kas par vainām un nezinu, ir jēga mainīt termostatu vai nē, ja a4 1.9 TDI sāk silt (temperatūras dačiks izkustas) pēc apm. 10 km nobraukšanas un pēc tam stabili turas uz štrāses 90 grādi. ja būtu termostata vaina, pa taisno braucot temperatūra kristos lejā.
Viss atkariigs, cik kaaposta gatavs ieguldiit. Maneejaa jaunaa maaminja pazinjoja, ja klainvaagenaa ratus iebiidiit ir sarezhgjiiti, bet no pikapa veemiens naakot. Ar liizingiem negribeeju saistiities un taadeelj izveele krita uz audi a4 1998.g 1.9 TDI 110 Zs. Automaats gan netraapiijaas, kaa gribeejaas, bet viss paareejais ir o.k. bagazhniekaa rati pashi ieripo, autinjsh njammaa 6 litri saljanku un dinamisks arii.
Jautaajums tiem, kas atceras vaz karburatorus:
Kaadi izmeeri bija veebera diizeem, taam kuras veraas un netaupa benziinu?