaukta darbu kopsumma pirms darba, ja reiz darbi tiek veikti pēc oficiālajiem servisa darbu izcenojumiem.

Bet es nespēju iedomāties ka tiks paņemta nauda par darbu, kas faktiski līdz šim ir tikuši veikti kā ietilpstoši eļļas maiņas veicamajos dabos.

robchix 10.07.2022 14:08

Aizmirsu to pieminēto tēzi _ lai visi gūtu ienākumus! Mums taču ir skarbais kapitālisms, kāpēc ienākumi ir jāgūst visiem? Piecelies no galda un sēdies pie stūres! Negribās? Negribās nedēļas pavadīt ārpus mājām, ģimenes, pārtikt kā no sanāk, gulēt kabīnē utt utml. Bet gribās lielu algu, 8 stundu darba dienu un vakarus ģimenes lokā, deklarējot ka bez viņiem šoferi nomirs badā. A skuju! Pagaidām gan izskatās ka bez šoferiem kā suga izmirs tieši pārējie. Ko ik pa brīdim reāli parāda notiekošais.

robchix 10.07.2022 13:59

Un vēl. Tie dispečeri un loģistikas speciālisti ir kāda uzņemīga cilvēka noorganizēts pasākums, lai šis cilvēks varētu uz to taisīt lielu biznesu. (tas protams ir ļoti primitīvs skaidrojums) Ja nebutu šada organzācija,tie šoferi bez ienākumiem nepaliktu. Vnk process kravu piegādātātājiem un saņēmējiem būtu krietni sarežģītāks. Arī protams šoferiem. Bet šā vai tā, kravas būtu un būtu agrāk vai vēlāk piegādātas. Tātad domājam, kas procesā ir svarīgāks, darba darītājs vai tas, kas pa lielam no viņa darba barojās.

Pa lielam, tas attiecās arī uz fāterīti, darbu vadītāju un metinātāju. Nebutu kas metina, tavs fāterītis varētu saudzēt savus nervus un atbildību parādīt audzējot kartupeļus. Jo arī bez fāterīša, metinātāju atrastu tas, kam vajag ko metināt. (atkal, tas protams ir primitivizēti, bet lielās bumbās tā ir) Un nedomāju ka tas metinātājs tāpēc nopelnītu stipri mazāk.

robchix 10.07.2022 13:47

Atalgojumiem ir jābūt samērīgam. Tikpat labi ja nebūs kas tos pārvadājumus veic, tad visi nodrošinātāji varēs sevi nodrošināt kaut kā nebūt sevi paši, ar to, ko nu māces. Visiem Liepājas autobusu parka un Nordekas dispečeriem un pārējiem iesaistītajiem kantoros pašlaik būtu jāsēž bez ienākumiem, jo netiek nodrošināti desmitiem reisu, par kurem ir uzvinēts konkurss. Jo nav to šoferu, kuriem taču nevajag saņemt tās "milzu" algas. Diez tiem profesionālajiem krēslos pirdējiem tagad ir liela nervu slodze un atbildība? Tomēr man kaut kā liekās ka viņu cietā alga nemainīsies!

robchix 09.07.2022 16:55

Es gan domāju, ka tas cilvēks kas ar savu darbu tālu no mājām ar gulēšanu un barošanos dievs viņu zin kur, ar milzu atbildību par auto, kravu un apkārtējo drošibu, nodrošina firmas ienākumus tajā skaitā atalgojumu tam dispečeram un loģistikas speciālstam ir pelnījis arī atbilstošu atalgojumu. Ja vēl loģistikas specīālists ir samērā līdzvērtīgs speciālists, ja tiešām tāds ir savā jomā, tad nu dispčers absolūti nav salīdzināms darbs.Kas notek, kad visādiem krēslos pirdējiem sāk maksāt stipri vairāk par darba darītājiem, mēs varam paskatīties...ka izrādās nav to šoferu par mazajām naudām. Tepat Latvjā izrāās nav autobusu vadītāju dažās firmās, kas savinnē konkursus.

robchix 04.07.2022 23:25

Piezīmēšu ka bija līdzīga problēma ar draudzenes auto, vienīgā atšķirība bija ka melnie dūmi nepazuda, zuda jauda un kūpēja. Pēc diagnostikas pie sakarīga dīzeļspeca, problēma atrisinājās tieši ar šo zagluškas ielikšanu.

DPF tika izņmts jo bija nelabojami aizsērējis un nepadevās vairāk reģenerācijai, nevis jaudas celšanai, bet jauns maksāja stipri neadekvāti.

robchix 04.07.2022 23:17

In atslēgts EGR un nav ielikta zagluška, paļaujoties ka EGR zaslonka aizvērtā stāvoklī spēs noslēgt to kanālu. Bet gāzu spiediens to zaslonku paver vaļā, degmaisījuma sastāvs ir nepareizs, pārāk bagāts, sadeg ar kvēpiem (melniem dūmiem) un loģiski ir jaudas zudums.

Pareizi te iesaka, dodies pie tīem čipotājiem un pieprasi lai ieliek zaglušku. Lielākā čipotāju daļa nevēlas ar zaglušku likšanu nodarboties, ātri un lēti ir sačipot un izgizt DPFu, bet lai ieliktu zaglušku ir jāpastrādā ar uzgriežņu atslēgu un jābūt atbilstošai detaļai (zagluškai)

robchix 24.06.2022 15:18

MMX rakstīja: Vai arī iestāstījuši sev šo domu par vēlēšanu bezjēdzību lai izvairītos no personiskās atbildības par manis augstāk minētajām lietām. Manā uztverē cilvēks kurš nav uz to vēlēšanu iecirkni aizvilcies principā nav tiesīgs nākamos 4 gadus pukstēt par to, ka valstī kaut kas ir slikti, jo pats nav izdarījis pat minimumu lai kaut kas mainītos.

Tieši šīs domāšanas dēļ es mūsu situācijā velku paralēles ar Krieviju, vienīgā atšķirība ir tā, ka tur balso par caru, jo nekas tāpat nemainīsies, vismaz stabilitāte, bet pie mums tās pašas stabilitātes vārdā neiet balsot, jo iebalsos tos pašus.

Vēlēšanu bezjēdzība beigsies tad, kad vēlētājiem būs tiesības atsaukt ievēlēto deputātu. Tad arī būs vēlētāju aktivitāte un deputātu darbs vēlētāju (sabiedrības) labā . Pašreiz mūsu atbildība beidzās ar pieminēto atnākšanu uz iecirkni. Un tāpēc ir bezjēdzīga. Jo neviens netraucē ievēlētajam purnam, kas ir kaut ko solījis, aizmirst visus solījumus, nomainīt barotavu( partiju) un nakādā veidā turpmāk neko no solītā nedarīt. Un nekas par to viņam nebūs. Tad kāpēc gan iet uz vēlēšanāM

robchix 24.06.2022 14:05

topinamburs rakstīja:

anoagask rakstīja: kādā manierē jābrauc, lai uzvārītu bremžu sķidrumu?

ar smagu kasti, maziem bremžu diskiem, un automātu - bremzes dilst ātri, un šķidrums karst ātri

Stāžs pāri par 30 gadiem, ne reizi dzīvē nav sanācis palikt bez bremzēm. Ir sanācis uzkarsēt līdz ziliem diskiem, bremzes palika sliktākas, bet bija. Ir plīsusi trubiņa priekšā, tiesa nelielā atrumā, un neko, vēl līdz servisam nākamajā dienā tiku ar tādu pašu. Vēl r žiguli braucu cauri puspilsētai lidz servisam bez priekšas bremzēm vispār arī dēļ pārrūsējušas caurulītes. Vienreiz pie luksofora galvenais cilindrs šķidrumu pastiprinātājā bundulī salaida. Otrs pedāļa spediens un bremzes nostrādāja. Nesaprotu, kā tā pēkšņi var palikt bez bremzēm. Un galvenais bliezt vilcienā nevis grāvī vai citā šķērslī.

robchix 24.02.2022 19:12

Atzīšu mani un kā secinājums to analītiķu pārspriedumi par notikumu attīstību ir bijuši smagi kļūdaini.

Acīmrdzot tāpēc ka balstījās uz veselo saprātu, nevis garīgi slima indivīda domu gājienu. Jo garīgi slimu indvīdu domas nav normāliem cilvēkiem izprotamas.

Kas nav saprotami, ka vai tiešām tur visi lēmumu pieņemēji un izpildītāji ir tādi?

robchix 22.02.2022 16:01

Labāk sūdīgs miers, nekā labs karš. Astoņus gadus ilga tas karš ar bandformējumiem un tikai muļķis neatzīs ka tur nebija Krievijas armija šādā vai tādā veidā. Tagad tā tur atradīsies legāli (Krievijas skatījumā) Un Ukrainai to nākses norīt ja tā nevēlēses, nu jau oficiāli, sākt karu pret Krieviju. Un NATO arī dēļ tā karu ar Krieviju nesāks.

Patīk tas kādam vai nē, tas jau ir cits jautājums. Bet manā ieskatā, (un ne tikai, ne jau es to vsu pats izdomāju, ir gudrāki cilvēki par mani, kas to tā uzskata) astoņus gadus ilgušājam karam Ukrainas austrumos būtu jābeidzās. Krimu taču visi apēda, apēdīs arī šito.

Vai Pu apetīte ar to būs apmierināta, tas arī ir cits jautājums un to mēs ar laiku redzēsim.

robchix 21.02.2022 23:12

Iespējams ka šis ir variants, kā Ukrainai ar kaunu, bet pieņemami izbeigt 8 gadus ielgušo militāro konfliktu Doņeckā un Luganska. Jo kā paši atzina, Minskas līgums Ukrainai nebija pieņemams, un tadejādi Ukraina brīvprātīgi būt spiesta atzīt šo divu republiku statusu, un tas aizietu pretrunā ar Ukrainas konstitūciju. Jo kurš šaubītos par vēlēšanu rezultātu, kas notiktu ievērojot Minskas līgumu? tagad Krievija dabūja savu, Ukraina domāju ka nesāks kariņu lai atgūtu šos divus apgabalus, jo saprot, ka Krievijai to tikai vajag. Reizēm nākas kaut ko zaudēt, lai sāktos kaut kāda virzība uz priekšu. Nevis 8 gadus ilgstošs militārs konflikts par teritoriju, kura jebkurā agdījumā būt kā strutojošs augonis. Abreni mēs atdevām, lai tiktu NATO? Atdevām. Vajadzēja viņu Latvijai ja tā godīgi? Mēs ar Latgali tagad normāli galā netiekam, panīkusi nomale. A dabūtu Abreni? Ko ar to darītu? Tur latviešus uz rokas pirkstiem varēja saskaitīt. Savā ziņa Luganska un Doņecka ir Ukrainas Abrene. Bet nu tas protams ir tikai viens no situācijas variantiem. Un vēl... kas te par Budapeštas līgumu ko nārstoja? Cik tas būtisks, cik svar''igs un kā Ukrainai tas līdzēja. Izrādās, ka visiem parakstītājiem tam ir tualetes papīra vērtība bijusi. www.rbc.ua/rus/news/budapeshtskiy-memorandum-imeet-yuridicheskih-1645288094.html

1 2

Lasītākie raksti

Jaunie raksti